Деливери Сарны отзывы
Опубликовано 19 января, 2011 год
1.8 5 отзывов / 584 803 просмотра
Доставка груза автомобильным транспортом по всей Украине (ООО «Деливери»).
Доставка и забор груза осуществляется на склад компании или до двери клиента. Мы доставляем грузы от 1кг до 8т с предоставлением услуг по упаковке вашего груза.
Стандартные тарифы на перевозку установлены в зависимости от веса и объема груза. Действуют отдельные тарифы на перевозку паллетированного и крупногабаритного груза, автомобильных шин и дисков. Вы также можете воспользоваться специально разработанными отраслевыми решениями, где вам будет предложена упаковка и индивидуальный тариф на доставку.
— Компания предоставляет услуги по индивидуальному страхованию груза, а также его ответственному хранению.
— Для наших клиентов разработана гибкая система скидок.
— Вы можете воспользоваться услугами индивидуального менеджера.
— Зарегистрированным на сайте клиентам предоставляются дополнительные возможности : отслеживание грузов и управление доставками (изменение получателей, установление и снятие запрета на выдачу груза, выписка счетов, оформление квитанций на отправление грузов и другие услуги)
«Деливери» это:
- Ежедневно более 1000 рейсов.
- Более 220 представительств в Украине.
- 27 сортировочно-распределительных центров.
- Более 2 тысяч сотрудников.
- 15 региональных офисов по обслуживанию клиентов.
В результате сотрудничества с компанией «Деливери» Клиенты могут выделить 5 основных преимуществ:
1. Выгодное соотношение цена/скорость доставкиОптимальная транспортная логистика и использование крупногабаритного транспорта, позволяют компании Деливери предложить выгодную цену перевозки за 24, 48 и 72 часа
- 205 представительств
- 140 городов
- 300 магистральных и 500 внутригородских рейсов ежедневно
2. Возможность перевозки крупногабаритных и тяжеловесных грузовТехнические и складские возможности позволяют компании Деливери осуществлять перевозку крупногабаритных и тяжелых грузов:
- 1500 кг max вес одного неделимого места
- наличие эстакады, для разгрузки/выгрузки грузового транспорта
- наличие профессионального погрузочного/весового оборудования (рампа, рокла, штабелер, погрузчик)
3.
Большой выбор упаковкиКомпания Деливери имеет большой выбор упаковки и возможность разработать отраслевое решение упаковки, согласно специфике груза.
- Сейф пакет
- Мешок (полиэтилен/полипропилен)
- Гофроящики
- Мебельный контейнер
- Металлический контейнер сетка
- Паллетирование груза
4. Полная ответственность за груз Отправляя груз компанией Деливери, Вы имеете возможность выбрать уровень безопасности груза:
- Ответственность перевозчика: При тарифе 2 грн. Ваш груз автоматически застрахован на 1000 грн
- Индивидуальное страхование: Возможность застраховать свой груз с ответственностью более 1000 грн без ограничений, по страховому тарифу 0,4% от задекларированной стоимости груза.
- Факт: Статистические данные Деливери - утеря составляет 0,00006%, повреждение 0,0003%.
5. Быстрое обслуживание клиентов Прием, выдача груза и оформление документации происходит максимально быстро, без создания очередей.
Притензій немає
Делівері - БДСМ перевізник №1 в Україні
Жахлива якість обслуговування
не має слів
Найгірший перевізник.
Все почалось з того , що приїхали на 10 хв раніше відкриття , вже працівники були на місці. Ми почали запитувати коли відкриття ну і все в такому плані , на... Читать отзыв Маю інтернет магазин , товари відправляємо через Делівері , НП, інтайм . Маємо намір взагалі видалити із списку доставки перевізника Делівері. А тепер поясню в деталях чому саме так.
Все почалось з того , що приїхали на 10 хв раніше відкриття , вже працівники були на місці. Ми почали запитувати коли відкриття ну і все в такому плані , на що отримали дуже цікаву відповідь від керівника відділення , що в нього не почався робочий час і він не зобов’язаний з нами розмовляти , і йому це взагалі неприємно. Сказати, що ми були здивовані – нічого не сказати. Але почекали 10 хв. і забрали вантаж , скарг від нас ніяких не було, але старались зменшити кількість відправок і замовлень через перевізника.
Другий випадок , коли забирали вантаж і розрахувались за послуги купюрою в 500 грн., причому вантаж забирала жінка 60 років , працівник сказала , що в неї немає решти і хай вона сходить кудись і розміняє гроші (щоб Ви зрозуміли, в нас відділення знаходиться в такому районі де мало торгових точок).
Третій випадок трапився коли я забирав вантаж в суботу і приїхав в 14:30 (відділення працює до 15 години), працівники щось активно завантажували , а у вікні оператора (касира ) стояла людина оформляла замовлення . Я простояв на відділені до 15 години , коли вони звільнились я підійшов до вікна , мені сказали , що робочий день закінчено і вони не будуть мені видавати вантаж, я повідомив , що стояв тут з 14 : 30 і чекав черги, але реакції ніякої не було. Хоча мене бачив і керівник відділення і працівниця , яка оформляє замовлення. Ще було дуже дивно коли вона запитала у свого начальника чи він мене бачив , він відповів , що ні. Я набрав службу підтримки , повідомив про проблему , але мені так і ніхто не передзвонив . Вже після вихідних приїхав забрати вантаж, мені його видали , я попросив зняти вантаж з рампи , бо там було 200 кг і рампа висотою під 1.6 м , а приїхав я пікапом , на що отримав відмову. Прийшлось знову телефонувати в службу підтримки і знову ніякої реакції. Ситуація розрулилась тільки після того, як я набрав нашим постачальникам , а вони є партнерами Делівері . Вони набрали службу підтримки і тільки після того мені набрав регіональний директор, сказав, що він повністю довіряє працівникам і що я не приїхав вчасно, а зараз вони зайняті і не можуть мені зняти вантаж, треба чекати. Чекали ми годину...
Сьогодні була остання крапля , випадково наші постачальники відправили нам вантаж не на НП , а на Делівері , хоча ми вже не користувались послугами компанії. Приїхав на Делівері , вже стараюсь лишні раз взагалі не спілкуватись з працівниками , так як мені вже неприємно це робити , на папірці показую номер декларації, дістав своє водійське посвідчення, ніби все нормально, оператор запитує номер телефона , кажу давайте без номера , мені сказали , що не віддадуть вантаж без номера, так як номер новий я його не пам’ятав , кажу що номера немає, на що отримав відповідь , що в мене немає мізків, а не номера. Вантаж я так і не забрав, просто розвернувся і пішов , а керівнику відділення сказав , що в нього не адекватний працівник , на що він мені заявив, чому я взагалі сюди приперся. Набрав нашого постачальника , попросив відправити вантаж НП, він вибачився і сказав , що завезуть нам на адресу, вони телефонували в службу підтримки і їм повідомили , що я приїхав без документів і тому не отримав вантаж. Я особисто їхав за кермом , був сам в машині і був без документів , я так зрозумів те , що працівники в Делівері дуже об’єктивні. Може це тому,що керівник відділення і працівниця мають стосунки між собою,і я так розумію покривають одне одного у всіх ситуаціях.
Мені від Вашої компанії вже нічого не потрібно, але такого хамського відношення без ніяких на те підстав я ще не бачив. Із-за таких працівників страждає репутація. Ви просто втрачаєте клієнтів.
У мене все , дякую за увагу.