EasyXpress
Отзывы о компании EasyXpress делают её одной из самых популярных и надежных в сфере доставки посылок из США. EasyXpress имеет свой офис в Киеве и в штате Делавэр, где и находится склад EasyXpress.com.ua. именно туда приходят все Ваши заказы, упаковываются и отправляются адресатам.
Доставка товаров из США
НЕ РЕКОМЕНДУЮ!Сервіс не відповідає заявленим строкам постійні затримки посилок - Отзывы о EasyXpress
З мого попереднього відгуку по сьогоднішній день прийшло на склад в америку близько 10 посилок !! Які були не дешеві , а саме головне на них були сплановані ремонти техніки і т.д в Украіні . 2 посилки були втрачені на складі по причині , що склад на вихідних не працює , а поштові оператори працюють і склад не зміг знайти дві втрачені посилки ....На моє звернення EasyXpress відреагувало і чрез деякий час компенсувало вартість втрачених посилок але дуже хитро - вони поклали ці кошти на баланс кабінету , щоб я знову звернувся до іх сервісу , щоб якось використати кошти з балансу. Я знову повернувся до співпраці з EasyXpress так як вони мене переконливо проінформували , що всі помилки і негативні випадки не повторяться. І що маемо далі.... Знову все йде по колу - посилки надходять але склад іх не баче ті посилки що йдуть з америки вже на тиждень десь затримуються , а це 8 посилок вартістю 800-900$ . Пояснення від EasyXpress - посилки проходять посилений контроль ... це смішно ... бо інші оператори якими я теж користуюсь не мають таких затримок на митниці ...а це може значити , що це проблема повязана з EasyXpress і іі діяльністю . На разі я з 100% підтвердженням не рекомендую цей сервіс який не працює з помилками і не робить висновки . Чекаю коли дійдуть попередні посилки і більш не звертаюсь до данного операторо . ЛЮДИ будьте пильними - не рекомендую
отзыв
Комментарии к отзыву
Нам прикро, що ваш досвід виявився негативним. Водночас нагадаємо: графік роботи нашого складу в США чітко зазначено на сайті — пн–пт, з 09:00 до 18:00.
Ми не несемо відповідальності за посилки, котрі доставляють у неробочий час. Попри це, ми зробили виняток і компенсували вартість втрачених відправлень, що є великим винятком у нашій компанії та рідкісною практикою серед інших перевізників.
Щодо поточних затримок - ми проінформували клієнтів, що зараз триває посилена перевірка з боку митних органів, що впливає на терміни доставлення, на жаль. Це не є виключно нашою проблемою — подібні перевірки спостерігаються і в інших перевізників!
Ми цінуємо наших клієнтів і завжди готові до конструктивного діалогу. Але публічні твердження та поширення необ’єктивної інформації, не сприяють вирішенню ситуації.
З повагою,
Команда EasyXpress