Доброго дня. Аптека "Бажаємо здоров'я" ШАХРАЇ ТА МЕРЗОТНИКИ! Ситуація наступна. 05 липня 2023 року я на сайті apteka.net.ua замовив та одразу сплатив лікі. 08.07.2023 я прийшов до цієї ааптеки за адресою п-т Повітрофлотський 48/2 щоб забрати свій заказ. Але співробітник аптеки відмовилась мені видати заказ, сказавши що заказ скасовано. Тоді я запропонував повернути мені сплачені кошти. Але на мою закону вимогу я також отримав відмову. На моє питання, як бути у цій ситуації, мені було запропоновано подзвонити до кол-центру за номером 0800500512. Зателефонувавши за цим номером і пояснивши оператору проблему, я отримав відповідь, "що мої кошти заблоковані моїм банком і що до банку "Бажаємо здоров'я" вони не надходили і що мені потрібно звертатись до мого банку. Повернувшись додому, я написав в службу підтримки Монобанку, де розповів ситуацію і запитав що мені робити. Спіробітник банку написав, що платіж був успішно списаний та був переведений до банку аптеки "Бажаємо здоров'я" і що няікого блокування з боку Монобанку немає і що інформація, надана мені оператором колл-центру аптеки "Бажаємо здоров'я" є відверто брехливою і мені потрюіно це питання вирішувати з аптекою "Бажаємо здоров'я". Після отримання інформації від Монобанку я знову зателефонував до кол-центру аптеки "Бажаємо здоров'я" і почав спілкуватися із оператором, записуючи розмову. Розповівши всю ситуацію оператору я знову озвучив вимогу про повернення коштів. Але оператор знов повторила мені брехливу інформацію, що мої кошти заблоковано моїм банком. На мою повторну вимогу про повернення коштів вона сказала, щоб я підішов до апетки в понеділок, де бухгалтер видасть мені довідку, що кошти воне мені не повернуть у зв'язку із простроченням терміну отримання заказу. Вирішив в понеділок піти не в аптеку, а в поліцію із заявою про шахрайські дії аптеки "Бажаємо здоров'я".
Увага, шахраї - Отзывы об Аптека "Бажаємо здоров'я"
Ситуація наступна. 05 липня 2023 року я на сайті apteka.net.ua замовив та одразу сплатив лікі. 08.07.2023 я прийшов до цієї ааптеки за адресою п-т Повітрофлотський 48/2 щоб забрати свій заказ. Але співробітник аптеки відмовилась мені видати заказ, сказавши що заказ скасовано. Тоді я запропонував повернути мені сплачені кошти. Але на мою закону вимогу я також отримав відмову. На моє питання, як бути у цій ситуації, мені було запропоновано подзвонити до кол-центру за номером 0800500512.
Зателефонувавши за цим номером і пояснивши оператору проблему, я отримав відповідь, "що мої кошти заблоковані моїм банком і що до банку "Бажаємо здоров'я" вони не надходили і що мені потрібно звертатись до мого банку. Повернувшись додому, я написав в службу підтримки Монобанку, де розповів ситуацію і запитав що мені робити. Спіробітник банку написав, що платіж був успішно списаний та був переведений до банку аптеки "Бажаємо здоров'я" і що няікого блокування з боку Монобанку немає і що інформація, надана мені оператором колл-центру аптеки "Бажаємо здоров'я" є відверто брехливою і мені потрюіно це питання вирішувати з аптекою "Бажаємо здоров'я". Після отримання інформації від Монобанку я знову зателефонував до кол-центру аптеки "Бажаємо здоров'я" і почав спілкуватися із оператором, записуючи розмову. Розповівши всю ситуацію оператору я знову озвучив вимогу про повернення коштів. Але оператор знов повторила мені брехливу інформацію, що мої кошти заблоковано моїм банком. На мою повторну вимогу про повернення коштів вона сказала, щоб я підішов до апетки в понеділок, де бухгалтер видасть мені довідку, що кошти воне мені не повернуть у зв'язку із простроченням терміну отримання заказу. Вирішив в понеділок піти не в аптеку, а в поліцію із заявою про шахрайські дії аптеки "Бажаємо здоров'я".
отзыв
Комментарии к отзыву