EasyXpress

easyxpress.com.ua
4.0
756 отзывов / 38 933 просмотра
EasyXpress
Отзывы о компании EasyXpress делают её одной из самых популярных и надежных в сфере доставки посылок из США. EasyXpress имеет свой офис в Киеве и в штате Делавэр, где и находится склад EasyXpress.com.ua. именно туда приходят все Ваши заказы, упаковываются и отправляются адресатам.

компанія не для адекватних,

Vidhuk Vidhuk 15 часов 47 мин назад
відсутність яких-небудь позитивних ознак роботи з людьми - компанія не для адекватних людей
абсолютно непрофесійний колектив - ніякої причинної оцінки ситуації + неможливо витерпіти "переписку" в пошті - вона не піддається здоровій оцінці чи здоровому глузду. незадоволений клієнт блокується як факт відсутності бажання (навичок) у керівника тих, хто без знання питання відповідає на листи в пошті, виконувати свою роботу... Читать отзыв
відсутність яких-небудь позитивних ознак роботи з людьми - компанія не для адекватних людей
абсолютно непрофесійний колектив - ніякої причинної оцінки ситуації + неможливо витерпіти "переписку" в пошті - вона не піддається здоровій оцінці чи здоровому глузду. незадоволений клієнт блокується як факт відсутності бажання (навичок) у керівника тих, хто без знання питання відповідає на листи в пошті, виконувати свою роботу - за яку таку нібито роботу тій "відлетівшій в космос" особі з маленької літери платять кошти.

Чудова компанія

Наталія Наталія четверг, 6 ноября
Давно користуюся послугами компанії Easy Express, почала, бо мала великі проблеми з Новою Поштою. Тут дуже швидка доставка літаком, 7-10 днів. Поки товар приходив неушкодженим). Прийнятні тарифи.
Була ситуація, що приходила на склад посилка, яку я зареєструвала морем, а трек номер відсканували інший і відправили її літаком. При отриманні на складі в Києві менеджери перевіряють усі трек номери і,... Читать отзыв
Давно користуюся послугами компанії Easy Express, почала, бо мала великі проблеми з Новою Поштою. Тут дуже швидка доставка літаком, 7-10 днів. Поки товар приходив неушкодженим). Прийнятні тарифи.
Була ситуація, що приходила на склад посилка, яку я зареєструвала морем, а трек номер відсканували інший і відправили її літаком. При отриманні на складі в Києві менеджери перевіряють усі трек номери і, якщо співпадає з зареєстрованим перераховують вартість доставки. Часто ідуть на зустріч!!!
Менеджери завжди на зв'язку і по телефону і у месенджері). Легко вирішувати питання!
Планую і надалі користуватися послугами компанії. Раджу всім.
1 не согласен
EasyXpress Ответ представителя EasyXpress вторник, 11 ноября
Наталіє, щиро дякуємо за вашу довіру та співпрацю!

Рекомендую

Альона Альона вторник, 28 октября
Дуже задоволена сервісом, посилка к завжди приїхала швидко, без пошкоджень, працівники ввічливі та завжди готові допомогти. Найкращі))
1 не согласен
EasyXpress Ответ представителя EasyXpress среда, 29 октября
Вдячні за ваш відгук та довіру, Альоно)

Топова доставка

Маріна Маріна среда, 22 октября
Улюблена доставка.
Часто купую в США.
Крайній раз скористувалась викупом. Все швидко, зручно.та надійно.
1 не согласен
EasyXpress Ответ представителя EasyXpress четверг, 23 октября
Вдячні за ваш відгук та довіру, Марино!

Скористався доставленням посилок через Easyxpress

Матвій Матвій 17 октября, 2025 год
Скористався доставленням посилок через Easyxpress перші декілька разів, все дійшло досить швидко, замовляв телефон розмитнили самостійно, я тільки оплатив мито та скинув квитанціюgood
Вже замовив речі, також хочу спробувати замовити подарунки на НР, бо так дійсно дешевше))
EasyXpress Ответ представителя EasyXpress 17 октября, 2025 год
Матвію, щиро дякуємо, що обрали нас і поділилися своїм відгуком!

зручний сервіс

Мар'яна Мар'яна 15 октября, 2025 год
Як на мене зручний сервіс навіть для передачі посилок від друзів.
Мені не завжди вигідно сплачувати комісію байєрам, якщо деякі товари швидко і без проблем можуть купити друзі просто сходивши і придбавши косметику у фізичному магазині і я не переживаю, що мені її магазин не так упакує і крихкі текстури просто поб'ються десь в дорозі.
А так, моя подруга пішла,... Читать отзыв
Як на мене зручний сервіс навіть для передачі посилок від друзів.
Мені не завжди вигідно сплачувати комісію байєрам, якщо деякі товари швидко і без проблем можуть купити друзі просто сходивши і придбавши косметику у фізичному магазині і я не переживаю, що мені її магазин не так упакує і крихкі текстури просто поб'ються десь в дорозі.
А так, моя подруга пішла, придбала, все гарненько спакувала, відправила на склад Ізі і я собі через тиждень отримаю свою посилку, не переплачую комісії, не переплачую за об'ємну вагу. я рахую, це дуже зручно.
EasyXpress Ответ представителя EasyXpress 17 октября, 2025 год
Мар'яно, щиро вдячні за ваш відгук!

Існує системна проблема з безпекою та контролем за персоналом.

Margaritka11555 Margaritka11555 11 октября, 2025 год
В мене вже двічі вкрали телефон iPhone під час доставки через USPS Express.
Перший раз посилку розрізали ще на складі USPS, і мені навіть надійшов лист із запитанням, чи надсилати порожній пакет. Тобто сам факт розкриття й пошкодження був підтверджений.
Другий раз ситуація — коробка прийшла повністю порожньою, телефон просто вийняли перед відправкою або під час обробки на складі.
Ніхто... Читать отзыв
В мене вже двічі вкрали телефон iPhone під час доставки через USPS Express.

Перший раз посилку розрізали ще на складі USPS, і мені навіть надійшов лист із запитанням, чи надсилати порожній пакет. Тобто сам факт розкриття й пошкодження був підтверджений.

Другий раз ситуація — коробка прийшла повністю порожньою, телефон просто вийняли перед відправкою або під час обробки на складі.

Ніхто не проводить реального розслідування. Працівники USPS просто закривають справу або зводять усе нанівець. Очевидно, що проблема саме на складі, де працівники відкривають посилки та виймають дорогі речі.

Прошу провести чесне розслідування, перевірити персонал складу та забезпечити відповідальність за крадіжки. USPS має захищати клієнтів, а не покривати внутрішні злочини!!!!!

Ви зазначили, що «за 12 років роботи не було жодного випадку крадіжки чи недбалого ставлення до посилок».

Але дозвольте запитати — ви взагалі читаєте відгуки клієнтів?

Люди неодноразово описують ситуації, коли вміст посилок зникає саме на ваших складах, і таких історій — чимало.

Більше того, у мого знайомого за останні три місяці було вкрадено три пристрої Apple під час доставки вашою службою.

Попри неодноразові звернення, ніяких реальних дій з вашого боку немає: ви лише надсилаєте беззмістовне відео, де видно стіл, але не сам процес пакування чи передачі посилки.

Якщо на складі немає повноцінної відеофіксації процесу, то логічно припустити, що саме на цьому етапі і відбуваються зникнення.

Окремо хочу зазначити, що під час звернення на гарячу лінію оператори не роблять жодних реальних кроків, лише кажуть, що «кожен випадок розглядається окремо».

Можливо, вже варто проаналізувати, на чиїх змінах і в яких відділеннях найчастіше зникають товари, замість того, щоб розглядати кожен інцидент ізольовано.

5 випадки поспіль із різними замовленнями — це не збіг.

Прошу поставитися до цього серйозно, провести внутрішнє розслідування, перевірити персонал і систему контролю складу, а також надати офіційну відповідь із конкретними діями, а не чергову шаблонну відписку.
Недостатки:
  1. Плюсів немає, як і немає нашого товару!!!
1 согласен
EasyXpress Ответ представителя EasyXpress 13 октября, 2025 год
Маргарито, вітаємо.

Ми готові розібратися в ситуації, але без конкретних даних — номера кабінету та трек-номерів посилок — це, на жаль, неможливо.
Просимо надати цю інформацію, яку ми все ще очікуємо. Без неї ми не зможемо провести розслідування та з’ясувати обставини.

Також просимо утриматися від коментарів від імені інших клієнтів. Без підтверджених доказів такі твердження є необґрунтованими.

Дякуємо.

Чесний негативний відгук

DD DD 10 октября, 2025 год
Чесний негативний відгук за резутатами роботи декілька років
У вас потенційно немає бажання подавати в суд - не працюйте з цими, ви доб'єтесь тільки вашого блокування.
Коли договір не виконаний - вони скажуть що він виконаний. І на цьому все закінчиться, весь "спор" - на більше вони не готові.
Тут жлобство, не дивлячись на "цукерки в офісі для... Читать отзыв
Чесний негативний відгук за резутатами роботи декілька років

У вас потенційно немає бажання подавати в суд - не працюйте з цими, ви доб'єтесь тільки вашого блокування.
Коли договір не виконаний - вони скажуть що він виконаний. І на цьому все закінчиться, весь "спор" - на більше вони не готові.

Тут жлобство, не дивлячись на "цукерки в офісі для клієнтів", тому не звертайте на ті цукерки уваги. Не звертайне уваги на "добродушний лєпєт" - це не означає, що вам не брешуть в цей час.
Працюють тупі люди, неосвідчені, жадібні, не вірте ніяким обіцянкам ніколи і все перевіряйте на абсолютно всіх етапах. Після кожної розмови де вам щось сказали, - перевіряйте чи виконане, чи виконане правильно, і чи взагалі то буде.

Тут працюють тупо баби і баба керівник тих баб. Хтось у них дикертор - ви ніколи не зможете з ним поговорити, взагалі ніколи, бо всю інформацію донесуть туди чисто в пережоваому вигляді ці баби, в тому виді в якому їм зручно, і саме так що саме клієнт - неправий а вони праві. Той директор - перелякане, яке не буде пеервіряти і не буде "спускатися на рівнь людей" бо йому здається що воно божествене і з людьми розбиратися коли менеджери обісрались всі разом разом з керівником менеджерів - ну не буде, не хоче. Блокуйте клієнта, який добивається справедливої оцінки ситуації - політика цих дятлів.
тобто правди ви не доб'єтесь, якщо це помилка саме цих баб. якщо вам збрехали там - ви також не доб'єтесь правди, вас заблокують за спробу добитися правди, ніхто не признає брехню, ніхто не вибачиться за підлеглих - керівника немає.
Достойного відношення до людей - немає.
Признання власних посилок або помилок підлеглих - немає. Склад в сша живе своїм життям - ніхто не перевіряє дії того складу, нікому не потрібно, склад систематично то бреше то робить щось не то.
Виплат чи бонусів в сторону клієнтів за всяке гівно, що наробив склад, чи менеджери "понавідписували вам брехнею" - немає. Ніяких бонусів клієнту не чекайте ніколи, якщо вони лажанули на будь-якому рівні - не отримаєте ні копійки бо жлобство це ключовий їх мотив (працюють баби, тому таке лайно).

Якщо ви не приїзжаєте ОСОБИСТО в офіс і є проблема - знайте, що буде надмінне відношення до клієнтів, брехня за яку ніхто не буде вибачатися, ніхто не буде відповідати, баби напишуть "пазітівчиком" лист-відповідь з брехнею вам в очі і все. А потім ще один лист пазітівчиком що вони вас блокують, якщо вам пазітівчик той не сподобався, де вони не признають вини ніякої.
Справа буде вирішуватися дуже довго, днями ніхто нічого не буде робити - потім пазітівчиком брехня або тіпа а да, ми сагласни що там була помилка - "будьте до нас снісходітельні!". І все! "Ми сагласни вам повернуть рівно дві копійки, рівно - і не больше", а час що ви витратили на довге сплілкуання з ідіотами - ну ми нічого не знаємо, дві копійки вам повернуть і не більше! Більше - нє, то вже про жлобство. То вже "ну ми не про таке відношення до людей".
Подарунок чи бонус постійному клієнту перед яким вони обісрались всі разом і десять діб ніхто не вирішував ваше питання - нє, ніяких подарунків не чекайте. Блок клієнта, якщо ви не задоволені.

Тупо вдавляться за копійки, буквально за 1 копійку, за 1 цент. Але без проблем навішать вам зверху за послуги, які ніхто не надав і скажуть, що послуга надана.
Ви не заберете вашу посилку поки не сплатите всю цю навішену суму, її не знімуть, вам скажуть шо послуга надана і раціонально не будуть дивитися (працюють баби і баба у них керівник)

Ніколи не признають власну некомпетентність, а вона є і є і є і залишається. Їх керівник, цих менеджерів там, з ким вам можливо доведеться говорити - слабка мозком особа яка вважає що клієнти ідіоти і відноситься до людей зверху вниз, хоча хвора вона а не люди.
Навіть якщо ви тисячу разів вкажете прямим текстом і вкажете десять причин, з яких вони вам збрехали - не признають. З яких вони вам винні гроші - не повернуть. Вони відморозяться від ваших лисітів і все, перестануть відповідати.

НЕ звертайте уваги на "ми зафіксували зворотній зв'язок і нам це дуже треба" - вони нічого не будуть робити з ним, то щоб ви відчепились.

Справа в тих менеджерах, які там давно роками засиділись і зігнулись перед начальством настільки, що там нічого окрім брехні в сторону клієнта не видавлюється - "про те як вони готові служити клієнту! і начальству! але спершу начальству, як начальнік скаже так і буде а не по правді"
Станете розибиратись чому принцип правди не дотримується - ви не отримаєте ніякого результату, "дєтскій лєпєт з брехнею вам в очі" не дивлячись на пункти договору, які не виконані, але баби будуть "толкать ідєю" що виконані пункти договору, навіть якщо не можуть пояснити яким чином.
Юриста немає поки ви не звертаєтесь до суду на цю шарашкіну контору - бо це не компанія. Юридичної оцінки ситуації ці фопікі не роблять, там нічого немає окрім дитячого садку - на правильно сформульований аргументований лист вам не відподають, або відповідають "копі-пастою", або пишуть в розріз вашим аргументам і на цьому вся компетенція відповідати на таке закінчується.
Якщо ви наполягаєте - вас заблокують.

Вони заблокують вас, якщо ви докажете буквально що він не виконаний і що вам брехали, якщо послуга не надана але платня за неї нарахована - в блок. Блокувати. Просто блок бо працює бабський зашуганий колектив і їм до одного місця та правда, якщо ви вказуєте на порушення - ну ви винні, не вони. Блок, газлайт. Блок. Блокується без пояснень клієнт - це тому що компетентно там ніхто не працює і то робота для дурних
Така там і зарплатня, судячи з усього. Полтика того стада - писати клієнту "у нас все добре, ми готові розбиратися якщо є проблеми!" коли ви чекаєте на рішення по питанню, і це така їх відповідь на ваше звернення "ми готові розбиратися!", суть питання вашого - ігнор. Це вже вони відповіли вам. "Старший менеджер" вам відповів так.

- Скільки буде 2+2 і чого у вас 3? Бо має бути 4
- Ми готові розбиратися!
Діалог завершений.
- АГОВ! ТО СКІЛЬКИ БУДЕ? бо то мої гроші!
- "в нашій співпраці виникли непердбачувані обставини, за яких ми надалі не можемо надавати вам чистокровний чистопородний сервіс і ми вас щас ЗАБЛОКУЄМО! Забирайте посилку вашу чи скільки їх там у вас є, і все, ми блокуємо!" (баби обідєлісь на вас і тому все)
- То мої гроші яке блокування!
- .....
Достоинства:
  1. ваш товар доїде
Недостатки:
  1. якщо якісь проблеми через їх дії - ви їх не вирішите дистанційно
  2. по договору не працюють, працюють по розпорядженню керівника (як сказало начальство так і буде)
  3. з керівником ви не поговорите - керівнику це вадверто не цікаво
  4. вас заблокують якщо ви аргументуєте
1 согласен 1 не согласен
EasyXpress Ответ представителя EasyXpress 13 октября, 2025 год
Віталію, ваш відгук містить безпідставні звинувачення та образи, які ми спостерігали протягом усієї співпраці.

Ми цінуємо клієнтів, однак не допускаємо принижень чи ненормативної лексики на адресу співробітників. Тому рішення про блокування було цілком обґрунтованим.

Факти ситуації: посилка не була вами зареєстрована на сайті до моменту прибуття в США, тому автоматично застосовано комісію за прийом незареєстрованого треку — $2.50. Вартість цієї послуги прозоро зазначена на сайті в полі «Вартість».

Згідно з пунктом 3.9 Умов обслуговування, така посилка оформлюється на відправку автоматично, а її вартість визначається нашими співробітниками на підставі цін інтернет-магазинів США й не вище 150 євро.
Оскільки у співробітників американського складу виникли сумніви у декларуванні вартості, відправлення було призупинене для вашої декларації. Це не скасовує факту надання послуги прийому та ідентифікації відправлення. З огляду на часткове декларування з вашого боку, вартість послуги було зменшено на 50% — до $1.25.

Жодних крадіжок чи системних порушень з нашого боку не зафіксовано. Ми діємо виключно в межах правил і забезпечуємо рівні умови для всіх клієнтів.

Віталію, ми будуємо свою репутацію на прозорості, стабільності та довірі. І жодні безпідставні заяви цього не змінять!

На вищому рівні))

Поліна Поліна 5 октября, 2025 год
Дякую Easyxpress за турботу про клієнтів! Вперше користувалася вашими послугами — все пройшло ідеально. Відчувається, що компанія дійсно дбає про свій сервіс. Тепер доставляти буду тільки вами 🌸
EasyXpress Ответ представителя EasyXpress 6 октября, 2025 год
Поліно, щиро дякуємо за такий теплий відгук🧡
EasyXpress Ответ представителя EasyXpress 4 октября, 2025 год
Добрий день!

Ми зв’язалися з нашим корпоративним клієнтом Сергієм, і він підтвердив, що відгук від його імені йому не належить.
Звернення, яке ви бачите на фото, було написане для уточнення деталей з метою покращення нашого сервісу для всіх клієнтів easyXpress.

Щоб краще зрозуміти ситуацію, будемо вдячні, якщо ви поділитеся номером вашого кабінету.
Ми відкриті до діалогу та хочемо з’ясувати, чому склалась така негативна думка.

Щиро дякуємо!

Честный сервис

Дмитрий Дмитрий 30 сентября, 2025 год
Получил очередные посылки ,2 посылки правда задержали немного ,но это не критично на 4 дня ,и весьма редко ,я и не помню когда в последний раз была задержка ,как правило пр иходят или раньше срока или вовремя ,очень честная фирма ,и в отличие от конкурентов всегда можно дозвониться и вас проинформируют
EasyXpress Ответ представителя EasyXpress 4 октября, 2025 год
Дмитре, щиро дякуємо за ваш відгук!
Ваша довіра та теплі слова мотивують нас ставати ще кращими.

EasyXpress доставка

vladislav vladislav 30 сентября, 2025 год
Гарна доставка посилок з США в Україну. Все на рівні. Якщо виникають питання, все доступно пояснюють, є допомога в розмитненні писолок.
Достоинства:
  1. Послуги
  2. Допомога з митницею
  3. Безподатковий штат
Недостатки:
  1. Поки не бачу
EasyXpress Ответ представителя EasyXpress 4 октября, 2025 год
Владиславе, нам дуже приємно, що ви відзначили чесність нашої роботи та відкритість у спілкуванні.

Дякуємо за ваш відгук)

Користувався послугами easyxpress

Олександр Олександр 17 сентября, 2025 год
Кілька разів користувався послугами easyxpress і залишився задоволений. Доставка завжди була своєчасною та без затримок — все просто і зручно.
EasyXpress Ответ представителя EasyXpress 28 сентября, 2025 год
Олександре, дякуємо за ваш відгук! 🧡

Погорячился с отзывами

Дмитрий Дмитрий 26 августа, 2025 год
Все же погорячился с отзывами негативными ниже,решили с оплатами ,якобы завышенными со вина ,что касается задержек многие пишут да и я написал ,есть такой грех с моей думаю стороны,дело в том что задержки как и у застройщика как говорится есть везде ,но соотношение с другими фирмами минимальный ,если так брать с 10 посылок наверное 2 ну и то 2-3 дня... Читать отзыв Все же погорячился с отзывами негативными ниже,решили с оплатами ,якобы завышенными со вина ,что касается задержек многие пишут да и я написал ,есть такой грех с моей думаю стороны,дело в том что задержки как и у застройщика как говорится есть везде ,но соотношение с другими фирмами минимальный ,если так брать с 10 посылок наверное 2 ну и то 2-3 дня ,больше не было ,ну и что действительно нравится ,то это отношение если какие вопросы по доставка всегда можно позвонить узнать ,если не рабочее время сами перезваниваю ,если мелкие заказы то новая почта дороже берет)
EasyXpress Ответ представителя EasyXpress 28 августа, 2025 год
Дмитре, дякуємо за перегляд позиції та позитивний відгук. Раді й приємно, що питання вирішили.

Погорячился с последними отзывами

Дмитрий Дмитрий 26 августа, 2025 год
Да все же погорячился с последними отзывами,ну наверное готов признать что можно с этими ребятами и договорится ,ну и идут на решение многих вопросов ,самый большой плюс если даже вы звоните
на горячую линию даже в не рабочее время он не пропустят в перезвонят сами и даже полностью разжуют вам все что вы хотели знать ,по задержкам... Читать отзыв
Да все же погорячился с последними отзывами,ну наверное готов признать что можно с этими ребятами и договорится ,ну и идут на решение многих вопросов ,самый большой плюс если даже вы звоните
на горячую линию даже в не рабочее время он не пропустят в перезвонят сами и даже полностью разжуют вам все что вы хотели знать ,по задержкам очень редко ,ну и то если сильно придраться день два ,примерно с 10 посылок 1-2 ,не мучают с документами на таможне если посылки не дорогие ,сами решают,и мне есть с чем сравнивать,может и те ребята уже исправили ошибки ,но я не люблю прыгать выбирать ,заказал услугу и забыл, наверное это про эту компанию
EasyXpress Ответ представителя EasyXpress 28 августа, 2025 год
Дмитре, дякуємо за перегляд позиції та позитивний відгук. Раді й приємно, що питання вирішили.

Easyxpress доставка

Masha Masha 24 августа, 2025 год
Я задоволена даною компанією)
Подобається, що штат в безподатковому місті і можливо замовляти купу товарів без додаткової оплати))
Також те, що є додаткові послуги ☺️
Те що в соц мережах постят знижки на яких сайтах, то допомогло знайти багато крутих товарів 🙈
EasyXpress Ответ представителя EasyXpress 25 августа, 2025 год
дякуємо за ваш відгук!))

Как быстро потерять рейтинг

Дмитрий Дмитрий 21 августа, 2025 год
Уберите пункт запчасти к мобильным телефонам,если вы умнажаете цену в 3 раза ,посылки с вечной задержкой ,я покупаю лоты просто запчасти корпус и плата к мобильному телефону , в доте тоже указано ,на складе вскрывают посылки ,и потом рассказывают что если похоже на телефон значит телефон ,все равно рабочий не рабочий ,а как застраховать платно и цена выше ,а посылка... Читать отзыв Уберите пункт запчасти к мобильным телефонам,если вы умнажаете цену в 3 раза ,посылки с вечной задержкой ,я покупаю лоты просто запчасти корпус и плата к мобильному телефону , в доте тоже указано ,на складе вскрывают посылки ,и потом рассказывают что если похоже на телефон значит телефон ,все равно рабочий не рабочий ,а как застраховать платно и цена выше ,а посылка потерялась ,начали мое рассказывать не пользуйтесь USPS,а вот служба доставки другая и что компенсировали ? Нет хорошо что продавец порядочный попался в отличии от вас ,и сколько людей жалуются на вас ,вы только и делаете что блокируете как меня ,так я то знаю как ваши блокировки детские обойти а вот другие не знают многие ,сами наштампуете отзывы положительные,вон человек передо мной написал ,отправили вместо воздухом морем ,у меня зимой так шла посылка и что вы сделали ,на доставку вроде скидку сделали ,потерять авторитет легко ,вот поднять потом очень тяжело,жаль что ваше руководство не понимает ,я помню как начинали и как щас скатываетесь вниз.

Відмінно, швидко та зручно)

Анна Анна 16 августа, 2025 год
Я задоволена доставкою. Читала відгуки перед тип як робити своє перше замовлення , не без поганих відгуків, але мене особисто все задовольнило на всі 100%, допомогли з реємтрацією номеру, проконсультували добре, допомогли з оформленням відправки Нової Поштою, сервіс та швидкість доставки на вищому рівні, дякую вам:)

Відмінно, швидко та зручно

Анна Анна 16 августа, 2025 год
Я задоволена доставкою. Читала відгуки перед тим як робити своє перше замовлення, не без поганих звичайно відгуків, але мене особисто все задовольнило на всі 100 %, допомогли з реєстрацією номеру, проконсультували добре, допомогли з оформленням відправки Новою Поштою, сервіс та швидкість доставки на вищому рівні, дякую вам:)

Задержка посылок ,накручивают цены в 3 раза ,утеря посылок

Дмитрий Дмитрий 10 августа, 2025 год
Отвечаю в новой теме так ка вы не отвечали долгое время ,мало то го что цена выросла в 3 раза и не первый раз ,хотя в доте указано что это для запчастей они мол похоже что телефон значит будем считать по максимуму,посылку переносили 2 раза ,на вопрос мычат как обычно все задерживают и мы ,хотя от другого вовремя пришла... Читать отзыв Отвечаю в новой теме так ка вы не отвечали долгое время ,мало то го что цена выросла в 3 раза и не первый раз ,хотя в доте указано что это для запчастей они мол похоже что телефон значит будем считать по максимуму,посылку переносили 2 раза ,на вопрос мычат как обычно все задерживают и мы ,хотя от другого вовремя пришла ,ставят какие то комиссии не понятные гарантированные ,хотя посылку потеряли ,и если бы продавец не возместил я бы долго с ними спорил ,и посылка не деловая а мобильный телефон и указан был как мобильный телефон ,отзывы пишут сами себе ,меня заблокировали по id за плохой отзыв , пришлось добавлять через грабли ,и я представляю скольких они поблокировали и не могут негативные отзывы вылаживать ,читайте негативные отзывы и по ним думайте на сколько не честная эта компания.
EasyXpress Ответ представителя EasyXpress 14 августа, 2025 год
Дмитре, ми вже надавали відповідь у попередньому відгуку, але публікація залежить від модерації платформи, і ми не можемо на це вплинути.

Ситуацію з вашими відправленнями розглядали неодноразово. Мобільні телефони, незалежно від стану, тарифікуються за окремим тарифом, що зазначений на сайті. Жодних прихованих платежів. Про це вас попереджали заздалегідь.
Перевірка інвойсу підтвердила, що у відправленні був не комплект запчастин, а телефон у зібраному вигляді.

Затримка, за яку перепрошуємо, сталася через збій на Київській митниці: рейс очікували 1 серпня, далі 2–3 числа митниця не працювала. Посилка надійшла 5 серпня, відправлена до вас на НП - 6 серпня. Фактична затримка — до 3 робочих днів...

Нам прикро, що ваш досвід із нашою компанією був негативним. Щиро бажаємо, щоб у майбутньому ви знайшли сервіс, який повністю відповідатиме вашим очікуванням.
Доставка товаров из США
Meest Shopping
Meest Shopping

Рейтинг: 1.5
237 отзывов
Portal Express (Портал Экспресс)
Portal Express (Портал Экспресс)

Рейтинг: 5
324 отзыва
Larus Logistics
Larus Logistics

Рейтинг: 4
6 отзывов
megazakaz.com
megazakaz.com

Рейтинг: 3.7
23 отзыва
Strela Trans Group
Strela Trans Group

Рейтинг: 2
15 отзывов
Wee Delivery
Wee Delivery

Рейтинг: 5
3 отзыва
Shipito
Shipito

Рейтинг: 3
2 отзыва
Компания Onex
Компания Onex

Рейтинг: 4.3
56 отзывов
Parcel Delivery Service
Parcel Delivery Service

Рейтинг: 2.5
11 отзывов
WINGO
WINGO

Рейтинг: 3.7
3 отзыва