Интернет-магазин "Lamoda"
Мировые бренды с доставкой на дом
У fashion-гипермаркетов Украины появился серьезный конкурент. Lamoda.ua, интернет-магазин одежды, обуви и аксессуаров европейского уровня, предлагающий доставку по всей Украине, набирает обороты.
Отличная новость для украинских покупателей: теперь модные европейские бренды доступны не только в торговых центрах и иностранных интернет-магазинах. Украина вошла в число стран,...
подробнее Аксессуары Бутик Женское белье Интернет-магазины Магазин подарков Нижнее белье Обувь Одежда
Жахливий сервіс - Отзывы об Интернет-магазин "Lamoda"
4 березня замовила, а не отримала і досі. Спочатку після того як прийшла смс, що замовлення вже в Україні зі мною ніхто не зв'язувався 4 дні. Потім прийшла смс на зразок "чи задоволені Ви доставкою. Оцініть". Хоча я нічого не отримала. Зателефонувала до колл-центру де мені пояснили, що з невідомих причин доставка не була зроблена вчасно. Лише 15 березня зі мною зв'язався кур'єр і сказав, що привіз моє замовлення, однак я не змогла його отримати, бо вибачте, але я не можу увесь день сидіти і чекати, коли він нарешті приїде і була в цей час в іншому місці. Я попросила перенести доставку на вечір, але кур'єр, сказав, що не зможе цього зробити, я попросила привезти в те місце де я була, але він сказав, що не може цього зробити також, і я попросила перенести на 18 березня (субота) і він сказав, що привезе. Потім прийшла смс, яка підтвердила дату перенесення доставки. Однак в суботу зі мною ніхто не зв'язався. Коли я знову зателефонувала до колл-центру, то мені пояснили, що так, доставка хоч і була перенесена на суботу, але кур'єру не була видана, бо він не працює в цей день! Навіщо тоді робити підтвердження перенесення дати доставки?! Вже пройшло два тижні (замість обіцяних 4-6 робочих днів), а я досі не отримала своє замовлення. Це в перший раз так сталось, однак я дуже незадоволена роботою Lamoda та кур'єрської служби. Речі звісно хороші та якісні, але сервіс - жахливий.
1 согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
Прийміть наші найщиріші вибачення за ситуацію, що склалася. Ми розуміємо, що подібні інциденти не зміцнюють авторитет нашої компанії, і хочемо завірити Вас, що нами будуть вжиті необхідні заходи щодо поліпшення сервісу і усунення недоліків для запобігання аналогічних ситуацій в майбутньому.
Для врегулювання даної ситуації з Вами зв'яжеться наш фахівець.
З повагою, команда підтримки магазину Lamoda