EasyXpress
Отзывы о компании EasyXpress делают её одной из самых популярных и надежных в сфере доставки посылок из США. EasyXpress имеет свой офис в Киеве и в штате Делавэр, где и находится склад EasyXpress.com.ua. именно туда приходят все Ваши заказы, упаковываются и отправляются адресатам.
Рейтинг 4 из 5 на основании 60 отзывов
Доставка товаров из США
компанія не для адекватних,
абсолютно непрофесійний колектив - ніякої причинної оцінки ситуації + неможливо витерпіти "переписку" в пошті - вона не піддається здоровій оцінці чи здоровому глузду. незадоволений клієнт блокується як факт відсутності бажання (навичок) у керівника тих, хто без знання питання відповідає на листи в пошті, виконувати свою роботу... Читать отзыв відсутність яких-небудь позитивних ознак роботи з людьми - компанія не для адекватних людей
абсолютно непрофесійний колектив - ніякої причинної оцінки ситуації + неможливо витерпіти "переписку" в пошті - вона не піддається здоровій оцінці чи здоровому глузду. незадоволений клієнт блокується як факт відсутності бажання (навичок) у керівника тих, хто без знання питання відповідає на листи в пошті, виконувати свою роботу - за яку таку нібито роботу тій "відлетівшій в космос" особі з маленької літери платять кошти.
Просимо обрати сервіс, який більше відповідатиме вашим очікуванням.
Бажаємо успіхів.
Існує системна проблема з безпекою та контролем за персоналом.
Перший раз посилку розрізали ще на складі USPS, і мені навіть надійшов лист із запитанням, чи надсилати порожній пакет. Тобто сам факт розкриття й пошкодження був підтверджений.
Другий раз ситуація — коробка прийшла повністю порожньою, телефон просто вийняли перед відправкою або під час обробки на складі.
Ніхто... Читать отзыв В мене вже двічі вкрали телефон iPhone під час доставки через USPS Express.
Перший раз посилку розрізали ще на складі USPS, і мені навіть надійшов лист із запитанням, чи надсилати порожній пакет. Тобто сам факт розкриття й пошкодження був підтверджений.
Другий раз ситуація — коробка прийшла повністю порожньою, телефон просто вийняли перед відправкою або під час обробки на складі.
Ніхто не проводить реального розслідування. Працівники USPS просто закривають справу або зводять усе нанівець. Очевидно, що проблема саме на складі, де працівники відкривають посилки та виймають дорогі речі.
Прошу провести чесне розслідування, перевірити персонал складу та забезпечити відповідальність за крадіжки. USPS має захищати клієнтів, а не покривати внутрішні злочини!!!!!
Ви зазначили, що «за 12 років роботи не було жодного випадку крадіжки чи недбалого ставлення до посилок».
Але дозвольте запитати — ви взагалі читаєте відгуки клієнтів?
Люди неодноразово описують ситуації, коли вміст посилок зникає саме на ваших складах, і таких історій — чимало.
Більше того, у мого знайомого за останні три місяці було вкрадено три пристрої Apple під час доставки вашою службою.
Попри неодноразові звернення, ніяких реальних дій з вашого боку немає: ви лише надсилаєте беззмістовне відео, де видно стіл, але не сам процес пакування чи передачі посилки.
Якщо на складі немає повноцінної відеофіксації процесу, то логічно припустити, що саме на цьому етапі і відбуваються зникнення.
Окремо хочу зазначити, що під час звернення на гарячу лінію оператори не роблять жодних реальних кроків, лише кажуть, що «кожен випадок розглядається окремо».
Можливо, вже варто проаналізувати, на чиїх змінах і в яких відділеннях найчастіше зникають товари, замість того, щоб розглядати кожен інцидент ізольовано.
5 випадки поспіль із різними замовленнями — це не збіг.
Прошу поставитися до цього серйозно, провести внутрішнє розслідування, перевірити персонал і систему контролю складу, а також надати офіційну відповідь із конкретними діями, а не чергову шаблонну відписку.
Ми готові розібратися в ситуації, але без конкретних даних — номера кабінету та трек-номерів посилок — це, на жаль, неможливо.
Просимо надати цю інформацію, яку ми все ще очікуємо. Без неї ми не зможемо провести розслідування та з’ясувати обставини.
Також просимо утриматися від коментарів від імені інших клієнтів. Без підтверджених доказів такі твердження є необґрунтованими.
Дякуємо. Показать 2 ответа
Чесний негативний відгук
У вас потенційно немає бажання подавати в суд - не працюйте з цими, ви доб'єтесь тільки вашого блокування.
Коли договір не виконаний - вони скажуть що він виконаний. І на цьому все закінчиться, весь "спор" - на більше вони не готові.
Тут жлобство, не дивлячись на "цукерки в офісі для... Читать отзыв Чесний негативний відгук за резутатами роботи декілька років
У вас потенційно немає бажання подавати в суд - не працюйте з цими, ви доб'єтесь тільки вашого блокування.
Коли договір не виконаний - вони скажуть що він виконаний. І на цьому все закінчиться, весь "спор" - на більше вони не готові.
Тут жлобство, не дивлячись на "цукерки в офісі для клієнтів", тому не звертайте на ті цукерки уваги. Не звертайне уваги на "добродушний лєпєт" - це не означає, що вам не брешуть в цей час.
Працюють тупі люди, неосвідчені, жадібні, не вірте ніяким обіцянкам ніколи і все перевіряйте на абсолютно всіх етапах. Після кожної розмови де вам щось сказали, - перевіряйте чи виконане, чи виконане правильно, і чи взагалі то буде.
Тут працюють тупо баби і баба керівник тих баб. Хтось у них дикертор - ви ніколи не зможете з ним поговорити, взагалі ніколи, бо всю інформацію донесуть туди чисто в пережоваому вигляді ці баби, в тому виді в якому їм зручно, і саме так що саме клієнт - неправий а вони праві. Той директор - перелякане, яке не буде пеервіряти і не буде "спускатися на рівнь людей" бо йому здається що воно божествене і з людьми розбиратися коли менеджери обісрались всі разом разом з керівником менеджерів - ну не буде, не хоче. Блокуйте клієнта, який добивається справедливої оцінки ситуації - політика цих дятлів.
тобто правди ви не доб'єтесь, якщо це помилка саме цих баб. якщо вам збрехали там - ви також не доб'єтесь правди, вас заблокують за спробу добитися правди, ніхто не признає брехню, ніхто не вибачиться за підлеглих - керівника немає.
Достойного відношення до людей - немає.
Признання власних посилок або помилок підлеглих - немає. Склад в сша живе своїм життям - ніхто не перевіряє дії того складу, нікому не потрібно, склад систематично то бреше то робить щось не то.
Виплат чи бонусів в сторону клієнтів за всяке гівно, що наробив склад, чи менеджери "понавідписували вам брехнею" - немає. Ніяких бонусів клієнту не чекайте ніколи, якщо вони лажанули на будь-якому рівні - не отримаєте ні копійки бо жлобство це ключовий їх мотив (працюють баби, тому таке лайно).
Якщо ви не приїзжаєте ОСОБИСТО в офіс і є проблема - знайте, що буде надмінне відношення до клієнтів, брехня за яку ніхто не буде вибачатися, ніхто не буде відповідати, баби напишуть "пазітівчиком" лист-відповідь з брехнею вам в очі і все. А потім ще один лист пазітівчиком що вони вас блокують, якщо вам пазітівчик той не сподобався, де вони не признають вини ніякої.
Справа буде вирішуватися дуже довго, днями ніхто нічого не буде робити - потім пазітівчиком брехня або тіпа а да, ми сагласни що там була помилка - "будьте до нас снісходітельні!". І все! "Ми сагласни вам повернуть рівно дві копійки, рівно - і не больше", а час що ви витратили на довге сплілкуання з ідіотами - ну ми нічого не знаємо, дві копійки вам повернуть і не більше! Більше - нє, то вже про жлобство. То вже "ну ми не про таке відношення до людей".
Подарунок чи бонус постійному клієнту перед яким вони обісрались всі разом і десять діб ніхто не вирішував ваше питання - нє, ніяких подарунків не чекайте. Блок клієнта, якщо ви не задоволені.
Тупо вдавляться за копійки, буквально за 1 копійку, за 1 цент. Але без проблем навішать вам зверху за послуги, які ніхто не надав і скажуть, що послуга надана.
Ви не заберете вашу посилку поки не сплатите всю цю навішену суму, її не знімуть, вам скажуть шо послуга надана і раціонально не будуть дивитися (працюють баби і баба у них керівник)
Ніколи не признають власну некомпетентність, а вона є і є і є і залишається. Їх керівник, цих менеджерів там, з ким вам можливо доведеться говорити - слабка мозком особа яка вважає що клієнти ідіоти і відноситься до людей зверху вниз, хоча хвора вона а не люди.
Навіть якщо ви тисячу разів вкажете прямим текстом і вкажете десять причин, з яких вони вам збрехали - не признають. З яких вони вам винні гроші - не повернуть. Вони відморозяться від ваших лисітів і все, перестануть відповідати.
НЕ звертайте уваги на "ми зафіксували зворотній зв'язок і нам це дуже треба" - вони нічого не будуть робити з ним, то щоб ви відчепились.
Справа в тих менеджерах, які там давно роками засиділись і зігнулись перед начальством настільки, що там нічого окрім брехні в сторону клієнта не видавлюється - "про те як вони готові служити клієнту! і начальству! але спершу начальству, як начальнік скаже так і буде а не по правді"
Станете розибиратись чому принцип правди не дотримується - ви не отримаєте ніякого результату, "дєтскій лєпєт з брехнею вам в очі" не дивлячись на пункти договору, які не виконані, але баби будуть "толкать ідєю" що виконані пункти договору, навіть якщо не можуть пояснити яким чином.
Юриста немає поки ви не звертаєтесь до суду на цю шарашкіну контору - бо це не компанія. Юридичної оцінки ситуації ці фопікі не роблять, там нічого немає окрім дитячого садку - на правильно сформульований аргументований лист вам не відподають, або відповідають "копі-пастою", або пишуть в розріз вашим аргументам і на цьому вся компетенція відповідати на таке закінчується.
Якщо ви наполягаєте - вас заблокують.
Вони заблокують вас, якщо ви докажете буквально що він не виконаний і що вам брехали, якщо послуга не надана але платня за неї нарахована - в блок. Блокувати. Просто блок бо працює бабський зашуганий колектив і їм до одного місця та правда, якщо ви вказуєте на порушення - ну ви винні, не вони. Блок, газлайт. Блок. Блокується без пояснень клієнт - це тому що компетентно там ніхто не працює і то робота для дурних
Така там і зарплатня, судячи з усього. Полтика того стада - писати клієнту "у нас все добре, ми готові розбиратися якщо є проблеми!" коли ви чекаєте на рішення по питанню, і це така їх відповідь на ваше звернення "ми готові розбиратися!", суть питання вашого - ігнор. Це вже вони відповіли вам. "Старший менеджер" вам відповів так.
- Скільки буде 2+2 і чого у вас 3? Бо має бути 4
- Ми готові розбиратися!
Діалог завершений.
- АГОВ! ТО СКІЛЬКИ БУДЕ? бо то мої гроші!
- "в нашій співпраці виникли непердбачувані обставини, за яких ми надалі не можемо надавати вам чистокровний чистопородний сервіс і ми вас щас ЗАБЛОКУЄМО! Забирайте посилку вашу чи скільки їх там у вас є, і все, ми блокуємо!" (баби обідєлісь на вас і тому все)
- То мої гроші яке блокування!
- .....
Ми цінуємо клієнтів, однак не допускаємо принижень чи ненормативної лексики на адресу співробітників. Тому рішення про блокування було цілком обґрунтованим.
Факти ситуації: посилка не була вами зареєстрована на сайті до моменту прибуття в США, тому автоматично застосовано комісію за прийом незареєстрованого треку — $2.50. Вартість цієї послуги прозоро зазначена на сайті в полі «Вартість».
Згідно з пунктом 3.9 Умов обслуговування, така посилка оформлюється на відправку автоматично, а її вартість визначається нашими співробітниками на підставі цін інтернет-магазинів США й не вище 150 євро.
Оскільки у співробітників американського складу виникли сумніви у декларуванні вартості, відправлення було призупинене для вашої декларації. Це не скасовує факту надання послуги прийому та ідентифікації відправлення. З огляду на часткове декларування з вашого боку, вартість послуги було зменшено на 50% — до $1.25.
Жодних крадіжок чи системних порушень з нашого боку не зафіксовано. Ми діємо виключно в межах правил і забезпечуємо рівні умови для всіх клієнтів.
Віталію, ми будуємо свою репутацію на прозорості, стабільності та довірі. І жодні безпідставні заяви цього не змінять!
Как быстро потерять рейтинг
Задержка посылок ,накручивают цены в 3 раза ,утеря посылок
Ситуацію з вашими відправленнями розглядали неодноразово. Мобільні телефони, незалежно від стану, тарифікуються за окремим тарифом, що зазначений на сайті. Жодних прихованих платежів. Про це вас попереджали заздалегідь.
Перевірка інвойсу підтвердила, що у відправленні був не комплект запчастин, а телефон у зібраному вигляді.
Затримка, за яку перепрошуємо, сталася через збій на Київській митниці: рейс очікували 1 серпня, далі 2–3 числа митниця не працювала. Посилка надійшла 5 серпня, відправлена до вас на НП - 6 серпня. Фактична затримка — до 3 робочих днів...
Нам прикро, що ваш досвід із нашою компанією був негативним. Щиро бажаємо, щоб у майбутньому ви знайшли сервіс, який повністю відповідатиме вашим очікуванням.
разрывают содержимое!!
Обращайте больше внимание на негативные отзывы
Затримка вашої посилки пов’язана із системним збоєм на Київській митниці, що вплинуло на терміни доставлення, на жаль.
Рейс очікували - 1 серпня, далі 2 та 3 числа митниця не працювала (вихідні). Очікуємо вантаж з вашою посилкою серпня на нашому складі.
Терміни вказуємо у робочих днях. Фактична затримка складає до 2-х робочих днів.
Щодо тверджень про блокування — ми не обмежуємо можливості клієнтів залишати відгуки на сторонніх ресурсах.
Нам шкода, що співпраця з нами принесла вам негативний досвід. Сподіваємось, ви знайдете компанію, яка повністю виправдає ваші очікування. Показать 3 ответа
Брехлива контора
Ми розуміємо ваше невдоволення через зміну орієнтовної дати доставлення і щиро перепрошуємо за дану затримку!
Хочемо звернути увагу, що дати доставки вказані без урахування проходження митного контролю, через що і можуть змінюватись від початкової дати отримання.
Ми ніколи не маємо на меті вводити клієнтів в оману!
Лише невелику частину посилок з даного рейсу не було отримано, оскільки вони проходять довше митну перевірку.
Наші працівники оновлюють інформацію по кожній посилці згідно з реальним статусом доставки. Наша підтримка щоденно надає відповіді на всі запити, і ми завжди відкриті до діалогу.
Для того, щоб надати точну інформацію по вашому відправленню, просимо написати трек-номер або номер кабінету.
Дякуємо за розуміння.
Очікуємо на вашу відповідь!
Не довіряйте своії посилки цій компанії !!! Вони за них не несуть відповідальність
Жалію , що не встиг змінити адресу в США останньої посилки і буду знову слухати іх казки про проблеми на митниці і свята ....
Щоб мінімізувати затримки, ми оперативно відправили нові вантажі через Львівську митницю, де перевірки вже завершилися.
Вантаж із вашою посилкою уже в Україні! Частину посилок, ми вже отримали, інші ще проходять фінальні етапи митного оформлення.
Якщо по вашій посилці митниця потребуватиме додаткові документи або підтвердження — ми зв’яжемося з вами одразу.
Будьте певні, ми щоденно тримаємо зв’язок із митницею та робимо все можливе, аби прискорити процес.
💊Також хочемо потішити вас новиною — напрямок Київської митниці вже повернувся до звичного ритму, і вантажі звідти ми отримуємо вчасно.
Компанія яка не несе відповідальності не строки не за самі посилки ... ПЕРЕВІРИВ НА СВОЕМУ ДОСВІДІ
Нам прикро, що ваш досвід виявився негативним. Водночас нагадаємо: графік роботи нашого складу в США чітко зазначено на сайті — пн–пт, з 09:00 до 18:00.
Ми не несемо відповідальності за посилки, котрі доставляють у неробочий час. Попри це, ми зробили виняток і компенсували вартість втрачених відправлень, що є великим винятком у нашій компанії та рідкісною практикою серед інших перевізників
Щодо поточних затримок - ми проінформували клієнтів, що зараз триває посилена перевірка з боку митних органів, що впливає на терміни доставлення, на жаль. Це не є виключно нашою проблемою — подібні перевірки спостерігаються і в інших перевізників!
Ми цінуємо наших клієнтів і завжди готові до конструктивного діалогу. Але публічні твердження та поширення необ’єктивної інформації, не сприяють вирішенню ситуації.
З повагою,
Команда EasyXpress
Затримки і переноси
Дуже прикро читати про подібний досвід. Перепрошуємо за затримку та незручності, яких ви зазнали.
Будь ласка, уточніть номер вашого кабінету, для аналізу. Ми обов'язково все перевіримо та зробимо все можливе, щоб виправити ситуацію.
Дякуємо.
не честная компания
Ми цінуємо всіх наших клієнтів, однак правила перевезення є однаковими для всіх без винятку!
Ви вже мали досвід доставки телефонів з нами, і попередньо ми інформували вас про наші умови, включаючи вартість.
Згідно з правилами, будь-який пристрій, що має вигляд мобільного телефону — незалежно від його стану (новий, вживаний, неробочий, розбитий, чи на запчастини) — відправляється за фіксованим тарифом $7 за одиницю + гарантування 2,99% від задекларованої суми.
Ця інформація відкрито вказана на сайті у розділі "Вартість".
Якщо ж у вашій посилці не телефон, а лише запчастини до нього, просимо надати інвойс, щоб ми могли провести перерахунок за фактичною вагою.
Ми дотримуємось чітких процесів, тому очікуємо підтвердження.
Дякуємо.
НЕ РЕКОМЕНДУЮ!Сервіс не відповідає заявленим строкам постійні затримки посилок
З мого попереднього відгуку по сьогоднішній день прийшло на склад в америку близько 10 посилок !! Які були не дешеві , а саме головне на них були сплановані ремонти техніки і т.д в Украіні . 2 посилки були втрачені на складі по причині , що склад на... Читать отзыв Доброго дня , пройшло багато часу і посилок щоб зробити новий відгук.
З мого попереднього відгуку по сьогоднішній день прийшло на склад в америку близько 10 посилок !! Які були не дешеві , а саме головне на них були сплановані ремонти техніки і т.д в Украіні . 2 посилки були втрачені на складі по причині , що склад на вихідних не працює , а поштові оператори працюють і склад не зміг знайти дві втрачені посилки ....На моє звернення EasyXpress відреагувало і чрез деякий час компенсувало вартість втрачених посилок але дуже хитро - вони поклали ці кошти на баланс кабінету , щоб я знову звернувся до іх сервісу , щоб якось використати кошти з балансу. Я знову повернувся до співпраці з EasyXpress так як вони мене переконливо проінформували , що всі помилки і негативні випадки не повторяться. І що маемо далі.... Знову все йде по колу - посилки надходять але склад іх не баче ті посилки що йдуть з америки вже на тиждень десь затримуються , а це 8 посилок вартістю 800-900$ . Пояснення від EasyXpress - посилки проходять посилений контроль ... це смішно ... бо інші оператори якими я теж користуюсь не мають таких затримок на митниці ...а це може значити , що це проблема повязана з EasyXpress і іі діяльністю . На разі я з 100% підтвердженням не рекомендую цей сервіс який не працює з помилками і не робить висновки . Чекаю коли дійдуть попередні посилки і більш не звертаюсь до данного операторо . ЛЮДИ будьте пильними - не рекомендую
Нам прикро, що ваш досвід виявився негативним. Водночас нагадаємо: графік роботи нашого складу в США чітко зазначено на сайті — пн–пт, з 09:00 до 18:00.
Ми не несемо відповідальності за посилки, котрі доставляють у неробочий час. Попри це, ми зробили виняток і компенсували вартість втрачених відправлень, що є великим винятком у нашій компанії та рідкісною практикою серед інших перевізників.
Щодо поточних затримок - ми проінформували клієнтів, що зараз триває посилена перевірка з боку митних органів, що впливає на терміни доставлення, на жаль. Це не є виключно нашою проблемою — подібні перевірки спостерігаються і в інших перевізників!
Ми цінуємо наших клієнтів і завжди готові до конструктивного діалогу. Але публічні твердження та поширення необ’єктивної інформації, не сприяють вирішенню ситуації.
З повагою,
Команда EasyXpress
не честное отношение к клиентам
Дякуємо за ваш відгук.
Нам прикро, що у вас склалося негативне враження про нашу компанію.
Тарифи на перевезення мобільних телефонів є фіксованими та прозоро вказані на нашому сайті. Вони застосовуються до всіх клієнтів без винятку. Якщо при оформленні відправлення було зазначено пристрій, що виглядає як телефон, він автоматично підпадає під відповідний тариф, незалежно від його стану.
Ми завжди відкриті до конструктивного діалогу та вже надали відповідь щодо вашого випадку.
Якщо у вас є додаткові питання або потрібні уточнення, будь ласка, звертайтеся до нас електронною поштою – ми будемо раді допомогти.
уничтожают посылки
"Вітаємо!
Дмитре, якщо ваш товар відправлять листом, або просто на поштовий ящик. То журнали, листи та вся кореспонденція є забороненим типом товарів для доставлення із США в Україну. По прибуттю на... Читать отзыв Отправитель отослал бандерольку в виде письма без трекинг номера. добавить трекинг я не могу соответвтенно и решил поинтересоваться как они такие посылки добавляют. А мне заявляют вот что:
"Вітаємо!
Дмитре, якщо ваш товар відправлять листом, або просто на поштовий ящик. То журнали, листи та вся кореспонденція є забороненим типом товарів для доставлення із США в Україну. По прибуттю на склад, кореспонденція одразу прямує на утилізацію.
Это какой то треш. Ребята я 10 лет заказываю товар такого типа как печатная продукция. Что вы мелете? по какому праву вы уничтожаете чужие посылки за которые я заплатил деньги и немалые причем. Я что виноват что отрправитель выбрал более дешевый способ отправки ииза легкого веса. И почему нельзя ее в таком случае назад вернуть отправителю. Какой то треш и сбрреализам и просто скотское отношение к клиентам постоянным. если вы уничтожите мою посылку (на что вы не имеете никакого права, я 10 лет получаю и на мисте, и на украпочте и у вас в том числе такой товар и никогда проблем не было, никто мне такой бред не писал.) то больше контору эту не буду использовать
не порядочно поступили в отношении клиента,не деньги важны а атношения
Сроки доставки 3 месяца!
НЕ РЕКОМЕНДУЮ!Сервіс не відповідає заявленим строкам постійні затримки посилок
И снова переносы дат
Покупка была сделана заранее именно к празднику,... Читать отзыв И снова пишу отзыв. Посылку сначала перенесли с 20-го на 28-е, а теперь уже обещают на 31-е. Позвонил на горячую линию, там говорят, что будут работать на Новы год,но ещё нужно дождаться посылку когда передадут на Новую Почту это ещё 2 дня. Возникает ощущение, что у них Новый год в какие-то другие даты.
Покупка была сделана заранее именно к празднику, чтобы избежать таких ситуаций. Думал, что перестраховался, но, увы, это не помогло. Вот такой "подарок" от EasyXpress. А стандартный ответ компании в стиле "напишите номер кабинета, мы ответим" уже не вызывает ни доверия, ни радости — больше похоже на дежурную отписку.
Сначала они поменяли склад, после чего посылки начали теряться. Теперь приходится выступать в роли "дежурного блогера", делать кучу фото, прикреплять скриншоты и ждать, пока они найдут пропажу. А теперь ещё и массовая задержка посылок. Если бы это касалось только неважных заказов, я бы молчал, но здесь горячие сроки, и это видно.
Компания явно нуждается в улучшении процессов.
Ми щиро перепрошуємо за всі незручності, які ви отримали через затримки у доставленні посилок.
Нам дуже прикро, що наш сервіс не виправдав ваших очікувань, і ми розуміємо, як це може впливати на ваш досвід.
Ми ретельно проаналізували ситуацію та впроваджуємо додаткові заходи, щоб уникнути подібних проблем у майбутньому. Для нас важливо, щоб кожен клієнт отримував якісний сервіс, тому зараз ми зміцнюємо наші внутрішні процеси.
Ваш зворотній зв’язок дуже цінний для нас, і ми вдячні за приділений час для відгуку.
Ми зробили 50% знижку на два відправлення раніше, і хочемо ще раз запевнити: ми робимо все можливе, щоб повернути вашу довіру.
Дмитре, якщо у вас є додаткові питання або пропозиції, ми завжди готові вас вислухати.
Сподіваємось на ваше розуміння та подальшу співпрацю!
Не рекомендую.
Була заказана послуга «Гарантування».Доказував їм ,що посилку ви отримали,про що свідчать дані трек номеру,поверніть кошти так як я замовив цю послугу.Погодились тільки на 50% і то на баланс в їхньому кабінеті.Так,що подумайте чи звʼязуватись з цією недокомпанією.
О бманюють щодо термінів доставки
Мої посилки, які я замовляла з США у листопаді 2023 року вони ще НЕ доставили!!!! Чотири рази переносили дату доставки. Такого ніколи ще не було. В останнє (вчетверте) на 5.02.2024. Але не факт, що будуть і 5.02.
Безсовісні
Думала ще замовити з США, але такі терміни зупинили. Чекати... Читать отзыв НЕ РЕКОМЕНДУЮ. Співпрацюють з meest. Відповідно тепер такі затримки будуть нормою.
Мої посилки, які я замовляла з США у листопаді 2023 року вони ще НЕ доставили!!!! Чотири рази переносили дату доставки. Такого ніколи ще не було. В останнє (вчетверте) на 5.02.2024. Але не факт, що будуть і 5.02.
Безсовісні
Думала ще замовити з США, але такі терміни зупинили. Чекати замовлення два з половиною місяці це дно. Шукатиму нового форварда.
Нам надзвичайно прикро, що ви незадоволені роботу сервісу. Напишіть будь ласка номер вашого кабінету аби ми мали змогу перевірити всю інформацію та надати вичерпну відповідь та виправити ситуацію.
Дякуємо!
Не рекомендую
Нам надзвичайно прикро, що ви незадоволені роботу сервісу.
Напишіть будь ласка номер вашого кабінету аби ми мали змогу перевірити всю інформацію та надати вичерпну відповідь та виправити ситуацію.
Дякуємо!
Испортились окончательно
Посилка дійшла до адреси складу easyxpress і там зникла
20 днів доставка
Сайт не працює
Не доходять посилки
ОСТОРОЖНО!!!
с горем пополам мне вернули половину
ну думаю ладно, всякое бывает потеряли впервые за год
СЕГОДНЯ ПИШУТ ПОТЕРЯЛИ 2 ПОСЫЛКИ, причём размеры коробок 1метр на 40см!!!
Мій гіркий досвід, втрата посилки на 100 USD.
Я досить давно співпрацюю із цією компанією і все було нормально до цього моменту.
Купив на Ebay обладнання для автодіагностики за 100 USD. Доставка USPS. По трек номеру посилка (Delivered, Left with Individual) доставлена, залишена особі 06.03.2023, але... Читать отзыв Можливо це побачить хтось із керівництва і зможе якось посприяти вирішенню. Трек номер посилки: 9461208205496535519422, номер кабінету: 57756.
Я досить давно співпрацюю із цією компанією і все було нормально до цього моменту.
Купив на Ebay обладнання для автодіагностики за 100 USD. Доставка USPS. По трек номеру посилка (Delivered, Left with Individual) доставлена, залишена особі 06.03.2023, але в особистому кабінеті статус очікує доставки. 09.03.2023 Написав у підтримку, надав всі наявні інвойси. Провели внутрішнє розслідування і 13.03.2023 дали відповідь, що не отримували вантаж від USPS. В якості "доказу" прислали відео на якому не зрозуміло яка кур'єрська служба розвантажує вантаж, але стверджують, що це не USPS. Дали рекомендацію написати продавцеві щоб він відкрив претензію зі службою доставки. Я написав продавцеві, але він вважає свою роботу і роботу поштової служби виконаною. Вислав мені копію документу про доставку і на цьому все. Намагався подати у розшук на сайті USPS, але отримав наступне:
"Згідно з нашими записами відстеження, ваша посилка було доставлена як адресоване сторонньому відправнику, який знаходиться за адресою призначення цього пакета. Тому номер відстеження, пов’язаний із ним, не підлягає подальшому запиту. Щоб отримати додаткову допомогу щодо цього пакета, зверніться до стороннього відправника".
Не знаю, що робити, мої можливості вичерпані. Попросив обійти сусідів по складу, може хтось із них отримав мою посилку, ще раз перевірити відео з камер спостереження або на складі, або зв'язатися з місцевою службою доставки та спитати у них. Відповіли, що перевірятимуть склади інших компаній. Вже минуло два тижня з моменту, як посилка у статусі “доставлено” і я вже починаю втрачати надію, що вдасться відшукати посилку.
В результаті я не знаю куди поділася моя посилка, або це USPS доставили за іншою адресою, або хтось вкрав на складі Easyexpres.
Підсумувавши можу сказати, що як і всі, замовляючи із за кордону намагався трохи заощадити, але вся ця економія зводиться нанівець після такого випадку.
Жахливий сервіс. Кормлять "завтраками" і нічого не роблять.
Ми перепрошуємо за дану ситуація, яка виникла із виконанням фото послуги.
Ми завжди намагаємось надавати якісний сервіс, але у будь-якій сфері може виникнути збій.
Денисе, для вашої посилки ми надали фото вмісту вашої посилки. За допомогою яких, все ж ваші підозри, щодо "порядності" продавця підтвердились.
Ми проведемо аналіз даної ситуації та зробимо все можливе, аби подібного не траплялось та всі додаткові послуги виконувались вчасно.
Бережіть себе та своїх рідних!