Отзыв о COMFY по адресу Київ, вул. Антоновича, 176 Придбав годинника . Є підстави вважати , що я не перший власник . При дуже великій кількості консультантів їх треба шукати .
Дякуємо, що звернули нашу увагу на цю ситуацію. Нам важливо розібратися, тому будемо вдячні, якщо ви поділитеся деталями: що саме викликало такі підозри? Якщо є фото чи відео – надішліть їх, будь ласка, на [email protected], і ми обов’язково перевіримо та запропонуємо рішення.
Щодо роботи консультантів – нам прикро, що вам довелося їх шукати. Візьмемо це до уваги, щоб покращити обслуговування 💚🧡
Отзыв о COMFY по адресу Київ, вул. Антоновича, 176 Купив тостер із уцінкою на сайті Комфі . Перевірив на Новій Пошті – гріється, все ок. Забрав. Вдома виявилося, що не спрацьовує фіксація важеля при натисканні. Подумав, розібрав. І виявив, що бракує цілої деталі – лапки, яка має примагнічуватися до магніту й фіксувати важіль у нижньому положенні. Вау! Виходить, що Комфі мене обманула щодо причини уцінки, бо вони не... Читать отзыв Купив тостер із уцінкою на сайті Комфі . Перевірив на Новій Пошті – гріється, все ок. Забрав. Вдома виявилося, що не спрацьовує фіксація важеля при натисканні. Подумав, розібрав. І виявив, що бракує цілої деталі – лапки, яка має примагнічуватися до магніту й фіксувати важіль у нижньому положенні. Вау! Виходить, що Комфі мене обманула щодо причини уцінки, бо вони не могли не знати, що цей прилад не працює. Цей тостер ніколи не працював і не міг працювати без цієї деталі. Добре, що у мене є вища освіта та середній рівень кмітливості – полагодив сам. Але такий цинізм і дріб'язковість з боку Комфі мене вразили...
Дякуємо за те, що поділилися своєю історією. Нам дуже прикро, що ви зіткнулися з такою ситуацією та відчули розчарування від покупки. Перепрошуємо, що товар, який ви придбали, не відповідав вашим очікуванням і мав недоліки, про які ви не були поінформовані.
Ми цінуємо вашу кмітливість і те, що ви змогли розв'язати цю проблему самостійно. Водночас ваш відгук допоможе нам покращити якість перевірки уцінених товарів, щоб уникнути подібних випадків у майбутньому. Дякуємо за вашу увагу до деталей!
Отзыв о COMFY по адресу Київ, вул. Антоновича, 176 Жахливий сервіс! Замовили водонагрівач 24.11, 27.11 обіцяли доставити. Замість цього зателефонували і сказали, що доставка неможлива, бо машина з товарами десь застрягла і зможуть доставити 30.11, АЛЕ забрати в магазині самостійно можна 28.11 (як не дивно, адже ж застрягла машина). 30.11 знов щось не склалося, перенесли доставку на 03.12. Очевидно одне - це неповага до покупців, навіщо брехати? Сподіваюсь, доставлять... Читать отзыв Жахливий сервіс! Замовили водонагрівач 24.11, 27.11 обіцяли доставити. Замість цього зателефонували і сказали, що доставка неможлива, бо машина з товарами десь застрягла і зможуть доставити 30.11, АЛЕ забрати в магазині самостійно можна 28.11 (як не дивно, адже ж застрягла машина). 30.11 знов щось не склалося, перенесли доставку на 03.12. Очевидно одне - це неповага до покупців, навіщо брехати? Сподіваюсь, доставлять його в ЦЬОМУ році :(
Вибачте за отримані хвилювання 🙏🏻 Сподіваємось, що на цей час доставлення товару вже було виконано й бойлер виконує своє призначення. Якщо у вас залишились зауваження або невирішені питання, напишіть нам на пошту [email protected] з темою листа "Відгук otzyv_ua №1942595", зазначивши номер телефону або номер замовлення.
Отзыв о COMFY по адресу Київ, вул. Антоновича, 176 Купила вбудований холодильник, запропонували встановлення за 500 грн. Коли приїхали майстри, то виявилося що встановлення - це вставити шнур в розетку. Як на мене, то дуже дорого за таку послугу. В магазині мали б роз'яснити, що включає в себе ця послуга. Це просто шахрайство, 500 грн. ні за що. До продавців претензій не маю, це політика Comfy, майстри з встановлення... Читать отзыв Купила вбудований холодильник, запропонували встановлення за 500 грн. Коли приїхали майстри, то виявилося що встановлення - це вставити шнур в розетку. Як на мене, то дуже дорого за таку послугу. В магазині мали б роз'яснити, що включає в себе ця послуга. Це просто шахрайство, 500 грн. ні за що. До продавців претензій не маю, це політика Comfy, майстри з встановлення сказали, що кожен раз вислуховують незадоволення покупців.
Добрий день! Дякуємо за ваш відгук. Перепрошуємо, що відповідаємо лише сьогодні.
Що включає в себе послуга встановлення холодильника: - установка відповідно до вимог виробника; - виставлення техніки за рівнем; - підключення до існуючої точки електропостачання; - пробне вмикання; - демонстрація роботи техніки.
Ми хотіли б розібратись детальніше у ситуації, котру ви описали, а саме чому не було надано послугу якісно. Будь ласка, напишіть нам листа на пошту [email protected] з темою «Відгук otzyv_ua №1938583», зазначивши номер телефону, за яким робили дану купівлю.
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна.
COMFY
Comfy – супермаркеты и интернет-магазин бытовой техники и электроники. Сеть магазинов бытовой техники и электроники в Киеве и Украине
Негативне враження
Дякуємо, що звернули нашу увагу на цю ситуацію. Нам важливо розібратися, тому будемо вдячні, якщо ви поділитеся деталями: що саме викликало такі підозри? Якщо є фото чи відео – надішліть їх, будь ласка, на [email protected], і ми обов’язково перевіримо та запропонуємо рішення.
Щодо роботи консультантів – нам прикро, що вам довелося їх шукати. Візьмемо це до уваги, щоб покращити обслуговування 💚🧡
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна
Брехня та цинізм у Комфі
Дякуємо за те, що поділилися своєю історією. Нам дуже прикро, що ви зіткнулися з такою ситуацією та відчули розчарування від покупки. Перепрошуємо, що товар, який ви придбали, не відповідав вашим очікуванням і мав недоліки, про які ви не були поінформовані.
Ми цінуємо вашу кмітливість і те, що ви змогли розв'язати цю проблему самостійно. Водночас ваш відгук допоможе нам покращити якість перевірки уцінених товарів, щоб уникнути подібних випадків у майбутньому. Дякуємо за вашу увагу до деталей!
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна
Жахливий сервіс
Дякуємо за ваш відгук.
Вибачте за отримані хвилювання 🙏🏻 Сподіваємось, що на цей час доставлення товару вже було виконано й бойлер виконує своє призначення. Якщо у вас залишились зауваження або невирішені питання, напишіть нам на пошту [email protected] з темою листа "Відгук otzyv_ua №1942595", зазначивши номер телефону або номер замовлення.
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна.
Не надають достовірну інформацію про продані послуги
Дякуємо за ваш відгук. Перепрошуємо, що відповідаємо лише сьогодні.
Що включає в себе послуга встановлення холодильника:
- установка відповідно до вимог виробника;
- виставлення техніки за рівнем;
- підключення до існуючої точки електропостачання;
- пробне вмикання;
- демонстрація роботи техніки.
Ми хотіли б розібратись детальніше у ситуації, котру ви описали, а саме чому не було надано послугу якісно. Будь ласка, напишіть нам листа на пошту [email protected] з темою «Відгук otzyv_ua №1938583», зазначивши номер телефону, за яким робили дану купівлю.
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна.