Два скасованих білета на літак і 6 днів нервів - Отзывы об Ин-Тайм

Ин-Тайм
Отзыв написан 28 августа, 2019 год 390 просмотров
Доброго дня! На жаль, я не перший хто зіткнувся зі слабим сервісом фірми "Ін-Тайм". Також чекав на документи з Харківського (!) візового центру до Кременчука (250 км, 3,5 години), спеціально не замовляв кур'єра до дому щоб зекономити свій час та забрати у відділенні. Документи були готові та передані до "Ін-Тайму" 22.08.19 (четвер) приблизно о 15:00 (так було вказано на сторінці візового центру). Літак був заброньований на 25.08.19. Все було дуже логічно, бо в минулому році так само робив візу і отримав її за 1 робочий (!) день. На сайті компанії, за допомогою калькулятора, перевірив день доставки - було вказано очікувати в понеділок 26.08.19. Відповідно одразу задзвонив на гарячу лінію щоб відмінити доставку до міста, та забрати у Харьковському відділенні, на місці. І ось тут почались "пригоди". Один оператор переконував що таку операцію можна здійснити через телефон, інша - ні, третя - вказувала, що треба чекати до наступного дня, до 17:00 бо тільки тоді статус доставки оновлюється, що вже є дуже дивним. В п'ятницю 23.08.19 в особистому кабінеті на сайті було вказано, що документи знаходяться у відділенні (якому не вказано) та готуються до відправки. В суботу та неділю (24-25.08.19) в "Ін-Тайм" були вихідні через святкування Дня Незалежності України (хоча "Нова Пошта" працювали всі дні, хоч і скорочено). Думаю пояснювати те, що білет на недільний літак просто "сгорів"... Окей, думаю якщо вказано в особистому кабінеті очікувати на документи в понеділок 26.08.19 то відповідно придбав нічний квиток на понеділок, на інший літак. І як раз понеділок мені запам'ятався на все життя. 9:00 26.08.19 перевіряю статус доставки - "товар знаходиться у відділенні та готується до відправлення". Сказати що я був у шоці - нічого не сказати. За понеділок я дзвонив до операторів разів 8, спілкувався вже з кожним і знаю їх імена на пам'ять. Варіанти де знаходяться мої документи були різними - то вони поїхали до Кременчука, то вони ще знаходяться у відділенні, але якому - немає можливості перевірити, або вони ще у Візовому центрі та не були передані. В свою чергу в особистому кабінеті в історії зміні статусів було вказано, що в п'ятницю (23.08.19) документи у відділенні, субота (24.08.19) - документи у Візовому центрі, понеділок (26.08.19) - документи знаходяться у відділенні. Можете уявити що я відчув у той момент. Я подавав через операторів 4 заявки на перевірку місцезнаходження товару, та пояснював детально суть справи. Врешті-решт через 5 годин до мене задзвонила менеджерка та пояснила що вдалося встановити де мої документи. Виявилося що вони з Харкова поїхали до Києва, а потім поїдуть до Кременчука. Теоретичний час очікування четвер (29.08.19) або найшвидше середа (28.08.19). Я перезамовив квиток на п'ятницю (30.08.19), щоб на 100% дочекатися. Знаєте що? Дзвоню у вівторок 27.08.19 в 09:11, дізнатись статус справи, привітався з операторкою, як вже зі знайомою, бо за понеділок вже їм так набрид, що самому було соромно. Відразу до мене передзвонює менеджерка та повідомляє що документи знаходяться вже в Кременчуці і приблизно в кінці першої половини дня я зможу їх отримати. Я був безмежно радий, але знову ж таки - ніякої чіткої інформації раніше. Отже на свій паспорт я бува змушений чекати 6 (!) днів. Зараз я маю чекати на п'ятницю бо скільки можна переплачувати за квитки, видались вони мені золотими. Цю історію, на жаль, я запам'ятаю надовго.
Я не хочу стверджувати щоб фірма "Ін-Тайм" закривалась та самоліквідувалась. Вся проблема цієї ситуації складається з того, що працівникам необхідно допрацювати систему інформування та давати більш чітку інформацію, також надавати більше доступу до інформації операторам гарячої лінії, бо вони банально не знають що відповісти, бо немає у них самих більшої інформації.
Шановні "Ін-Тайм" змініть свій підхід до своєї роботи, та роботи з клієнтами, бо інакше який сенс Вашого існування, коли в той самий час існують "Нова Пошта", з максимально швидкою і зручною доставкою?
Отже, якщо у когось ще виникне, на жаль, подібна ситуація - дзвоніть на гарячу лінію, та "задовбуйте" операторів, щоб вони передавали справу далі. Наразі іншого варіанта я не знайшов, доки вони самі не виправляться.
P.S. Хочу подякувати та відзначити роботу працівника відділення №5 у м. Кременчук. Цей пан під час дзвінків завжди відповідав спокійно, чемно, не дратувався та намагався допомогти.
Гарного дня!

Достоинства:
  1. - Після "задовбування" операторів гарячої лінії протягом цілого дня мені врешті-решт допомогли.
Недостатки:
  1. - Дебільна логістика відправки товарів через Київ з Харкова. (Перечитав інші відгуки, то така система працює не тільки через Харків)
  2. - Помилки при інформування через особистий кабінет.
  3. - Неможливість отримати детальню інформацію від оператора без подачі заявки та дзвінка менеджера.
  4. - Про можливість відшкодування моральної шкоди, я взагалі мовчу.
1 согласен



Комментарии к отзыву

На данный момент, никто не прокомментировал отзыв автора


Ин-Тайм
Все отзывы

1.2 5
4174 отзыва / 1013428 просмотров
Ин-Тайм
Компания «Ин-Тайм» - национальная служба доставки, которая оказывает полный комплекс услуг экспресс доставки грузов по Украине. Мы доставляем грузы от 0,1 кг до 10 тонн в любой населенный пункт Украины. Преимущества работы с нашей компанией не только в географических возможностях доставки. МЫ ПРЕДЛАГАЕМ: - доставку груза в течение 1-2 дней,... подробнее

Курьерские службы
Meest ПОЧТА
Meest ПОЧТА

Рейтинг: 1.5
26667 отзывов
НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)

Рейтинг: 1.3
23671 отзыв
Glovo
Glovo

Рейтинг: 1.6
2007 отзывов
Meest China
Meest China

Рейтинг: 2.7
3609 отзывов
NP Shopping
NP Shopping

Рейтинг: 2.1
1249 отзывов
iPOST – доставка в момент
iPOST – доставка в момент

Рейтинг: 4.4
1028 отзывов
Деливери
Деливери

Рейтинг: 1.2
3668 отзывов
Укрпошта (Укрпочта)
Укрпошта (Укрпочта)

Рейтинг: 1.8
14019 отзывов
Компания DHL
Компания DHL

Рейтинг: 1.7
346 отзывов
ООО Е-ИМПОРТ
ООО Е-ИМПОРТ

Рейтинг: 2.8
181 отзыв