Мій відгук негативний. Купляла квітки за напрямком Катовіце-Будапешт та Будапешт-Катовіце. Автобус #910. Автобус запізнився на посадку на 1,5 годин, а прибули в Будапешт замість 7.46 у 11.30. Рейс був нічний,пасажири спали,а проснувшись розуміли,що вони не встигають на потяги чи літаки. Водії не попереджали пасажирів, може хтось би перебронював свій рейс,а не втратив квитки. А на зворотному напрямку теж був цей же автобус 910 ,який теж затримувався на посадку більш ніж на годину, не приїхав на вказану у квитку платформу,а як запізнюється автобус на електронних табло він зникає і інформації про рейс немає. Водії не зв‘язалися по телефону,щоб попередити де зупинився автобус і уїхали. Програма де відстежувати рух автобуса працює не зовсім корректно,бо показувало,що автобус не доїхав до автовокзалу,а потім змінилося і показало,що він їде вже в напрямку іншої станції. На телефони не відповідали,на запити по поверненню коштів теж. Зворотнього зв‘язку не має зовсім. Серед ночі залишилася на вокзалі,наступний рейс тільки з ранку. Мусила купляти інші квітки. Не рекомендую дану компанію нікому.
Жахливий перевізник - Отзывы о Flixbus
отзыв
Комментарии к отзыву