Я вкрай розчарована сервісом компанії Автолюкс і вважаю, що ваша недбалість призводить до втрати клієнтів. За останні чотири дні я зіткнулась з низкою проблем, які роблять ваші послуги неприйнятними, особливо для подорожей з маленькою дитиною.
24 липня 2025 року наш рейс з Одеси до Києва, який мав відправитися вчасно, було затримано на 4 години. Перед самим відправленням о 15:00 нам повідомили про "технічну помилку". Це було абсолютно неприпустимо.Ми чекали автобус у сильну спеку, з маленькою дитиною, і на гарячій лінії не могли надати жодної чіткої інформації щодо причини затримки чи можливості заміни транспорту. Виїхали з міста о 19:00
Ситуація повторилася 27 липня 2025 під час поїздки з Києва до Одеси. Знову прийшло повідомлення про "технічну помилку", і автобус, який мав виїхати о 14:30, тепер прибуде о 18:00. Це означає чергове величезне запізнення.
У зв'язку з цим у мене виникають серйозні питання до компанії Автолюкс: Чи цінуєте ви особистий час своїх клієнтів? Постійні затримки та відсутність оперативної інформації свідчать про зворотне. Чи вважаєте ви нормальним змушувати людей, особливо з валізами та маленькими дітьми, стояти на дорозі годинами в очікуванні транспорту? Це створює величезні незручності та несе ризики. Як ви пропонуєте людям чекати на автовокзалі, який вже зачинений, особливо під час комендантської години? Це ставить під загрозу безпеку пасажирів і є абсолютно безвідповідальним. Така системна недбалість і відсутність поваги до пасажирів підривають довіру до вашої компанії. Я категорично не рекомендую Автолюкс і вважаю, що вам необхідно терміново переглянути свої підходи до організації перевезень, інакше ви продовжите втрачати клієнтів.
Недбалість компанії до клієнтів - Отзывы об Автолюкс (AUTOLUX)
24 липня 2025 року наш рейс з Одеси до Києва, який мав відправитися вчасно, було затримано на 4 години. Перед самим відправленням о 15:00 нам повідомили про "технічну помилку". Це було абсолютно неприпустимо.Ми чекали автобус у сильну спеку, з маленькою дитиною, і на гарячій лінії не могли надати жодної чіткої інформації щодо причини затримки чи можливості заміни транспорту.
Виїхали з міста о 19:00
Ситуація повторилася 27 липня 2025 під час поїздки з Києва до Одеси. Знову прийшло повідомлення про "технічну помилку", і автобус, який мав виїхати о 14:30, тепер прибуде о 18:00. Це означає чергове величезне запізнення.
У зв'язку з цим у мене виникають серйозні питання до компанії Автолюкс:
Чи цінуєте ви особистий час своїх клієнтів? Постійні затримки та відсутність оперативної інформації свідчать про зворотне.
Чи вважаєте ви нормальним змушувати людей, особливо з валізами та маленькими дітьми, стояти на дорозі годинами в очікуванні транспорту? Це створює величезні незручності та несе ризики.
Як ви пропонуєте людям чекати на автовокзалі, який вже зачинений, особливо під час комендантської години? Це ставить під загрозу безпеку пасажирів і є абсолютно безвідповідальним.
Така системна недбалість і відсутність поваги до пасажирів підривають довіру до вашої компанії. Я категорично не рекомендую Автолюкс і вважаю, що вам необхідно терміново переглянути свої підходи до організації перевезень, інакше ви продовжите втрачати клієнтів.
отзыв
Комментарии к отзыву