Отзыв о Деливери по адресу Луцьк, вулиця Карбишева, 2 Відправляли товар на доставку в суботу (14,06) з відділення Луцьк-1 на Надвірну при оформленні декларації менеджер невірно вказала платника (кошти було оплачено на місці, вказали платником отримувача), при зміні інформації про оплату було невірно вказано отримувач та його контакти, коли отримувач набрав за отримання йому запропонували забрати вантаж в Івано-Франківську , відправник замінив місце доставки на Івано-Франківськ, після цього на... Читать отзыв Відправляли товар на доставку в суботу (14,06) з відділення Луцьк-1 на Надвірну при оформленні декларації менеджер невірно вказала платника (кошти було оплачено на місці, вказали платником отримувача), при зміні інформації про оплату було невірно вказано отримувач та його контакти, коли отримувач набрав за отримання йому запропонували забрати вантаж в Івано-Франківську , відправник замінив місце доставки на Івано-Франківськ, після цього на Делівері сказали що вантаж чомусь поїде через Івано-Франківськ транзитом , а потім повернеться назад ( і це при умові що отримувач вже цілий цень чекає і Івано-Франківську машину), потім на складі вирішили що можливо сьогодні машина не буде вивантажуватись , бо до 18 год. не встигнуть, вияснити нічого ні з ким неможливо, ніхто не хоче говорити, на гарячій лінії сказали що нічим не можуть допомогти.
Отзыв о Деливери по адресу Луцьк, вулиця Карбишева, 2 НЕ КОРИСТУЙТЕСЬ ПОСЛУГАМИ ЦІЄЇ КОМПАШКИ, Через делівері замовляв меблі (стіл письмовий). Отримав пошкоджені меблі (замовлення № 2010093348), зізвонився в делівері, після звернення розпочали службову перевірку (СР 92891), скинув фото пошкоджених меблів, відео відкриття упаковки, копії документів. Прошло пів року і тепер делівері хоче товарний чек (акт видачі товару від компанії делівері їм не підходить, хоча так вказана ціна вантажу та... Читать отзыв НЕ КОРИСТУЙТЕСЬ ПОСЛУГАМИ ЦІЄЇ КОМПАШКИ,
Через делівері замовляв меблі (стіл письмовий). Отримав пошкоджені меблі (замовлення № 2010093348), зізвонився в делівері, після звернення розпочали службову перевірку (СР 92891), скинув фото пошкоджених меблів, відео відкриття упаковки, копії документів. Прошло пів року і тепер делівері хоче товарний чек (акт видачі товару від компанії делівері їм не підходить, хоча так вказана ціна вантажу та ціна доставки) та акт реставраційних (відновлювальних) робіт. Тобто мало того що я отримав пошкоджені меблі, тепер мені потрібно викликати майстра по ремонту меблів щоб він оцінив вартість реставрації, тобто це приблизно пів вартості нового столу який прийшов пошкоджений.
Дякуємо за відгук,Микола Купріюк! По Вашій квитанції Вам потрібно надати пакет документів, як тільки Ви його надасте, Служба Безпеки передасть запит на виплату компенсації до СК.
Отзыв о Деливери по адресу Луцьк, вулиця Карбишева, 2 Зазвичай доставляють вчасно, але останній раз підвели і абсолютно не беруть на себе відповідальність. Посилка мала б бути 17 числа, не приїхала, на лінію додзвонитися нереально, але коли це зробили, то кажуть, що «дата орієнтовна», хочу наголосити, що в накладній такого не пише! Переносять доставку ОРІЄНТОВНО на 19 число, бо не планується рейсів, сказати, що я в шоці-це нічого не... Читать отзыв Зазвичай доставляють вчасно, але останній раз підвели і абсолютно не беруть на себе відповідальність. Посилка мала б бути 17 числа, не приїхала, на лінію додзвонитися нереально, але коли це зробили, то кажуть, що «дата орієнтовна», хочу наголосити, що в накладній такого не пише! Переносять доставку ОРІЄНТОВНО на 19 число, бо не планується рейсів, сказати, що я в шоці-це нічого не сказати.. мене б повідомили про такі моменти раніше, то відправили б іншою компанією
Добридень! Приносимо вибачення за затримку вантажу! У правилах компанії прописано, що Експедитор зобов'язаний забезпечити своєчасне відправлення вантажу в пункт призначення або, якщо своєчасне відправлення вантажу не може відбутися з технічних чи інших причин, забезпечити прибуття вантажу в кінцевий пункт призначення в строк не пізніше ніж протягом 48 робочих годин від зазначеного в квитанції терміну прибуття вантажу, не включаючи вихідні та святкові дні. Показать 1 ответ
Отзыв о Деливери по адресу Луцьк, вулиця Карбишева, 2 Вот и я столкнулась с непрофессиональной работой Деливери. В м. Луцьк, отделение на ул. Потебни. Сейчас, в наше время эпидемии, здесь невозможно рассчитаться карточкой, только наличными. При графике работы до 18 часов - в 17. 45 работница сообщает, что они закрываются, потому что ей еще отчет писать, можно же четко определить график работы отделения (с учетом... Читать отзыв Вот и я столкнулась с непрофессиональной работой Деливери. В м. Луцьк, отделение на ул. Потебни. Сейчас, в наше время эпидемии, здесь невозможно рассчитаться карточкой, только наличными. При графике работы до 18 часов - в 17. 45 работница сообщает, что они закрываются, потому что ей еще отчет писать, можно же четко определить график работы отделения (с учетом нерасторопности работников) - до 17.45 ч., Тогда не будет претензий. Грязный состав не позволяет осмотреть посылку. И так как "уже зачиняемося" - мы не забрали посылку, даже не было времени ее аккуратно завернуть - не знаю, будет развернута дело в товарном виде завтра
Добрый день, Марк! Благодарим за оставленный отзыв. Передадим информацию региональному директору для улучшения качества обслуживания. Приносим извинения за причиненные неудобства.
Отзыв о Деливери по адресу Луцьк, вулиця Карбишева, 2 Ми є клієнтом, який відправляв через Делівері грузові відвантаження. Цією компанією було пошкоджено неодноразово продукцію, остання ситуація принесла нам збитку на 7000 грн., знаєте скільки була компенсація 41 грн., уявіть, ми навіть не компенсували повернення пошкодженого товару. Також неодноразово товар ще не встиг виїхати зі складу в м. луцьк, як вже були порвані мішки, які належним чином були запаковані. Читать отзыв Ми є клієнтом, який відправляв через Делівері грузові відвантаження. Цією компанією було пошкоджено неодноразово продукцію, остання ситуація принесла нам збитку на 7000 грн., знаєте скільки була компенсація 41 грн., уявіть, ми навіть не компенсували повернення пошкодженого товару. Також неодноразово товар ще не встиг виїхати зі складу в м. луцьк, як вже були порвані мішки, які належним чином були запаковані. А найгірше напевно, це те що люди, які є керівниками в Делівері не вміють спілкуватись, хамлять і їм всеодно що з вашою відправкою, ніхто ні до чого не причетний, ніякої поваги, розуміння і компромісу. Не зважаючи що ціни на доставку адекватні,ви цю знижку компенсуєте власними втратами вашої посилки, подумайте чи варто економити працюючи з цією службою На цьому наша співпраця завершена і вам не рекомендую.
Доброго дня, Іванна! На дуже шкода, що Ваш вантаж пошкодився. Для виплати повної вартості вантажу його потрібно при відправленні страхувати на цю вартість, а також у випадку пошкодження предявити документ підтверджуючий вартість вантажу. Вкажіть, будь ласка, номер квитанції, за якою пошкодився вантаж, передамо інформацію до служби безпеки для надання вам більш кваліфікованої відповіді.
Отзыв о Деливери по адресу Луцьк, вулиця Карбишева, 2 Добрый день! Два дня назад из Луцка нам отправили посылку по номеру декларации 1270156697,пробив сегодня место нахождение посылки у меня был ШОК,она до сих пор на транзитном складе в Луцке!!! Ув.работники компании как вы можете это объяснить??? Сколько дней нужно что бы отправка ушла со склада???
Доставка груза автомобильным транспортом по всей Украине (ООО «Деливери»). Доставка и забор груза осуществляется на склад компании или до двери клиента. Мы доставляем грузы от 1кг до 8т с предоставлением услуг по упаковке вашего груза. Стандартные тарифы на перевозку установлены в зависимости от веса и объема груза. Действуют отдельные тарифы... подробнее
Жахлива організація доставки
Не знаю що і як потрібно робити, щоб пошкодити деревʼяні сходи.
Пошкодження вантажу
Через делівері замовляв меблі (стіл письмовий). Отримав пошкоджені меблі (замовлення № 2010093348), зізвонився в делівері, після звернення розпочали службову перевірку (СР 92891), скинув фото пошкоджених меблів, відео відкриття упаковки, копії документів. Прошло пів року і тепер делівері хоче товарний чек (акт видачі товару від компанії делівері їм не підходить, хоча так вказана ціна вантажу та... Читать отзыв НЕ КОРИСТУЙТЕСЬ ПОСЛУГАМИ ЦІЄЇ КОМПАШКИ,
Через делівері замовляв меблі (стіл письмовий). Отримав пошкоджені меблі (замовлення № 2010093348), зізвонився в делівері, після звернення розпочали службову перевірку (СР 92891), скинув фото пошкоджених меблів, відео відкриття упаковки, копії документів. Прошло пів року і тепер делівері хоче товарний чек (акт видачі товару від компанії делівері їм не підходить, хоча так вказана ціна вантажу та ціна доставки) та акт реставраційних (відновлювальних) робіт. Тобто мало того що я отримав пошкоджені меблі, тепер мені потрібно викликати майстра по ремонту меблів щоб він оцінив вартість реставрації, тобто це приблизно пів вартості нового столу який прийшов пошкоджений.
По Вашій квитанції Вам потрібно надати пакет документів, як тільки Ви його надасте, Служба Безпеки передасть запит на виплату компенсації до СК.
Не доставляють вчасно
Жахливе обслуговування у Делівері
Оминайте цю компанію доставки
Цією компанією було пошкоджено неодноразово продукцію, остання ситуація принесла нам збитку на 7000 грн., знаєте скільки була компенсація 41 грн., уявіть, ми навіть не компенсували повернення пошкодженого товару.
Також неодноразово товар ще не встиг виїхати зі складу в м. луцьк, як вже були порвані мішки, які належним чином були запаковані.
Читать отзыв Ми є клієнтом, який відправляв через Делівері грузові відвантаження.
Цією компанією було пошкоджено неодноразово продукцію, остання ситуація принесла нам збитку на 7000 грн., знаєте скільки була компенсація 41 грн., уявіть, ми навіть не компенсували повернення пошкодженого товару.
Також неодноразово товар ще не встиг виїхати зі складу в м. луцьк, як вже були порвані мішки, які належним чином були запаковані.
А найгірше напевно, це те що люди, які є керівниками в Делівері не вміють спілкуватись, хамлять і їм всеодно що з вашою відправкою, ніхто ні до чого не причетний, ніякої поваги, розуміння і компромісу. Не зважаючи що ціни на доставку адекватні,ви цю знижку компенсуєте власними втратами вашої посилки, подумайте чи варто економити працюючи з цією службою
На цьому наша співпраця завершена і вам не рекомендую.
Сроки доставки!