Діана Отзыв написан 18 июля, 2023 год39 просмотров
Їхала недавно рейсом Київ-Оснабрюк-Кельн. Під час моєї поїздки сталось наступне:
1. У офісі компанії сказали прибути о 13:30 на автовокзал, але я приїхала завчасно - о 13:15. Автобус повинен був відправитись о 14:00. Після 2.5 год очікування, я пішла у офіс втретє (перші два рази просили почекати півгодини), щоб дізнатись час прибуття автобуса. Мені повідомили, що він прибуде о 18:00 (на 4.5 годин пізніше!). Сказали, наче зламався. Ніхто з працівників не попереджав про це. Я очікувала на платформі у негоду кілька годин поспіль. Я попросила надати інформацію, куди я можу звернутись зі заявою. Працівниця офісу сказала "писати на сайті", бо вони жодних заяв не приймають. Але на сайті не було вказано про можливість зменшення чи повернення вартості квитка, хоч це передбачено ст. 10 Закону України "Про захист прав споживачів". До того ж, у офісі наголосили, що номер автобусу буде той самий. Автобус приїхав 17:20, але номер був інший, про що не повідомили (я ризикувала пропустити або переплутати автобус). Комунікацію з клієнтами не напрацьовано, оскільки все потрібно з'ясовувати самостійно бігаючи кожних 30 хвилин до офісу компанії, а не отримуючи повідомлення про зміни.
2. Коли вже вночі (близько 01:30 по польському часу) я пройшла кордон з Україною, автобус не поїхав далі. По-перше, про причину цього довго ніхто нічого не знав. По-друге, водій не тільки не повідомляв про це пасажирів, але і пішов з'ясовувати ці справи самостійно залишивши у салоні ввімкнене світло (при такому досить важко заснути). По-третє, лише через 4 години, близько 5 години ранку, я дізналась від пасажирів, що у водія немає документів. Він обіцяв вирішити це через півгодини. Тим часом, хтось шукав юристів серед пасажирів. Передзвонила у службу підтримки, номер якої вказаний на сайті компанії, де сказали, що їм нічого не було відомо про цю ситуацію. На щастя, водій справді вирішив ситуацію, хоч і пізніше, але загалом виникла затримка у 5 годин!
У результаті, через незлагоджену роботу працівників я запізнююсь на більше ніж 9 годин (не враховуючи черг на кордоні і обставин, залежних від деяких пасажирів, що на зло непунктуальному водію затримувались на зупинках). Оскільки на місці прибуття я мала термінові справи, які вже точно не могла вирішити, бо прибула на 13(!!!) годин пізніше заявленого часу, через електронну пошту компанії попросила повернути мені повну вартість квитка, як компенсацію за різницю між заявленим та справжнім часом прибуття та труднощі поїздки зв'язані з поганою організацією працівників компанії. У компанії вибачились, зіслались на людський фактор, і заявили, що оскільки рейс відбувся, підстав для повернення мені коштів немає.
Надзвичайно розчарована поїздкою. Порівнюючи ціни на інші квитки без пересадок, цей перевізник здастся вам одним з найдешевших. Але якщо ваш час та нерви більш цінні вам, ніж зекономлених 500 грн - не обирайте компанію East West Eurolines.
Не рекомендую. Низький сервіс обслуговування, байдужість до часу клієнта. - Отзывы о East Eest Eurolines (ewe.ua)
1. У офісі компанії сказали прибути о 13:30 на автовокзал, але я приїхала завчасно - о 13:15. Автобус повинен був відправитись о 14:00. Після 2.5 год очікування, я пішла у офіс втретє (перші два рази просили почекати півгодини), щоб дізнатись час прибуття автобуса. Мені повідомили, що він прибуде о 18:00 (на 4.5 годин пізніше!). Сказали, наче зламався. Ніхто з працівників не попереджав про це. Я очікувала на платформі у негоду кілька годин поспіль. Я попросила надати інформацію, куди я можу звернутись зі заявою. Працівниця офісу сказала "писати на сайті", бо вони жодних заяв не приймають. Але на сайті не було вказано про можливість зменшення чи повернення вартості квитка, хоч це передбачено ст. 10 Закону України "Про захист прав споживачів". До того ж, у офісі наголосили, що номер автобусу буде той самий. Автобус приїхав 17:20, але номер був інший, про що не повідомили (я ризикувала пропустити або переплутати автобус). Комунікацію з клієнтами не напрацьовано, оскільки все потрібно з'ясовувати самостійно бігаючи кожних 30 хвилин до офісу компанії, а не отримуючи повідомлення про зміни.
2. Коли вже вночі (близько 01:30 по польському часу) я пройшла кордон з Україною, автобус не поїхав далі. По-перше, про причину цього довго ніхто нічого не знав. По-друге, водій не тільки не повідомляв про це пасажирів, але і пішов з'ясовувати ці справи самостійно залишивши у салоні ввімкнене світло (при такому досить важко заснути). По-третє, лише через 4 години, близько 5 години ранку, я дізналась від пасажирів, що у водія немає документів. Він обіцяв вирішити це через півгодини. Тим часом, хтось шукав юристів серед пасажирів. Передзвонила у службу підтримки, номер якої вказаний на сайті компанії, де сказали, що їм нічого не було відомо про цю ситуацію. На щастя, водій справді вирішив ситуацію, хоч і пізніше, але загалом виникла затримка у 5 годин!
У результаті, через незлагоджену роботу працівників я запізнююсь на більше ніж 9 годин (не враховуючи черг на кордоні і обставин, залежних від деяких пасажирів, що на зло непунктуальному водію затримувались на зупинках). Оскільки на місці прибуття я мала термінові справи, які вже точно не могла вирішити, бо прибула на 13(!!!) годин пізніше заявленого часу, через електронну пошту компанії попросила повернути мені повну вартість квитка, як компенсацію за різницю між заявленим та справжнім часом прибуття та труднощі поїздки зв'язані з поганою організацією працівників компанії. У компанії вибачились, зіслались на людський фактор, і заявили, що оскільки рейс відбувся, підстав для повернення мені коштів немає.
Надзвичайно розчарована поїздкою. Порівнюючи ціни на інші квитки без пересадок, цей перевізник здастся вам одним з найдешевших. Але якщо ваш час та нерви більш цінні вам, ніж зекономлених 500 грн - не обирайте компанію East West Eurolines.
отзыв
Комментарии к отзыву