EasyXpress отзывы
с оценкой «Ужасно»

Київ, ул. Мечникова, 16
easyxpress.com.ua
EasyXpress
4.0 5
60 отзывов / 38935 просмотров
Важно! В целях актуальности, рейтинг и результаты отзывов, отображаемые на графике, вычисляются на основании 100 последних отзывов
Отзывы с пометкой "Проблема решена" не учитываются

компанія не для адекватних,

Vidhuk Vidhuk 17 часов 23 мин назад
відсутність яких-небудь позитивних ознак роботи з людьми - компанія не для адекватних людей
абсолютно непрофесійний колектив - ніякої причинної оцінки ситуації + неможливо витерпіти "переписку" в пошті - вона не піддається здоровій оцінці чи здоровому глузду. незадоволений клієнт блокується як факт відсутності бажання (навичок) у керівника тих, хто без знання питання відповідає на листи в пошті, виконувати свою роботу... Читать отзыв
відсутність яких-небудь позитивних ознак роботи з людьми - компанія не для адекватних людей
абсолютно непрофесійний колектив - ніякої причинної оцінки ситуації + неможливо витерпіти "переписку" в пошті - вона не піддається здоровій оцінці чи здоровому глузду. незадоволений клієнт блокується як факт відсутності бажання (навичок) у керівника тих, хто без знання питання відповідає на листи в пошті, виконувати свою роботу - за яку таку нібито роботу тій "відлетівшій в космос" особі з маленької літери платять кошти.
EasyXpress Ответ представителя EasyXpress 15 мин 7 сек назад
Віталію, у вашому випадку причиною блокування стали повторні грубі порушення правил спілкування — постійні образи та нецензурна лексика. Ми неодноразово попереджали, що така поведінка неприпустима і не буде нами толеруватися.

Просимо обрати сервіс, який більше відповідатиме вашим очікуванням.
Бажаємо успіхів.

Існує системна проблема з безпекою та контролем за персоналом.

Margaritka11555 Margaritka11555 11 октября, 2025 год
В мене вже двічі вкрали телефон iPhone під час доставки через USPS Express.
Перший раз посилку розрізали ще на складі USPS, і мені навіть надійшов лист із запитанням, чи надсилати порожній пакет. Тобто сам факт розкриття й пошкодження був підтверджений.
Другий раз ситуація — коробка прийшла повністю порожньою, телефон просто вийняли перед відправкою або під час обробки на складі.
Ніхто... Читать отзыв
В мене вже двічі вкрали телефон iPhone під час доставки через USPS Express.

Перший раз посилку розрізали ще на складі USPS, і мені навіть надійшов лист із запитанням, чи надсилати порожній пакет. Тобто сам факт розкриття й пошкодження був підтверджений.

Другий раз ситуація — коробка прийшла повністю порожньою, телефон просто вийняли перед відправкою або під час обробки на складі.

Ніхто не проводить реального розслідування. Працівники USPS просто закривають справу або зводять усе нанівець. Очевидно, що проблема саме на складі, де працівники відкривають посилки та виймають дорогі речі.

Прошу провести чесне розслідування, перевірити персонал складу та забезпечити відповідальність за крадіжки. USPS має захищати клієнтів, а не покривати внутрішні злочини!!!!!

Ви зазначили, що «за 12 років роботи не було жодного випадку крадіжки чи недбалого ставлення до посилок».

Але дозвольте запитати — ви взагалі читаєте відгуки клієнтів?

Люди неодноразово описують ситуації, коли вміст посилок зникає саме на ваших складах, і таких історій — чимало.

Більше того, у мого знайомого за останні три місяці було вкрадено три пристрої Apple під час доставки вашою службою.

Попри неодноразові звернення, ніяких реальних дій з вашого боку немає: ви лише надсилаєте беззмістовне відео, де видно стіл, але не сам процес пакування чи передачі посилки.

Якщо на складі немає повноцінної відеофіксації процесу, то логічно припустити, що саме на цьому етапі і відбуваються зникнення.

Окремо хочу зазначити, що під час звернення на гарячу лінію оператори не роблять жодних реальних кроків, лише кажуть, що «кожен випадок розглядається окремо».

Можливо, вже варто проаналізувати, на чиїх змінах і в яких відділеннях найчастіше зникають товари, замість того, щоб розглядати кожен інцидент ізольовано.

5 випадки поспіль із різними замовленнями — це не збіг.

Прошу поставитися до цього серйозно, провести внутрішнє розслідування, перевірити персонал і систему контролю складу, а також надати офіційну відповідь із конкретними діями, а не чергову шаблонну відписку.
Недостатки:
  1. Плюсів немає, як і немає нашого товару!!!
1 согласен
EasyXpress Ответ представителя EasyXpress 13 октября, 2025 год
Маргарито, вітаємо.

Ми готові розібратися в ситуації, але без конкретних даних — номера кабінету та трек-номерів посилок — це, на жаль, неможливо.
Просимо надати цю інформацію, яку ми все ще очікуємо. Без неї ми не зможемо провести розслідування та з’ясувати обставини.

Також просимо утриматися від коментарів від імені інших клієнтів. Без підтверджених доказів такі твердження є необґрунтованими.

Дякуємо.
Показать 2 ответа

Чесний негативний відгук

DD DD 10 октября, 2025 год
Чесний негативний відгук за резутатами роботи декілька років
У вас потенційно немає бажання подавати в суд - не працюйте з цими, ви доб'єтесь тільки вашого блокування.
Коли договір не виконаний - вони скажуть що він виконаний. І на цьому все закінчиться, весь "спор" - на більше вони не готові.
Тут жлобство, не дивлячись на "цукерки в офісі для... Читать отзыв
Чесний негативний відгук за резутатами роботи декілька років

У вас потенційно немає бажання подавати в суд - не працюйте з цими, ви доб'єтесь тільки вашого блокування.
Коли договір не виконаний - вони скажуть що він виконаний. І на цьому все закінчиться, весь "спор" - на більше вони не готові.

Тут жлобство, не дивлячись на "цукерки в офісі для клієнтів", тому не звертайте на ті цукерки уваги. Не звертайне уваги на "добродушний лєпєт" - це не означає, що вам не брешуть в цей час.
Працюють тупі люди, неосвідчені, жадібні, не вірте ніяким обіцянкам ніколи і все перевіряйте на абсолютно всіх етапах. Після кожної розмови де вам щось сказали, - перевіряйте чи виконане, чи виконане правильно, і чи взагалі то буде.

Тут працюють тупо баби і баба керівник тих баб. Хтось у них дикертор - ви ніколи не зможете з ним поговорити, взагалі ніколи, бо всю інформацію донесуть туди чисто в пережоваому вигляді ці баби, в тому виді в якому їм зручно, і саме так що саме клієнт - неправий а вони праві. Той директор - перелякане, яке не буде пеервіряти і не буде "спускатися на рівнь людей" бо йому здається що воно божествене і з людьми розбиратися коли менеджери обісрались всі разом разом з керівником менеджерів - ну не буде, не хоче. Блокуйте клієнта, який добивається справедливої оцінки ситуації - політика цих дятлів.
тобто правди ви не доб'єтесь, якщо це помилка саме цих баб. якщо вам збрехали там - ви також не доб'єтесь правди, вас заблокують за спробу добитися правди, ніхто не признає брехню, ніхто не вибачиться за підлеглих - керівника немає.
Достойного відношення до людей - немає.
Признання власних посилок або помилок підлеглих - немає. Склад в сша живе своїм життям - ніхто не перевіряє дії того складу, нікому не потрібно, склад систематично то бреше то робить щось не то.
Виплат чи бонусів в сторону клієнтів за всяке гівно, що наробив склад, чи менеджери "понавідписували вам брехнею" - немає. Ніяких бонусів клієнту не чекайте ніколи, якщо вони лажанули на будь-якому рівні - не отримаєте ні копійки бо жлобство це ключовий їх мотив (працюють баби, тому таке лайно).

Якщо ви не приїзжаєте ОСОБИСТО в офіс і є проблема - знайте, що буде надмінне відношення до клієнтів, брехня за яку ніхто не буде вибачатися, ніхто не буде відповідати, баби напишуть "пазітівчиком" лист-відповідь з брехнею вам в очі і все. А потім ще один лист пазітівчиком що вони вас блокують, якщо вам пазітівчик той не сподобався, де вони не признають вини ніякої.
Справа буде вирішуватися дуже довго, днями ніхто нічого не буде робити - потім пазітівчиком брехня або тіпа а да, ми сагласни що там була помилка - "будьте до нас снісходітельні!". І все! "Ми сагласни вам повернуть рівно дві копійки, рівно - і не больше", а час що ви витратили на довге сплілкуання з ідіотами - ну ми нічого не знаємо, дві копійки вам повернуть і не більше! Більше - нє, то вже про жлобство. То вже "ну ми не про таке відношення до людей".
Подарунок чи бонус постійному клієнту перед яким вони обісрались всі разом і десять діб ніхто не вирішував ваше питання - нє, ніяких подарунків не чекайте. Блок клієнта, якщо ви не задоволені.

Тупо вдавляться за копійки, буквально за 1 копійку, за 1 цент. Але без проблем навішать вам зверху за послуги, які ніхто не надав і скажуть, що послуга надана.
Ви не заберете вашу посилку поки не сплатите всю цю навішену суму, її не знімуть, вам скажуть шо послуга надана і раціонально не будуть дивитися (працюють баби і баба у них керівник)

Ніколи не признають власну некомпетентність, а вона є і є і є і залишається. Їх керівник, цих менеджерів там, з ким вам можливо доведеться говорити - слабка мозком особа яка вважає що клієнти ідіоти і відноситься до людей зверху вниз, хоча хвора вона а не люди.
Навіть якщо ви тисячу разів вкажете прямим текстом і вкажете десять причин, з яких вони вам збрехали - не признають. З яких вони вам винні гроші - не повернуть. Вони відморозяться від ваших лисітів і все, перестануть відповідати.

НЕ звертайте уваги на "ми зафіксували зворотній зв'язок і нам це дуже треба" - вони нічого не будуть робити з ним, то щоб ви відчепились.

Справа в тих менеджерах, які там давно роками засиділись і зігнулись перед начальством настільки, що там нічого окрім брехні в сторону клієнта не видавлюється - "про те як вони готові служити клієнту! і начальству! але спершу начальству, як начальнік скаже так і буде а не по правді"
Станете розибиратись чому принцип правди не дотримується - ви не отримаєте ніякого результату, "дєтскій лєпєт з брехнею вам в очі" не дивлячись на пункти договору, які не виконані, але баби будуть "толкать ідєю" що виконані пункти договору, навіть якщо не можуть пояснити яким чином.
Юриста немає поки ви не звертаєтесь до суду на цю шарашкіну контору - бо це не компанія. Юридичної оцінки ситуації ці фопікі не роблять, там нічого немає окрім дитячого садку - на правильно сформульований аргументований лист вам не відподають, або відповідають "копі-пастою", або пишуть в розріз вашим аргументам і на цьому вся компетенція відповідати на таке закінчується.
Якщо ви наполягаєте - вас заблокують.

Вони заблокують вас, якщо ви докажете буквально що він не виконаний і що вам брехали, якщо послуга не надана але платня за неї нарахована - в блок. Блокувати. Просто блок бо працює бабський зашуганий колектив і їм до одного місця та правда, якщо ви вказуєте на порушення - ну ви винні, не вони. Блок, газлайт. Блок. Блокується без пояснень клієнт - це тому що компетентно там ніхто не працює і то робота для дурних
Така там і зарплатня, судячи з усього. Полтика того стада - писати клієнту "у нас все добре, ми готові розбиратися якщо є проблеми!" коли ви чекаєте на рішення по питанню, і це така їх відповідь на ваше звернення "ми готові розбиратися!", суть питання вашого - ігнор. Це вже вони відповіли вам. "Старший менеджер" вам відповів так.

- Скільки буде 2+2 і чого у вас 3? Бо має бути 4
- Ми готові розбиратися!
Діалог завершений.
- АГОВ! ТО СКІЛЬКИ БУДЕ? бо то мої гроші!
- "в нашій співпраці виникли непердбачувані обставини, за яких ми надалі не можемо надавати вам чистокровний чистопородний сервіс і ми вас щас ЗАБЛОКУЄМО! Забирайте посилку вашу чи скільки їх там у вас є, і все, ми блокуємо!" (баби обідєлісь на вас і тому все)
- То мої гроші яке блокування!
- .....
Достоинства:
  1. ваш товар доїде
Недостатки:
  1. якщо якісь проблеми через їх дії - ви їх не вирішите дистанційно
  2. по договору не працюють, працюють по розпорядженню керівника (як сказало начальство так і буде)
  3. з керівником ви не поговорите - керівнику це вадверто не цікаво
  4. вас заблокують якщо ви аргументуєте
1 согласен 1 не согласен
EasyXpress Ответ представителя EasyXpress 13 октября, 2025 год
Віталію, ваш відгук містить безпідставні звинувачення та образи, які ми спостерігали протягом усієї співпраці.

Ми цінуємо клієнтів, однак не допускаємо принижень чи ненормативної лексики на адресу співробітників. Тому рішення про блокування було цілком обґрунтованим.

Факти ситуації: посилка не була вами зареєстрована на сайті до моменту прибуття в США, тому автоматично застосовано комісію за прийом незареєстрованого треку — $2.50. Вартість цієї послуги прозоро зазначена на сайті в полі «Вартість».

Згідно з пунктом 3.9 Умов обслуговування, така посилка оформлюється на відправку автоматично, а її вартість визначається нашими співробітниками на підставі цін інтернет-магазинів США й не вище 150 євро.
Оскільки у співробітників американського складу виникли сумніви у декларуванні вартості, відправлення було призупинене для вашої декларації. Це не скасовує факту надання послуги прийому та ідентифікації відправлення. З огляду на часткове декларування з вашого боку, вартість послуги було зменшено на 50% — до $1.25.

Жодних крадіжок чи системних порушень з нашого боку не зафіксовано. Ми діємо виключно в межах правил і забезпечуємо рівні умови для всіх клієнтів.

Віталію, ми будуємо свою репутацію на прозорості, стабільності та довірі. І жодні безпідставні заяви цього не змінять!

Как быстро потерять рейтинг

Дмитрий Дмитрий 21 августа, 2025 год
Уберите пункт запчасти к мобильным телефонам,если вы умнажаете цену в 3 раза ,посылки с вечной задержкой ,я покупаю лоты просто запчасти корпус и плата к мобильному телефону , в доте тоже указано ,на складе вскрывают посылки ,и потом рассказывают что если похоже на телефон значит телефон ,все равно рабочий не рабочий ,а как застраховать платно и цена выше ,а посылка... Читать отзыв Уберите пункт запчасти к мобильным телефонам,если вы умнажаете цену в 3 раза ,посылки с вечной задержкой ,я покупаю лоты просто запчасти корпус и плата к мобильному телефону , в доте тоже указано ,на складе вскрывают посылки ,и потом рассказывают что если похоже на телефон значит телефон ,все равно рабочий не рабочий ,а как застраховать платно и цена выше ,а посылка потерялась ,начали мое рассказывать не пользуйтесь USPS,а вот служба доставки другая и что компенсировали ? Нет хорошо что продавец порядочный попался в отличии от вас ,и сколько людей жалуются на вас ,вы только и делаете что блокируете как меня ,так я то знаю как ваши блокировки детские обойти а вот другие не знают многие ,сами наштампуете отзывы положительные,вон человек передо мной написал ,отправили вместо воздухом морем ,у меня зимой так шла посылка и что вы сделали ,на доставку вроде скидку сделали ,потерять авторитет легко ,вот поднять потом очень тяжело,жаль что ваше руководство не понимает ,я помню как начинали и как щас скатываетесь вниз.

Задержка посылок ,накручивают цены в 3 раза ,утеря посылок

Дмитрий Дмитрий 10 августа, 2025 год
Отвечаю в новой теме так ка вы не отвечали долгое время ,мало то го что цена выросла в 3 раза и не первый раз ,хотя в доте указано что это для запчастей они мол похоже что телефон значит будем считать по максимуму,посылку переносили 2 раза ,на вопрос мычат как обычно все задерживают и мы ,хотя от другого вовремя пришла... Читать отзыв Отвечаю в новой теме так ка вы не отвечали долгое время ,мало то го что цена выросла в 3 раза и не первый раз ,хотя в доте указано что это для запчастей они мол похоже что телефон значит будем считать по максимуму,посылку переносили 2 раза ,на вопрос мычат как обычно все задерживают и мы ,хотя от другого вовремя пришла ,ставят какие то комиссии не понятные гарантированные ,хотя посылку потеряли ,и если бы продавец не возместил я бы долго с ними спорил ,и посылка не деловая а мобильный телефон и указан был как мобильный телефон ,отзывы пишут сами себе ,меня заблокировали по id за плохой отзыв , пришлось добавлять через грабли ,и я представляю скольких они поблокировали и не могут негативные отзывы вылаживать ,читайте негативные отзывы и по ним думайте на сколько не честная эта компания.
EasyXpress Ответ представителя EasyXpress 14 августа, 2025 год
Дмитре, ми вже надавали відповідь у попередньому відгуку, але публікація залежить від модерації платформи, і ми не можемо на це вплинути.

Ситуацію з вашими відправленнями розглядали неодноразово. Мобільні телефони, незалежно від стану, тарифікуються за окремим тарифом, що зазначений на сайті. Жодних прихованих платежів. Про це вас попереджали заздалегідь.
Перевірка інвойсу підтвердила, що у відправленні був не комплект запчастин, а телефон у зібраному вигляді.

Затримка, за яку перепрошуємо, сталася через збій на Київській митниці: рейс очікували 1 серпня, далі 2–3 числа митниця не працювала. Посилка надійшла 5 серпня, відправлена до вас на НП - 6 серпня. Фактична затримка — до 3 робочих днів...

Нам прикро, що ваш досвід із нашою компанією був негативним. Щиро бажаємо, щоб у майбутньому ви знайшли сервіс, який повністю відповідатиме вашим очікуванням.

разрывают содержимое!!

Neapol Fiop Neapol Fiop 7 августа, 2025 год
в очередной раз получаю разорванную посылку от них, где все содержимое вывернутое и ктото вечно лазит своими грязными лапами. Я не для этого заказываю товар чтобы его портили, царапали, вскрывали, рылись. Вы вообще кто? зачем это делаете. Если вам дороги ваши вещи, особенно ценные, которые вы не хотите потерять или чтобы их вот так вот вандальским образом разорвали и рылись... Читать отзыв в очередной раз получаю разорванную посылку от них, где все содержимое вывернутое и ктото вечно лазит своими грязными лапами. Я не для этого заказываю товар чтобы его портили, царапали, вскрывали, рылись. Вы вообще кто? зачем это делаете. Если вам дороги ваши вещи, особенно ценные, которые вы не хотите потерять или чтобы их вот так вот вандальским образом разорвали и рылись там, то не связывайтесь с этой конторой, которая возомнила себя после таможенных органов еще и вторым органом который вправе разрывать и портить посылки чужие. Причем это далеко не первый раз. моему знакомому вообще посылку отказались отдавать и просто присвоили себе. Хоть пересылка у них в полтора раза дешевле, но получать битый товар с риском вообще его не получить - нет уж увольте.
EasyXpress - разрывают содержимое!!
Достоинства:
  1. чуть дешевле пересылка
Недостатки:
  1. Разрывают посылки и портят содержимое. Могут вообще не отдать посылки.
EasyXpress Ответ представителя EasyXpress 8 августа, 2025 год
Напишіть, будь ласка, номер вашого кабінету, ми проведемо аналіз ситуації та дамо зворотній звязок. Дякуємо!

Обращайте больше внимание на негативные отзывы

Дмитрий Дмитрий 31 июля, 2025 год
И снова пишу негативный отзыв , компания работает по принципу "Сам себя не похвалишь" что означает перебивают негатив своими положительными отзывам сами,и это очень заметно если быть внимательным ,пришла очередная посылка и они стоимость умножили в 3 раза,ну и конечно традиционно опоздание пока на 5 дней,буду попутно пользоваться услугами другой доставки,я раньше пользовался их услугами но по времени было дольше... Читать отзыв И снова пишу негативный отзыв , компания работает по принципу "Сам себя не похвалишь" что означает перебивают негатив своими положительными отзывам сами,и это очень заметно если быть внимательным ,пришла очередная посылка и они стоимость умножили в 3 раза,ну и конечно традиционно опоздание пока на 5 дней,буду попутно пользоваться услугами другой доставки,я раньше пользовался их услугами но по времени было дольше ,сейчас вроде все ок у них и дешевле ,но справедливости ради у них не терялись посылки как у EasyXpress,так что будет сравнить,и блокировать они не блокировали на Отзовик ,и блокировка была с их стороны по ip ,что бы не писал плохих отзывов ,приходится заходить и оставлять отзывы через грабли ,я представляю сколько клиентов они заблокировали,это говорит о непорядочности ,читайте негативные отзывы и по ним уже можете определить
EasyXpress Ответ представителя EasyXpress 5 августа, 2025 год
Дмитре, ситуація з вашими відправленнями розглядалася неодноразово, і ми кілька разів надавали роз’яснення щодо застосованого тарифу. Мобільні телефони, незалежно від стану, тарифікуються окремо згідно з правилами на нашому сайті.

Затримка вашої посилки пов’язана із системним збоєм на Київській митниці, що вплинуло на терміни доставлення, на жаль.
Рейс очікували - 1 серпня, далі 2 та 3 числа митниця не працювала (вихідні). Очікуємо вантаж з вашою посилкою серпня на нашому складі.
Терміни вказуємо у робочих днях. Фактична затримка складає до 2-х робочих днів.

Щодо тверджень про блокування — ми не обмежуємо можливості клієнтів залишати відгуки на сторонніх ресурсах.

Нам шкода, що співпраця з нами принесла вам негативний досвід. Сподіваємось, ви знайдете компанію, яка повністю виправдає ваші очікування.
Показать 3 ответа

Брехлива контора

Hardy Hardy 29 июня, 2025 год
Постійно переносять дату видачі посилок , 4-6 днів це просто відверта брехня , посилка мала бути 24-25 , вже 29 і посилок нема
EasyXpress Ответ представителя EasyXpress 3 июля, 2025 год
Hardy, дякуємо за ваш коментар!

Ми розуміємо ваше невдоволення через зміну орієнтовної дати доставлення і щиро перепрошуємо за дану затримку!

Хочемо звернути увагу, що дати доставки вказані без урахування проходження митного контролю, через що і можуть змінюватись від початкової дати отримання.

Ми ніколи не маємо на меті вводити клієнтів в оману!

Лише невелику частину посилок з даного рейсу не було отримано, оскільки вони проходять довше митну перевірку.

Наші працівники оновлюють інформацію по кожній посилці згідно з реальним статусом доставки. Наша підтримка щоденно надає відповіді на всі запити, і ми завжди відкриті до діалогу.

Для того, щоб надати точну інформацію по вашому відправленню, просимо написати трек-номер або номер кабінету.

Дякуємо за розуміння.
Очікуємо на вашу відповідь!

Не довіряйте своії посилки цій компанії !!! Вони за них не несуть відповідальність

Микола Микола 4 июня, 2025 год
Ця компанія односторонньо пез попередження змінює час і день доставки вантажу ... Дві посилки по данним перевізника повинні були прийти 02.06.2025 і співробітник сервісу завірив що посилки з рейсу будуть в цей день відправлені мені але знову затримки і змінили дати на 04.06.2025 не попередив про затримку . І знову казка про затримки на митниці і перевірки які проводять по... Читать отзыв Ця компанія односторонньо пез попередження змінює час і день доставки вантажу ... Дві посилки по данним перевізника повинні були прийти 02.06.2025 і співробітник сервісу завірив що посилки з рейсу будуть в цей день відправлені мені але знову затримки і змінили дати на 04.06.2025 не попередив про затримку . І знову казка про затримки на митниці і перевірки які проводять по всім операторам.... Так ось я вже місяць працюю з інщим опеатором доставки посилок з США і жодної затримки , а з EasyXpress я вже отримав збитки у звязку з затримкою посилок з іх вини .... Вони ще і заявляють на адресу кліентів , що все ок працюємо все стабілізувалось (докладаю скриншот) чим вводять в оману своїх постійних клієнтів .
Жалію , що не встиг змінити адресу в США останньої посилки і буду знову слухати іх казки про проблеми на митниці і свята ....

EasyXpress - Не довіряйте своії посилки цій компанії !!! Вони за них не несуть відповідальність
EasyXpress Ответ представителя EasyXpress 6 июня, 2025 год
📍Протягом деякого часу на Київській митниці проводились ретельні перевірки — усі вантажі проходили додатковий контроль.
Щоб мінімізувати затримки, ми оперативно відправили нові вантажі через Львівську митницю, де перевірки вже завершилися.

Вантаж із вашою посилкою уже в Україні! Частину посилок, ми вже отримали, інші ще проходять фінальні етапи митного оформлення.
Якщо по вашій посилці митниця потребуватиме додаткові документи або підтвердження — ми зв’яжемося з вами одразу.

Будьте певні, ми щоденно тримаємо зв’язок із митницею та робимо все можливе, аби прискорити процес.

💊Також хочемо потішити вас новиною — напрямок Київської митниці вже повернувся до звичного ритму, і вантажі звідти ми отримуємо вчасно.

Компанія яка не несе відповідальності не строки не за самі посилки ... ПЕРЕВІРИВ НА СВОЕМУ ДОСВІДІ

Микола Микола 26 мая, 2025 год
Більше 20 днів як посилки десь знаходяться в Украіні .... Я не можу отримати статусу в якому місці , причина затримки і т.п. Відповідь одна - перевіряє митниця і строки не вказують. Я довірив цій компанії доставку своїх посилок у них частина просто згубилась , а 6 посилок десь на перевірці ... Прошу уточнити як довго і де перевіряють ,... Читать отзыв Більше 20 днів як посилки десь знаходяться в Украіні .... Я не можу отримати статусу в якому місці , причина затримки і т.п. Відповідь одна - перевіряє митниця і строки не вказують. Я довірив цій компанії доставку своїх посилок у них частина просто згубилась , а 6 посилок десь на перевірці ... Прошу уточнити як довго і де перевіряють , бо в моїх посилках нічого немає кримінального -вартість і вкладення відповідають дійсності ... Так вони відправляють на митницю мене ...Це ж у Вас іх заьрали не в мене з рук... ЩЕ РАЗ ПОПЕРЕДЖАЮ - ОСТЕРІГАЙСТЕСЬ БО ПОПАДЕТЕ В ТАКУ Ж СИТУАЦІЮ.
EasyXpress Ответ представителя EasyXpress 28 мая, 2025 год
Миколо, дякуємо за ваш відгук!

Нам прикро, що ваш досвід виявився негативним. Водночас нагадаємо: графік роботи нашого складу в США чітко зазначено на сайті — пн–пт, з 09:00 до 18:00.
Ми не несемо відповідальності за посилки, котрі доставляють у неробочий час. Попри це, ми зробили виняток і компенсували вартість втрачених відправлень, що є великим винятком у нашій компанії та рідкісною практикою серед інших перевізників

Щодо поточних затримок - ми проінформували клієнтів, що зараз триває посилена перевірка з боку митних органів, що впливає на терміни доставлення, на жаль. Це не є виключно нашою проблемою — подібні перевірки спостерігаються і в інших перевізників!
Ми цінуємо наших клієнтів і завжди готові до конструктивного діалогу. Але публічні твердження та поширення необ’єктивної інформації, не сприяють вирішенню ситуації.

З повагою,
Команда EasyXpress

Затримки і переноси

Володя Володя 25 мая, 2025 год
Посилка вилетіла зі складу США 6 травня, кінцева дата доставки була 14 травня, потім змінилась на 16 травня, потім 22 травня, тепер 26 травня, відгук пишу вечором 25 травня. Впевнений на 100% знову перенесуть мінімум на 4 дні якщо не більше. Відповідь одна: затримки на таможні і все, інформації більше ніякої.
EasyXpress Ответ представителя EasyXpress 2 июня, 2025 год
Вітаємо, Володимире!

Дуже прикро читати про подібний досвід. Перепрошуємо за затримку та незручності, яких ви зазнали.

Будь ласка, уточніть номер вашого кабінету, для аналізу. Ми обов'язково все перевіримо та зробимо все можливе, щоб виправити ситуацію.

Дякуємо.

не честная компания

Дмитрий Дмитрий 19 мая, 2025 год
не чесная компания,я так понимаю на положительные отзывы можно не обращать внимания,так как многие или удаляют или того и более блокируют,беру запчасти или не раюочие телефоны,указываю как запчасти естественно так как и есть ,и вместо обещанных 120-150 грн,сразу в лучшем случае 380-450 грн,накручуют страховки всякие цена лота до 50уе ,спрашиваешь а как так,похож на телефон значит и цена ,а... Читать отзыв не чесная компания,я так понимаю на положительные отзывы можно не обращать внимания,так как многие или удаляют или того и более блокируют,беру запчасти или не раюочие телефоны,указываю как запчасти естественно так как и есть ,и вместо обещанных 120-150 грн,сразу в лучшем случае 380-450 грн,накручуют страховки всякие цена лота до 50уе ,спрашиваешь а как так,похож на телефон значит и цена ,а если угрушечный,ну типа это же игрушка,я думаю если возьмёшь игрушку так тоже накрутят,передо мной пост человек писал по поводу потери посылок ,я тоже сталкнулся ,мне не оплатили ,оплатил продавец,и вечно приходится искать когда приходят на выходные а это часто так если даже в пятницу на склад приходит тоже как правило ищешь.Я считаю что отзывы накручены,а многи просто работают и не обращают внимание на обзывы ,а люди верят рейтингу.
EasyXpress Ответ представителя EasyXpress 23 мая, 2025 год
Вітаємо, Дмитре!
Ми цінуємо всіх наших клієнтів, однак правила перевезення є однаковими для всіх без винятку!

Ви вже мали досвід доставки телефонів з нами, і попередньо ми інформували вас про наші умови, включаючи вартість.

Згідно з правилами, будь-який пристрій, що має вигляд мобільного телефону — незалежно від його стану (новий, вживаний, неробочий, розбитий, чи на запчастини) — відправляється за фіксованим тарифом $7 за одиницю + гарантування 2,99% від задекларованої суми.
Ця інформація відкрито вказана на сайті у розділі "Вартість".

Якщо ж у вашій посилці не телефон, а лише запчастини до нього, просимо надати інвойс, щоб ми могли провести перерахунок за фактичною вагою.

Ми дотримуємось чітких процесів, тому очікуємо підтвердження.
Дякуємо.

НЕ РЕКОМЕНДУЮ!Сервіс не відповідає заявленим строкам постійні затримки посилок

Микола Микола 14 мая, 2025 год
Доброго дня , пройшло багато часу і посилок щоб зробити новий відгук.
З мого попереднього відгуку по сьогоднішній день прийшло на склад в америку близько 10 посилок !! Які були не дешеві , а саме головне на них були сплановані ремонти техніки і т.д в Украіні . 2 посилки були втрачені на складі по причині , що склад на... Читать отзыв
Доброго дня , пройшло багато часу і посилок щоб зробити новий відгук.
З мого попереднього відгуку по сьогоднішній день прийшло на склад в америку близько 10 посилок !! Які були не дешеві , а саме головне на них були сплановані ремонти техніки і т.д в Украіні . 2 посилки були втрачені на складі по причині , що склад на вихідних не працює , а поштові оператори працюють і склад не зміг знайти дві втрачені посилки ....На моє звернення EasyXpress відреагувало і чрез деякий час компенсувало вартість втрачених посилок але дуже хитро - вони поклали ці кошти на баланс кабінету , щоб я знову звернувся до іх сервісу , щоб якось використати кошти з балансу. Я знову повернувся до співпраці з EasyXpress так як вони мене переконливо проінформували , що всі помилки і негативні випадки не повторяться. І що маемо далі.... Знову все йде по колу - посилки надходять але склад іх не баче ті посилки що йдуть з америки вже на тиждень десь затримуються , а це 8 посилок вартістю 800-900$ . Пояснення від EasyXpress - посилки проходять посилений контроль ... це смішно ... бо інші оператори якими я теж користуюсь не мають таких затримок на митниці ...а це може значити , що це проблема повязана з EasyXpress і іі діяльністю . На разі я з 100% підтвердженням не рекомендую цей сервіс який не працює з помилками і не робить висновки . Чекаю коли дійдуть попередні посилки і більш не звертаюсь до данного операторо . ЛЮДИ будьте пильними - не рекомендую
EasyXpress Ответ представителя EasyXpress 15 мая, 2025 год
Миколо, дякуємо за ваш відгук!

Нам прикро, що ваш досвід виявився негативним. Водночас нагадаємо: графік роботи нашого складу в США чітко зазначено на сайті — пн–пт, з 09:00 до 18:00.

Ми не несемо відповідальності за посилки, котрі доставляють у неробочий час. Попри це, ми зробили виняток і компенсували вартість втрачених відправлень, що є великим винятком у нашій компанії та рідкісною практикою серед інших перевізників.

Щодо поточних затримок - ми проінформували клієнтів, що зараз триває посилена перевірка з боку митних органів, що впливає на терміни доставлення, на жаль. Це не є виключно нашою проблемою — подібні перевірки спостерігаються і в інших перевізників!

Ми цінуємо наших клієнтів і завжди готові до конструктивного діалогу. Але публічні твердження та поширення необ’єктивної інформації, не сприяють вирішенню ситуації.

З повагою,
Команда EasyXpress

не честное отношение к клиентам

Дмитрий Дмитрий 3 апреля, 2025 год
работаю или наверное уже работал с этой компанией около 3 лети получал только негатив,последние мои посылки пока шли цена увеличилась в 3 раза,посылки запчасти к телефонам ,но ответ был всё что связано или похоже на телефон добовляют обязательную страховку и другой тариф ,просто написали отписку что плати,я если бы знал не воспользовался бы услугой ,как от себя я буду искать... Читать отзыв работаю или наверное уже работал с этой компанией около 3 лети получал только негатив,последние мои посылки пока шли цена увеличилась в 3 раза,посылки запчасти к телефонам ,но ответ был всё что связано или похоже на телефон добовляют обязательную страховку и другой тариф ,просто написали отписку что плати,я если бы знал не воспользовался бы услугой ,как от себя я буду искать конечно замену ,я не знаю как пишут положительные отзывы наверное сами себе,я могу так думать наверное да,вот почему такой ретинг у этой компании,надеюсь этот коментарий пропустят.
1 согласен
EasyXpress Ответ представителя EasyXpress 4 апреля, 2025 год
Вітаємо, Дмитре!

Дякуємо за ваш відгук.

Нам прикро, що у вас склалося негативне враження про нашу компанію.
Тарифи на перевезення мобільних телефонів є фіксованими та прозоро вказані на нашому сайті. Вони застосовуються до всіх клієнтів без винятку. Якщо при оформленні відправлення було зазначено пристрій, що виглядає як телефон, він автоматично підпадає під відповідний тариф, незалежно від його стану.

Ми завжди відкриті до конструктивного діалогу та вже надали відповідь щодо вашого випадку.

Якщо у вас є додаткові питання або потрібні уточнення, будь ласка, звертайтеся до нас електронною поштою – ми будемо раді допомогти.

уничтожают посылки

Проблема решена
Neapol Fiop Neapol Fiop 28 марта, 2025 год
Отправитель отослал бандерольку в виде письма без трекинг номера. добавить трекинг я не могу соответвтенно и решил поинтересоваться как они такие посылки добавляют. А мне заявляют вот что:
"Вітаємо!

Дмитре, якщо ваш товар відправлять листом, або просто на поштовий ящик. То журнали, листи та вся кореспонденція є забороненим типом товарів для доставлення із США в Україну. По прибуттю на... Читать отзыв
Отправитель отослал бандерольку в виде письма без трекинг номера. добавить трекинг я не могу соответвтенно и решил поинтересоваться как они такие посылки добавляют. А мне заявляют вот что:
"Вітаємо!

Дмитре, якщо ваш товар відправлять листом, або просто на поштовий ящик. То журнали, листи та вся кореспонденція є забороненим типом товарів для доставлення із США в Україну. По прибуттю на склад, кореспонденція одразу прямує на утилізацію.

Это какой то треш. Ребята я 10 лет заказываю товар такого типа как печатная продукция. Что вы мелете? по какому праву вы уничтожаете чужие посылки за которые я заплатил деньги и немалые причем. Я что виноват что отрправитель выбрал более дешевый способ отправки ииза легкого веса. И почему нельзя ее в таком случае назад вернуть отправителю. Какой то треш и сбрреализам и просто скотское отношение к клиентам постоянным. если вы уничтожите мою посылку (на что вы не имеете никакого права, я 10 лет получаю и на мисте, и на украпочте и у вас в том числе такой товар и никогда проблем не было, никто мне такой бред не писал.) то больше контору эту не буду использовать
Достоинства:
  1. вроде нормальная контора
Недостатки:
  1. без права уничтожают чужие посылки
EasyXpress Ответ представителя EasyXpress 4 апреля, 2025 год
Вітаємо! Ми вже зв'язалися з вами, посилку не було утилізовано, перепрошуємо, якщо невірно надали інформацію. Будемо вдячні за апдейт) Показать 1 ответ

не порядочно поступили в отношении клиента,не деньги важны а атношения

Артем Артем 22 марта, 2025 год
давно с ними работаю,но всегда были какие-то вроде мелкие но проблеммы были,задержки если и есть ну как наверное у всех,цены конечно в разы дороже чем где либо,я перешол с мист Америка,из-за задержек но в те времена были везде,потом вроде настроилось,но я думаю и мист Америка тоже настроилось нужно будет проверить ,единственное что здесь можно позвонить оператору и узнать в любое... Читать отзыв давно с ними работаю,но всегда были какие-то вроде мелкие но проблеммы были,задержки если и есть ну как наверное у всех,цены конечно в разы дороже чем где либо,я перешол с мист Америка,из-за задержек но в те времена были везде,потом вроде настроилось,но я думаю и мист Америка тоже настроилось нужно будет проверить ,единственное что здесь можно позвонить оператору и узнать в любое время ,но по ценам конечно жуть,вроде и нормально но когда заказываешь у них такие условия что платишь в разы,заказал не рабочий телефон ради корпуса и указал запчасти,не рабочий и указан что для запчастей,цена за доставку умножилась в 3 раза,позвонил обьяснил,проверьте распечатайте посылку вы же проверяете я вижу некоторые растормошенные посылки приходят,убрали всё ок свою цену как за телефон ,после опять цена поменялась,звоню ок вы сделайте фото распесатки посылки мы вернём на баланс ,так говорю почему не проверили 2 раза вам звонил,сбрасываю фото,инвойс сделайте,сбросил ,не такой там где корпус написано,в общем за эти деньги не захотел нервы терять ,я не писал как терялись посылки и долго искали особенно после того как поменялся склад,почему теряются посылки ответ не пользуйся usps,в общем накипело а щас за пару сотен грн щас мозг вынесли)))каментарии накручивать каждый может
EasyXpress Ответ представителя EasyXpress 1 апреля, 2025 год
Артеме, раді, що все вирішилося та ми змогли допомогти!)

Сроки доставки 3 месяца!

Клиент Клиент 9 марта, 2025 год
Просто 0, планирую окончательно менять перевозчика после 7 лет сотрудничества, как может посылка ехать из Америки 3 месяца?! Никаких возмещений доставки, ни промокодов , ничего. Только постоянные смс с переносом сроков доставки. А стоимость доставки выше остальных!!!
Достоинства:
  1. Уже никаких
Недостатки:
  1. Доставка товара 3 месяца!
EasyXpress Ответ представителя EasyXpress 10 марта, 2025 год
Добрий день! Нам дуже прикро, що у вас склалося негативне враження від співпраці з нами.(( Уточніть, будь ласка, номер вашого кабінету для більш детального аналізу. Дякуємо та очікуємо.

НЕ РЕКОМЕНДУЮ!Сервіс не відповідає заявленим строкам постійні затримки посилок

Микола Микола 6 марта, 2025 год
Дуже низька якість послуг повна відсутність роботи над помилками. Клієнта орієнтованість на нижчому рівні. За останні два місяці через сервіс замовив 16 посилок і ще три в дорозі . За цей час співпраці було три чи чотири випадки безвідповідального відношення до наданих послуг - посилки по три дня не відправлялися зі складу в Америці і що дуже дивно , що... Читать отзыв Дуже низька якість послуг повна відсутність роботи над помилками. Клієнта орієнтованість на нижчому рівні. За останні два місяці через сервіс замовив 16 посилок і ще три в дорозі . За цей час співпраці було три чи чотири випадки безвідповідального відношення до наданих послуг - посилки по три дня не відправлялися зі складу в Америці і що дуже дивно , що в Україні на складі вони теж лежали по три дні. Закриваю співпрацю з даним сервісом у зв’язку з постійними затримками та одностороннім збільшенням строків без попередження . Нажаль звертався не раз до підтримки але це гра в одні ворота
EasyXpress Ответ представителя EasyXpress 10 марта, 2025 год
Миколо, зв'язалися з вами щодо ваших посилок та уточнили актуальну інформацію. Сподіваємось на розуміння та подальшу співпрацю!)

И снова переносы дат

Дмитрий Дмитрий 27 декабря, 2024 год
И снова пишу отзыв. Посылку сначала перенесли с 20-го на 28-е, а теперь уже обещают на 31-е. Позвонил на горячую линию, там говорят, что будут работать на Новы год,но ещё нужно дождаться посылку когда передадут на Новую Почту это ещё 2 дня. Возникает ощущение, что у них Новый год в какие-то другие даты.
Покупка была сделана заранее именно к празднику,... Читать отзыв
И снова пишу отзыв. Посылку сначала перенесли с 20-го на 28-е, а теперь уже обещают на 31-е. Позвонил на горячую линию, там говорят, что будут работать на Новы год,но ещё нужно дождаться посылку когда передадут на Новую Почту это ещё 2 дня. Возникает ощущение, что у них Новый год в какие-то другие даты.

Покупка была сделана заранее именно к празднику, чтобы избежать таких ситуаций. Думал, что перестраховался, но, увы, это не помогло. Вот такой "подарок" от EasyXpress. А стандартный ответ компании в стиле "напишите номер кабинета, мы ответим" уже не вызывает ни доверия, ни радости — больше похоже на дежурную отписку.

Сначала они поменяли склад, после чего посылки начали теряться. Теперь приходится выступать в роли "дежурного блогера", делать кучу фото, прикреплять скриншоты и ждать, пока они найдут пропажу. А теперь ещё и массовая задержка посылок. Если бы это касалось только неважных заказов, я бы молчал, но здесь горячие сроки, и это видно.

Компания явно нуждается в улучшении процессов.
EasyXpress Ответ представителя EasyXpress 1 января, 2025 год
Вітаємо, Дмитре!

Ми щиро перепрошуємо за всі незручності, які ви отримали через затримки у доставленні посилок.

Нам дуже прикро, що наш сервіс не виправдав ваших очікувань, і ми розуміємо, як це може впливати на ваш досвід.
Ми ретельно проаналізували ситуацію та впроваджуємо додаткові заходи, щоб уникнути подібних проблем у майбутньому. Для нас важливо, щоб кожен клієнт отримував якісний сервіс, тому зараз ми зміцнюємо наші внутрішні процеси.
Ваш зворотній зв’язок дуже цінний для нас, і ми вдячні за приділений час для відгуку.

Ми зробили 50% знижку на два відправлення раніше, і хочемо ще раз запевнити: ми робимо все можливе, щоб повернути вашу довіру.
Дмитре, якщо у вас є додаткові питання або пропозиції, ми завжди готові вас вислухати.

Сподіваємось на ваше розуміння та подальшу співпрацю!

Не рекомендую.

Валерій Валерій 22 июля, 2024 год
Не раджу.З трьох посилок які я замовляв через цю компанію 1 загубилась .Тобто,будьте готові ,що 30 % губиться в них.Американська компанія яка доставляла до них на склад написала,що посилка доставлена.Тобто вони поставили відмітку,що посилку вони отримали.Співробітники EASYXPRES говорять ,що в очі її не бачили .Хоча до них було доставлено дві мої посилки в один і той же день та час.Хвилина... Читать отзыв Не раджу.З трьох посилок які я замовляв через цю компанію 1 загубилась .Тобто,будьте готові ,що 30 % губиться в них.Американська компанія яка доставляла до них на склад написала,що посилка доставлена.Тобто вони поставили відмітку,що посилку вони отримали.Співробітники EASYXPRES говорять ,що в очі її не бачили .Хоча до них було доставлено дві мої посилки в один і той же день та час.Хвилина в хвилину Одна є іншої немає.Посилку зареєстрували аж на наступний день,тобто вони в них лежать не зареєстровані як мінімум добу.Прислали відео зі складу,склад відкитий,не одного працівника немає.Заходь,бери що хочеш.
Була заказана послуга «Гарантування».Доказував їм ,що посилку ви отримали,про що свідчать дані трек номеру,поверніть кошти так як я замовив цю послугу.Погодились тільки на 50% і то на баланс в їхньому кабінеті.Так,що подумайте чи звʼязуватись з цією недокомпанією.
Недостатки:
  1. Посилки губляться після отримання від перевізника в США.Послуга гарантування працює на 50%.

О бманюють щодо термінів доставки

Анжелiка Анжелiка 3 февраля, 2024 год
НЕ РЕКОМЕНДУЮ. Співпрацюють з meest. Відповідно тепер такі затримки будуть нормою.
Мої посилки, які я замовляла з США у листопаді 2023 року вони ще НЕ доставили!!!! Чотири рази переносили дату доставки. Такого ніколи ще не було. В останнє (вчетверте) на 5.02.2024. Але не факт, що будуть і 5.02.
Безсовісні
Думала ще замовити з США, але такі терміни зупинили. Чекати... Читать отзыв
НЕ РЕКОМЕНДУЮ. Співпрацюють з meest. Відповідно тепер такі затримки будуть нормою.

Мої посилки, які я замовляла з США у листопаді 2023 року вони ще НЕ доставили!!!! Чотири рази переносили дату доставки. Такого ніколи ще не було. В останнє (вчетверте) на 5.02.2024. Але не факт, що будуть і 5.02.
Безсовісні

Думала ще замовити з США, але такі терміни зупинили. Чекати замовлення два з половиною місяці це дно. Шукатиму нового форварда.
1 согласен 1 не согласен
EasyXpress Ответ представителя EasyXpress 5 февраля, 2024 год
Вітаємо!
Нам надзвичайно прикро, що ви незадоволені роботу сервісу. Напишіть будь ласка номер вашого кабінету аби ми мали змогу перевірити всю інформацію та надати вичерпну відповідь та виправити ситуацію.
Дякуємо!

Не рекомендую

Zubov Zubov 27 января, 2024 год
1.12.2023 отримали мою посилку в США і на тепер, 27.01.2024 не доставили. Постійно здвигають дату доставки в Україну - зараз перенесли на 2.02.2024.
EasyXpress Ответ представителя EasyXpress 5 февраля, 2024 год
Вітаємо!
Нам надзвичайно прикро, що ви незадоволені роботу сервісу.

Напишіть будь ласка номер вашого кабінету аби ми мали змогу перевірити всю інформацію та надати вичерпну відповідь та виправити ситуацію.
Дякуємо!

Испортились окончательно

Мария Мария 18 декабря, 2023 год
Ранее неоднократно пользовалась услугами. Теперь настоятельно не рекомендую. Колл центр в открытую хамит. По два раза запрашивают одни и те же документы. Вопросы в переписке просто игнорируют. Ненадежные стали очень. Жаль что хороший сервис испортился, но отправлять с ними теперь просто опасно. Все равно ничего не получишь, а деньги потеряны
Достоинства:
  1. Не вижу больше
Недостатки:
  1. Высокие риски не получить свой товар
1 согласен
EasyXpress Ответ представителя EasyXpress 20 декабря, 2023 год
Вітаємо! Нам надзвичайно прикро, що ви незадоволені роботу сервісу. Напишіть будь ласка номер вашого кабінету аби ми мали змогу перевірити всю інформацію та надати вичерпну відповідь та виправити ситуацію. Дякуємо!

Посилка дійшла до адреси складу easyxpress і там зникла

Проблема решена
Yurii Yurii 29 ноября, 2023 год
Замовляв товар на ebay.com. Інших варіантів доставки окрім USPS продавець не надавав. Тому замовив цим перевізником. Загалом посилка трекалася, навіть було сповіщення, що її вручили за адресою easyxpress. Але у кабінеті статус посилки не змінився і техпідтримка розводить руками, але пообіцяла пошукати посилку. Поки дивимось, а думаю, що результат вже відомий.
Достоинства:
  1. Вчасно відповідають у чаті. Обіцяют щось зробити.
Недостатки:
  1. Не дружать с деякими первізниками, такими я USPS. А це велика частина продавців на ebay.com Вирогідність втрати посилки у такому випаду майже 100%.

20 днів доставка

Вадим Вадим 2 ноября, 2023 год
Обирайте будь якого посередника, тільки не цього, строки доставки переносять, отримали мою посилку 18-го жовтня, очікувалась на 2 листопада, вже перенесли на 6-те. Це довше ніж будь який інший посередник, вони наче не на літаку а морем її везуть. Не витрачайте свій час, є інші компанії. 20 повних днів на доставку, це пі***)
1 согласен 1 не согласен
EasyXpress Ответ представителя EasyXpress 6 ноября, 2023 год
Вітаємо! Нам надзвичайно прикро, що ви незадоволені роботу сервісу. Напишіть будь ласка номер вашого кабінету аби ми мали змогу перевірити всю інформацію та надати вичерпну відповідь та виправити ситуацію. Дякуємо!

Сайт не працює

Antonio Borisov Antonio Borisov 1 ноября, 2023 год
При переході на будь-яку вкладку виходить із аккаунту. Мова також переключилась з 10го разу. Як можна щось замовляти, якщо навіть сайт не працює належним чином
1 согласен
EasyXpress Ответ представителя EasyXpress 6 ноября, 2023 год
Вітаємо! Нам надзвичайно прикро, що ви незадоволені роботу сервісу. Напишіть будь ласка номер вашого кабінету аби ми мали змогу перевірити всю інформацію та надати вичерпну відповідь та виправити ситуацію. Дякуємо!

Не доходять посилки

Міля Міля 1 сентября, 2023 год
Сервіс спаскудився. Після повномасштабної я п'ять разів замовляла із єбей і жодна посилка не дійшла. Просто застрягла у кінцевому пункті. Ніхто нічого не знає, ніхто нічого не чув. Більше не користуватимусь цим сервісом, адже не бачу в цьому сенсу. Посилки не доходять.
1 согласен
EasyXpress Ответ представителя EasyXpress 4 сентября, 2023 год
Вітаємо! Нам надзвичайно прикро, що ви незадоволені роботу сервісу. Напишіть будь ласка номер вашого кабінету аби ми мали змогу перевірити всю інформацію та надати вичерпну відповідь та виправити ситуацію. Дякуємо!

ОСТОРОЖНО!!!

Easy User Easy User 29 июня, 2023 год
значит ехала посылка стоимостью 700$
с горем пополам мне вернули половину
ну думаю ладно, всякое бывает потеряли впервые за год
СЕГОДНЯ ПИШУТ ПОТЕРЯЛИ 2 ПОСЫЛКИ, причём размеры коробок 1метр на 40см!!!
3 согласны
EasyXpress Ответ представителя EasyXpress 3 июля, 2023 год
Вітаємо, ваша посилка не втрачена, лише на митниці затримка в доставці) будь ласка перегляньте наші листи на почті.

Мій гіркий досвід, втрата посилки на 100 USD.

Проблема решена
Vladlen Vladlen 21 марта, 2023 год
Можливо це побачить хтось із керівництва і зможе якось посприяти вирішенню. Трек номер посилки: 9461208205496535519422, номер кабінету: 57756.
Я досить давно співпрацюю із цією компанією і все було нормально до цього моменту.
Купив на Ebay обладнання для автодіагностики за 100 USD. Доставка USPS. По трек номеру посилка (Delivered, Left with Individual) доставлена, залишена особі 06.03.2023, але... Читать отзыв
Можливо це побачить хтось із керівництва і зможе якось посприяти вирішенню. Трек номер посилки: 9461208205496535519422, номер кабінету: 57756.

Я досить давно співпрацюю із цією компанією і все було нормально до цього моменту.

Купив на Ebay обладнання для автодіагностики за 100 USD. Доставка USPS. По трек номеру посилка (Delivered, Left with Individual) доставлена, залишена особі 06.03.2023, але в особистому кабінеті статус очікує доставки. 09.03.2023 Написав у підтримку, надав всі наявні інвойси. Провели внутрішнє розслідування і 13.03.2023 дали відповідь, що не отримували вантаж від USPS. В якості "доказу" прислали відео на якому не зрозуміло яка кур'єрська служба розвантажує вантаж, але стверджують, що це не USPS. Дали рекомендацію написати продавцеві щоб він відкрив претензію зі службою доставки. Я написав продавцеві, але він вважає свою роботу і роботу поштової служби виконаною. Вислав мені копію документу про доставку і на цьому все. Намагався подати у розшук на сайті USPS, але отримав наступне:

"Згідно з нашими записами відстеження, ваша посилка було доставлена як адресоване сторонньому відправнику, який знаходиться за адресою призначення цього пакета. Тому номер відстеження, пов’язаний із ним, не підлягає подальшому запиту. Щоб отримати додаткову допомогу щодо цього пакета, зверніться до стороннього відправника".

Не знаю, що робити, мої можливості вичерпані. Попросив обійти сусідів по складу, може хтось із них отримав мою посилку, ще раз перевірити відео з камер спостереження або на складі, або зв'язатися з місцевою службою доставки та спитати у них. Відповіли, що перевірятимуть склади інших компаній. Вже минуло два тижня з моменту, як посилка у статусі “доставлено” і я вже починаю втрачати надію, що вдасться відшукати посилку.

В результаті я не знаю куди поділася моя посилка, або це USPS доставили за іншою адресою, або хтось вкрав на складі Easyexpres.

Підсумувавши можу сказати, що як і всі, замовляючи із за кордону намагався трохи заощадити, але вся ця економія зводиться нанівець після такого випадку.

Жахливий сервіс. Кормлять "завтраками" і нічого не роблять.

Денис Калетнік Денис Калетнік 3 марта, 2023 год
Зробив замовлення на ebay.com на адресу складу компанії у штаті Делавер та вирішив скористатись послугою "фото товару", бо не був на 100% впевнений у порядності продавця. У результаті отримав 1 огризок фото, на якому не видно нічого крім трек-номеру відправлення та чарівне привітання з "найкращою фотосесією" мої посилки. Після цього, починаючи з 23.02.2023 я тричі звертавс я з вимогою... Читать отзыв Зробив замовлення на ebay.com на адресу складу компанії у штаті Делавер та вирішив скористатись послугою "фото товару", бо не був на 100% впевнений у порядності продавця. У результаті отримав 1 огризок фото, на якому не видно нічого крім трек-номеру відправлення та чарівне привітання з "найкращою фотосесією" мої посилки. Після цього, починаючи з 23.02.2023 я тричі звертавс EasyXpress - Жахливий сервіс. Кормлять \завтраками\ і нічого не роблять. я з вимогою надати замовлену послугу фото товару у повному обсязі і кожен раз отримував лише відписку що "запит передали працівникам складу, якнайшвидше зробимо". EasyXpress - Жахливий сервіс. Кормлять \завтраками\ і нічого не роблять.
EasyXpress Ответ представителя EasyXpress 27 марта, 2023 год
Вітаємо, Денисе!

Ми перепрошуємо за дану ситуація, яка виникла із виконанням фото послуги.
Ми завжди намагаємось надавати якісний сервіс, але у будь-якій сфері може виникнути збій.

Денисе, для вашої посилки ми надали фото вмісту вашої посилки. За допомогою яких, все ж ваші підозри, щодо "порядності" продавця підтвердились.

Ми проведемо аналіз даної ситуації та зробимо все можливе, аби подібного не траплялось та всі додаткові послуги виконувались вчасно.

Бережіть себе та своїх рідних!
EasyXpress
Отзывы о компании EasyXpress делают её одной из самых популярных и надежных в сфере доставки посылок из США. EasyXpress имеет свой офис в Киеве и в штате Делавэр, где и находится склад EasyXpress.com.ua. именно туда приходят все Ваши заказы, упаковываются и отправляются адресатам.

Рейтинг 4 из 5 на основании 60 отзывов
Адрес: Київ, ул. Мечникова, 16
Телефон: 0-800-60-97-93
Доставка товаров из США
Meest Shopping
Meest Shopping

Рейтинг: 1.5
237 отзывов
Portal Express (Портал Экспресс)
Portal Express (Портал Экспресс)

Рейтинг: 5
324 отзыва
Larus Logistics
Larus Logistics

Рейтинг: 4
6 отзывов
megazakaz.com
megazakaz.com

Рейтинг: 3.7
23 отзыва
Strela Trans Group
Strela Trans Group

Рейтинг: 2
15 отзывов
Wee Delivery
Wee Delivery

Рейтинг: 5
3 отзыва
Shipito
Shipito

Рейтинг: 3
2 отзыва
Компания Onex
Компания Onex

Рейтинг: 4.3
56 отзывов
Parcel Delivery Service
Parcel Delivery Service

Рейтинг: 2.5
11 отзывов
WINGO
WINGO

Рейтинг: 3.7
3 отзыва