Вітаю. Місяць назад зі мною вийшла казусна ситуація з новою поштою.Я відправив до батьків 4 посилки (склянні банки). На новій пошті їх оплатив і так як вже бачив в інтернеті що нова пошта періодично або недовозить посилки або вони приїжжають пошкодженими, під час оплати, коли мене спитали оголошену вартість, сказав 15 тис.грн. мене спитали за кожну? сказав так. І... Читать отзыв Вітаю. Місяць назад зі мною вийшла казусна ситуація з новою поштою.Я відправив до батьків 4 посилки (склянні банки). На новій пошті їх оплатив і так як вже бачив в інтернеті що нова пошта періодично або недовозить посилки або вони приїжжають пошкодженими, під час оплати, коли мене спитали оголошену вартість, сказав 15 тис.грн. мене спитали за кожну? сказав так. І нова пошта порахувала посилки за доставку 540 грн. та за комісію 300 грн.тобто, комісію вони з привеликим задоволенням здерли, навіть незадумуючись, але під час доставки трапилася халепа, в 2-х посилках виявилися розбитими банки (в одній 1 і в іншій 1).І тут найцікавіше, нова пошта коли здирати кошти за комісію раділа, а коли дійшло до відповідальності, або компенсації сховало голову в пісок.коли діло дійшло до вирішення питання вони страховку посилки за 15 тис. оцінили в 20-25 грн.одна з пропозицій була промокод на знижку. за те вони нівчому собі не відмовляють, ціни попіднімали, а ж з жиру бісяться.якщо тут знайдеться їх служба моніторингу то будь-ласка то ось номер ттн 59001503151640.колись в мене вже був з ними казус коли замість упакування смартфону вони мені його поклали в 2 кілограмову коробку та замість пенопласту туди понакидали використані накладні з персональними даними клієнтів.при чому я заплатив за ті накладні на той час 30 грн. а штраф за розповсюдження персонвльних даних без згоди клієнтів ще на той час був від 1700 до 17 тис.грн. треба пошукати. десь залишились фото. цікаво буде коли ще й ту та інші казуси з ними опишу. добре що є сторінка така що можна і фото завантажити. і так будемо чекати на наступну історію банок по 15 тис.😂😂😂
Достоинства:
плюс один швидко
Недостатки:
стає за надто дорого, краще довше і дешевше через укрпошту.
займаються здирництвом і безвідповідальні. якщо не перевіряти на відділенні то додому можна принести сміття.
колись там працювали нормальні працівникиа зараз якісь одарьонні, це я говорю не про тих хто на касі, туди ще фільтрують, а от ті що перевантажують то просто відібрані. особливо ті що посилками грають футбол а потім клієнт винен сам.
недосвідчені неучі ті які навіть неможуть розрахувати обєм і вагу. коли замість коробки переводять в контейнері для слонів.
ТТН 59001519225770Такого ще не булоПодарунок дитині до Миколая.Відправили 3.12 повинно було прийти 05.12, 5 числа не прийшло написали буде 6.12 зранку клієнт робе переадресацію на поштомат з надією що прийде швидше , написали 6.12 буде на поштоматі до 18:00 але і вдруге по одній ттн йде затримка і посилка приходить 7.12. Коли вона вже нікому не... Читать отзыв ТТН 59001519225770Такого ще не булоПодарунок дитині до Миколая.Відправили 3.12 повинно було прийти 05.12, 5 числа не прийшло написали буде 6.12 зранку клієнт робе переадресацію на поштомат з надією що прийде швидше , написали 6.12 буде на поштоматі до 18:00 але і вдруге по одній ттн йде затримка і посилка приходить 7.12. Коли вона вже нікому не потрібна. По ттн 3 скарги ні хто не реагує.Гаряча лінія нічого не може відповісти на питання. Посилку забрав , кошти за доставку за переадресування заплатив.Можете не відповідати вже. Дякую
1.11 в Польше у меня приняли посылку в турцию!сегодня 12.12 посылки нет!некомпетентность и халатность работников поражает!никто не знал условий пересыла со страны ЕС в турцию!на письма не реагируют по 2 недели!посылку отправили на утилизацию!пришлось переделывать самостоятельно документы,чтоб ее получить!так как граждане турции не могут ее получить через новую почту и посредника ups!снова все письма без ответов!никто не предоставляет никакой информации... Читать отзыв 1.11 в Польше у меня приняли посылку в турцию!сегодня 12.12 посылки нет!некомпетентность и халатность работников поражает!никто не знал условий пересыла со страны ЕС в турцию!на письма не реагируют по 2 недели!посылку отправили на утилизацию!пришлось переделывать самостоятельно документы,чтоб ее получить!так как граждане турции не могут ее получить через новую почту и посредника ups!снова все письма без ответов!никто не предоставляет никакой информации по 2 недели!!!!на все вопросы ответ мы не знаем мы утрчняем,и тишина!!!второй месяц новые вещи в посылке валяются непонятно где!!!!письма которые им присылает ups для решения проблемы они тоже предоставляют клиенту с опозданием!!!большего свинства я не встречала!хотя за посылку было оплачено не мало денег!
После отправки посылки с почтамата пришло смс о том, что посылка в ячейке не обнаружена. Горячая линия сутки разбиралась , так и не дали ответа. Пришел в отделение, где мне вернули посылку и сказали там запрещённый продукт - бутылка вина. Хорошо, это так, я не знал что нельзя. Но у меня вопрос, почему посылка вскрыта без уведомления меня? А если... Читать отзыв После отправки посылки с почтамата пришло смс о том, что посылка в ячейке не обнаружена. Горячая линия сутки разбиралась , так и не дали ответа. Пришел в отделение, где мне вернули посылку и сказали там запрещённый продукт - бутылка вина. Хорошо, это так, я не знал что нельзя. Но у меня вопрос, почему посылка вскрыта без уведомления меня? А если что то пропадет, как потом всё доказывать? Ведь есть номер телефона отправителя. Почему горячая линия сутки не могла пояснить в чем дело? я думал сканером, а нет, вскрывали.
Обратившись на горячую линию, операторы сами не знают функционал приложения новой почты. Позорище, грубые не компетентные сотрудники. Цену на доставке подняли а над сервисом в лучшую сторону не поработали. Обратившись на горячую линию, операторы сами не знают функционал приложения новой почты. Позорище, грубые не компетентные сотрудники. Цену на доставке подняли а над сервисом в лучшую сторону не поработали.
Не рекомендую. Зверніться до будь якої іншого поштового сервісу. Підтримка в цієї пошти жахлива, відповідає раз в ніколи при цьому закриваючи діалог через 15 хвилин, якщо ти не відповів тут і тепер. Посилки, які не порушують жодних правил габартів і т.п. без попередження переадресовують з поштоматів у відділення. При цьому щоб назад з відділення у поштомат відправити -... Читать отзыв Не рекомендую. Зверніться до будь якої іншого поштового сервісу. Підтримка в цієї пошти жахлива, відповідає раз в ніколи при цьому закриваючи діалог через 15 хвилин, якщо ти не відповів тут і тепер. Посилки, які не порушують жодних правил габартів і т.п. без попередження переадресовують з поштоматів у відділення. При цьому щоб назад з відділення у поштомат відправити - потрібно знову їм платити. Я думаю що це остання капля. Ця пошта більше не витримує ніякої критики
Посилку з США відправлено до України 26 листопада. Вже 9 днів посилка стирчить чомусь в Бельгії, при тому що прилетіла вона з США до Німеччини. А чого ви її ще далі від України не повезете? Можна і назад в США. Подальший рух з Бельгії відкладається вже другий тиждень поспіль. Служба підтримки - бездушні роботи, більш негодящої служби підтримки важко собі... Читать отзыв Посилку з США відправлено до України 26 листопада. Вже 9 днів посилка стирчить чомусь в Бельгії, при тому що прилетіла вона з США до Німеччини. А чого ви її ще далі від України не повезете? Можна і назад в США. Подальший рух з Бельгії відкладається вже другий тиждень поспіль. Служба підтримки - бездушні роботи, більш негодящої служби підтримки важко собі пригадати, на жодне питання окрім "чекайте" нічого ніколи відповісти не можуть, байдужість і ненависть до клієнтів - максимально неприховані. Навіщо потрібна така служба підтримки? Я розумію, що у вас там якийсь форс-мажор, але ж треба якось це питання вирішувати і давати людям якісь часові рамки. Я вже мовчу, що за будь-які затримки з провини користувача ви стягуєте кожну копієчку, а за свої промахи як будете нести відповідальність?
Доброго дня. З 21 листопада посилка застрягла в терміналі Mosnov. 59500005171083 По термінам, яким пише додаток, вже мала бути доставлена. Але пише, що Прибула до Mošnov, митний термінал Mošnov21 нояб. 2025, 03:10 і все, далі руху не відображеноКлієнт в Америці вже питає, де посилка? Вона загубилась??? Доставка взагалі колись буде? Ви шкодите бізнесу такими діями, Вас... Читать отзыв Доброго дня. З 21 листопада посилка застрягла в терміналі Mosnov. 59500005171083 По термінам, яким пише додаток, вже мала бути доставлена. Але пише, що Прибула до Mošnov, митний термінал Mošnov21 нояб. 2025, 03:10 і все, далі руху не відображено Клієнт в Америці вже питає, де посилка? Вона загубилась??? Доставка взагалі колись буде? Ви шкодите бізнесу такими діями, Вас обирають, тому що розраховують на якість послуг, на швидкість доставок і платять за ці послуги!
Добрий день, Олексію! На жаль, відправлення затримуються через відмову зовнішніх перевізників доставляти вантажі з України. Ми оперативно шукаємо альтернативний транспорт, проте виявлені рейси вже неодноразово переносилися без попередження. Ми докладаємо максимальних зусиль і плануємо, що всі посилки вирушать за маршрутом найближчим часом.
Місто Чернівці; вул. Героїв Майдану, 63 (Нова Пошта №17). Поштомат №35741. Номер Накладної мого відправлення: 20451314279110. Відправив вчора клієнтові посилку через поштомат. В додатку, по графіку посилку повинні були забрати до самого відділення в той же день, на наступний день посилка вже мала б бути в Києві. Однак, я заходжу в додаток, і виявляється що посилку навіть не чіпали. Вона... Читать отзыв Місто Чернівці; вул. Героїв Майдану, 63 (Нова Пошта №17). Поштомат №35741. Номер Накладної мого відправлення: 20451314279110. Відправив вчора клієнтові посилку через поштомат. В додатку, по графіку посилку повинні були забрати до самого відділення в той же день, на наступний день посилка вже мала б бути в Києві. Однак, я заходжу в додаток, і виявляється що посилку навіть не чіпали. Вона до сих пір сидить у поштоматі. Вже майже дванадцята ночі, посилка вже повинна була бути в Києві, і завтра відправитися з Києва далі до місця призначення. Поштомат стоїть буквально біля дверей відділення! Я не розумію за що я плачу такі гроші за доставку і найголовніше "за сервіс", якщо цей сервіс на низькому рівні? Вам на доставку відправлення потрібно по факту, стільки ж часу, скільки й УкрПошті. Але УкрПошта хоча б не бере такі гроші за доставку і послуги. Дзвонив розібратися вашим операторам. Дзвонив 4 рази, жодного разу слухавку не взяли. Вирішіть будь ласка дану проблему, й відправте вже нарешті моє відправлення! Враження не дуже приємні! Бачив, що за такі ж проблеми ви даруєте бонуси. Хотілося б теж отримати якийсь подарунок або бонус.
Посилку вилучили з поштомата, наразі вона транспортується за маршрутом. Перепрошуємо за затримку. Відправити промокод на ваш номер у накладній чи отримувачу?
Вітаю!Дякую НП, що для військових роблять деякий ліміт відправлень з прифронтових зон, хоч закінчуються вони швидко, нажаль.Але при зростаннях тарифів, сервіс щораз стає жахливішим.Посилки доставляються невчасно. Терміни доставки змінюють потім самовільно.Адреси замість кур'єрської міняють потім на відділення.Тому раджу скінт робити з додатку для підтвердження."Підтримки служба" то взагалі окрема служба " космосу".Обіцяють "швидко"... Читать отзыв Вітаю!Дякую НП, що для військових роблять деякий ліміт відправлень з прифронтових зон, хоч закінчуються вони швидко, нажаль.Але при зростаннях тарифів, сервіс щораз стає жахливішим.Посилки доставляються невчасно. Терміни доставки змінюють потім самовільно.Адреси замість кур'єрської міняють потім на відділення.Тому раджу скінт робити з додатку для підтвердження."Підтримки служба" то взагалі окрема служба " космосу".Обіцяють "швидко" зв'язатись і за кілька годин закривають бо не " онлайн" і коло наново... Не всі в " кабінетах" сидять з можливістю бути на зв'язку постійно!!!
Отзыв о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта) по адресу Ізмаїл, вулиця Некрасова, 3а Мошеник забирает груз , на сообщения нет ответа .м. ЧернівціВідділення НП Nº1+380 955 137 377Сергій Бузинський Перевозки Украина-Германия . Мошеник забирает груз , на сообщения нет ответа .м. ЧернівціВідділення НП Nº1+380 955 137 377Сергій Бузинський Перевозки Украина-Германия .
Відправила посилку ще 3.12. Сьогодні 7.12Дісталася до адресного депо за добу, і все. Три дні НІКУДИ взагалі не рухається. Тобто через всю країну за добу здатні провезти, а в межах одного міста Новій пошті і 3 днів замало.По-перше, посилку позначили як «товари для дому», хоча там були продукти харчування. Які за цей час вже померли, звісно.По-друге:... Читать отзыв Відправила посилку ще 3.12. Сьогодні 7.12Дісталася до адресного депо за добу, і все. Три дні НІКУДИ взагалі не рухається. Тобто через всю країну за добу здатні провезти, а в межах одного міста Новій пошті і 3 днів замало.По-перше, посилку позначили як «товари для дому», хоча там були продукти харчування. Які за цей час вже померли, звісно.По-друге: писала до чату підтримки - ігнор, ледь додзвонилась оператору і ходила на відділення. Допомоги по питанню не надав ніхто. Справа не просунулась. Сказали лише, що посилка просто лежить в депо, ії навіть не намагалися завантажити в машину на розвіз.По-третє, жодного разу ніхто не задзвонив/не написав елементарного «вибачте за затримання». Все можу розуміти, всі можуть помилятися, але такого мерзенного ставлення до клієнтів не було. Тепер вашу проблему з посилкою не вирішать, просто приберуть позначку скільки часу вона доставляється.Тепер Нова пошта псує посилки і настрій людям на свята за їхні ж гроші, «дякую»
На жаль, останній досвід роботи з Новою поштою залишив украй неприємне враження. Під час перевезення по ЕН 20 4512 9163 1601 вантаж було пошкоджено, вірогідно при перевезенні на адресну доставку, коли відсутнє відеоспостереження, але компанія повністю відмовилась нести відповідальність, переклавши провину на все, що завгодно, тільки не на власні недопрацювання. Складається враження, що головне — не допомогти клієнту, а знайти... Читать отзыв На жаль, останній досвід роботи з Новою поштою залишив украй неприємне враження. Під час перевезення по ЕН 20 4512 9163 1601 вантаж було пошкоджено, вірогідно при перевезенні на адресну доставку, коли відсутнє відеоспостереження, але компанія повністю відмовилась нести відповідальність, переклавши провину на все, що завгодно, тільки не на власні недопрацювання. Складається враження, що головне — не допомогти клієнту, а знайти привід відмовити, викрутитись.Особливо прикро, бо колись це була справді прогресивна та клієнтоорієнтована компанія, якій довіряли без сумнівів. Зараз же видно явну деградацію сервісу: небажання визнавати власні помилки, уникнення відповідальності та формальний підхід до вирішення проблем. Дуже розчарований таким ставленням і сподіваюся, що компанія все ж зверне увагу на якість обслуговування, інакше втратить ще більше довіри своїх клієнтів.
Добрий день, Сергію.Всі деталі цієї ситуації були розглянуті. Ми ретельно перевірили інформацію стосовно вашого запиту. За результатами перевірки не встановлено фактів, які б підтвердили пошкодження товару під час перевезення. Офіційну письмову відповідь по претензії відправили на електронну пошту.
Отзыв о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта) по адресу Київ, г. Буча, ул. Горького, 8 Смс про надходження післяплати не приходять,від слова зовсім.І вже не перший раз. Приходиш через добу,як вказано,починають задовбувати "А смс було?".Не буо кажу,Ну то чекайте. Смс не було ще 2 дні,приходжу,а співробітник каже,так післяплата вже 2 дні ,як доступна,там можна було і без смс-ки....Питання,оця вся прийдіть пізніше,навіщо? Без образ,але буду переходити на Укрпошту.(особливо,після Вашого подорожчання послуг) Смс про надходження післяплати не приходять,від слова зовсім.І вже не перший раз. Приходиш через добу,як вказано,починають задовбувати "А смс було?".Не буо кажу,Ну то чекайте. Смс не було ще 2 дні,приходжу,а співробітник каже,так післяплата вже 2 дні ,як доступна,там можна було і без смс-ки....Питання,оця вся прийдіть пізніше,навіщо? Без образ,але буду переходити на Укрпошту.(особливо,після Вашого подорожчання послуг)
Я вже 8 днів чекаю чекаю посилку яка застряла в Бельгіїльгії, якого фіга де вона?!?!?NP00000004361908NPG Я вже 8 днів чекаю чекаю посилку яка застряла в Бельгії льгії, якого фіга де вона?!?!?NP00000004361908NPG
25 листопада 2025 року мною оформлено відправлення до США, номер 59 5000 0522 8639. Плановий час доставки - 4 грудня.28 грудня посилка прибула до митного терміналу MOSNOV (Чехія), хоча практично усі мої відправлення до США транспортувалися через Варшаву. Сьогодні - 6 грудня, відправлення знаходиться на митному терміналі MOSNOV вже більше тижня. Починаючи з 2 грудня я... Читать отзыв 25 листопада 2025 року мною оформлено відправлення до США, номер 59 5000 0522 8639. Плановий час доставки - 4 грудня.28 грудня посилка прибула до митного терміналу MOSNOV (Чехія), хоча практично усі мої відправлення до США транспортувалися через Варшаву. Сьогодні - 6 грудня, відправлення знаходиться на митному терміналі MOSNOV вже більше тижня. Починаючи з 2 грудня я спілкуюся з фахівцями НП на гарячій лінії. На моє запитання - коли планується доставка отримувачу, чому є затримка (плановий час 4 грудня, отримувач чекає...) - відповіді такі: Все нормально, так працює система; Все за планом; на початку тижня відправлення буде транспортовано; В кінці тижня відправлення буде транспортовано, тощо. Можу зробити висновок - фахівці ПН не визнавали наявність проблеми щодо вчасної доставки. Мене активно запевняли, що все за планом та нормально.Зафіксувала претензію щодо строків доставки на гарячій лінії. Обіцяли зв'язатися з колегами та визначити причину затримки. Також повідомити про це отримувача з США. Ніяких повідомлень наразі не отримано.5 грудня Я особисто отримала повідомлення від НП дуже дивного змісту: "Звертаємося до вас із важливим оновлення щодо статусу вашого міжнародного відправлення в США. У зв'язку з підвищеним навантаженням на авіалінії виникла проблема з опрацюванням вантажів. Ми докладаємо максимальних зусиль і співпрацюємо з усіма партнерами, щоб прискорити доставку. Орієнтовна дата доставки в США 04.12.25, дата доставки одержувачу - до 13.12.25".У зв'язку з цим повідомленням у мене виникли логічні запитання: 1. У чому конкретно полягають згадані вами "важливі оновлення щодо статусу вашого міжнародного відправлення в США". Статус відправлення НЕ оновлений . 2. повідомлення від НП щодо відправлення датовано 5 грудня, у повідомленні заявлений строк доставки в США - 4 грудня. Це помилка? Адже в момент відправки цього повідомлення про так зване оновлення статусу відправлення досі знаходиться MOSNOV, зрозуміло, це не США. Який сенс вашого повідомлення щодо строку доставки 4 грудня?. 3. Стосовно зауваження про навантаження на авіалінії, яке звучить у повідомленні як виправдання про затримку. У мене в даний моментє декілька відправлень до США, усі вони відправлені пізніше 25 листопада. Але УСІ транспортуються іншим шляхом (через Варшаву), більшість з нихнаразі вже в США. Я можу зробити висновок, що завантаженість авіаліній НЕ має відношення до строків транспортування.На даний момент отримувач відправлення за номером 59 5000 0522 8639 в США обурений неякісною роботою НП, невиконанням термінів доставки, відсутністю змістовної комунікації, відсутністю планового терміну доставки. Для нього важливо отримати відправлення ВЧАСНО. Цього нажаль не відбулося. Більш того, наразі невідома доля відправлення. Пропоную керівництву ПН запровадити систему штафних санкцій за недотримання кампанією заявлених строків доставки відправлень. Дякую!
Заказал Банку протеина и две маленькие баночки витамин из Польского магазина, через Нова Пошта, в вес должен был выйти в районе 2.5кг. Оценочная стоимость 2600грн. В итоге вес 3.5кг посчитали, цена доставки 991грн, практически половина стоимости товара!!! Вы вообще адекватные? Первый и послединй раз пользуюсь данной услугой, проще на перевозчиков заказать(автобусы), ребята бы такую посылку доставили за 250-400грн максимум. Заказал Банку протеина и две маленькие баночки витамин из Польского магазина, через Нова Пошта, в вес должен был выйти в районе 2.5кг. Оценочная стоимость 2600грн. В итоге вес 3.5кг посчитали, цена доставки 991грн, практически половина стоимости товара!!! Вы вообще адекватные? Первый и послединй раз пользуюсь данной услугой, проще на перевозчиков заказать(автобусы), ребята бы такую посылку доставили за 250-400грн максимум.
Доброго ранку! Вага відправлення рахується не лише за фактичною масою товару, а й з урахуванням упаковки та габаритів посилки — саме тому показник міг зрости з очікуваних 2,5 кг до 3,5 кг. Тариф формується автоматично на основі цих параметрів і умов міжнародної доставки. Нам шкода, що сервіс не виправдав ваших очікувань. Дякуємо, що поділились відгуком — для нас це важливо.
Вітаю! Бачу що якісь проблеми у нової пошти останні півроку, почну по черзі. Всі мої посилки які йдуть на поштомат ЗАВЖДИ затримуються на день або два тому що «немає вільних комірок» або просто без причини посилка не приходить. Ну окей, я розумію що іноді буває таке що на поштоматі немає місця, але щоб кожен раз? І добре якщо б це... Читать отзыв Вітаю! Бачу що якісь проблеми у нової пошти останні півроку, почну по черзі. Всі мої посилки які йдуть на поштомат ЗАВЖДИ затримуються на день або два тому що «немає вільних комірок» або просто без причини посилка не приходить. Ну окей, я розумію що іноді буває таке що на поштоматі немає місця, але щоб кожен раз? І добре якщо б це було так - я переадресував і швиденько вона поїхала на відділення або інший поштомат, але ні, спочатку в депо, потім переоформлення, потім знову виявиться що на іншому поштоматі немає вільної комірки або знову не буде причини, так і чекаєш на посилку 5 днів з КИЄВА до КИЄВА, тому що вона перед цим ще поїхала у Дніпро (але це вже нюанси логістики).По іншій міжнародній посилці, раніше я замовляв товари з-за кордону взагалі без проблем через НП глобал, доставка була прогнозованою максимум тиждень-півтора, і ось я роблю нове замовлення із США (10 листопада), там моє замовлення потрапляє на склад НП глобал 12 листопада і починаються пригоди, вона потрапляє до Німеччини, потім до Бельгії, потім до Чехії, там застрягає, проходить декілька днів, починається рух, думаю ну нарешті посилка буде в мене в руках скоро, але ні, 29 листопада вона потрапляє на митницю (прекрасно розумію що такі ситуації трапляються), але в службі підтримки мені просто кажуть чекати (тим часом на пошті вже був лист що мені треба на пошту відправити необхідні документи), ні в додатку не було пушів, ні повідомлень на телефон, ні дзвінків, просто на пошту, а якщо це спам? І я на ліву пошту відправлю свої документи? У міст експрес доречі є повноцінна форма для заповнення яка зручніше. І хтозна скільки б я чекав поки мене оповістять тими каналами через які я і роблю замовлення на новій пошті, окей, розмитнили 4 грудня, а вже 6 грудня, посилка досі на міжнародному складі, відправлення невідомо коли планується, а ще воно буде їхати на поштомат, тобто загальний термін доставки більше місяця, тому що як завжди посилка приїде до поштомату (або спочатку до Дніпра, потім знову до Києва), мені скажуть (або не скажуть) що вільних комірок немає, так буде пару-трійку разів і МОЖЛИВО я отримаю свою посилку до Різдва яку замовляв в першій половині листопада. Доречі в той же час робив замовлення з аліекспрес, посилка вже давно в мене, по Україні доставка була Укрпоштою і це БЕЗКОШТОВНО на відміну від доставки НП шопінг, де я більше тисячі заплачу за доставку і розмитнення через брокера НП, тому що як виявляється через портал митниці я не можу самостійно це зробити, тому що поки посилка вважається міжнародною, то мій номер телефона і пошта не підходять для митного оформлення. Трек-номер NP00000004346474NPG, я розраховую на компенсацію доставки або ще щось, обіцянки «завтра-післязавтра все доставлять» вже не працюють і прекрасно розумію що служба підтримки не може вплинути на процеси логістики, але я все ж рекомендую новій пошті щось робити з цим всим, це вже спостерігається масово і перехід на Міст або Укрпошту де вартість доставки ще й нижча, виглядає перспективним з такими проблемами з доставкою. Цей лист потенційно буде і в тредс і тікток і ютубі якщо так буде продовжуватися.
Доброго ранку! Дуже шкода, що ви отримали такі емоції від нашої співпраці. Наразі посилка транспортується по місту Київ, очікуйте, будь ласка, на сповіщення про прибуття у поштомат. Вибачте за незручності.
Хочу висловити щиру подяку компанії Нова пошта за стабільно високий рівень сервісу. Дуже задоволена оперативністю роботи, швидкою доставкою та уважним ставленням до відправлень. Посилки завжди приходять вчасно, у гарному стані, а відстеження працює чітко й зручно.Окремо відзначу професійність працівників відділень — завжди ввічливі, швидко обслуговують і допомагають з усіма питаннями. Приємно мати справу з сервісом, який дійсно дбає про... Читать отзыв Хочу висловити щиру подяку компанії Нова пошта за стабільно високий рівень сервісу. Дуже задоволена оперативністю роботи, швидкою доставкою та уважним ставленням до відправлень. Посилки завжди приходять вчасно, у гарному стані, а відстеження працює чітко й зручно.Окремо відзначу професійність працівників відділень — завжди ввічливі, швидко обслуговують і допомагають з усіма питаннями. Приємно мати справу з сервісом, який дійсно дбає про клієнтів.Дякую Новій пошті за надійність і стабільну якість! Продовжую користуватися й із задоволенням рекомендую.
Хочу висловити величезну вдячність працівникам "Нової пошти" відділення номер 7, м. Запоріжжя, за їхню невтомну працю та відмінний сервіс!Щоразу приємно відзначати вашу швидкість, ввічливість та професіоналізм. Особлива подяка оператору Аліна за допомогу та швидкому вирішенню проблемного питання. Хочу висловити величезну вдячність працівникам "Нової пошти" відділення номер 7, м. Запоріжжя, за їхню невтомну працю та відмінний сервіс!Щоразу приємно відзначати вашу швидкість, ввічливість та професіоналізм. Особлива подяка оператору Аліна за допомогу та швидкому вирішенню проблемного питання.
Доброго ранку! Нам пощастило мати таких клієнтів, які діляться добром 💖 Ваші слова — наш заряд на нові доставки радості! Ваш відгук — це як “+1 до карми” нашого відділення 😇 Дякуємо від усієї команди!
На жаль супер швидка доставка взагалі не швидка,не отримала своєї посилки в зазначений час,повідомлення теж не прийшли,що затрималась і чому.Розчарована повністю,дитина залишилася без подарунка.Добре,що тарифи піднімаються. На жаль супер швидка доставка взагалі не швидка,не отримала своєї посилки в зазначений час,повідомлення теж не прийшли,що затрималась і чому.Розчарована повністю,дитина залишилася без подарунка.Добре,що тарифи піднімаються.
Шо сталось,чому різко посилки перестали приходити в зазначені терміни, а інколи навіть і раніше приходили?Вчора мали отримати посилку до дня народження, за доставку в поштомат сплатили аж 215грн,не дох&уя лі?Звісно ніх&я не прийшло, дзвоню ввечері до оператора, кажу так і так,посилка застрягла в адресному депо і не рухається,на що отримала відповідь «не поїхала бо в поштоматі нема вільних... Читать отзыв Шо сталось,чому різко посилки перестали приходити в зазначені терміни, а інколи навіть і раніше приходили?Вчора мали отримати посилку до дня народження, за доставку в поштомат сплатили аж 215грн,не дох&уя лі?Звісно ніх&я не прийшло, дзвоню ввечері до оператора, кажу так і так,посилка застрягла в адресному депо і не рухається,на що отримала відповідь «не поїхала бо в поштоматі нема вільних комірок»Думаю,бл&ть,раніше просто без моєї згоди, на сусіднє відділення її переадресували, а тут вона навіть не виїхала до того поштомату. ОкейЗробила переадресацію на відділення ,сьогодні в 13:00 вона мала виїхати з того депо,і ніхера, знову дзвоню,кажу де посилка? Шось там промявлили про те шо запит передано і тд і всеЯкщо якась накладка,бл&ять просто вкажіть, шо вона приїде в інший день,пізніше,шоб я як дурочка не сиділа і не гадала, де вона там валяєтьсяЧи її вкрали,чи загубили хзСвято зіпсоване,пасібо
Доброго ранку! Щиро перепрошуємо затримку доставки вашої посилки. Ми докладаємо максимум зусиль, аби ви отримали її якнайшвидше. Тримаємо питання на контролі.
Щоб купити нові коробки на відділенні, треба обов'язково повідомити повністттю ПІБ.... Навіщо? Але перепитали, вам точно потрібен чек чи ні. Ви не повинні перепитувати, а повинні видавати, бо є Закон!Сподіваюсь що на наступн покупку коробки не треба бути робити спеціальну вакцину, дозвіл від мера чи Президента, скан ока і так далі.. Щоб купити нові коробки на відділенні, треба обов'язково повідомити повністттю ПІБ.... Навіщо? Але перепитали, вам точно потрібен чек чи ні. Ви не повинні перепитувати, а повинні видавати, бо є Закон!Сподіваюсь що на наступн покупку коробки не треба бути робити спеціальну вакцину, дозвіл від мера чи Президента, скан ока і так далі..
Нова пошта з листопада 2025 підняла тарифи на доставку, в т.ч. збільшила вартість доставки в поштомати, але при цьому погіршила якість. Посилка, що повинна була доставлена в поштомат 4.12, 5.12 ще в дорозі, і кол-центр обіцяє її доставку не раніше 6.12. І то, це ще не гарантія . Навіщо тоді ці розрахункові дати? Як можна щось планувати?... Читать отзыв Нова пошта з листопада 2025 підняла тарифи на доставку, в т.ч. збільшила вартість доставки в поштомати, але при цьому погіршила якість. Посилка, що повинна була доставлена в поштомат 4.12, 5.12 ще в дорозі, і кол-центр обіцяє її доставку не раніше 6.12. І то, це ще не гарантія . Навіщо тоді ці розрахункові дати? Як можна щось планувати? За що підвищена вартість???
Я отримала промокод як компенсацію за затримку терміну доставки.В останній день дії цього промокоду я зробила замовлення 20451309498114. Знижка була успішно застосована та відображена у фінальній сумі, і система прийняла її при оформленні накладної.Проте, наступного дня цей промокод був анульований, і відповідно, знижка з мого замовлення зникла.Вважаю таку ситуацію абсолютно неприйнятною. Видаючи компенсацію за свої помилки, а... Читать отзыв Я отримала промокод як компенсацію за затримку терміну доставки.В останній день дії цього промокоду я зробила замовлення 20451309498114. Знижка була успішно застосована та відображена у фінальній сумі, і система прийняла її при оформленні накладної.Проте, наступного дня цей промокод був анульований, і відповідно, знижка з мого замовлення зникла.Вважаю таку ситуацію абсолютно неприйнятною. Видаючи компенсацію за свої помилки, а потім забираючи її, ви підриваєте будь-яку довіру.Промокод, який спрацював, має залишатися дійсним.Ця ситуація стала останньою краплею. Через цей інцидент, а також через абсолютно безрезультатні спроби вирішити питання з вашою гарячою лінією, моє ставлення до покупки остаточно зіпсоване.Я прийняла рішення взагалі більше ніколи не користуватися вашим сервісом. Ваше ставлення до клієнтів є вкрай незадовільним.
Доброго ранку! Раді, що змогли вирішити питання. Як казав Ейнштейн: “Серед труднощів приховані можливості”. А ми завжди поруч, щоб ці можливості швидко знаходити й перетворювати на готові рішення 🚀
На початку листопада замовила посилки з США і вони доїхали за 5-6 днів, вони їхали в Польщу, а далі до нас. Тому я була впевнена, що до 06.12 мені буде доставлено все те, що я замовила, але посилки поїхали в тур по Європі. Менеджер нової пошти мені зазначив, що посилки їдуть від 8 днів, хоча на сайті пише, що... Читать отзыв На початку листопада замовила посилки з США і вони доїхали за 5-6 днів, вони їхали в Польщу, а далі до нас. Тому я була впевнена, що до 06.12 мені буде доставлено все те, що я замовила, але посилки поїхали в тур по Європі. Менеджер нової пошти мені зазначив, що посилки їдуть від 8 днів, хоча на сайті пише, що з США від 5. Коли настане дата відправки рейсу? Чи можливо посилка загубилася? В чому причина?
Добрий день!Строки доставки дійсно залежать від маршруту, завантаженості митних хабів та сезонних піків, і зараз, у грудні, всі міжнародні напрямки працюють із підвищеним навантаженням. Менеджер повідомив мінімальний строк за актуальними на сьогодні даними — від 8 днів, щоб ви орієнтувалися реалістично. Перепрошуємо за незручності.
Користуємося для відправлень виключно послугами Нової Пошти. Як відомо ідеала немає ніде, але послуги НП були найкращими, незважаючи на високу вартість. Але наша організація не звертала уваги на ціни, а дивилася на якісний сервіс і відповідальність за доставку вантажу клієнту. В переважній більшості випадків все було добре, але були і прикрі випадки пошкодження вантажу при перевезенні. НП завжди виплачувала матеріальну... Читать отзыв Користуємося для відправлень виключно послугами Нової Пошти. Як відомо ідеала немає ніде, але послуги НП були найкращими, незважаючи на високу вартість. Але наша організація не звертала уваги на ціни, а дивилася на якісний сервіс і відповідальність за доставку вантажу клієнту. В переважній більшості випадків все було добре, але були і прикрі випадки пошкодження вантажу при перевезенні. НП завжди виплачувала матеріальну компенсацію за пошкоджений вантаж, що було важливою підставою для користування послугами виключно НП. Але по ЕН 20 4512 9163 1601 щось пішло не так. Відправили дві коробки на Київ. Перед відправкою сфотографували їх на відділенні щоб надіслати фото отримувачу. Стан коробок був ідеальний. Приїхав вантаж до отримувача пошкоджений, коробки розірвані. Отримувач відмовився від отримання. На претензію Нова пошта відмовляє в компенсації оскільки: цитата " не встановлено фактів які б підтвердили пошкодження під час перевезення". Іншими словами : між прийняттям вантажу і його видачею був факт пошкодження, але не встановлено що це було під час перевезення". Навіть нема що сказати. До цієї ситуації до НП була повага, як до винятково порядної організації, а зараз якось незрозуміло. Такі справи.
Детально перевірили інформацію стосовно вашого запиту. За результатами перевірки не встановлено фактів, які б підтвердили пошкодження під час перевезення. Тому рішення залишається чинним.
Отзыв о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта) по адресу Вінниця, ул. Пирогова, 31 Я отримала посилку20451307177683, в якій була книга, а мав приїхати комбінезон дитячий зимовий. На що працівники ледь відреагували на третій день, мою посилку переплутали ще у місті відправника , ніхто її не знайшов і відшкодували 200 грн, наче знущання, комбінезон коштував 3000 грн і яще за доставку , за недбальство працівників, за яке я заплатила 3075... Читать отзыв Я отримала посилку20451307177683, в якій була книга, а мав приїхати комбінезон дитячий зимовий. На що працівники ледь відреагували на третій день, мою посилку переплутали ще у місті відправника , ніхто її не знайшов і відшкодували 200 грн, наче знущання, комбінезон коштував 3000 грн і яще за доставку , за недбальство працівників, за яке я заплатила 3075 грн,просто жах, працівники нічого не зробили і зателефонували лише на 3 день , дуже не задоволена
Достоинства:
Немає
Недостатки:
Зник вантаж , відшкодували лише 6% суми , не рекомендую
Посилка їде з США до України (ebay). З США до Європи пороїхалась ідеально. Але з 27 числа й до сьогодення мені пишуть одне те й саме "Бельгія. Планова дата відправки рейсу перенесена". Карл, жду неділю поки вона неможе виїхати з Бельгії, чому так довго?!Номер посилки: NP00000004361908NPG Посилка їде з США до України (ebay). З США до Європи пороїхалась ідеально. Але з 27 числа й до сьогодення мені пишуть одне те й саме "Бельгія. Планова дата відправки рейсу перенесена". Карл, жду неділю поки вона неможе виїхати з Бельгії, чому так довго?!Номер посилки: NP00000004361908NPG
Добрий день! Наразі є певні затримки, тому рейс із Бельгії було перенесено. При цьому робимо усе можливе, аби прискорити цей процес. Щиро перепрошуємо за затримку та просимо трошки терпіння.
Доброго дня, звертаюся до вас стосовно відправлення 20451305264068.Посилка була відправлена 27.11.До теперішнього часу невідомо де вона знаходиться.У посилці були вкрай необхідні речі..Мали доставити 29.11.Спочатку самовільно переадресували посилку без мого відома,потім застрягла в Києві,а зараз взагалі хтозна куди звертатися.На гарячу лінію телефонувала неодноразово,говорять що вони не можуть нічим допомогти. Дуже часто користуюсь вашими послугами,але тепер задуматися треба!!! Доброго дня, звертаюся до вас стосовно відправлення 20451305264068.Посилка була відправлена 27.11.До теперішнього часу невідомо де вона знаходиться.У посилці були вкрай необхідні речі..Мали доставити 29.11.Спочатку самовільно переадресували посилку без мого відома,потім застрягла в Києві,а зараз взагалі хтозна куди звертатися.На гарячу лінію телефонувала неодноразово,говорять що вони не можуть нічим допомогти. Дуже часто користуюсь вашими послугами,але тепер задуматися треба!!!
Ольго, накладну повернення створили. Посилку вже опрацювали, невдовзі буде завантаження для подальшого транспортування.Додатково на ваш номер телефону надіслали промокод на наступну доставку 🙏