Деливери (Сарни, ул. Ткача, 12) отзывы

Отзывы клиентов, сотрудников, отзывы о работодателях
Деливери
1.8 5
5 отзывов / 584705 просмотров
Результаты отзывов
Важно! В целях актуальности, рейтинг и результаты отзывов, отображаемые на графике, вычисляются на основании 100 последних отзывов
Отзывы с пометкой "Проблема решена" не учитываются

Притензій немає

Містер Онур Містер Онур 18 марта, 2022 год
 Отзыв о Деливери по адресу Сарни, ул. Ткача, 12 smilesmilehi все подобається і навіть більше. В середньому доставка2-3 дні і мене це влаштовує за таку ціну краще не знайдеш

Делівері - БДСМ перевізник №1 в Україні

Юрій Юрій 18 января, 2022 год
 Отзыв о Деливери по адресу Сарни, ул. Ткача, 12 Клієнти які погодилися працювати з даним перевізником зобов"язуються оплачувати за свої кошти всі знущання даного перевізника над людською гідністю. Дріб"язкову проблему можуть перетворити на декілька днів знущань над клієнтом. Ніякі особисті менеджери, керівники філій та кол центри не можуть нормально проконсультувати та допомогти у вирішенні питань. Це вже мабуть корпоративна етика.
Достоинства:
  1. Вартість перевезень
Недостатки:
  1. Все інше
Деливери Ответ представителя Деливери 18 января, 2022 год
Доброго дня,Юрію!
Дякуємо за відгук!
Уточніть будь-ласка, що саме сталося. Ми зацікавлені розібратись у ситуації.
Також Ви можете направити нам листа на наш E-mail: [email protected], щоб більш детальніше вирішити питання.

Жахлива якість обслуговування

Гость Гость 9 сентября, 2021 год
 Отзыв о Деливери по адресу Сарни, ул. Ткача, 12 Дуже незадоволена обслуговуванням!!! Зверхнє,хамське ставлення працівників.Видають посилки по настрою,один раз віддають,на інший раз та ж сама працівниця відмовилася видати посилку,хоча були ті ж самі документи ,що і першого разу.Пояснювати свою поведінку відмовилася,мотивуючи зайнятістю,хоча у відділенні жодної людини не було!Як наслідок купа витраченого часу,нервів та грошей.Сума за доставку посилки-440 грн.,то ще треба випрошувати,щоб її віддали .Ніякого бажання співпрацювати з даною компанією... Читать отзыв Дуже незадоволена обслуговуванням!!! Зверхнє,хамське ставлення працівників.Видають посилки по настрою,один раз віддають,на інший раз та ж сама працівниця відмовилася видати посилку,хоча були ті ж самі документи ,що і першого разу.Пояснювати свою поведінку відмовилася,мотивуючи зайнятістю,хоча у відділенні жодної людини не було!Як наслідок купа витраченого часу,нервів та грошей.Сума за доставку посилки-440 грн.,то ще треба випрошувати,щоб її віддали .Ніякого бажання співпрацювати з даною компанією більше нема
1 согласен
Деливери Ответ представителя Деливери 15 сентября, 2021 год
Доброго дня! Приносимо вибачення за незручності. Інформація передана регіональному директору для покращення умов обслуговування на відділенні. Показать 1 ответ

не має слів

валентина Егорова валентина Егорова (Украина, Київ) 27 июля, 2017 год
 Отзыв о Деливери по адресу Сарни, ул. Ткача, 12 Посилка з Луцька в Сарни мала прийти (по їх повідомленню ) 26.07.2017 , сьогодні 27.07.2017 зателефонувала у відділення сказали завтра вранці (29.07.2017), і це нормальний сервіс? Зателефонувала у відділення повідомили, що може сьогодні вона і прийде о 16.00 але до 18.00 вони будуть вигружатись і видавати нічого не будуть. Перший і останній раз користуюсь такою "чудовою поштою".
Недостатки:
  1. -----------------------------------------------------------------------
Деливери Ответ представителя Деливери 28 июля, 2017 год
Здравствуйте, Валентина!
Приносим Вам искренние извинения за задержку вашего груза, мы обязательно примем меры для не повторения ситуации.
В будущем Вы всегда можете обратится непосредственно в отдел Стандартизации и качества услуг.
Будем рады сотрудничеству в дальнейшем.
С уважением, Отдел Стандартизации и качества услуг: (044)23-888-53, [email protected], Екатерина, 067-620-50-55

Найгірший перевізник.

Дімась Вікторович Дімась Вікторович (Украина, Сарни) 23 ноября, 2015 год
 Отзыв о Деливери по адресу Сарни, ул. Ткача, 12 Маю інтернет магазин , товари відправляємо через Делівері , НП, інтайм . Маємо намір взагалі видалити із списку доставки перевізника Делівері. А тепер поясню в деталях чому саме так.
Все почалось з того , що приїхали на 10 хв раніше відкриття , вже працівники були на місці. Ми почали запитувати коли відкриття ну і все в такому плані , на... Читать отзыв
Маю інтернет магазин , товари відправляємо через Делівері , НП, інтайм . Маємо намір взагалі видалити із списку доставки перевізника Делівері. А тепер поясню в деталях чому саме так.
Все почалось з того , що приїхали на 10 хв раніше відкриття , вже працівники були на місці. Ми почали запитувати коли відкриття ну і все в такому плані , на що отримали дуже цікаву відповідь від керівника відділення , що в нього не почався робочий час і він не зобов’язаний з нами розмовляти , і йому це взагалі неприємно. Сказати, що ми були здивовані – нічого не сказати. Але почекали 10 хв. і забрали вантаж , скарг від нас ніяких не було, але старались зменшити кількість відправок і замовлень через перевізника.
Другий випадок , коли забирали вантаж і розрахувались за послуги купюрою в 500 грн., причому вантаж забирала жінка 60 років , працівник сказала , що в неї немає решти і хай вона сходить кудись і розміняє гроші (щоб Ви зрозуміли, в нас відділення знаходиться в такому районі де мало торгових точок).
Третій випадок трапився коли я забирав вантаж в суботу і приїхав в 14:30 (відділення працює до 15 години), працівники щось активно завантажували , а у вікні оператора (касира ) стояла людина оформляла замовлення . Я простояв на відділені до 15 години , коли вони звільнились я підійшов до вікна , мені сказали , що робочий день закінчено і вони не будуть мені видавати вантаж, я повідомив , що стояв тут з 14 : 30 і чекав черги, але реакції ніякої не було. Хоча мене бачив і керівник відділення і працівниця , яка оформляє замовлення. Ще було дуже дивно коли вона запитала у свого начальника чи він мене бачив , він відповів , що ні. Я набрав службу підтримки , повідомив про проблему , але мені так і ніхто не передзвонив . Вже після вихідних приїхав забрати вантаж, мені його видали , я попросив зняти вантаж з рампи , бо там було 200 кг і рампа висотою під 1.6 м , а приїхав я пікапом , на що отримав відмову. Прийшлось знову телефонувати в службу підтримки і знову ніякої реакції. Ситуація розрулилась тільки після того, як я набрав нашим постачальникам , а вони є партнерами Делівері . Вони набрали службу підтримки і тільки після того мені набрав регіональний директор, сказав, що він повністю довіряє працівникам і що я не приїхав вчасно, а зараз вони зайняті і не можуть мені зняти вантаж, треба чекати. Чекали ми годину...
Сьогодні була остання крапля , випадково наші постачальники відправили нам вантаж не на НП , а на Делівері , хоча ми вже не користувались послугами компанії. Приїхав на Делівері , вже стараюсь лишні раз взагалі не спілкуватись з працівниками , так як мені вже неприємно це робити , на папірці показую номер декларації, дістав своє водійське посвідчення, ніби все нормально, оператор запитує номер телефона , кажу давайте без номера , мені сказали , що не віддадуть вантаж без номера, так як номер новий я його не пам’ятав , кажу що номера немає, на що отримав відповідь , що в мене немає мізків, а не номера. Вантаж я так і не забрав, просто розвернувся і пішов , а керівнику відділення сказав , що в нього не адекватний працівник , на що він мені заявив, чому я взагалі сюди приперся. Набрав нашого постачальника , попросив відправити вантаж НП, він вибачився і сказав , що завезуть нам на адресу, вони телефонували в службу підтримки і їм повідомили , що я приїхав без документів і тому не отримав вантаж. Я особисто їхав за кермом , був сам в машині і був без документів , я так зрозумів те , що працівники в Делівері дуже об’єктивні. Може це тому,що керівник відділення і працівниця мають стосунки між собою,і я так розумію покривають одне одного у всіх ситуаціях.
Мені від Вашої компанії вже нічого не потрібно, але такого хамського відношення без ніяких на те підстав я ще не бачив. Із-за таких працівників страждає репутація. Ви просто втрачаєте клієнтів.
У мене все , дякую за увагу.
7 согласны 4 не согласны
Деливери Ответ представителя Деливери 24 ноября, 2015 год
Дімась Вікторович, доброго дня. Дякуємо за Ваш відгук. Нам дуже прикро, що сталися наведені ситуації. Будь ласка, наведіть номера квитатанцій доставки вантажу, щоб ми змогли належним чином розібратися в данній ситуації і прийняти відповідні міри. Ми дійсно зацікавлені в оперативному рішенні. Сподіваємось на Вашу відповідь і дякуємо за розуміння.
З повагою, Відділ якості та стандартизації: (044)23-888-53, [email protected]
Катерина, 067-620-50-55
Показать 1 ответ
Деливери
Доставка груза автомобильным транспортом по всей Украине (ООО «Деливери»).
Доставка и забор груза осуществляется на склад компании или до двери клиента. Мы доставляем грузы от 1кг до 8т с предоставлением услуг по упаковке вашего груза.
Стандартные тарифы на перевозку установлены в зависимости от веса и объема груза. Действуют отдельные тарифы... подробнее

Рейтинг 1.8 из 5 на основании 5 отзывов
Грузоперевозки
НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)

Рейтинг: 1.4
23668 отзывов
Meest ПОЧТА
Meest ПОЧТА

Рейтинг: 1.5
26666 отзывов
Meest China
Meest China

Рейтинг: 2.7
3609 отзывов
USAinUA
USAinUA

Рейтинг: 3.9
450 отзывов
Укрзализныця (Укрзалізниця)
Укрзализныця (Укрзалізниця)

Рейтинг: 2.3
2606 отзывов
OptMaster
OptMaster

Рейтинг: 3.5
16 отзывов
UPS
UPS

Рейтинг: 1.4
195 отзывов
Росан
Росан

Рейтинг: 2.1
737 отзывов
Компания «GUNSEL»
Компания «GUNSEL»

Рейтинг: 2.6
1167 отзывов