Отзыв об АЛЛО по адресу Нетішин, ул. Независмости, 11 Сьогодні вразила не порядність персоналу Нетішинської філії АЛЛО. Які не замінили зіпсований товар, хоча при придбанні завірили, що проблем не буде. Я їм повірила і сама не перевірила. Свято нового року для моєї дитини було зіпсовано.
Достоинства:
Плюси відсутні
Недостатки:
Персонал професійно доводить людей до нервового зриву
Добрий день. Наталія, приносимо Вам вибачення за незручності. Для того, щоб ми могли розібратися в ситуації і постаратися її виправити, будь ласка, перешліть цей відгук із зазначенням адреси магазину і Вашими контактними даними на електронну адресу [email protected].
Отзыв об АЛЛО по адресу Нетішин, ул. Независмости, 11 Сьогодні вразила не порядність персоналу Нетішинської філії АЛЛО. Які не замінили зіпсований товар, хоча при придбанні завірили, що проблем не буде. Я їм повірила і сама не перевірила. Свято нового року для моєї дитини було зіпсовано.
Достоинства:
———
Недостатки:
Персонал професійно доводить людей до нервового зриву
Отзыв об АЛЛО по адресу Нетішин, ул. Независмости, 11 Сьогодні вразила не порядність персоналу Нетішинської філії АЛЛО. Які не замінили зіпсований товар, хоча при придбанні завірили, що проблем не буде. Я їм повірила і сама не перевірила. Свято нового року для моєї дитини було зіпсовано.
Недостатки:
Персонал професійно доводить людей до нервового зриву
Отзыв об АЛЛО по адресу Нетішин, ул. Независмости, 11 Шановні клієнти магазинів Алло!!!Прошу звернути вашу увагу на те що данний сайт такий-же "развод" як і сама компанія Алло!! В моїй ситуації проблема по данний час не вирішена!!!Написав свій відгук з претензіями на що відреагували і запропонували написати контактні дані для вирішення проблеми,що я і зробив!!!В той-же день зателефонували і пообіцяли вирішити питання на протязі 3-х робочих днів!Пройшов вже тиждень... Читать отзыв Шановні клієнти магазинів Алло!!!Прошу звернути вашу увагу на те що данний сайт такий-же "развод" як і сама компанія Алло!! В моїй ситуації проблема по данний час не вирішена!!!Написав свій відгук з претензіями на що відреагували і запропонували написати контактні дані для вирішення проблеми,що я і зробив!!!В той-же день зателефонували і пообіцяли вирішити питання на протязі 3-х робочих днів!Пройшов вже тиждень і тиша,я так розумію що цей сайт ніщо інше як "замилювання очей"!!!Звичайно,хто захоче повертати кошти за телефон!!!Шановні споживачі,дивлячись на свою ситуацію,якщо у вас виникають проблеми з магазином "Алло" раджу вам невідкладно звертатися до суду(особисто я в понеділок так і зроблю) тому що ця "кантора" по хорошому повернути мої-ж кошти не хоче!!!
Добрий день. Віталій, приносимо вибачення за незручності. За Вашим питання Вам було надано юридичну відповідь, засновану на чинному законодавстві України. Якщо у Вас залишилися невирішені питання, то Ви можете звернутися за телефоном нашої гарячої лінії 0-800-300-100 або іншим зручним для Вас способом. Дякуємо Вам за відгук про АЛЛО. Всього доброго. Звертайтеся до нас ще.
Отзыв об АЛЛО по адресу Нетішин, ул. Независмости, 11 Доброго дня!!!!!Сьогодні отримали офіційну відповідь в магазині АЛЛО в м.Нетішині з відмовою повернення коштів за телефон Samsung galaxy J7 Gold. Прошу Вас звернути увагу на суттєві недоліки зі сторони вашої компанії!!! 1)Якість роботи смартфона,у порівнянні з попереднім,суттєво відрізняється(не та якість знімків камери,звичайні "мп3" не відтворюються за допомогою стандартних додатків,про перегляді відео гріється) 2)Смартфон який видавався на магазині в м.Нетішин... Читать отзыв Доброго дня!!!!!Сьогодні отримали офіційну відповідь в магазині АЛЛО в м.Нетішині з відмовою повернення коштів за телефон Samsung galaxy J7 Gold. Прошу Вас звернути увагу на суттєві недоліки зі сторони вашої компанії!!! 1)Якість роботи смартфона,у порівнянні з попереднім,суттєво відрізняється(не та якість знімків камери,звичайні "мп3" не відтворюються за допомогою стандартних додатків,про перегляді відео гріється) 2)Смартфон який видавався на магазині в м.Нетішин був у розпакованому вигляді(заводська пломба на коробці пристрою була пошкоджена до розпаковки пристрою),особисто я не можу вважати що пристрій дійсно новий,а не знятий з вітрини за 5-хвилин до приходу в магазин!!! 3)Попередній гаджет(який знаходився на сервісному ремонті,десь зник при транспортуванні) цитую:"Ваш телефон транспортується з сервіса Самсунг" 4)Як виявилось з часом, в чеку про купівлю і в акті про приймання на сервісний ремонт(попереднього гаджета) не повна відповідність цифр IMEI. 5)Я не юрист,але не вважаю дану відповідь як юридично обгрунтованою(на відповіді не було вказано ні прізвища,ініціалів особи,яка дала офіційну відповідь,ні печатки компанії,які внесла керуюча магазином по моїй вимозі).Я припускаю видачу відповіді підробкою магазину!!!
Добрий день. Виталий , приносимо вибачення за доставлені незручності. Для того щоб розібратися в ситуації, що склалася підкажіть, будь ласка, номер Вашого контактного телефону. Просимо продублювати Ваше звернення із зазначенням контактних даних на адресу електронної пошти [email protected]. Дякую Вам за відгук про АЛЛО. Всього найкращого. Звертайтеся до нас ще.
Отзыв об АЛЛО по адресу Нетішин, ул. Независмости, 11 Очередной неприятный случай! Купил в рассрочку телефон, покупал в субботу 06.02.2016 перед самым закрытием! Из-за суматохи внимательно не прочел, что подписал, это вне сомнения мои проблемы, но был удивлен, когда в договоре были вписаны еще две позиции, которые я не покупал и не собирался. 1. компьютерная техника. Пакет Премиум настройки, о которых я знать не знал 2. стартовый пакет Киевстар,... Читать отзыв Очередной неприятный случай! Купил в рассрочку телефон, покупал в субботу 06.02.2016 перед самым закрытием! Из-за суматохи внимательно не прочел, что подписал, это вне сомнения мои проблемы, но был удивлен, когда в договоре были вписаны еще две позиции, которые я не покупал и не собирался. 1. компьютерная техника. Пакет Премиум настройки, о которых я знать не знал 2. стартовый пакет Киевстар, который мне дали якобы в подарок, но в последствии оказалось, что оплата за него вбита в чек. Когда я пришел в магазин и спросил у менеджера, почему так получилось, и что это за услуги, которые стоят не много н мало 899грн Он начал придумывать, что это услуга, которую необходимо было у них приобрести, что бы получить скидку на телефон, хотя в договоре ничего об этом не сказано, и что купил эту услугу я узнал уже читая договор дома,а не как это полагается, у менеджера!Насколько я понимаю, что эта услуга должна была быть вбита в чек с моего согласия и меня должны были предупредить о данном нюансе. Оплатил то, чего не получил, да и в этом нет необходимости! На разрешение данной ситуации персонал магазина не идет, отстаивая свою точку зрения, что якобы не смогли бы мне сделать скидку без покупки этой непонятной услуги. Хотя уже предлагают установить мне эти "премиум настройки". Будем бороться за правду далее! хотя читал довольно таки резонансные отзывы о работе данного магазина по всей территории нашей страны, но всё же не оставлял надежд, что у нас в Нетешине все не так, но нет, ошибался!
Добрый день. Олег, приносим свои извинения за сложившуюся ситуацию. Подскажите, пожалуйста, подробности Вашего обращения в магазин: адрес магазина и Ваши контактные данные. Просим продублировать Ваше обращение с указанием контактных данных на адрес электронной почты [email protected]. Это поможет разобраться в ситуации и избежать подобных ситуаций в будущем. Надеемся, что данный инцидент не повлияет на Ваше отношение к компании в целом. Спасибо Вам за отзыв об АЛЛО. Всего доброго. Обращайтесь к нам ещё.
Отзыв об АЛЛО по адресу Нетішин, ул. Независмости, 11 П"ять місяців назад придбав для дочки гаджет Nomi I500 Sprint .... Через деякий період на виробі відстала від корпуса частина декоративної деталі ..... А ще через деякий час і сам виріб перестав функціонувати ... Він попросту перестав вмикатись ...
Добрий день. Шкодуємо, що з Вашим телефоном стався гарантійний випадок. Для того, щоб розібратися в ситуації, що склалася підкажіть, будь ласка, номер Вашого контактного телефону. Інформацію просимо Вас надіслати на адресу електронної пошти [email protected], додатково просимо Вас продублювати Ваше звернення в листі. Дякуємо Вам за відгук, на все добре, звертайтесь в АЛЛО.
Отзыв об АЛЛО по адресу Нетішин, ул. Независмости, 11 Жахливий магазин. Телефон не відповідає своїм характеристикам, повернути не можливо. Будемо подавати скаргу в захист справ споживачів та в міліцію за шахрайство
Добрий день. Ярослав, ми жалкуємо, що Ви зіткнулися з подібним в нашій компанії. Підкажіть, будь ласка, Ваш контактний номер телефону для того, щоб ми могли зв'язатися з Вами і врегулювати Ваше запитання. Просимо продублювати Ваше звернення з зазначенням контактних даних на адресу електронної пошти [email protected]. Сподіваємося, що даний інцидент не вплине на Ваше ставлення до компанії в цілому. Дякуємо Вам за відгук. На все добре. Звертайтеся до нас ще.
Добрый день. Подскажите, пожалуйста, в каком городе Вас интересует приобретение для того, чтоб мы могли Вас более точно проинформировать о интересующей Вам модели. Для предоставления данной информации, подскажите, пожалуйста, Ваш контактный номер телефона. Просим продублировать Ваше обращение с указанием контактных данных на адрес электронной почты [email protected]. Благодарим Вас за отзыв. Всего доброго. Обращайтесь к нам ещё.
Отзыв об АЛЛО по адресу Нетішин, ул. Независмости, 11 Самое отвратительное отношение к клиентам планшет должны были вернуть 25 дней назад.На мои вопросы отвечают ничего не знаем пишите заявление.Планшетом пользовалась всего сутки забрали в ремонт с тех пор ни денег,ни планшет, ни ответов.Обращаюсь к выше стоящему начальству разберитесь в сложившейся ситуации и верните мне мою вещ.
Добрый день. Олена, приносим свои извинения за доставленные неудобства. Для того что бы разобраться в сложившейся ситуации подскажите, пожалуйста, точный адрес магазина, название модели и Ваши контактные данные. Просим продублировать Ваше обращение с указанием контактных данных на адрес электронной почты [email protected]. Надеемся, что данный инцидент не повлияет на Ваше отношение к компании в целом. Спасибо Вам за отзыв. Всего доброго. Обращайтесь к нам ещё.
Отзыв об АЛЛО по адресу Нетішин, ул. Независмости, 11 Замовила телефон LG L65 D 285 через інтернет магазин (30.08 субота), передзонили бистро, сказали що на протязі 5 робочих днів телефон прийде в магазин вказаний мною в замовлені. Чекала до 06.09, наступної суботи, ніхто не подзвонив, вирішила сама дізнатися звернулася до інтернет оператора. На сайті написали, що телефон вже в магазині. Пішла в магазин, дівчина на ім'я Анастасія мені сказала,... Читать отзыв Замовила телефон LG L65 D 285 через інтернет магазин (30.08 субота), передзонили бистро, сказали що на протязі 5 робочих днів телефон прийде в магазин вказаний мною в замовлені. Чекала до 06.09, наступної суботи, ніхто не подзвонив, вирішила сама дізнатися звернулася до інтернет оператора. На сайті написали, що телефон вже в магазині. Пішла в магазин, дівчина на ім'я Анастасія мені сказала, що телефона ще немає, можливо буде ввечері, або завтра зранку. Ми з нею домовились, що коли телефон надійде в магазин вона мені зателефонує. Я знову чекаю... В понеділок 08.09 дзвоню сама вже в магазин і мені жіночий голос повідомляє, що телефон вже два дні в магазині, чому я його не забираю. я була ошарашена. В магазині мені сказали, що мене було повідомлено, але коли і яким способом пояснити не змогли. Телефон я купила, додатково оплатила послугу наклеювання плівки 29 грн (плівка 65 грн), це ще один удар, її наклеїли на частину фронтальної камери і коли робиш знімок є біла полоса, плівку прийшлось здерти вдруге вона вже не клеїться, прийдеться купити нову, а це лишні розтрати, день спорчено і 94 грн в сраку (вибачте). Ще ця мила дівчика мені видала сертифікат на заміну телефону вразі поломки, акий по її словам безкоштовний, а в чеку вийшло 179 грн, зорводняк. Мене додатково розвели на 273 грн. Магазин Алло мене розчарував, рекомендувати цей магазин для друзів і знайомих не буду, щоб не розчаровувались. Реклама не відповідає дійсності, якість обслуговування тягне на 3. Одна надія на те, що телефон виявиться кращої якості ніж обслуговування.
Добрий день. Юлія, приносимо вибачення за доставлені незручності. Впевнені, що подібна ситуація скоріше виключення, ніж правило і нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з подібним. Хочемо подякувати, що звернули увагу на дану ситуацію. Інформація буде передана керівництву для розгляду і вжиття необхідних заходів для поліпшення якості обслуговування. Сподіваємося, що даний інцидент не вплине на Ваше ставлення до компанії в цілому. Дякуємо Вам за відгук. На все добре. Звертайтеся до нас ще.
АЛЛО
РОЗНИЧНАЯ СЕТЬ "АЛЛО-телеком" Основана в 1998 году. Цель "АЛЛО-телеком" - быть розничным решением №1 в Украине как для мобильной и стационарной связи, так и для портативных технологий. "АЛЛО-телеком"- это: наибольшая специализированная сеть по количеству магазинов и доле рынка мобильных телефонов; насчитывает более 480 салонов связи; представлена в 137 городах; внедряет... подробнее
Прикрість
Прикрість
Прикрість
Замилювання очей
попередній відгук десь зник
1)Якість роботи смартфона,у порівнянні з попереднім,суттєво відрізняється(не та якість знімків камери,звичайні "мп3" не відтворюються за допомогою стандартних додатків,про перегляді відео гріється)
2)Смартфон який видавався на магазині в м.Нетішин... Читать отзыв Доброго дня!!!!!Сьогодні отримали офіційну відповідь в магазині АЛЛО в м.Нетішині з відмовою повернення коштів за телефон Samsung galaxy J7 Gold. Прошу Вас звернути увагу на суттєві недоліки зі сторони вашої компанії!!!
1)Якість роботи смартфона,у порівнянні з попереднім,суттєво відрізняється(не та якість знімків камери,звичайні "мп3" не відтворюються за допомогою стандартних додатків,про перегляді відео гріється)
2)Смартфон який видавався на магазині в м.Нетішин був у розпакованому вигляді(заводська пломба на коробці пристрою була пошкоджена до розпаковки пристрою),особисто я не можу вважати що пристрій дійсно новий,а не знятий з вітрини за 5-хвилин до приходу в магазин!!!
3)Попередній гаджет(який знаходився на сервісному ремонті,десь зник при транспортуванні) цитую:"Ваш телефон транспортується з сервіса Самсунг"
4)Як виявилось з часом, в чеку про купівлю і в акті про приймання на сервісний ремонт(попереднього гаджета) не повна відповідність цифр IMEI.
5)Я не юрист,але не вважаю дану відповідь як юридично обгрунтованою(на відповіді не було вказано ні прізвища,ініціалів особи,яка дала офіційну відповідь,ні печатки компанії,які внесла керуюча магазином по моїй вимозі).Я припускаю видачу відповіді підробкою магазину!!!
Отзыв
Купил в рассрочку телефон, покупал в субботу 06.02.2016 перед самым закрытием!
Из-за суматохи внимательно не прочел, что подписал, это вне сомнения мои проблемы, но был удивлен, когда в договоре были вписаны еще две позиции, которые я не покупал и не собирался.
1. компьютерная техника. Пакет Премиум настройки, о которых я знать не знал
2. стартовый пакет Киевстар,... Читать отзыв Очередной неприятный случай!
Купил в рассрочку телефон, покупал в субботу 06.02.2016 перед самым закрытием!
Из-за суматохи внимательно не прочел, что подписал, это вне сомнения мои проблемы, но был удивлен, когда в договоре были вписаны еще две позиции, которые я не покупал и не собирался.
1. компьютерная техника. Пакет Премиум настройки, о которых я знать не знал
2. стартовый пакет Киевстар, который мне дали якобы в подарок, но в последствии оказалось, что оплата за него вбита в чек.
Когда я пришел в магазин и спросил у менеджера, почему так получилось, и что это за услуги, которые стоят не много н мало 899грн
Он начал придумывать, что это услуга, которую необходимо было у них приобрести, что бы получить скидку на телефон, хотя в договоре ничего об этом не сказано, и что купил эту услугу я узнал уже читая договор дома,а не как это полагается, у менеджера!Насколько я понимаю, что эта услуга должна была быть вбита в чек с моего согласия и меня должны были предупредить о данном нюансе.
Оплатил то, чего не получил, да и в этом нет необходимости!
На разрешение данной ситуации персонал магазина не идет, отстаивая свою точку зрения, что якобы не смогли бы мне сделать скидку без покупки этой непонятной услуги. Хотя уже предлагают установить мне эти "премиум настройки".
Будем бороться за правду далее!
хотя читал довольно таки резонансные отзывы о работе данного магазина по всей территории нашей страны, но всё же не оставлял надежд, что у нас в Нетешине все не так, но нет, ошибался!
П"ять місяців назад придбав для дочки гаджет Nomi I500 Sprint ....
П"ять місяців назад придбав для дочки гаджет Nomi I500 Sprint .... Через деякий період на виробі відстала від корпуса частина декоративної деталі ..... А ще через деякий час і сам виріб перестав функціонувати ... Він попросту перестав вмикатись ...