Нарешті маю час написати відгук про поїздку . 16.07.25 поїздка Гданськ Львів. Коли вибирала перевізника , то звертала увага на комфорт. Було заявлено, що є розетки, інтернет та туалет. Розетки та інтернет справді були , все работало. А з туалетом була велика проблема, на всьому шляху він був зачинений. Сіли у Гданську о 16.00 і перша зупинка була через... Читать отзыв Нарешті маю час написати відгук про поїздку . 16.07.25 поїздка Гданськ Львів. Коли вибирала перевізника , то звертала увага на комфорт. Було заявлено, що є розетки, інтернет та туалет. Розетки та інтернет справді були , все работало. А з туалетом була велика проблема, на всьому шляху він був зачинений. Сіли у Гданську о 16.00 і перша зупинка була через три години. А далі був просто жах, водії зупинятися не збиралися, ( все казали, що вони на час вже зпізнюється) люди декілька разів підходили з проханням зупинитися, на що водії відповідали, що будуть думати. І так друга зупинка біля санітарної зони була через 6.5 годин! Це, що нормально? Коли вже декілька пасажирів почали казати про зупинку, водії нарешті зупинилися, при цьому були знервовані та злі . Питання, чому на міжнародному рейсі в автобусі є туалет, але він зачинений?! Як, що будете бронювати білети на цього перевізника врахуйте. Дуже хотілось, щоб керівництво компанії врахували всі негативни отзиви.
Вперше скористалась послугами компанії «East West Eurolines» і зважаючи на комфортність автобусів на заявленому маршруті «Херсон-Гданськ-Оснабрюк-Кельн» (з пересадкою у Львові) сподівалась на вдалу поїздку. Пересадка пройшла швидко та злагоджено, обидва автобуси призначені для міжнародних пасажирських перевезень, двоповерхові, обладнані зручними кріслами та достатньою відстанню між ними, розетками, вайфаєм та туалетом. Туалет в автобусі, що курсував до Львова був зачинений протягом всієї... Читать отзыв Вперше скористалась послугами компанії «East West Eurolines» і зважаючи на комфортність автобусів на заявленому маршруті «Херсон-Гданськ-Оснабрюк-Кельн» (з пересадкою у Львові) сподівалась на вдалу поїздку. Пересадка пройшла швидко та злагоджено, обидва автобуси призначені для міжнародних пасажирських перевезень, двоповерхові, обладнані зручними кріслами та достатньою відстанню між ними, розетками, вайфаєм та туалетом. Туалет в автобусі, що курсував до Львова був зачинений протягом всієї поїздки, однак мені це не ніяк заважало. В кожному місті на автовокзалах було достатньо часу щоб скористатися місцевими туалетами. Негативний досвід з цим перевізником грунтується на 12 годинному запізненні по моєму маршруту «Умань-Мюнстер» до місця призначення, оскільки поїздка замість заявлених 32 год. 20 хв. зайняла майже дві доби (45 годин) та побила антирекорд моїх невдалих поїздок. Відразу зазначу, що основна причина такого запізнення це очікування на кордоні, за яке а ні компанія-перевізник, а ні водії відповідальності не несуть. Але є одне велике «але» на яке адміністрації компанії-перевізника та водіям варто було б звернути увагу. Маю надію, що перевізник інколи читає відгуки своїх пасажирів та робить відповідні висновки щоб стати кращим. Якби не це «але», поставила б йому чотири зірочки у своєму відгуку і мої враження були б набагато кращими. Гадаю для вас не новина, що існують сайти та сервіси на яких можна відстежувати черги на кордонах, інформація на яких періодично оновлюється. Ними користуються не лише досвідчені водії, а й пасажири. Тому у мене, як у пасажира виникає цілком логічне питання. Невже не можна замість прикордонно-пропускного пункту на якому відбувається постійне скупчення черги, скористатися іншим, більш альтернативним та менш завантаженим пунктом? Навіщо свідомо їхати на кордон, де кількість автобусів постійно збільшується і стояти там 12 годин? Навіщо їхати на «Краківець» з чергою автобусів, якщо на сусідньому «Грушеві» їх було 0? Так, кількість автобусів на кордоні, який ми перетинали була відносно не великою. Наш автобус був сьомим у черзі до шлагбауму українського кордону, але час очікування до нього зайняв 10 годин. Далі 2 години було витрачено на проходження польського кордону, зʼясування питань та оформлення штрафу польськими прикордонниками із пасажиркою автобуса, яка везла заборонену кількість алкоголю, ковбасних виробів і сала та відправки автобуса на додаткову перевірку. Тож завдяки одній пасажирці, яка свідомо везла заборонену кількість продуктів близько 70 пасажирів автобуса були змушені чекати закінчення всіх процедур. Тому хочеться також звернутися до людей, які свідомо ігнорують правила Польщі щодо ввезення дозволених товарів тим самим підставляючи, як водіїв так і всіх пасажирів. Завдяки вашим завідомо неправомірним діям страждаєте не лише ви, отримавши величезні штрафи і вилучення продукції, а й інші пасажири у тому числі діти, люди похилого віку та водії. Руйнуються плани людей, оскільки хтось не встиг на літак, хтось приїздить пізно вночі і вимушений довго чекати на потяг, у когось не витримує здоров’я, бо незаплановані дві доби в автобусі це дійсно важке випробування для будь-якого організму і будь-якого віку. Інколи вмикайте мозок і думайте про наслідки та інших людей. Чи поїду я ще раз з цим перевізником? Важко сказати, можливо. Але жах 2-х добової поїздки згадуватиму ще довго щоб знову покластися на щасливий випадок. Цього разу мені, як і іншим пасажирам не пощастило. Та все ж таки сподіваюсь, що адміністрація компанії-перевізника дослухається до порад і полегшить життя не лише водіям, а й майбутнім пасажирам внісши до свого графіка альтернативний пункт перетину кордону. І на останок хотілося б побажати цій компанії покращення комунікації водіїв з пасажирами. Для цього достатньо хоча б мінімального знайомства з пасажирами перед початком поїздки, короткого розʼяснення правил перетину кордону, наслідків незаконного перевезення товарів (бо як виявилось не всі їх знають) та організаційних моментів під час поїздки. Як правило дана практика заведена у багатьох перевізників. Тож компанії «East West Eurolines» ще є над чим працювати щоб удосконалити свій сервіс у сфері міжнародних пасажирських перевезень, скласти достойну конкуренцію та отримати більше вдячних пасажирів
Їхала 23.02 з Катовіце до Рівного, спеціально шукала і купляла ПРЯМИЙ рейс. Що маю в результаті? Водії за 10 хв до відправки ще не мають списку своїх пасажирів, не можна покласти речі, до того ж пересуваються автовокзалом як таракани по кухні, не можна знайти і дізнатись чи вже ті списки прийшли, щоб сісти. Ні допомоги, нічого. Понабирали людей, яким їхати... Читать отзыв Їхала 23.02 з Катовіце до Рівного, спеціально шукала і купляла ПРЯМИЙ рейс. Що маю в результаті? Водії за 10 хв до відправки ще не мають списку своїх пасажирів, не можна покласти речі, до того ж пересуваються автовокзалом як таракани по кухні, не можна знайти і дізнатись чи вже ті списки прийшли, щоб сісти. Ні допомоги, нічого. Понабирали людей, яким їхати по всій Україні в різні боки і сидять з ледь дихаючим автобусом, в якому влаштована справжня баня по температурі в салоні, немає навіть кармашку ззаду на кріслі чи підставки, таке враження що ще бус, а не автобус міжнародних перевезень. Чи працює туалет - невідомо, тому що користуватись їм не можна, замикають на ключ. До того всього у Львові роблять пересадку на одразу 2 автобуси. Про яку ніхто НЕ попереджає. Хоча б той автобус вже стояв, хоча все одно сидиш зайві годину-дві поки чекаєш ще один автобус, який пересаджують. З другим автобусом повезло, був комфортним і не тріщав по дорозі, але все одно неприємно.
З Гданська До кордону з Укр всього 3 зупинки. І це їдеш біля 15 годин! Туалет ЗАКРИТИЙ . В Україні тільки одна зупинка у Львові. Мало того водій собі дозволив ЗАКУРИТИ в автобусі. Не знаю що й сказати. Поражка. Хоча і чистий автобус і чемні водії. Боїшся води попити, бо прийдеться терпіти, або робити під себе. Майте на... Читать отзыв З Гданська До кордону з Укр всього 3 зупинки. І це їдеш біля 15 годин! Туалет ЗАКРИТИЙ . В Україні тільки одна зупинка у Львові. Мало того водій собі дозволив ЗАКУРИТИ в автобусі. Не знаю що й сказати. Поражка. Хоча і чистий автобус і чемні водії. Боїшся води попити, бо прийдеться терпіти, або робити під себе. Майте на увазі, що будете всю дорогу проситися або купляйте памперси для дорослих! Змініть щось ! Подумайте про людей, яких везете більше доби!!! Знущання!!!
Їхали маршрутом Львів-Берлін, заявлений час подорожі 16 год. Нічний рейс (тобто зранку мали бути вже в Берліні). Квитки купувала онлайн на сайті. Далеко не найдешевші вийшли. Почну з плюсів. Автобус прийшов вчасно. Салон хоч не новий, але порадувала велика відстань між кріслами та достатньо місця для ніг. Величезний плюс - підножники у крісла. Ще був вайфай хорошої якості майже... Читать отзыв Їхали маршрутом Львів-Берлін, заявлений час подорожі 16 год. Нічний рейс (тобто зранку мали бути вже в Берліні). Квитки купувала онлайн на сайті. Далеко не найдешевші вийшли.
Почну з плюсів. Автобус прийшов вчасно. Салон хоч не новий, але порадувала велика відстань між кріслами та достатньо місця для ніг. Величезний плюс - підножники у крісла. Ще був вайфай хорошої якості майже всю дорогу і розетки досить часто по салону. На цьому все по плюсах.
Туалет в автобусі був для "галочки" - частину дороги він був закритий. Коли відкрили, з'ясувалось, що двері не закриваються (хтось мав стояти "на стрьомі"), вода не змивалась. За пару годин відкритий туалет вже воняв на весь салон. І це було ще те випробування на міцність. Водії то включали кондиціонер на холод, що доводилось шукати чим накритись, то відключали його і на додачу до сморіду туалету була ще й спека.
Замість заявлених 16ти годин ми їхали до Берліну 25 годин!!! Це був треш. По дорозі зупинялись рази три, з них двічі в абсолютно відстойних місцях, з одним-єдиним туалетом, до якого вишикувалась довжелезна черга. Купити поїсти теж на тих зупинках була проблема, а оскільки час подорожі практично на третину став довшим, то відповідно в автобусі голодні були всі.
Водії непривітні. Особливо дратувало, що ніхто не повідомляв про затримки рейсу,не казали коли приблизно приїдемо, не говорили про зупинки завчасно.
Скзати, що нам несподобалось, то не сказати нічого. В нашому рейтингу поїздок - ця наразі найгірша
Сьогодні їдемо рейс Київ Мюнхен. Виїзд з Києва о 12-30. ВМ 22-15 Шановні! Ви коли давали цей автобус, ви заходили в нього. Обшарпані сидіння, дві працюючи розетки на чотири сидіння, які доречі не відкидаються Туалета не має! І їхати 30 годин, а може й більше. Це за що я платила? Відгуки будуть негативні
Хочу залишити відгук про East West Eorolines. Замовляла квиток з Берліну до Львову за місяць по вайберу через перевізника Bussone. За день до відправлення самостійно уточнювала у Bussone про те, який буде автобус, який номер автобусу та час відправлення з вокзалу Берліна. В день відправлення у вказаний час автобусу не було. Ніякого попередження від перевізника про автобус не було. Я... Читать отзыв Хочу залишити відгук про East West Eorolines. Замовляла квиток з Берліну до Львову за місяць по вайберу через перевізника Bussone. За день до відправлення самостійно уточнювала у Bussone про те, який буде автобус, який номер автобусу та час відправлення з вокзалу Берліна. В день відправлення у вказаний час автобусу не було. Ніякого попередження від перевізника про автобус не було. Я самостійно пишу на вайбер Bussone та отримую відповідь: «ось телефон менеджера, беріть і телефонуйте йому самостійно дізнавайтеся про свій автобус». Я телефоную по вказаному номеру, на що чую у вас інший автобус, інший номер автобуса, питаю, коли буде цей інший автобус - у відповідь чую ось вам локатор, беріть і дивіться коли він буде і кидається трубка. Заходжу в локатор, в локаторі можна побачити де знаходиться автобус, але спрогнозувати коли він буде на автовокзалі - не можна. Також, менеджером не було повідомлено на яку платформу приїде автобус - я повинна бігати по всіх платформах чи як мені вгадати , куди приїде автобус?! Як наслідок, автобус приїхав на 1 годину пізніше заявленого часу! Я з розумінням ставлюся до того, що міг бути якийсь затор, ДТП, поломка автобуса і т.д. Але, чому менеджери так безвідповідально відносяться по пасажирів, чому не надають інформацію про зміни, чому навіть не вибачаюся за ситуацію, яка склалася?!
Автобус цілком нормальний і комфортний. Але людський фактор( хамське відношення супроводжуючого) зіпсувало усі враження від поїздки. В бронюванні чітко вказала, щоб місця були поруч з дитиною. По факту посадки виявилось, що для мами і малесенької дитини місця залишились у різних частинах автобуса🥺
24.12.2023 їхала маршрутом Краків аеропорт - Львів. Це був один з найгірших перевізників за 10 моїх поїздок за минулий рік. Дуже брудно, туалети не працюють, до кордону зупинки (за 4 години) не було. Водій зупинився на заправці і сказав йти швидко в туалет, але не встигли ми вийти і дійти навіть до нього, дивлячись на кількість бажаючих, він розвернув... Читать отзыв 24.12.2023 їхала маршрутом Краків аеропорт - Львів. Це був один з найгірших перевізників за 10 моїх поїздок за минулий рік. Дуже брудно, туалети не працюють, до кордону зупинки (за 4 години) не було. Водій зупинився на заправці і сказав йти швидко в туалет, але не встигли ми вийти і дійти навіть до нього, дивлячись на кількість бажаючих, він розвернув всіх назад і сказав зупинимось пізніше. Водій не ввічливий. Сидячи без куртки в светрі , було холодно у автобусі .
Сьогодні,04.11.23 в 13 годині виїхала родичка зі Львова з пл.Двірцевої.до Варшави,номер автобуса BC6952.Людина з інвалідністю,про що при бронюванні квитка було повідомлено.Водій не дозволяв взяти невелику сумку,в якій в людини були ліки,тонометр,ортопедичний корсет.Людина в стресі,піднявся тиск.Відсутні заряджувальні пристрої.У Львові посадили людей до Стрія в дуже комфортабельний автобус,а вже там в таке непорозуміння.
Їхала зі Львова до Гданська цією компанією. Сам автобус був більш менш, крісла зручні, були розетки,АЛЕ був зачинений туалет і не працював wi-fi. До Варшави їхали більш менш нормально , а от після почався треш. Їхали якимись селами, заїзжали в кучу міст для висадки і посадки пасажирів, хоча нам казали , що автобус прямий до Гданська через Варшаву і про... Читать отзыв Їхала зі Львова до Гданська цією компанією. Сам автобус був більш менш, крісла зручні, були розетки,АЛЕ був зачинений туалет і не працював wi-fi. До Варшави їхали більш менш нормально , а от після почався треш. Їхали якимись селами, заїзжали в кучу міст для висадки і посадки пасажирів, хоча нам казали , що автобус прямий до Гданська через Варшаву і про ще 100500 зупинок ніхто не казав. Повинні були в Гданську бути о 13:00(так вказано в квитку), а приїхали аж в 22:00 . Їде дуже повільно, водії взагалі обнаглівші, курили прямо в салоні. Тож не рекомендую!
Не рекомендую.Туалет зачинений,кондиціонер не відчували,в салоні пекло,wi-fi відсутнє.Комунікація офіс/клієнт на стадії підтвердження поїздки,всі інші питання,ваші особисті проблеми.Забула в салоні речі,пообіцяли о 13:00 можна під’їхати(у мене до потяга було дві вільні години),коли прийшла мені відповіли,що водій принесе в суботу,сьогодні середа….
Користувалась автобусом з Варшави до Львова ( сам автобус Гданськ - Івано-Франкцівськ) Водій неповажно відноситься до пасажирів, попросила валізу поставити в багажне відділення мені відмовили з фразою «У мене написано що я грузчік»? З всім зрозумілих нам причин ми затримувались на кордоні, з тим не має питань, але вже потім так чилово їхати до Львова, запізнились на 3,5... Читать отзыв Користувалась автобусом з Варшави до Львова ( сам автобус Гданськ - Івано-Франкцівськ) Водій неповажно відноситься до пасажирів, попросила валізу поставити в багажне відділення мені відмовили з фразою «У мене написано що я грузчік»? З всім зрозумілих нам причин ми затримувались на кордоні, з тим не має питань, але вже потім так чилово їхати до Львова, запізнились на 3,5 години, хоча б могли б доїхати набагато швидше. Водій розмовляв по телефону під час руху я підійшла запитати чи можна зупинитись біля Собору Анни, у відповідь почула «Не можна, я взагалі-то не дозволяв ходити по салону під час руху» А як я тоді маю запитати, якщо ходити не можна і будь якого іншого засобу немає також? Заплатити 50$ за таке обслуговування, вибачте але зовсім недоцільно. Ще додам з приводу кондиціонеру, що дуже некомфортно було холодно або душно, бажаю це відрегулювати.
1. При возникновении вопросов водитель говорит что он крутит баранку и все. 2. Ехала моя теща с сыном 10 лет, ей сказали при покупке билетов что водитель обеспечит место рядом с ребенком, в итоге водитель сказал идите посмотрите и все. Отношение ужасное. 3. Брали прямой рейс, оказалось что во Львове пересадка, ну и как всегда автобус опоздал. Рейс был... Читать отзыв 1. При возникновении вопросов водитель говорит что он крутит баранку и все. 2. Ехала моя теща с сыном 10 лет, ей сказали при покупке билетов что водитель обеспечит место рядом с ребенком, в итоге водитель сказал идите посмотрите и все. Отношение ужасное. 3. Брали прямой рейс, оказалось что во Львове пересадка, ну и как всегда автобус опоздал.
Автобус більш-менш зручний, чистий, є туалет. І все було б добре, якби не пересадка...чекали у Львові на автовокзалі більше шести годин в холод і дощ. Багато пасажирів, кому потрібно було ще потім добиратися додому, не встигли на свої рейси. Про пересадку, доречі, не попередили, і хто сам не цікавився, навіть не знали про неї. Хотілось би щоб організатори поїздок якось... Читать отзыв Автобус більш-менш зручний, чистий, є туалет. І все було б добре, якби не пересадка...чекали у Львові на автовокзалі більше шести годин в холод і дощ. Багато пасажирів, кому потрібно було ще потім добиратися додому, не встигли на свої рейси. Про пересадку, доречі, не попередили, і хто сам не цікавився, навіть не знали про неї. Хотілось би щоб організатори поїздок якось врахували можливість запізнення автобуса, і забезпечили можливість своєчасно доправляти пасажирів в пункт призначення.
Рейс 7032. Кам'янець Подільський - Свіноуйсце. Перевізник 42461309 Тур-Транс- Р. 30.07.22. Львів АВ Двірцевий - Щецин. 19:30. Автобус хороший, WiFi не було. Є питання до водіїв. Нетерплячі, хамовиті. На митниці, коли жінки з дітьми, і з валізами розгублені, не всі чули, що і як треба робити з тими валізами, замість того, щоб спокійно всім повторювати, що і як робити, то... Читать отзыв Рейс 7032. Кам'янець Подільський - Свіноуйсце. Перевізник 42461309 Тур-Транс- Р. 30.07.22. Львів АВ Двірцевий - Щецин. 19:30. Автобус хороший, WiFi не було. Є питання до водіїв. Нетерплячі, хамовиті. На митниці, коли жінки з дітьми, і з валізами розгублені, не всі чули, що і як треба робити з тими валізами, замість того, щоб спокійно всім повторювати, що і як робити, то стояв і в нервах бурмотів, що він має по сто разів повторювати. Так, наче це якась невимовно важка робота!!! А ще, жодного разу, після зупинок, не перевіряли, чи всі пасажири на місці. І таки забули одну людину, яка добігала, махала руками. Якби не пасажири, які це помітили, то водій так би і поїхав, залишивши людину. Задовбали тебе люди - зміни роботу, нехай твоє місце займе людина, яка хоче відповідно працювати!!!
Другого березня їхала з дітьми до Німеччини.Водії на жд вокзалі у Львові підбирали мужиків іншої національності невідомого походження , всю дорогу вони їхали стоячи без квитка.Водіям наплювати на безпеку пасажирів вони дбали за свої повні кишені .В автобусі дітей в туалет не пускали.Мені сказали доплатити їм 50євро за себе і за дітей бо вони до Бремена нас... Читать отзыв Другого березня їхала з дітьми до Німеччини.Водії на жд вокзалі у Львові підбирали мужиків іншої національності невідомого походження , всю дорогу вони їхали стоячи без квитка.Водіям наплювати на безпеку пасажирів вони дбали за свої повні кишені .В автобусі дітей в туалет не пускали.Мені сказали доплатити їм 50євро за себе і за дітей бо вони до Бремена нас не повезуть так як більше нікого з пасажирів вже не було.Прийшлось дзвонити на гарячу лінію там їм мізки вправили. МАРОДЕРИ .Номер автобуса ВС 7354 02.03.2022р.прошу повпливати адміністрації
Обслуговування не на вищому рівні, як зазначено
Коли вибирала перевізника , то звертала увага на комфорт. Було заявлено, що є розетки, інтернет та туалет. Розетки та інтернет справді були , все работало. А з туалетом була велика проблема, на всьому шляху він був зачинений. Сіли у Гданську о 16.00 і перша зупинка була через... Читать отзыв Нарешті маю час написати відгук про поїздку . 16.07.25 поїздка Гданськ Львів.
Коли вибирала перевізника , то звертала увага на комфорт. Було заявлено, що є розетки, інтернет та туалет. Розетки та інтернет справді були , все работало. А з туалетом була велика проблема, на всьому шляху він був зачинений. Сіли у Гданську о 16.00 і перша зупинка була через три години. А далі був просто жах, водії зупинятися не збиралися, ( все казали, що вони на час вже зпізнюється) люди декілька разів підходили з проханням зупинитися, на що водії відповідали, що будуть думати. І так друга зупинка біля санітарної зони була через 6.5 годин! Це, що нормально? Коли вже декілька пасажирів почали казати про зупинку, водії нарешті зупинилися, при цьому були знервовані та злі . Питання, чому на міжнародному рейсі в автобусі є туалет, але він зачинений?! Як, що будете бронювати білети на цього перевізника врахуйте. Дуже хотілось, щоб керівництво компанії врахували всі негативни отзиви.
Поїздка, яку хотілося б забути
Так, кількість автобусів на кордоні, який ми перетинали була відносно не великою. Наш автобус був сьомим у черзі до шлагбауму українського кордону, але час очікування до нього зайняв 10 годин. Далі 2 години було витрачено на проходження польського кордону, зʼясування питань та оформлення штрафу польськими прикордонниками із пасажиркою автобуса, яка везла заборонену кількість алкоголю, ковбасних виробів і сала та відправки автобуса на додаткову перевірку. Тож завдяки одній пасажирці, яка свідомо везла заборонену кількість продуктів близько 70 пасажирів автобуса були змушені чекати закінчення всіх процедур. Тому хочеться також звернутися до людей, які свідомо ігнорують правила Польщі щодо ввезення дозволених товарів тим самим підставляючи, як водіїв так і всіх пасажирів. Завдяки вашим завідомо неправомірним діям страждаєте не лише ви, отримавши величезні штрафи і вилучення продукції, а й інші пасажири у тому числі діти, люди похилого віку та водії. Руйнуються плани людей, оскільки хтось не встиг на літак, хтось приїздить пізно вночі і вимушений довго чекати на потяг, у когось не витримує здоров’я, бо незаплановані дві доби в автобусі це дійсно важке випробування для будь-якого організму і будь-якого віку. Інколи вмикайте мозок і думайте про наслідки та інших людей.
Чи поїду я ще раз з цим перевізником? Важко сказати, можливо. Але жах 2-х добової поїздки згадуватиму ще довго щоб знову покластися на щасливий випадок. Цього разу мені, як і іншим пасажирам не пощастило. Та все ж таки сподіваюсь, що адміністрація компанії-перевізника дослухається до порад і полегшить життя не лише водіям, а й майбутнім пасажирам внісши до свого графіка альтернативний пункт перетину кордону. І на останок хотілося б побажати цій компанії покращення комунікації водіїв з пасажирами. Для цього достатньо хоча б мінімального знайомства з пасажирами перед початком поїздки, короткого розʼяснення правил перетину кордону, наслідків незаконного перевезення товарів (бо як виявилось не всі їх знають) та організаційних моментів під час поїздки. Як правило дана практика заведена у багатьох перевізників. Тож компанії «East West Eurolines» ще є над чим працювати щоб удосконалити свій сервіс у сфері міжнародних пасажирських перевезень, скласти достойну конкуренцію та отримати більше вдячних пасажирів
East West Eurolines
Без слів. Візьміть до уваги
В Україні тільки одна зупинка у Львові. Мало того водій собі дозволив ЗАКУРИТИ в автобусі. Не знаю що й сказати. Поражка. Хоча і чистий автобус і чемні водії. Боїшся води попити, бо прийдеться терпіти, або робити під себе. Майте на... Читать отзыв З Гданська До кордону з Укр всього 3 зупинки. І це їдеш біля 15 годин! Туалет ЗАКРИТИЙ .
В Україні тільки одна зупинка у Львові. Мало того водій собі дозволив ЗАКУРИТИ в автобусі. Не знаю що й сказати. Поражка. Хоча і чистий автобус і чемні водії. Боїшся води попити, бо прийдеться терпіти, або робити під себе. Майте на увазі, що будете всю дорогу проситися або купляйте памперси для дорослих!
Змініть щось ! Подумайте про людей, яких везете більше доби!!! Знущання!!!
намагатимусь більше не їздити з ними
Почну з плюсів. Автобус прийшов вчасно. Салон хоч не новий, але порадувала велика відстань між кріслами та достатньо місця для ніг. Величезний плюс - підножники у крісла. Ще був вайфай хорошої якості майже... Читать отзыв Їхали маршрутом Львів-Берлін, заявлений час подорожі 16 год. Нічний рейс (тобто зранку мали бути вже в Берліні). Квитки купувала онлайн на сайті. Далеко не найдешевші вийшли.
Почну з плюсів. Автобус прийшов вчасно. Салон хоч не новий, але порадувала велика відстань між кріслами та достатньо місця для ніг. Величезний плюс - підножники у крісла. Ще був вайфай хорошої якості майже всю дорогу і розетки досить часто по салону. На цьому все по плюсах.
Туалет в автобусі був для "галочки" - частину дороги він був закритий. Коли відкрили, з'ясувалось, що двері не закриваються (хтось мав стояти "на стрьомі"), вода не змивалась. За пару годин відкритий туалет вже воняв на весь салон. І це було ще те випробування на міцність. Водії то включали кондиціонер на холод, що доводилось шукати чим накритись, то відключали його і на додачу до сморіду туалету була ще й спека.
Замість заявлених 16ти годин ми їхали до Берліну 25 годин!!! Це був треш.
По дорозі зупинялись рази три, з них двічі в абсолютно відстойних місцях, з одним-єдиним туалетом, до якого вишикувалась довжелезна черга. Купити поїсти теж на тих зупинках була проблема, а оскільки час подорожі практично на третину став довшим, то відповідно в автобусі голодні були всі.
Водії непривітні. Особливо дратувало, що ніхто не повідомляв про затримки рейсу,не казали коли приблизно приїдемо, не говорили про зупинки завчасно.
Скзати, що нам несподобалось, то не сказати нічого. В нашому рейтингу поїздок - ця наразі найгірша
Дуже негарно
Шановні! Ви коли давали цей автобус, ви заходили в нього.
Обшарпані сидіння, дві працюючи розетки на чотири сидіння, які доречі не відкидаються
Туалета не має!
І їхати 30 годин, а може й більше.
Це за що я платила? Відгуки будуть негативні
Не задоволена
Хаос і неорганізованість
Не рекомендую цього перевізника
туалети не працюють, до кордону зупинки (за 4 години) не було. Водій зупинився на заправці і сказав йти швидко в туалет, але не встигли ми вийти і дійти навіть до нього, дивлячись на кількість бажаючих, він розвернув... Читать отзыв 24.12.2023 їхала маршрутом Краків аеропорт - Львів. Це був один з найгірших перевізників за 10 моїх поїздок за минулий рік. Дуже брудно,
туалети не працюють, до кордону зупинки (за 4 години) не було. Водій зупинився на заправці і сказав йти швидко в туалет, але не встигли ми вийти і дійти навіть до нього, дивлячись на кількість бажаючих, він розвернув всіх назад і сказав зупинимось пізніше. Водій не ввічливий. Сидячи без куртки в светрі
Незадовільний сервіс
Найжахливіший маршрут
Не рекомендую.
Не задоволена
Водій неповажно відноситься до пасажирів, попросила валізу поставити в багажне відділення мені відмовили з фразою «У мене написано що я грузчік»?
З всім зрозумілих нам причин ми затримувались на кордоні, з тим не має питань, але вже потім так чилово їхати до Львова, запізнились на 3,5... Читать отзыв Користувалась автобусом з Варшави до Львова ( сам автобус Гданськ - Івано-Франкцівськ)
Водій неповажно відноситься до пасажирів, попросила валізу поставити в багажне відділення мені відмовили з фразою «У мене написано що я грузчік»?
З всім зрозумілих нам причин ми затримувались на кордоні, з тим не має питань, але вже потім так чилово їхати до Львова, запізнились на 3,5 години, хоча б могли б доїхати набагато швидше. Водій розмовляв по телефону під час руху я підійшла запитати чи можна зупинитись біля Собору Анни, у відповідь почула «Не можна, я взагалі-то не дозволяв ходити по салону під час руху»
А як я тоді маю запитати, якщо ходити не можна і будь якого іншого засобу немає також? Заплатити 50$ за таке обслуговування, вибачте але зовсім недоцільно.
Ще додам з приводу кондиціонеру, що дуже некомфортно було холодно або душно, бажаю це відрегулювати.
Отвратительный перевозчик
2. Ехала моя теща с сыном 10 лет, ей сказали при покупке билетов что водитель обеспечит место рядом с ребенком, в итоге водитель сказал идите посмотрите и все. Отношение ужасное.
3. Брали прямой рейс, оказалось что во Львове пересадка, ну и как всегда автобус опоздал.
Рейс был... Читать отзыв 1. При возникновении вопросов водитель говорит что он крутит баранку и все.
2. Ехала моя теща с сыном 10 лет, ей сказали при покупке билетов что водитель обеспечит место рядом с ребенком, в итоге водитель сказал идите посмотрите и все. Отношение ужасное.
3. Брали прямой рейс, оказалось что во Львове пересадка, ну и как всегда автобус опоздал.
Рейс был Нюрнберг- Хмельницкий
Невдала поїздка
Рейс 7032. Кам'янець Подільський - Свинець. Перевізник 42461309 Тур- Т
не рекомендую
Погане обслуговування