Гість Отзыв написан 4 августа, 2020 год150 просмотров
В компанії з'явився новий власник (надіюсь що в нього з головою все добре), так що все налагоджується. Головне що потрібно зробити, це прибрати Гупалюк і нормальних менеджерів долучити
Менеджерів потрібно нових, професіоналів! Щоб люди розбиралися в своїй роботі, а не брати на роботу (Гупалюк) тільки своїх родичів та кумів. Чому в компанії, керівництво (Гупалюк) не бере трубку від колег, партнерів? Якщо компанія стала збитковою, то в першу чергу потрібно змінити ТОП менеджерів, а не вантажників та операторів. От через це, я і маю надію, що нові власники це зроблять
Одним із елементів оптимізації виробничого процесу є скорочення чисельності чи штату працівників (вантажників,операторів ) та розподіл їхніх функціональних обов'язків з більш ефективним та раціональним використання робочого часу.
Про яку оптимізацію йде мова? Йде мова про розвалену компанію, до чого призвело керування Гупалюк О. В. На всіх керівних (хлібних) посадах сидять її родичі та куми, от воно з ними і обікрали компанію, і це всім відомо
В хоч думали,що написали? Як Ви ,шановна це собі уявляєте? Таке собі великогабаритне відділення до 1000 кг і сидить один оператор без вантажника? Ви серйозно?
Вантажників Автолюкса хоч колись бачили? Страшно навіть уявити ,як вони будуть в алкогольному стані видавати посилки з накладеним платежем.
Ваш негативний відгук про цю категорію робітників. Дослівно "Вантажників Автолюкса хоч колись бачили? Страшно навіть уявити ,як вони будуть в алкогольному стані видавати посилки з накладеним платежем ". Я маю толерантність не ображати як вантажників , так і операторів за їхній зовнішній вигляд (товстий, худий, кривий ,тощо ). Перш ніж ображати подивіться у дзеркало на себе. Доречи, Ви помились я не "шановна" , а шановний. Не знаю хто Ви (чоловік чи жінка). Здоровенькі були.
Не припустимо бути настільки "толерантним" я що ,Вам сказав, про їхні фізичні вади (вантажників чи операторів) . Сказав, про стан в якому вони дуже часто перебувають....І Вам не хворіти.
P.S. Все просто, наберіть нормальний штат працівників, а не займайтеся оптимізацією. Це ж лиця, з якими клієнти стикаються першими та щоразу
Ваша мрія з приводу звільнення будь-яким шляхом Гупалюк О.В. на жаль або не на жаль- ще довго не здійсниться. Новому власнику вона буде ще потрібна, не треба давати йому поради стосовно підбору кадрів. ВІн знає що робити та як вести свій бізнес.
Якщо новий власник знає що робити і йому потрібна ще Гупалюк зі своїми родичами або з тими кого вона понабирала з нової пошти, то нехай вона розвалить і його бізнес
Откройте глаза, нового собственника нет. Это выдуманная легенда чтобы не выплачивать старые долги по ЗП, долги по налогам и долги с контрагентами/партнерами. Они сделали продажу самому себе через подставных "Львовян". Потом будут снова работать и накапливать долг, пока не придет время повторить удобный сценарий. Задумайтесь почему новый собственник не меняет топов компании, которые привели ее к плачевному состоянию.
«Автолюкс Глобал Пост» – как оператор почтовой связи, осуществляющий деятельность под брендом «Автолюкс Экспресс Почта» на всей территории Украины. Миссия компании – обеспечить быструю, доступную и удобную доставку груза. Доставляют заказы в Украине и во всех странах Европы. Предоставляют услуги по перевозке грузов в сегменте B2B. Работают с консолидированными грузами... подробнее
Все буде добре - Отзывы об Автолюкс Експрес Пошта
отзыв
Комментарии к отзыву
Менеджерів потрібно нових, професіоналів! Щоб люди розбиралися в своїй роботі, а не брати на роботу (Гупалюк) тільки своїх родичів та кумів. Чому в компанії, керівництво (Гупалюк) не бере трубку від колег, партнерів? Якщо компанія стала збитковою, то в першу чергу потрібно змінити ТОП менеджерів, а не вантажників та операторів. От через це, я і маю надію, що нові власники це зроблять
Вантажників Автолюкса хоч колись бачили? Страшно навіть уявити ,як вони будуть в алкогольному стані видавати посилки з накладеним платежем.
Повірте, дуже корисно хоч іноді вмикати мізки
P.S. Все просто, наберіть нормальний штат працівників, а не займайтеся оптимізацією. Це ж лиця, з якими клієнти стикаються першими та щоразу
Які ефективні методи вона впровадила??? Крім деребану, нічого спільного з роботою і розвитком компанії