Гость Отзыв написан 20 августа, 2022 год6 просмотров
Встановлювали в місті Біла Церква. Під час покупки дуже хвалили та пропонували своїх робітників по монтажу кондиціонеру вартість яких 4400. Потім, як виявилося треба було доплатити 1100. При цьому встановили максимально не професійно. Погодився на їхніх «майстрів» і визначились на день встановлення. Перед днем встановлення мали мене набрати і уточнити по часу. Ніхто цього не зробив і мені прийшлось витратити свій час і заїхати до них ще раз щоб уточнити це питання. Виявилось що такого замовлення чомусь ніхто не вносив в їхню систему чи то в системі збій. Вони вибачились і потім все наладили. Але через цей маленький момент я б і не писав цей коментар. Найбільше засмутили майстри. Під час встановлення все зробили просто для галочки, аби швидше закрити об’єкт та скосити бабла. - Чіпляли прямо над розеткою, але умудрились не розрахувати і вилка тупо не дістає до розетки. Сказали ну ви там собі вже перекрутите або користуйтеся подовжувачем. Переробляти нічого не захотіли так як сказали що це треба повністю перероблювати всю роботу. Телефонував по номеру телефону який вказаний на договорі то сказали що можливо вам позвонять, але ми нічого не обіцяємо. - Окрім цього зламали пластмасовий фіксатор для кришки кондиціонера який вже ніяк не починеш. Тепер кондер має справа зазор. - монтажну піну не прибрали і навіть самостійного прибирання отвір виглядає геть не презентабельно - кондер висить трохи криво - прийшлось доплатити 300 грн за те що їм під час встановлення треба було вийняти склопакет і вставити назад. - москітну сітку не вставили назад - ще прийшлось доплатити 800 грн за 1.5 метра магістралі трубки бо стандартної 3.5 метра не вистачило - не провели в пластиковій канавкі трубки - запізнилися на 30 хвилин - установку робили увечері щ обуло не комфортно перед сусідами
Насамперед, приносимо вибачення за отримані неприємні емоції від довгоочікуваної покупки.
Ми б хотіли провести перевірку проведеного встановлення і коментарі сервісного центру та надати вам за її результатами зворотний зв'язок. Для розуміння повної картини, напишіть нам дані про покупку - це може бути фото чека, або номер телефону, що залишали для зв'язку з майстрами. А також додайте фото встановленого кондиціонеру. Будемо очікувати ваше повідомлення на [email protected] із позначкою відгук otzyvua№1699940.
Невдала купівля кондиціонеру - Отзывы о COMFY
Погодився на їхніх «майстрів» і визначились на день встановлення. Перед днем встановлення мали мене набрати і уточнити по часу. Ніхто цього не зробив і мені прийшлось витратити свій час і заїхати до них ще раз щоб уточнити це питання. Виявилось що такого замовлення чомусь ніхто не вносив в їхню систему чи то в системі збій. Вони вибачились і потім все наладили. Але через цей маленький момент я б і не писав цей коментар. Найбільше засмутили майстри.
Під час встановлення все зробили просто для галочки, аби швидше закрити об’єкт та скосити бабла.
- Чіпляли прямо над розеткою, але умудрились не розрахувати і вилка тупо не дістає до розетки. Сказали ну ви там собі вже перекрутите або користуйтеся подовжувачем. Переробляти нічого не захотіли так як сказали що це треба повністю перероблювати всю роботу. Телефонував по номеру телефону який вказаний на договорі то сказали що можливо вам позвонять, але ми нічого не обіцяємо.
- Окрім цього зламали пластмасовий фіксатор для кришки кондиціонера який вже ніяк не починеш. Тепер кондер має справа зазор.
- монтажну піну не прибрали і навіть самостійного прибирання отвір виглядає геть не презентабельно
- кондер висить трохи криво
- прийшлось доплатити 300 грн за те що їм під час встановлення треба було вийняти склопакет і вставити назад.
- москітну сітку не вставили назад
- ще прийшлось доплатити 800 грн за 1.5 метра магістралі трубки бо стандартної 3.5 метра не вистачило
- не провели в пластиковій канавкі трубки
- запізнилися на 30 хвилин
- установку робили увечері щ обуло не комфортно перед сусідами
отзыв
Комментарии к отзыву
Насамперед, приносимо вибачення за отримані неприємні емоції від довгоочікуваної покупки.
Ми б хотіли провести перевірку проведеного встановлення і коментарі сервісного центру та надати вам за її результатами зворотний зв'язок. Для розуміння повної картини, напишіть нам дані про покупку - це може бути фото чека, або номер телефону, що залишали для зв'язку з майстрами. А також додайте фото встановленого кондиціонеру. Будемо очікувати ваше повідомлення на [email protected] із позначкою відгук otzyvua№1699940.
З повагою, служба підтримки COMFY