Интернет-магазин ЦИФРА
ЦИФРА – это интернет-магазин техники и электроники, основанный в 2002 году. В магазине представлен широкий ассортимент товаров (от цифровой техники до товаров для детей и быта) и разнообразные способы доставки и оплаты.
Заказать товар и выбрать удобный способ доставки и оплаты можно на официальном сайте y.ua.
Телефон: +38 (044) 364-11-33
Техника
Не повертають гроші за товар - Отзывы об Интернет-магазин ЦИФРА
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо Вам за зворотній зв'язок.
Ми перевірили інформацію по Вашому замовленню та готові повідомити наступне.
Ви звернулись до сервісного центру через деякий час після покупки із запитом повернути товар. Однако, в ході огляду Вашого товару було виявлено, що пристрій було введено в експлуатацію, зокрема, в товарі присутні залишки продуктів харчування, а саме: крихти хліба.
Такий товар, згідно чинного Законодавства України, ст. 9, п.1. обміну або поверненню, на жаль, не підлягає.
Я звернулась не до сервісного центру, а до Вас - до магазину, на протязі 14 днів, згідно чинного Законодавства України, з прохання повернути гроші за бракований товар. Ви ж почали мене перенаправляти до сервісного центру з обіцянками повернути гроші трохи пізніше…
Ви продали бракований товар, а в результаті звинуватили мене!
Дуже прикро! Магазину з таким досвідом на ринку має бути принизливо потрапляти в такі ситуації.
В даній статті йдеться про те, що повернути товар протягом 14 днів можна, якщо він не був у використанні, збережено його товарний вигляд, плівки, пломби та ярлики. Однак, в ході огляду Вашого товару було зафіксовано, що в товарі присутні сліди використання ( залишки продуктів ). На жаль, такий товар на обмін чи повернення ми прийняти не зможемо.
Я ще раз повторюсь - МАГАЗИН ОБМАНЮЄ ЛЮДЕЙ, ПРОДАЮЧИ БРАКОВАНИЙ ТОВАР, а потім звинувачує покупців!!!
Не хоче робити повернення товару в установлений згідно чинного Законодавства термін!
А ціна репутації Вашого високопрофесійного магазину - 600 грн.
Після чого, ми запропонувати Вам відправити товар до сервісного центру за наш рахунок на діагностику, так як Ви заявляєте, що товар має брак виробника та не є якісним. Так як на Ваш товар діє гарантія від виробника, товар був відправлений до сервісного центру виробника на діагностику.
В ході діагностики товару та його перевірки, дефект не було підтверждено.
Звертаємо Вашу увагу на те, що ми діємо виключно в рамках чинного Законодавства України про Захист Прав Споживачів і, як ми бачимо, з Вами зв'язувався наш менеджер та надав Вам всю інформацію.
Я хотіла повернути товар в зв’язку з тим, що він бракований! Дефекти ці явно видно на фото!
А запропонували Ви відправити товар до сервісного центру за Ваш Рахунок не одразу і не тому, що ви такі хороші! А саме після того, як я Вам вислала ці фото товару з дефектами. Ось саме після цих фото, побачивши дефекти,
Ви і запропонували відправити товар до сервісного центру за Ваш рахунок.
А тепер виявляється і дефектів немає!!!
Спочатку були, і Ви це підтвердили, а тепер немає!!!
Цікава історія! Не думала, що Ваш магазин здатен на такий ОБМАН!!!
Повторно наголошуємо Вам на тому, що ми діємо в рамках чинного Законодавства України і такий товар обміну чи поверненню, на жаль, не підлягає.
Бажаємо Вам отримувати в подальшому від покупок тільки позитивні емоції!
І звинувачуєте потім своїх покупців!!!
Наголошу ще раз - ціна Вашої репутації 600 грн.
Але, мабуть, у Вас зовсім інші цінності!
Процвітання Вам!!!