Цитрус не сумлінний магазин - Отзывы об Интернет-магазин Цитрус (citrus.ua)

Интернет-магазин Цитрус (citrus.ua)
Отзыв написан 17 октября, 2022 год 25 просмотров
Ставлю магазину мінус 5 зірок, бо гіршого магазину не знайшла. Купили ноутбук Хуавей з ліцензійним офісом. Його нам наполегливо рекомендував консультант. Ноутбук не використовувала кілька тижнів. Потім активно використовувала в роботі. За тиждень зламався мікрофон, потім він почав підвисати, а далі взагалі самостійно вимикатися. Віднесла у магазин Цитрус 15.08, все зафіксували, забрали на діагностику. Після того зателефонували з сервісного центру, сказали, що ще діагностують, далі востаннє зателефонували у середині вересня. І на тому все. Тепер я не можу нічого добитися. Немає ні ноутбуку, ні грошей. Оператори ігнорують, нічого не знаємо. Написала юридичну претензію про повернення грошей чи нового девайса. Чекаємо на цей розгляд. Усі терміни, уже навіть понад 60 днів, давно минули. Цитрус не відповідає тому статусу, який він заявляє.
Достоинства:
  1. Не виявлено
Недостатки:
  1. Не рекомендую. Не сумлінний магазин
1 согласен



Комментарии к отзыву

Доброго дня, Марино!

Ви передали пристрій на сервісне обслуговування, вказавши на недоліки: Мікрофон - не працює, співрозмовник не чує або чує тріск; Ноутбук - кулер шумить; Операційна система - зависає; Пристрій - несподівано вимикається.

Враховуючи те, що даний Ноутбук обслуговується у авторизованому сервісному центрі виробника, його було передано туди на діагностику та подальше виконання ремонтних робіт.

Інформування клієнтів оператором контактного центру грунтується на отриманій інформації від авторизованого сервісного центру виробника.

Наразі, очікується надходження деталі для виконання ремонтних робіт та видачі пристрою користувачеві. На жаль, у зв'язку із ситуацією у країні, маємо затримки у поставках деталей, що унеможливлює завершення ремонту.

Очікуємо на отримання деталі та обов'язково проінформуємо вас у телефонному режимі при отриманні нової інформації щодо ходу обслуговування пристрою.

Гарного дня!
Марина 20 октября, 2022 год
Ви так відповідаєте ніби воєнний стан лише у клієнтів, а не у вас. Клієнт витратив можливо останні гроші, купив нову річ. Ви як магазин взяли на себе зобов’язання виконувати все як має бути в юридичному полі. Дали гарантії на виконання. Клієнт обрав вас, а не магазин без бренду, бо був впевнений, що під час воєнного стану тут буде надійно! Він віддав вам перевагу, а не тому магазину без бренда. Тоді ви вводите клієнтів в оману, коли не виконуєте своїх зобов’язань та прикриваєтеся воєнним станом. Якщо ви не можете виконувати зобов’язання в такий час, тоді не морочте людям голову, та закривайтеся. Мені за 60 днів ніхто не повідомив про причини несправностей, а також про замовлення запчастин. Яку це замовили запчастину, якщо несправна операційка. Замовили коли? Коли я тиждень телефонувала, а мене ваші оператори ігнорували. Чи коли я на 65 день прийшла до магазину зі скаргами ? А тепер ви все вирішили списати на воєнний стан та замовлення запчастин. Поверніть гроші, сплатіть прострочені дні гарантії. Будьте сумлінними, бо зараз ви все більше показуєте, що самі понти, а магазин пшик. Врятуйте свою репутацію. Сподіваюся, що вона дійсно у вас є.
Vitaliy Alifanov 20 октября, 2022 год
Точно такие же мысли. Сами клиентов просто отталкивают не думал что все так затянется. Знал бы уже давно купил бы новый телефон а то на сегодняшний день без нормального телефона этого не пожелаешь и врагу. Пойду наверное тоже по жалуюсь в магазине хотя я так понимаю это не как не повлияет на ситуацыю.
Vitaliy Alifanov 19 октября, 2022 год
Интернет-магазин Цитрус (citrus.ua) -

Ну так сколько ждать 3-4-5 месяцев. Покупая телефон В ТАКОЕ ВРЕМЯ хочется быть на связи а не в сервиса. А не покупать брак чтобы мучается
Марина 20 октября, 2022 год
Пишіть юридичні претензії в магазині
Vitaliy Alifanov 17 октября, 2022 год
Я не один такой оказывается. 61 день и дальше не знаю что делать куда жаловаться.
Марина 20 октября, 2022 год
Писати юридичні претензії в магазині, одразу дві
Марина 20 октября, 2022 год
Якщо не писати, то нічого і не буде. Інакше вони взагалі не будуть реагувати. Як ви бачите, лише на цьому сайті скільки обманутих клієнтів цитрусом. Пишіть юридичні претензії у магазині: одну - на компенсацію за кожен прострочений день гарантії (там 1% від суми девайса буде), а другу - повернення коштів чи нового девайса. Вони зобов'язані надати відповідь до 2 тижнів. Я спілкувалася з відділом справ захисту споживачів. Далі ще є важелі впливи. Чим більше буде скарг, тим більше вони будуть реагувати на користь клієнтів, а не прикриватися воєнним станом.
Vitaliy Alifanov 20 октября, 2022 год
Спасибо. Огромное. Подержую


Интернет-магазин Цитрус (citrus.ua)
Все отзывы

1.8 5
4103 отзыва / 368861 просмотр
Интернет-магазин Цитрус (citrus.ua)
Компания «Цитрус» — первая украинская специализированная сеть магазинов гаджетов и аксессуаров.
Компания создана в 2000 году. Сегодня «Цитрус» представлен более 50 магазинами в городах и областных центрах Украины: Киеве, Харькове, Днепре, Одессе, Запорожье, Кривом Роге, Николаеве, Виннице, Измаиле, Черноморске и Краматорске, а также интернет-магазином www.citrus.ua, пунктами проката персонального транспорта и сервисными... подробнее

Интернет-магазины
infoshina.com.ua
infoshina.com.ua

Рейтинг: 4.4
937 отзывов
Интернет-магазин Minova-fm
Интернет-магазин Minova-fm

Рейтинг: 3.5
113 отзывов
Bodo.ua
Bodo.ua

Рейтинг: 4.8
2306 отзывов
Интернет-магазин Задавака
Интернет-магазин Задавака

Рейтинг: 4.8
50 отзывов
Интернет-магазин prokoleso.ua
Интернет-магазин prokoleso.ua

Рейтинг: 2.5
13 отзывов
Интернет-магазин Я в шоке!™
Интернет-магазин Я в шоке!™

Рейтинг: 3.8
375 отзывов
ElectroMania интернет-магазин
ElectroMania интернет-магазин

Рейтинг: 1
9 отзывов
ttt.ua
ttt.ua

Рейтинг: 2.6
266 отзывов