Отзыв о COMFY по адресу Київ, вул. Антоновича, 50 Я вже докладно 30 липня 2025 р. залишав відгук та зміст своєї ситуації, але в продовження хочу додати. Нарешті 22.08.25 р. отримав формальну відповідь-відписку від Comfy на моє письмове заперечення. Зверніть увагу, що відповідь побудована таким чином, щоб навіть не розглядати та не вирішувати досить серйозну ситуацію. Адже я констатував ряд порушень, а саме: 1. Фактичне блокування (заборона)... Читать отзыв Я вже докладно 30 липня 2025 р. залишав відгук та зміст своєї ситуації, але в продовження хочу додати.
Нарешті 22.08.25 р. отримав формальну відповідь-відписку від Comfy на моє письмове заперечення. Зверніть увагу, що відповідь побудована таким чином, щоб навіть не розглядати та не вирішувати досить серйозну ситуацію. Адже я констатував ряд порушень, а саме:
2. Документальне проведення такої перевірки, шляхом видачі фіскального чека на нібито надану послугу Підготовка ТВ, яка не надавалась. Тобто видача такого фіскального чека є фіктивною операцією, яка за своїм змістом є шахрайством.
Нагадаю, що я купував комп'ютерний монітор, а Комфі видає фіскальний чек, який стосується налаштування телевізора, при чому констатує те, що я добровільно замовив цю послугу, хоча ніякого замовлення не відбувалось.Свій обман видає за моє добровільне замовлення послуги.
3. Порушення зі сторони Comfy свого ж публічного правила викладеного на сайті - Якщо послуга не надана - гроші повертаються.
4. Відсутність будь-якого письмового доказу того, що я дійсно замовляв таку послугу. Наприклад, Акт приймання - передачі послуги та детальний зміст, у чому саме вона полягала.
Залишається лише одне запитання до тих, хто курує «розвиток» лояльності клієнта. Вам не соромно за такі дії ваших працівників ? Справді, вам простіше не виконати власні правила та визнати вину, але при цьому краще втратити клієнта, потенційний дохід та щоб інші люди, дізналися про таку ситуацію ?
Ще один дуже цікавий момент. Мені пропонується отримати бонуси. А хіба Comfy не здається, що сама по собі пропозиція отримати бонуси підтверджує мою правоту ?! Якщо б я був неправий (з вашої точки зору), навіщо тоді мені пропонувати бонуси ?
Висновок, який можна зробити після отримання такої відповіді. В магазині у м. Києві по вул. Антоновича, 50, судячи з усього, налагоджена шахрайська схема, що дає можливість додаткового заробітку працівнику Comfy. Найімовірніше, такий обман споживача курується керівництвом, а у випадку можливої скарги (як у моєму випадку) лінія захисту вибудовується шляхом заперечення очевидних фактів та взяття за основу неправдиві свідчення касира.
Відповідно, у шахрайській схемі бере участь щонайменше касир і юрист.
Добре подумайте, перш ніж мати справу із цими шахраями !
Достоинства:
Справний товар - монітор для ПК
Недостатки:
Шахрайство, заперечення факту порушення та визнання вини свого працівника
Дякуємо, що поділилися продовженням вашої історії 🤝. Шкода, що вирішення затягнулося, але ми раді, що питання вдалося закрити на вашу користь: кошти повернуті, а також нараховані бонуси. Ваш випадок важливий для нас — дякуємо за можливість виправитись 💚🧡
Отзыв о COMFY по адресу Київ, вул. Антоновича, 50 Розпочну із пафосного гасла «Comfy» зазначеного на сайті «Допомогти у вирішенні складних ситуацій максимально швидко та зробити клієнта щасливим — наша основна мета». Спробую на своїй ситуації розібратись, чи це гасло відповідає дійсності ? Буде смішно, але ціна мого «щастя» для «Comfy» становить 499 грн., але взамін цього я отримав суцільний негатив та обман. Отже, в мене виникла... Читать отзыв Розпочну із пафосного гасла «Comfy» зазначеного на сайті «Допомогти у вирішенні складних ситуацій максимально швидко та зробити клієнта щасливим — наша основна мета». Спробую на своїй ситуації розібратись, чи це гасло відповідає дійсності ? Буде смішно, але ціна мого «щастя» для «Comfy» становить 499 грн., але взамін цього я отримав суцільний негатив та обман. Отже, в мене виникла гостра необхідність в купівлі монітору, бо мій попередній вийшов з ладу. Завчасно підібрав собі модель в Comfy, але перед цим прочитав різні відгуки, що покупцям трапляються браковані монітори, тому краще їх перевіряти на биті пікселі та засвіти. Я завжди знав, що безкоштовна перевірка на якість пристрою – це звичайна річ, адже декілька років тому, купив телевізор в Comfy та ніяких проблем не було (встановили на стенд, усе безкоштовно перевірив, купив). Отримавши від консультантів Comfy коментарі щодо безпроблемної перевірки монітору перед купівлею, 05.07.25 р. завітав до магазину в м. Києві, вул. Антоновича, 50. Підійшов до касира, назвав номер замовлення, мені принесли упаковку із монітором. Я кажу касиру, перед тим, як я оплачу монітор, збираюсь перевірити пристрій на наявність можливих битих пікселів та засвітів. Касир мені відповідає, добре, але вартість послуги буде коштувати 499 грн. Я дуже здивувався та кажу, цього не може бути, адже мене запевнили у службі підтримки (є також є коментар - відповідь на сайті), що я можу вчинити перевірку. Касир мені знову каже, це мовляв не його вигадка та швиденько в телефоні показує якійсь прайс із вартістю 499 грн. Я лише зміг прочитати, биті пікселі вартість 499 грн. Розуміючи, що я можу потенційно стикнутися із тим, що у разі купівлі монітору без перевірки, в майбутньому можу проходити більш тривалу процедуру повернення грошей, а це втрата часу та замороження грошей, а залишатися без монітору я не можу. Отже, погоджуюсь оплатити нав’язану «послугу», хоча насправді це не послуга, а фактично перевірка на якість (як згодом буде зрозуміло, що спонукання відбулось шляхом обману). Здійснення оплати фактично розблокувала мені здійснити розпаковку монітору для перевірки на якість, що гарантується мені Законом. Після оплати «послуги», монітор встановили на стенд, підключили до якогось службового ноутбуку, я використав свою флешку із ПЗ та самостійно зробив перевірку, після чого оплатив монітор . Повернувшись додому, я подивився у фіскальний чек, в якому вказане найменування послуги – Підготовка ТВ !!! Тобто, я купив монітор, власними силами зробив перевірку, на руки отримав дивний фіскальний чек. Після цього почав розбиратися, а взагалі, при чому тут Підготовка ТВ. Декілька телефонних розмов із службою підтримки, звичайно ніхто не може показати посилання із інформацією, що є взагалі якась платна послуга, що стосується комп’ютерного монітору. Один консультант з моїх слів, генерує в чат-боті скаргу, але згодом я складаю претензію, яка мала бути розглянута юридичним відділом. Усі документи, я додав до цього відгуку. Саме цікаве - відповідь юридичного відділу, який бачить надання послуги, як мій добровільний крок щодо її замовлення, повністю підтасовує факти та не вбачає елементарної логіки, при цьому стверджую, що мені надана послуга із налаштування. Це після того, як я у всіх своїх документах та усних коментарях підкреслюю, що я вчинив перевірку якості, що є моїм гарантованим Законом правом та ніякого налаштування не відбувалось. Цікаво, що під час телефонної розмови мені було запропоновано нарахування бонусних балів в кількості 399. Тобто з мене обманим шляхом отримали 499 грн., а пропонують компенсацію у розмірі 399 балів. COMFY це що взагалі таке, знущання? Таким чином, дії окремих працівників COMFY, в першу чергу касира є грубим обманом споживача. В період з 08.07.25 р. я в добровільному порядку намагаюсь вирішити таке «складне» питання. Ситуація могла би бути вирішена без будь-яких довгих комунікацій та заперечень очевидних речей, але деякі представники Comfy напевно вважають, що краще вчинити обман покупця, заперечувати факт порушення чинного законодавства, втратити клієнта та отримати негативні відгуки. Як кажуть репутацію заробляють роками, а втрачають за хвилину. Замість того, щоб провести службове розслідування, вибачитись, починаючи із 26.07.2025 р. мої звернення по електронній пошті ігноруються .
Достоинства:
Монітор Gigabyte M27QA ICE Gaming Monitor White працює ?
Недостатки:
Обман споживача, заперечення порушення Закону своїм співробітником, невиконання вимоги щодо повернення безпідставно отриманих грошей
Дякуємо, що поділилися вашою історією 🤝. Шкода, що вирішення затягнулося, але ми раді, що питання вдалося закрити на вашу користь: кошти повернуті, а також нараховані бонуси. Ваш випадок важливий для нас — дякуємо за можливість виправитись 💚🧡
Отзыв о COMFY по адресу Київ, вул. Антоновича, 50 Якщо ви хочете отримати високоякісну консультацію, то звертайтеся до консультанта Антоніни. Сказати, що дуже задоволена консультацією- нічого не сказати!!! Антоніна, ви супер менеджер, Comfy з вами пощастило!!!!
Щиро дякуємо за теплі слова 💚 Обов’язково передамо вашу подяку Антоніні — їй буде дуже приємно! Надзвичайно цінуємо, що поділилися своїм враженням — це надихає всю нашу команду! Завжди чекаємо на вас у COMFY — за класним обслуговуванням і гарним настроєм 😊
Отзыв о COMFY по адресу Київ, вул. Антоновича, 50 Добрий день, два роки тому купив мультиварку і оплатив суму гарантії -850 грн.Термін гарантії закінчився і я вирішив скористатися своїми балами і купити чайник з доплатою. Покупка була 04.03.23., але мені сказали, що треба прийти 05.03.написати заяву на повернення 850 грн., але кошти повернуть 06.03.Висновок,щоб купити чайник і скористатись своїми бонусами,треба прийти ТРИ рази.Молодці.
Дякуємо за ваш відгук. Схоже, ви описуєте додаткову послугу Хеппі Сервіс, яка дозволяє захистити техніку від негарантійних поломок на термін від 2 до 5 років. Якщо ви не скористалися цією послугою, ви маєте можливість повернути кошти за неї на бонусний рахунок.
Для цього є два варіанти: 📍 Звернутися в магазин протягом місяця після закінчення терміну дії; 📍 Подати заявку дистанційно – через гарячу лінію 0800303505 або в чаті @ComfyuaBot.
Шахрайська схема - безкоштовна перевірка товару проводиться, як платна послуга Підготовка ТВ
Нарешті 22.08.25 р. отримав формальну відповідь-відписку від Comfy на моє письмове заперечення. Зверніть увагу, що відповідь побудована таким чином, щоб навіть не розглядати та не вирішувати досить серйозну ситуацію. Адже я констатував ряд порушень, а саме:
1. Фактичне блокування (заборона)... Читать отзыв Я вже докладно 30 липня 2025 р. залишав відгук та зміст своєї ситуації, але в продовження хочу додати.
Нарешті 22.08.25 р. отримав формальну відповідь-відписку від Comfy на моє письмове заперечення. Зверніть увагу, що відповідь побудована таким чином, щоб навіть не розглядати та не вирішувати досить серйозну ситуацію. Адже я констатував ряд порушень, а саме:
1. Фактичне блокування (заборона) працівником Comfy безкоштовної перевірки монітору на стенді.
2. Документальне проведення такої перевірки, шляхом видачі фіскального чека на нібито надану послугу Підготовка ТВ, яка не надавалась. Тобто видача такого фіскального чека є фіктивною операцією, яка за своїм змістом є шахрайством.
Нагадаю, що я купував комп'ютерний монітор, а Комфі видає фіскальний чек, який стосується налаштування телевізора, при чому констатує те, що я добровільно замовив цю послугу, хоча ніякого замовлення не відбувалось.Свій обман видає за моє добровільне замовлення послуги.
3. Порушення зі сторони Comfy свого ж публічного правила викладеного на сайті - Якщо послуга не надана - гроші повертаються.
4. Відсутність будь-якого письмового доказу того, що я дійсно замовляв таку послугу. Наприклад, Акт приймання - передачі послуги та детальний зміст, у чому саме вона полягала.
Залишається лише одне запитання до тих, хто курує «розвиток» лояльності клієнта. Вам не соромно за такі дії ваших працівників ?
Справді, вам простіше не виконати власні правила та визнати вину, але при цьому краще втратити клієнта, потенційний дохід та щоб інші люди, дізналися про таку ситуацію ?
Ще один дуже цікавий момент. Мені пропонується отримати бонуси. А хіба Comfy не здається, що сама по собі пропозиція отримати бонуси підтверджує мою правоту ?! Якщо б я був неправий (з вашої точки зору), навіщо тоді мені пропонувати бонуси ?
Висновок, який можна зробити після отримання такої відповіді. В магазині у м. Києві по вул. Антоновича, 50, судячи з усього, налагоджена шахрайська схема, що дає можливість додаткового заробітку працівнику Comfy. Найімовірніше, такий обман споживача курується керівництвом, а у випадку можливої скарги (як у моєму випадку) лінія захисту вибудовується шляхом заперечення очевидних фактів та взяття за основу неправдиві свідчення касира.
Відповідно, у шахрайській схемі бере участь щонайменше касир і юрист.
Добре подумайте, перш ніж мати справу із цими шахраями !
Дякуємо, що поділилися продовженням вашої історії 🤝. Шкода, що вирішення затягнулося, але ми раді, що питання вдалося закрити на вашу користь: кошти повернуті, а також нараховані бонуси. Ваш випадок важливий для нас — дякуємо за можливість виправитись 💚🧡
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна
Обман споживача, вимога оплати за перевірку якості пристрою
«Допомогти у вирішенні складних ситуацій максимально швидко та зробити клієнта щасливим — наша основна мета». Спробую на своїй ситуації розібратись, чи це гасло відповідає дійсності ?
Буде смішно, але ціна мого «щастя» для «Comfy» становить 499 грн., але взамін цього я отримав суцільний негатив та обман.
Отже, в мене виникла... Читать отзыв Розпочну із пафосного гасла «Comfy» зазначеного на сайті
«Допомогти у вирішенні складних ситуацій максимально швидко та зробити клієнта щасливим — наша основна мета». Спробую на своїй ситуації розібратись, чи це гасло відповідає дійсності ?
Буде смішно, але ціна мого «щастя» для «Comfy» становить 499 грн., але взамін цього я отримав суцільний негатив та обман.
Отже, в мене виникла гостра необхідність в купівлі монітору, бо мій попередній вийшов з ладу. Завчасно підібрав собі модель в Comfy, але перед цим прочитав різні відгуки, що покупцям трапляються браковані монітори, тому краще їх перевіряти на биті пікселі та засвіти. Я завжди знав, що безкоштовна перевірка на якість пристрою – це звичайна річ, адже декілька років тому, купив телевізор в Comfy та ніяких проблем не було (встановили на стенд, усе безкоштовно перевірив, купив).
Отримавши від консультантів Comfy коментарі щодо безпроблемної перевірки монітору перед купівлею, 05.07.25 р. завітав до магазину в м. Києві, вул. Антоновича, 50.
Підійшов до касира, назвав номер замовлення, мені принесли упаковку із монітором. Я кажу касиру, перед тим, як я оплачу монітор, збираюсь перевірити пристрій на наявність можливих битих пікселів та засвітів. Касир мені відповідає, добре, але вартість послуги буде коштувати 499 грн. Я дуже здивувався та кажу, цього не може бути, адже мене запевнили у службі підтримки (є також є коментар - відповідь на сайті), що я можу вчинити перевірку. Касир мені знову каже, це мовляв не його вигадка та швиденько в телефоні показує якійсь прайс із вартістю 499 грн. Я лише зміг прочитати, биті пікселі вартість 499 грн. Розуміючи, що я можу потенційно стикнутися із тим, що у разі купівлі монітору без перевірки, в майбутньому можу проходити більш тривалу процедуру повернення грошей, а це втрата часу та замороження грошей, а залишатися без монітору я не можу.
Отже, погоджуюсь оплатити нав’язану «послугу», хоча насправді це не послуга, а фактично перевірка на якість (як згодом буде зрозуміло, що спонукання відбулось шляхом обману).
Здійснення оплати фактично розблокувала мені здійснити розпаковку монітору для перевірки на якість, що гарантується мені Законом.
Після оплати «послуги», монітор встановили на стенд, підключили до якогось службового ноутбуку, я використав свою флешку із ПЗ та самостійно зробив перевірку, після чого оплатив монітор .
Повернувшись додому, я подивився у фіскальний чек, в якому вказане найменування послуги – Підготовка ТВ !!! Тобто, я купив монітор, власними силами зробив перевірку, на руки отримав дивний фіскальний чек. Після цього почав розбиратися, а взагалі, при чому тут Підготовка ТВ.
Декілька телефонних розмов із службою підтримки, звичайно ніхто не може показати посилання із інформацією, що є взагалі якась платна послуга, що стосується комп’ютерного монітору.
Один консультант з моїх слів, генерує в чат-боті скаргу, але згодом я складаю претензію, яка мала бути розглянута юридичним відділом. Усі документи, я додав до цього відгуку.
Саме цікаве - відповідь юридичного відділу, який бачить надання послуги, як мій добровільний крок щодо її замовлення, повністю підтасовує факти та не вбачає елементарної логіки, при цьому стверджую, що мені надана послуга із налаштування.
Це після того, як я у всіх своїх документах та усних коментарях підкреслюю, що я вчинив перевірку якості, що є моїм гарантованим Законом правом та ніякого налаштування не відбувалось.
Цікаво, що під час телефонної розмови мені було запропоновано нарахування бонусних балів в кількості 399. Тобто з мене обманим шляхом отримали 499 грн., а пропонують компенсацію у розмірі 399 балів. COMFY це що взагалі таке, знущання?
Таким чином, дії окремих працівників COMFY, в першу чергу касира є грубим обманом споживача.
В період з 08.07.25 р. я в добровільному порядку намагаюсь вирішити таке «складне» питання.
Ситуація могла би бути вирішена без будь-яких довгих комунікацій та заперечень очевидних речей, але деякі представники Comfy напевно вважають, що краще вчинити обман покупця, заперечувати факт порушення чинного законодавства, втратити клієнта та отримати негативні відгуки.
Як кажуть репутацію заробляють роками, а втрачають за хвилину. Замість того, щоб провести службове розслідування, вибачитись, починаючи із 26.07.2025 р. мої звернення по електронній пошті ігноруються .
Дякуємо, що поділилися вашою історією 🤝. Шкода, що вирішення затягнулося, але ми раді, що питання вдалося закрити на вашу користь: кошти повернуті, а також нараховані бонуси. Ваш випадок важливий для нас — дякуємо за можливість виправитись 💚🧡
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна Показать 1 ответ
Найкращій консультант Антоніна
Щиро дякуємо за теплі слова 💚
Обов’язково передамо вашу подяку Антоніні — їй буде дуже приємно! Надзвичайно цінуємо, що поділилися своїм враженням — це надихає всю нашу команду!
Завжди чекаємо на вас у COMFY — за класним обслуговуванням і гарним настроєм 😊
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна
оцінка - незадовільна
Дякуємо за ваш відгук. Схоже, ви описуєте додаткову послугу Хеппі Сервіс, яка дозволяє захистити техніку від негарантійних поломок на термін від 2 до 5 років. Якщо ви не скористалися цією послугою, ви маєте можливість повернути кошти за неї на бонусний рахунок.
Для цього є два варіанти:
📍 Звернутися в магазин протягом місяця після закінчення терміну дії;
📍 Подати заявку дистанційно – через гарячу лінію 0800303505 або в чаті @ComfyuaBot.
Детальніше, як скористатись бонусами, можна дізнатися за посиланням у нашому Довідковому центрі: https://faq.comfy.ua/use-bonuses/
Якщо у вас ще залишилися запитання, ми завжди на зв'язку! 💚
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна