Ми перевірили інформацію по Вашому замовленню та готові повідомити наступне.
Ви звернулись до сервісного центру через деякий час після покупки із запитом повернути товар. Однако, в ході огляду Вашого товару було виявлено, що пристрій було введено в експлуатацію, зокрема, в товарі присутні залишки продуктів харчування, а саме: крихти хліба.
Такий товар, згідно чинного Законодавства України, ст. 9, п.1. обміну або поверненню, на жаль, не підлягає.
Я звернулась не до сервісного центру, а до Вас - до магазину, на протязі 14 днів, згідно чинного Законодавства України, з прохання повернути гроші за бракований товар. Ви ж почали мене перенаправляти до сервісного центру з обіцянками повернути гроші трохи пізніше…
Ви продали бракований товар, а в результаті звинуватили мене!
Дуже прикро! Магазину з таким досвідом на ринку має бути принизливо потрапляти в такі ситуації.
Юлія, ми розуміємо Ваші емоції, однак, звертаємо Вашу увагу на те, що існує регламент повернення товару, який закріплений чинним Законодавством України, ст. 9, п.1.
В даній статті йдеться про те, що повернути товар протягом 14 днів можна, якщо він не був у використанні, збережено його товарний вигляд, плівки, пломби та ярлики. Однак, в ході огляду Вашого товару було зафіксовано, що в товарі присутні сліди використання ( залишки продуктів ). На жаль, такий товар на обмін чи повернення ми прийняти не зможемо.
Юліє, Ви придбали товар 18.11. й звернулись до нас 23.11. з запитом, що Ви бажаєте його повернути, оскільки Вас не задовольнила його якість. Далі, менеджер сервісного центру надала Вам інформацію щодо умов повернення товару.
Після чого, ми запропонувати Вам відправити товар до сервісного центру за наш рахунок на діагностику, так як Ви заявляєте, що товар має брак виробника та не є якісним. Так як на Ваш товар діє гарантія від виробника, товар був відправлений до сервісного центру виробника на діагностику.
В ході діагностики товару та його перевірки, дефект не було підтверждено.
Звертаємо Вашу увагу на те, що ми діємо виключно в рамках чинного Законодавства України про Захист Прав Споживачів і, як ми бачимо, з Вами зв'язувався наш менеджер та надав Вам всю інформацію.
Я хотіла повернути товар в зв’язку з тим, що він бракований! Дефекти ці явно видно на фото!
А запропонували Ви відправити товар до сервісного центру за Ваш Рахунок не одразу і не тому, що ви такі хороші! А саме після того, як я Вам вислала ці фото товару з дефектами. Ось саме після цих фото, побачивши дефекти,
Ви і запропонували відправити товар до сервісного центру за Ваш рахунок.
А тепер виявляється і дефектів немає!!!
Спочатку були, і Ви це підтвердили, а тепер немає!!!
Цікава історія! Не думала, що Ваш магазин здатен на такий ОБМАН!!!
В телефонному режимі Ви стверджували, що товар не був у використанні, однак, прийом Вашого товару в сервісному центрі показав, що товар був у використанні, і в ньому присутні залишки продуктів.
Повторно наголошуємо Вам на тому, що ми діємо в рамках чинного Законодавства України і такий товар обміну чи поверненню, на жаль, не підлягає.
Бажаємо Вам отримувати в подальшому від покупок тільки позитивні емоції!
ЦИФРА — це інтернет-магазин техніки та електроніки, що заснований у 2002 році. У магазині представлені широкий асортимент товарів (від цифрової техніки до товарів для дітей та побуту) та різноманітні способи доставки і оплати. Замовити товар та обрати зручний для Вас спосіб доставки та оплати можна на офіційному сайті y.ua. Телефон:... детальніше
Не повертають гроші за товар - Відгуки про Інтернет-магазин ЦИФРА
відгук
Коментарі до відгуку
Дякуємо Вам за зворотній зв'язок.
Ми перевірили інформацію по Вашому замовленню та готові повідомити наступне.
Ви звернулись до сервісного центру через деякий час після покупки із запитом повернути товар. Однако, в ході огляду Вашого товару було виявлено, що пристрій було введено в експлуатацію, зокрема, в товарі присутні залишки продуктів харчування, а саме: крихти хліба.
Такий товар, згідно чинного Законодавства України, ст. 9, п.1. обміну або поверненню, на жаль, не підлягає.
Я звернулась не до сервісного центру, а до Вас - до магазину, на протязі 14 днів, згідно чинного Законодавства України, з прохання повернути гроші за бракований товар. Ви ж почали мене перенаправляти до сервісного центру з обіцянками повернути гроші трохи пізніше…
Ви продали бракований товар, а в результаті звинуватили мене!
Дуже прикро! Магазину з таким досвідом на ринку має бути принизливо потрапляти в такі ситуації.
В даній статті йдеться про те, що повернути товар протягом 14 днів можна, якщо він не був у використанні, збережено його товарний вигляд, плівки, пломби та ярлики. Однак, в ході огляду Вашого товару було зафіксовано, що в товарі присутні сліди використання ( залишки продуктів ). На жаль, такий товар на обмін чи повернення ми прийняти не зможемо.
Я ще раз повторюсь - МАГАЗИН ОБМАНЮЄ ЛЮДЕЙ, ПРОДАЮЧИ БРАКОВАНИЙ ТОВАР, а потім звинувачує покупців!!!
Не хоче робити повернення товару в установлений згідно чинного Законодавства термін!
А ціна репутації Вашого високопрофесійного магазину - 600 грн.
Після чого, ми запропонувати Вам відправити товар до сервісного центру за наш рахунок на діагностику, так як Ви заявляєте, що товар має брак виробника та не є якісним. Так як на Ваш товар діє гарантія від виробника, товар був відправлений до сервісного центру виробника на діагностику.
В ході діагностики товару та його перевірки, дефект не було підтверждено.
Звертаємо Вашу увагу на те, що ми діємо виключно в рамках чинного Законодавства України про Захист Прав Споживачів і, як ми бачимо, з Вами зв'язувався наш менеджер та надав Вам всю інформацію.
Я хотіла повернути товар в зв’язку з тим, що він бракований! Дефекти ці явно видно на фото!
А запропонували Ви відправити товар до сервісного центру за Ваш Рахунок не одразу і не тому, що ви такі хороші! А саме після того, як я Вам вислала ці фото товару з дефектами. Ось саме після цих фото, побачивши дефекти,
Ви і запропонували відправити товар до сервісного центру за Ваш рахунок.
А тепер виявляється і дефектів немає!!!
Спочатку були, і Ви це підтвердили, а тепер немає!!!
Цікава історія! Не думала, що Ваш магазин здатен на такий ОБМАН!!!
Повторно наголошуємо Вам на тому, що ми діємо в рамках чинного Законодавства України і такий товар обміну чи поверненню, на жаль, не підлягає.
Бажаємо Вам отримувати в подальшому від покупок тільки позитивні емоції!
І звинувачуєте потім своїх покупців!!!
Наголошу ще раз - ціна Вашої репутації 600 грн.
Але, мабуть, у Вас зовсім інші цінності!
Процвітання Вам!!!