Интернет-магазин Цитрус (citrus.ua)
Компания «Цитрус» — первая украинская специализированная сеть магазинов гаджетов и аксессуаров.
Компания создана в 2000 году. Сегодня «Цитрус» представлен более 50 магазинами в городах и областных центрах Украины: Киеве, Харькове, Днепре, Одессе, Запорожье, Кривом Роге, Николаеве, Виннице, Измаиле, Черноморске и Краматорске, а также интернет-магазином www.citrus.ua, пунктами проката персонального транспорта и сервисными...
подробнее Интернет-магазины
Обслуговування і обмін товару - Отзывы об Интернет-магазин Цитрус (citrus.ua)
Але таргани повилазили згодом.
Купував Айфон 15 про на подарунок (про це одразу сказав), до нього акційно взяв набір (скло+чохол) і ще 2 захисних скла.
Але, коли продавець-консультант почув, що я купую, йому, ПО ХОДУ, знесло дах від +++ до зп, яку він міг би здерти.
За час купівлі він намагався мені шаблонними фразами (за методичкою) "всучити" дод.гарантію від магазину, а моє заперечення і подальші 4 (!!!) "Ні" були просто проігноровані.
Далі тричі (!!!) запропонував всякі поклейки скла, налаштування телефону, перенесення даних і все таке. Тобто його не хвилювало, що смартфон НА ПОДАРУНОК і на коробці стоять пломби?
А головний козир був вже вдома, коли я гарно спакував подарунок (щоб не одразу було зрозуміло, що в коробці), по чеку я помітив, що мені продали набір для 15 про макс.
Тоді полізли таргани з заміною товару.
Логічно, що із-за акції повернути кошти не вдалось би, а от замінити на аналогічний набір тільки для звичайної "ПРОшки" можна.
Заміну робив не я, а брат вже. Маючи на руках чек, все ж якогось чорта їм знадобився номер телефону замовника, продавці-консультанти крутили носом, що не приймуть товар (коробка зберегла свій товарний вигляд), потім сказали, що вже пройшло 10 днів з моменту купівлі і тому не приймуть, а потім, коли вже дратувати почали ще сильніше, згодились обміняти товар, але покликали саме ТОГО продавця, який обслуговував мене, бо то його проблема і факап. Звісно, це чули всі відвідувачі магазину))
Корочє. цитрус летить в мій особистий "чорний список" магазинів за таке обслуговування. Що ж було б, якби я взяв ту гарантію, щось сталось би з Айфоном і я прийшов би його міняти по "цитрусівській" додатковій гарантії? Теж носами вертіли б?
Краще б слідкували, який товар пробивають, а не «впарювали» «гарантію».
отзыв
Комментарии к отзыву
При придбанні товарів у мережі "Цитрус", продавці-консультанти радять клієнтам супутні товари або послуги, які можуть значно полегшити користування пристроєм, або подовжити термін його слугування, тощо. Вибір, щодо придбання будь-якого товару, послуги, залишається виключно на розсуд клієнта.
На жаль, під час видачі комплекту для пристрою, виникла помилка.
При зверненні до торгової точки, клієнтові було запропоновано виконати обмін, який він погодив з покупцем у телефонній розмові.
Разом з тим, просимо вас звернутись до служби підтримки: www.ctrs.com.ua/support вказавши ідентифікатор відгуку №222, для отримання "плюшки" від компанії за помилку.
Дякуємо та очікуємо!