Интернет-магазин Цитрус (citrus.ua)
Компания «Цитрус» — первая украинская специализированная сеть магазинов гаджетов и аксессуаров.
Компания создана в 2000 году. Сегодня «Цитрус» представлен более 50 магазинами в городах и областных центрах Украины: Киеве, Харькове, Днепре, Одессе, Запорожье, Кривом Роге, Николаеве, Виннице, Измаиле, Черноморске и Краматорске, а также интернет-магазином www.citrus.ua, пунктами проката персонального транспорта и сервисными...
подробнее Интернет-магазины
Розводять на гарантіях - Отзывы об Интернет-магазин Цитрус (citrus.ua)
В ітозі коли звернулись то виявилось, що чохол треба відправити на комісію, яка протягом тижня буде на нього дивитись і вирішувати «чи відповідаю він функціональності» чи ні.
Продавцями це замовчувалось.
Служба підтримки сказали «що ми самі ідіоти», а продавці у них гарні «і повинні були все пояснити».
Будьте уважні
отзыв
Комментарии к отзыву
Шкода, що ваша думка залишилась такою. Першочергово, хотіли б зауважити, що покупцем товару являєтесь не ви особисто та консультування у магазині надавалось іншій людині.
У чекові купівлі, дійсно, рахується додаткове страхування "Обмін 180", згідно якого, клієнт має можливість, протягом 6 місяців (при настанні страхового випадку), принести аксесуар і отримати за нього компенсацію.
Страховим випадком за цим Договором є повна або частково втрата Застрахованим майном своїх експлуатаційних якостей, внаслідок наступної події (страховий ризик):
- механічних пошкоджень, що виникли внаслідок механічного впливу (скол, удар, тріщина, виямка, потрапляння рідини на внутрішні елементи конструкції, електричні та електронні компоненти та сліди скислів або корозії, перепад напруги);
- інших причин, які визначені виробником, як випадки, на які не розповсюджується дія Гарантійних зобов'язань виробника.
Для використання страхового продукту, клієнт самостійно повинен звернутись на гарячу лінію страховика для узгодження усіх питань. Тобто, рішення приймає виключно компанія-страхувальник по фактичному стану пристрою, перевіривши його відповідність усім умовам заявленим договором.
Пристрій в обов'язковому порядку передається до компанії-страхувальника для перевірки та прийняття подальших рішень. Разом з тим, консультанти при покупці надають інформування з тих чи інших послуг, але прийняття рішення щодо купівлі завжди залишається за клієнтом.
Можливо, між продавцем та клієнтом виникли певні непорозуміння, але, ми зі свого боку, надаємо клієнтам повну інформацію перед покупкою та у разі виникнення додаткових питань, завжди готові допомогти.
Додатково, у телефонній розмові вам було надано усю інформацію щодо ситуації, запропоновано варіант звернення до страхової компанії та надано консультацію щодо послуги загалом, у коректній формі.
Гарного дня!