Olga Отзыв написан 11 сентября, 2024 год44 просмотра
Добрий день! Їхала автобусом Автолюкс з Кракова до Житомира 9.09.1924. на 19.20. Останній час завжди їжджу автобусами цієї компанії тільки з тої причини, що можна вибрати самостійно місце, завжди вибираю знизу, тому що зверху мене укачує і не вистачає повітря. В цей раз вибрала 69 місце за столиком, яке було зазначене в квитку. Але при посадці водій заявив, що мені компанія без пояснення причин поміняла місце на 37 зверху, і він тут не при чому. В квитку було зазначено 69 і перед поїздкою мене ніхто не попередив, інакше я б здала квиток. І це при тому, що знизу сиділо всього 4 чоловіки і моє місце було порожнім. Через прохід, на а 67 місці також за столиком, сиділа жінка, яка купила саме це місце і її ніхто не пересаджував. Раніше помічала, що водії не люблять, коли пасажири сідають на вільні місця за столиком, якось навіть перекривали прохід. Спитала у пасажирів, з'ясувалося, що тільки мені одній поміняли місце. Потім з'ясувалося, що дрібним шрифтом англійською мовою в квитку написано, що компанія має право міняти місце. Хоча при покупці квитка ця інформація не спливає і не всі знають англійську. Ще й вночі, при температурі 14 градусів включили на повну катушку кондиционер так, що всі мерзли. Більше не буду їздити автобусами цієї компаніі з таким відношенням до пасажирів. Коли їхала в Краків 1 серпня автобус запізнився на 2 години, а в Польщі 3 рази ламався і пасажири стояли під пекучим сонцем і чекали, поки полагодять. На мою скаргу менеджер просто відписався, написав, що це нормально, міняти місця, читайте правила. Я так і не зрозуміла, з якої логічної причини мені поміняли місце і зробили незручності.
Жахливе відношення до пасажирів - Отзывы об Автолюкс (AUTOLUX)
На мою скаргу менеджер просто відписався, написав, що це нормально, міняти місця, читайте правила. Я так і не зрозуміла, з якої логічної причини мені поміняли місце і зробили незручності.
отзыв
Комментарии к отзыву