Отзыв об АЛЛО по адресу Київ, ул. Мишуги, 4 Відвідала сьогодні ваш магазин Алло у ТЦ Піраміда. Перевипускали картку mono. Дуже неприємний персонал у магазині. Обслуговував молодик з довгим волоссям, нестримний і не ввічливий. Обслуговування - це не просто продати щось, а й приділити увагу людині, правильно пояснивши без нервів. Але тут у хлопця немає розуміння з ким він розмовляє і що і як це треба робити. Тому вирок... Читать отзыв Відвідала сьогодні ваш магазин Алло у ТЦ Піраміда. Перевипускали картку mono. Дуже неприємний персонал у магазині. Обслуговував молодик з довгим волоссям, нестримний і не ввічливий. Обслуговування - це не просто продати щось, а й приділити увагу людині, правильно пояснивши без нервів. Але тут у хлопця немає розуміння з ким він розмовляє і що і як це треба робити. Тому вирок магазину, за грубість, невтриманість і погане обслуговування клієнта. Ще за те, що не вивчають матеріал- коло обслуговування. Набирають то студентів, то якихось людей, яким би йти ще вчитися. Неякісний персонал і погане ставлення до людини, короче неповага
Добрий день. Приносимо вибачення за незручності. Просимо Вас написати на електронну адресу [email protected], більш детальніше та вказати Ваш номер телефону та час і дату коли звертались до магазину, щоб ми змогли розглянути дану ситуацію. З повагою, Олександр, Департамент Турботи про Клієнтів
Отзыв об АЛЛО по адресу Київ, ул. Мишуги, 4 Саме тут видача усіх замовлень лише після предʼявлення документу (майте на увазі перед тим як йти в цей магазин). Високомірні працівники. Замість вирішення проблемних ситуацій, навпаки стаорюють їх для покупця. Краще звернутись в іншу фізичну точку.
Добрий день.Приносимо вибачення за незручності. Просимо Вас написати на електронну адресу [email protected] Ваш номер телефону щоб ми змогли розглянути дану ситуацію. З повагою, Ірина, Департамент Турботи про Клієнтів.
Отзыв об АЛЛО по адресу Київ, ул. Мишуги, 4 Магазин отримав кошти за б/г розрахунком, а коли прийшов час забирати товар, співробітники з місця видачі не змогли надати придбаний телефон, а щоб не вибачатися і нічого не пояснювати під формальним привовдом відмовили у видачі (причепилися, що у фопа покупця немає підпису бухгалтера в довіреності, змусили обманом поставити цей підпис, після чого звинуватили у підробці документів і вигнали з магазину).... Читать отзыв Магазин отримав кошти за б/г розрахунком, а коли прийшов час забирати товар, співробітники з місця видачі не змогли надати придбаний телефон, а щоб не вибачатися і нічого не пояснювати під формальним привовдом відмовили у видачі (причепилися, що у фопа покупця немає підпису бухгалтера в довіреності, змусили обманом поставити цей підпис, після чого звинуватили у підробці документів і вигнали з магазину). А керівник магазину, у телефонній розмові, у відповідь на обгрунтовані претензії - просто посміявся і сказав, що взагалі не хоче, щоб ми щось купували. І щоб повернути кошти ми вже довбемося 3й день Ось так звичайна покупка перетворилася на суцільний головний біль. Купуйте в них лише те, що бачите очима тут і зараз, а не карткою через інтернет, аба за б/г розрахунком, бо можете мати такі самі проблеми як ми.
Добрий день, Юрій. Приносимо вибачення за незручності.Дякую за наданну інформацію. Ваш відгук буде розглянуто. З повагою, Олександр, Департамент Турботи про Клієнтів. Показать 1 ответ
Отзыв об АЛЛО по адресу Київ, ул. Мишуги, 4 Продали роутер з заводським браком. Відмова в гарантійному ремонті. Так роблять тільки магазини-ноунейми, яки живуть тільки сьогоднішнім днем.
Добрий день. Перепрошую за створені незручності. Ваш відгук був переданий нашим спеціалістам для ретельного аналізу та подальших заходів з метою покращення якості наших послуг. інформацію перевіримо. Дякуємо за відгук. З повагою Олександр, Департамент Турботи про Клієнтів Показать 1 ответ
Отзыв об АЛЛО по адресу Київ, ул. Мишуги, 4 Купив ноутбук трохі більше року назад. Операційну систему встановлював за додаткові кошти. Все працювало, а десь місяць тому при спробі скористатися програмою HP support assistance почав з"являтись напис "на теріторії Росії не обслуговується".Представник магазину сказав,що це моя проблема. Зареєструвався на сайті HP , але вирішити проблему не вдалося. Але що цікаво : дата продажу на сайті HP вказана за пів... Читать отзыв Купив ноутбук трохі більше року назад. Операційну систему встановлював за додаткові кошти. Все працювало, а десь місяць тому при спробі скористатися програмою HP support assistance почав з"являтись напис "на теріторії Росії не обслуговується".Представник магазину сказав,що це моя проблема. Зареєструвався на сайті HP , але вирішити проблему не вдалося. Але що цікаво : дата продажу на сайті HP вказана за пів року до мого придбання товару вказанному в чеку...Пояснення одне: купили в Росії, завезли "контрабасом" і продали кінцевому споживачу...Як би не війна, все мабуть працювало б...До речі, представництво HP в Україні закрито , а сайт підтримки направляє в загальний чат користувачів світу. Ще стосовно нарахування бонусів: так і не зміг ними скористатися...Все заплутано. Так що майте на увазі нюанси роботи АЛЛО
Доброго дня. Приносимо вибачення за незручності. Просимо Вас надати серійний номер пристрою на електронну адресу [email protected], із зазначенням Ваших контактних даних, щоб ми змогли розглянути дану ситуацію, та вжити відповідних заходів, щодо покращення якості нашої роботи. З повагою, компанія Алло.
Отзыв об АЛЛО по адресу Київ, ул. Мишуги, 4 Магазин ужасный , купили бракованный самокат .За год четыре раза была одна и та же поломка ,в сервисе держали по месяцу и толком ничего не устраняли.Не рекомендую покупать что-то в этом магазине, потратите деньги, время, нервы.
Доброго дня. Приносимо вибачення за незручності.Просимо Вас детальніше описати ситуацію на електронну адресу [email protected] із зазначенням Ваших контактних даних, адресою магазина або номером замовлення щоб ми змогли розглянути дану ситуацію Показать 1 ответ
Отзыв об АЛЛО по адресу Київ, ул. Мишуги, 4 Купил телефон в Киеве на Мишуги. Через 7 дней перестал видеть сеть. Магазин отказался обменять на новый, ссылаясь на статью 9, хотя телефон имеет полностью товарный вид. В гарантийном сервисе определили причину поломки, сгорела плата, то есть телефон имел заводской брак. Но не смотря на это магазин Алло не хочет менять телефон на новый, тем самым делаем вывод, что магазин... Читать отзыв Купил телефон в Киеве на Мишуги. Через 7 дней перестал видеть сеть. Магазин отказался обменять на новый, ссылаясь на статью 9, хотя телефон имеет полностью товарный вид. В гарантийном сервисе определили причину поломки, сгорела плата, то есть телефон имел заводской брак. Но не смотря на это магазин Алло не хочет менять телефон на новый, тем самым делаем вывод, что магазин Алло нарушает статью 8 прав потребителей, не уважает своих покупателей и плевать хотел на закон и права своих покупателей. В держспоживстандарте рекомендовали обращаться в суд на не законные действия магазина Алло. Не рекомендую данный магазин. Всем хороших покупок в магазинах которые уважают закон и дорожат своими покупателями.
Доброго дня. Шкода, що з товаром стався гарантійний випадок. Хочемо також пояснити цю ситуацію. Ми пропонуємо нові телефони від виробника. Відповідно до закону «Про захист прав споживачів» протягом 14 днів є можливість повернути товар, якщо він не був у використанні ст.9 «Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, якщо він не використовувався та якщо збережено його товарний вигляд .». Якщо у процесі використання у пристрої виникають складнощі в роботі, товар передається на гарантійне обслуговування в сервісний центр виробника для її підтвердження, де дана складність за рішенням сервісного центру усувається або здійснюється заміна пристрою/повернення коштів.
Отзыв об АЛЛО по адресу Київ, ул. Мишуги, 4 Магазин который не уважает и не дорожит своими покупателями. Последний раз делаю покупку в данном магазине. Купил телефон, через пару дней перестал видеть сим карту. Попросил обменять на новый телефон, но получил отказ. Сказали, что только через гарантию, хотя 14 дней не прошло, телефон в идеальном состоянии. Разговаривал с адвокатом, он говорит, что нужно через суд, по другому с Алло... Читать отзыв Магазин который не уважает и не дорожит своими покупателями. Последний раз делаю покупку в данном магазине. Купил телефон, через пару дней перестал видеть сим карту. Попросил обменять на новый телефон, но получил отказ. Сказали, что только через гарантию, хотя 14 дней не прошло, телефон в идеальном состоянии. Разговаривал с адвокатом, он говорит, что нужно через суд, по другому с Алло не получится.
Добрый день. Сожалеем, что с товаром произошел гарантийный случай. Хотим также пояснить данную ситуацию. Мы предоставляем новые телефоны от производителя. Согласно закона «О защите прав потребителей» в течение 14 дней есть возможность вернуть товар, если он не был в использовании ст.9 «Потребитель имеет право на обмен товара надлежащего качества в течение четырнадцати дней, если он не использовался и если сохранен его товарный вид.». В случае если в процессе использования в устройстве возникают сложности в работе, товар передаётся на гарантийное обслуживание в сервисный центр производителя для её подтверждения, где данная сложность по решению сервисного центра устраняется или осуществляется замена устройства/возврат денежных средств.
Отзыв об АЛЛО по адресу Київ, ул. Мишуги, 4 Приехал в магазин, потратил на дорогу 300 грн в одну сторону, а б/у товар продают как новый! В магазине нахамили! Не рекомендую покупать ничего в этом магазине!
Добрый день, Артем. Приносим Вам извинения за этот неприятный инцидент. Пожалуйста, перешлите Ваш отзыв с указанием контактного номера и адреса магазина на электронный адрес [email protected] чтобы мы смогли разобраться в ситуации и улучшить наш сервис.
Отзыв об АЛЛО по адресу Київ, ул. Мишуги, 4 Как работает алё – коротко. Один сотрудник не проверив работу телефона и комплект выставляет на сайт. Там только потёртости в остальном экей .Описание на сайте заполнил свою работу отпахал молодец. Другой получил телефон заказной, звонит клиенту всё класс забирайте я его даже не проверял и не включал (полностью сдох аккум.) Зачем телефон почти новый да и не царская это работа... Читать отзыв Как работает алё – коротко. Один сотрудник не проверив работу телефона и комплект выставляет на сайт. Там только потёртости в остальном экей .Описание на сайте заполнил свою работу отпахал молодец. Другой получил телефон заказной, звонит клиенту всё класс забирайте я его даже не проверял и не включал (полностью сдох аккум.) Зачем телефон почти новый да и не царская это работа проверить телефон перед выдачей, пусть клиент сам заряжает главное в работе Алё позвонить и сказать всё класс забирайте это барахло и делайте с ним что хотите. Мы же Вас обманули что вы ещё хотите. Третий это уже элита Алё горячая линия . Куда ты типа позвонил, ты что обалдел отрывать меня в воскресенья от подушки. Ну и дальше пошло уже оцените алё как мы классно работаем – разводим клиентов. Потом специалист кол-центр. Что случилось, ой мы белые пушистые ,не может быть, как жаль что так получилось мы всё решим ,мы починим . А решения нет и никто не предложил что мы телефон починим и в течении недели допустим и вы получите свой заказ.
Добрый день. Сожалеем что Вы столкнулись с данной ситуацией и в Вашем смартфоне проявились сложности в работе. Мы всегда рекомендуем проверять устройство при получении. Если же дефект был обнаружен уже после выноса заказа за пределы пункта выдачи, товар передаётся на гарантийное обслуживание в сервисный центр производителя где данная сложность по решению сервисного центра устраняется или осуществляется замена устройства/возврат денежных средств.
Отзыв об АЛЛО по адресу Київ, ул. Мишуги, 4 7.11 купил телефон самсунг А40 на второй день понял что с ним что то не то заряда батареи хватает на 20 мин обратился в магазин что бы вернуть 15.11.19 мне предложили отправить в сервис для проверки с сервиса перезвонили что что предположение подтвердились и они заменили всю плату . По возврату с ремонта я потребовал возврат денег или компенсацию так... Читать отзыв 7.11 купил телефон самсунг А40 на второй день понял что с ним что то не то заряда батареи хватает на 20 мин обратился в магазин что бы вернуть 15.11.19 мне предложили отправить в сервис для проверки с сервиса перезвонили что что предположение подтвердились и они заменили всю плату . По возврату с ремонта я потребовал возврат денег или компенсацию так как он с заводским брам хоть и отремонтировали но я заплатил как за новый а если он с браком то и цена должна быть другая пока я получил только отказ . Дело принципа это так не оставлю .Мой совет не покупайте а Алло во первых все на много дороже чем в других магазинах качество ни какое да и еще хамство .Уважайте себя а такие магазины как Алло обходите другой дорогой
Достоинства:
нет
Недостатки:
не уважение к клиенту ,товар//ширпотреб/ хамское отношение и самое главное они не признают свои ошибки ,в таких магазинах не должно быть будущего
Добрый день, Владимир Николаевич. Сожалеем, что с товаром произошел гарантийный случай. Хотим также пояснить данную ситуацию. Согласно закона «О защите прав потребителей» в течение 14 дней есть возможность вернуть товар, если он не был в использовании ст.9 «Потребитель имеет право на обмен товара надлежащего качества в течение четырнадцати дней, если он не использовался и если сохранен его товарный вид.». В случае если в процессе использования в устройстве возникают сложности в работе, товар передаётся на гарантийное обслуживание в сервисный центр производителя для её подтверждения, где данная сложность по решению сервисного центра устраняется или осуществляется замена устройства/возврат денежных средств.
Отзыв об АЛЛО по адресу Київ, ул. Мишуги, 4 Покупала мобильный телефон,слёзно уговаривали купить страховку которая стоит 1300грн что в случаи поломки или разбитого экрана отремонтируют течении 2х дней, а когда таки розбила экран говорят ждать 2 недели +нужно будет ещё доплатить %. Так проще поменять экран в любом сервисе течении 1максимум 2 дня.
Отзыв об АЛЛО по адресу Київ, ул. Мишуги, 4 Как всегда продали товар с витрины не предупредив, надули что в упаковке запечатан ZTE 8 mini. Заказ 300115511 26.02.2019 проработал до 11.03.2019. скорее микрофон здох,слышимости с другим абонентом 0.гарантийный талон не заполнили(наверно для развода по гарантии)отвез в алё-отстой по гарантии. Предложений по замене или подменном телеф. или доплаты на другой девайс не поступало.Рожи у всех кислые мол чё ты... Читать отзыв Как всегда продали товар с витрины не предупредив, надули что в упаковке запечатан ZTE 8 mini. Заказ 300115511 26.02.2019 проработал до 11.03.2019. скорее микрофон здох,слышимости с другим абонентом 0.гарантийный талон не заполнили(наверно для развода по гарантии)отвез в алё-отстой по гарантии. Предложений по замене или подменном телеф. или доплаты на другой девайс не поступало.Рожи у всех кислые мол чё ты пришёл вези сам в сервис быстрее будет,а мы везти будем 6 дней- наверно на родину в Китай. Очень жаль нет желания покупать что либо в данной сети и не советую.
Отзыв об АЛЛО по адресу Київ, ул. Мишуги, 4 Хочу розповісти свій досвід співпраці з «Алло». Мій син, якому майже вісім років, два роки збирав на телефон, відкладаючи подарункові гроші та гроші за успішне навчання (за шкільні оцінки 10, 11 та 12 давав йому по 10 грн). Він назбирав майже 5000грн. Коли отримав бажану суму ми пішли в магазин Xiaomi (це філія ТОВ «АЛЛО», хоча в чеках... Читать отзыв Хочу розповісти свій досвід співпраці з «Алло». Мій син, якому майже вісім років, два роки збирав на телефон, відкладаючи подарункові гроші та гроші за успішне навчання (за шкільні оцінки 10, 11 та 12 давав йому по 10 грн). Він назбирав майже 5000грн. Коли отримав бажану суму ми пішли в магазин Xiaomi (це філія ТОВ «АЛЛО», хоча в чеках було зазначено ФОП Ткач Наталія Валентинівна, ІПН2631606724 – напевно ухиляються таким чином від сплати податків, бо з ФОП вони значно менші) за адресою: м.Київ, вул..Мішуги,4 в ТЦ Піраміда. Малий сам проконсультувався у продавців та зупинив свій вибір на Xiaomi Redmi Note 4. Я вмовляв його почекати та придбати телефон через інтернет, бо так дешевше, але дружина переконала, що краще взяти в ліцензійному магазині, аби була гарантія у випадку поломок. Візуально телефон був справний, але не могли вставити сім-карту, бо вона була старого взірця. Того ж дня сім-карту замінили на сучаснішу, проте коли вставили її в телефон, я замітив ваду: сім карта не ввесь час показувалася активною, телефон не завжди показував наявність мережі, при спробі телефонувати телефон не завжди проводив дзвінки та видавав інформацію: «недоступна мобільна мережа: Проблема була наявна як з використанням слоту для сім- карти №1, так і з використанням слоту сім-карти №2. При використанні інших сім-карт проблема повторювалася. Оскільки дана робота телефону вказувала на заводський брак вже наступного дня я звернувся до продавця з вимогою замінити телефон на інший. Незважаючи на те, що продавці погодилися зі мною, що проблеми з телефоном існують (вставляли навіть свої сім-карти), в цьому проханні мені було відмовлено під приводом, що на екрані були дрібні подряпини. Акцентую Вашу увагу що на той час неозброєним оком я не зміг побачити цих подряпин. Враховуючи цей факт та вважаючи, що мої права, як споживача, відповідно до «Закону про захист прав споживачів» були порушені, я написав письмове звернення. Відповідь на дане звернення я отримав, проте юристи ТОВ «АЛЛО» також відмовили мені у моєму праві заміни телефону через «подряпини», пропонуючи «безоплатно усунути недоліки товару в розумний строк, передавши телефон на сервіс через продавця». Я вважаю, що даними діями, також були порушені мої права, як споживача, оскільки мова йшла про заводський брак, який робив неможливим використання телефону, а у випадку його ремонту представниками сервісної служби, моя дитина вже матиме не новий телефон із заводським виготовленням, на що сподівався, купуючи його в офіційному магазині, а матиме телефон, який ремонтувався сервісною службою та відповідно коштує, як мінімум, на 30%-40% дешевше, як б/в в порівнянні з новим. Мені довелось передати телефон в магазин згідно для передачі в сервісну службу для отримання їх заключення. Проте знову в магазині зіткнувся з порушенням моїх прав споживача та Закону України «Про захист прав споживачів». Справа в тому, що згідно умов на яких Вони приймають телефони в ремонт, вимагають для цього 21 день та 6 днів на транспортування. Я б дуже хотів показати директору ТОВ «АЛЛО» - Лисенко К.П. очі та вираз обличчя свого сина. Уявляєте, що він йшов до мети мати телефон два роки, а врешті мова йде про те, що в кращому випадку матиме телефон, в якому ковирялися криворукі майстри «сертифікованих» продавцем сервісантів, тобото тих, які відстоюють інтереси продавця, про що й можете переконатися з інших відгуків на сайті. Звичайно, представник ТОВ «АЛЛО», судячи по іншим відгукам, якщо зверне увагу на цю скаргу напише: «Закон один для всіх Всі питання до сервісу, без нього нічого не зробимо». Цікаво, той же Закон говорить: «При пред'явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти днів з дати його пред'явлення. На письмову вимогу споживача на час ремонту йому надається (з доставкою) товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) незалежно від моделі. Для цього продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) зобов'язані створювати (мати) обмінний фонд товарів. Перелік таких товарів визначається Кабінетом Міністрів України. За кожний день затримки виконання вимоги про надання товару аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) та за кожний день затримки усунення недоліків понад установлений строк (чотирнадцять днів) споживачеві виплачується неустойка відповідно в розмірі одного відсотка вартості товару». Цікаво, що на моє прохання стосовно надання мені аналогічного телефону для користування під час ремонту та зменшити термін ремонту, мені відмовили! То може, Лисенко К.П, закон не один для всіх? Виходить, що майже місяць дитина буде без телефону, в кращому випадку отримає телефон не новий, а після криворуких майстрів сервісу, а в гіршому випадку мені доведеться ремонтувати за власний кошт чи купувати самому ж новий телефон. Проте я наголошую, що в ТОВ «Алло» я більше не зроблю жодної покупки, а краще купувати телефони у сірих постачальників через інтернет, принаймні дешевше на 30%, а «гарантія ТОВ «Алло»» не вартує паперу, на якому прописана. Хоча через стреси та сльози свого сина я буду доводити цю справу до кінця. Обов’язково буду звертатися зі скаргою в Укрдержспоживслужбу та збираю папери для позову в суд, дякувати Богу маю родича-юриста! Сергій.
Достоинства:
нет
Недостатки:
не отвечают за заявленые обезательства при покупке товара, нарушают правапотребителей
Доброго дня. Сергій, жалкуємо про складності з Вашим пристроєм. Підкажемо, що Ви повністю вірні в своїх утвержденіяв щодо законів. Якщо на пристрої є сліди експлуатації або заявлений дефект, то повернення товару може бути проведено на підставі висновку з сервісного центру. Також, термін ремонту - встановлений законом - 14 днів або за згодою сторін. Якщо у Вас буде якась незручна обставина або ситуація яка суперечить закону, будь ласка, напишіть на електронну адресу [email protected] і ми посприяємо в правомірному вирішенні питання. Показать 1 ответ
Добрый день. Александр, приносим извинения за неудобства. Наша компания всегда старается решить вопрос максимально эффективном для клиента и действует на основании законодательства Украины в котором указано, что согласно закона «О защите прав потребителей» ст.9 «Потребитель имеет право на обмен товара надлежащего качества в течение четырнадцати дней, если он не использовался и если сохранен его товарный вид.» а так же ст. 8 «Товар подлежит возврату/обмену в случае выявления в течение установленного гарантийного срока существенных недостатков, возникших по вине производителя товара подтвержденных заключением экспертизы.» возврат товара может быть произведён по решению сервисного центра после диагностики. Вы можете обратиться с Вашим вопросом на нашу горячую линию 0-800-300-100 и наши специалисты помогут Вам в его решении. Спасибо Вам за отзыв об АЛЛО. Всего доброго. Обращайтесь к нам еще. Показать 3 ответа
Отзыв об АЛЛО по адресу Київ, ул. Мишуги, 4 Xiaomi Redmi Note 3 Pro Смартфон не плохой для интернета и игрушек , но камера , с заявленными 16 мегапикселями , не выдает и 8-и, а видео вообще полный отстой. Купил в "АЛЛО" о чем теперь очень жалею . Не связывайтесь с "АЛЛО" при покупке телефонов дешевле 6000 грн.
Достоинства:
Оформят очень быстро.
Недостатки:
Подсунут телефон который не работает и не обслуживается.
Добрый день. Александр, приносим извинения за неудобства. Мы сожалеем, что у Вас сложилось подобное мнение о нашей компании. Также, хотим заметить, что это отзыв скорее относится к компании производителю, а не продавцу товаров. Спасибо Вам за отзыв об АЛЛО. Всего доброго. Обращайтесь к нам еще. Показать 2 ответа
Отзыв об АЛЛО по адресу Київ, ул. Мишуги, 4 Два тижні тому намагався придбати сумку для фотоапарата. Замовив через сайт із безкоштовною доставкою у магазин. Впродовж тижня телефонував, обіцяли привезти, досі не довезли. Не витрачайте марно часу.
Добрий день. Ігор, приносимо вибачення за незручності. Для того, щоб ми могли розібратися в даному питанні і допомогти в його вирішенні, просимо продублювати Ваше звернення із зазначенням контактних даних на адресу електронної пошти [email protected]. Дякуємо Вам за відгук про АЛЛО. Всього доброго. Звертайтеся до нас ще.
Отзыв об АЛЛО по адресу Київ, ул. Мишуги, 4 Откровенное впаривание доп. услуг. под фразой "обязательное условие рассрочки, покупка дополнительного сервиса" Обман сотрудника банка - сотрудник с бейджиком Привата оформил мне рассрочку в каком-то Акценте и так случайно совсем никак об этом не сказал, а при оформлении при ответе на вопросы не обмолвился и словом что кредит не от Приватбанка, клиентом которого я являюсь. Само собой... Читать отзыв Откровенное впаривание доп. услуг. под фразой "обязательное условие рассрочки, покупка дополнительного сервиса" Обман сотрудника банка - сотрудник с бейджиком Привата оформил мне рассрочку в каком-то Акценте и так случайно совсем никак об этом не сказал, а при оформлении при ответе на вопросы не обмолвился и словом что кредит не от Приватбанка, клиентом которого я являюсь. Само собой что я сам обязан читать бумажки которые подписываю. Только это не вопрос законности а вопрос человечности и обслуживании. "Спасибо" Вам огромное! Итог: радость от покупки смартофона нивелирована ощущением обмана персоналом магазина. 6 лет до этого пользовался интернет магазинами, изменил привычке и вот результат. Кстати пошел в их магазин, потому что интернет магазин Алло вовремя не доставил телефон. уж очень хотелось. Вот и поплатился
Добрый день. Приносим свои извинения за сложившуюся ситуацию. Подскажите, пожалуйста, подробности Вашего обращения в магазин: дату, адрес магазина и Ваши контактные данные. Просим продублировать Ваше обращение с указанием контактных данных на адрес электронной почты [email protected]. Это поможет разобраться в ситуации и избежать подобных ситуаций в будущем. Надеемся, что данный инцидент не повлияет на Ваше отношение к компании в целом. Спасибо Вам за отзыв об АЛЛО. Всего доброго. Обращайтесь к нам ещё.
Отзыв об АЛЛО по адресу Київ, ул. Мишуги, 4 Добрый день! Купила телефон мне продавец предложила услугу "экстра замена", Но она предоставила не правильные сведения. Она нам сказала что телефон можно будет обменять даже если поломка произошла по вине владельца. Треснутое стекло и т.д. (уточнила что сама своей дочке меняла недавно так как та стекло разбила) Так где же правда? И почему Ваши продавцы предоставляют не правдивую информацию? И... Читать отзыв Добрый день! Купила телефон мне продавец предложила услугу "экстра замена", Но она предоставила не правильные сведения. Она нам сказала что телефон можно будет обменять даже если поломка произошла по вине владельца. Треснутое стекло и т.д. (уточнила что сама своей дочке меняла недавно так как та стекло разбила) Так где же правда? И почему Ваши продавцы предоставляют не правдивую информацию? И как я могу вернут 10% за Вашу абсолютно не нужную Экстра замену?
Добрый день. Мила, приносим свои извинения от имени компании за доставленные неудобства. Подскажите, пожалуйста, подробности Вашего обращения в магазин: дату, адрес магазина и Ваши контактные данные. Просим продублировать Ваше обращение с указанием контактных данных на адрес электронной почты [email protected]. Это поможет разобраться в ситуации и решить Ваш вопрос. Надеемся, что данный инцидент не повлияет на Ваше отношение к компании в целом. Спасибо Вам за отзыв об АЛЛО. Всего доброго. Обращайтесь к нам ещё. Показать 2 ответа
Отзыв об АЛЛО по адресу Київ, ул. Мишуги, 4 Киев, ТЦ Пирамида на Позняках, набрали молодых парней, которые в два часа дня едва передвигаются, то ли они слишком самовлюбленные и думают, что они там для красоты, то ли пасивны к работе.
Добрый день. Мы приносим свои извинения за доставленные неудобства. Просим Вас более детально описать сложившуюся ситуацию на наш электронный адрес [email protected] с указанием Ваших контактных данных. Это поможет разобраться в ситуации и избежать подобных ситуаций в будущем. Спасибо Вам за отзыв. Всего доброго. Обращайтесь к нам ещё.
АЛЛО
РОЗНИЧНАЯ СЕТЬ "АЛЛО-телеком" Основана в 1998 году. Цель "АЛЛО-телеком" - быть розничным решением №1 в Украине как для мобильной и стационарной связи, так и для портативных технологий. "АЛЛО-телеком"- это: наибольшая специализированная сеть по количеству магазинов и доле рынка мобильных телефонов; насчитывает более 480 салонов связи; представлена в 137 городах; внедряет... подробнее
Погане обслуговування
Приносимо вибачення за незручності. Просимо Вас написати на електронну адресу [email protected], більш детальніше та вказати Ваш номер телефону та час і дату коли звертались до магазину, щоб ми змогли розглянути дану ситуацію.
З повагою, Олександр, Департамент Турботи про Клієнтів
маг. Алло, ТЦ «Піраміда»
Apple iPhone 13 128GB
А керівник магазину, у телефонній розмові, у відповідь на обгрунтовані претензії - просто посміявся і сказав, що взагалі не хоче, щоб ми щось купували.
І щоб повернути кошти ми вже довбемося 3й день Ось так звичайна покупка перетворилася на суцільний головний біль. Купуйте в них лише те, що бачите очима тут і зараз, а не карткою через інтернет, аба за б/г розрахунком, бо можете мати такі самі проблеми як ми.
Неклієнтоорієнтовний магазин
Перепрошую за створені незручності. Ваш відгук був переданий нашим спеціалістам для ретельного аналізу та подальших заходів з метою покращення якості наших послуг. інформацію перевіримо.
Дякуємо за відгук.
З повагою Олександр, Департамент Турботи про Клієнтів Показать 1 ответ
не відомо яким товаром торгують
Ще стосовно нарахування бонусів: так і не зміг ними скористатися...Все заплутано. Так що майте на увазі нюанси роботи АЛЛО
Приносимо вибачення за незручності. Просимо Вас надати серійний номер пристрою на електронну адресу [email protected], із зазначенням Ваших контактних даних, щоб ми змогли розглянути дану ситуацію, та вжити відповідних заходів, щодо покращення якості нашої роботи.
З повагою, компанія Алло.
Ужасное обслуживание
Покупка телефона, обман
В держспоживстандарте рекомендовали обращаться в суд на не законные действия магазина Алло.
Не рекомендую данный магазин.
Всем хороших покупок в магазинах которые уважают закон и дорожат своими покупателями.
Алло - Пирамида
Последний раз делаю покупку в данном магазине.
Купил телефон, через пару дней перестал видеть сим карту.
Попросил обменять на новый телефон, но получил отказ.
Сказали, что только через гарантию, хотя 14 дней не прошло, телефон в идеальном состоянии.
Разговаривал с адвокатом, он говорит, что нужно через суд, по другому с Алло... Читать отзыв Магазин который не уважает и не дорожит своими покупателями.
Последний раз делаю покупку в данном магазине.
Купил телефон, через пару дней перестал видеть сим карту.
Попросил обменять на новый телефон, но получил отказ.
Сказали, что только через гарантию, хотя 14 дней не прошло, телефон в идеальном состоянии.
Разговаривал с адвокатом, он говорит, что нужно через суд, по другому с Алло не получится.
На горячей линии сказали что товар запакованный, а по факту товар б/у!
Алло -отстой
наглое отношение к клиенту
По возврату с ремонта я потребовал возврат денег или компенсацию так... Читать отзыв 7.11 купил телефон самсунг А40 на второй день понял что с ним что то не то заряда батареи хватает на 20 мин обратился в магазин что бы вернуть 15.11.19 мне предложили отправить в сервис для проверки с сервиса перезвонили что что предположение подтвердились и они заменили всю плату .
По возврату с ремонта я потребовал возврат денег или компенсацию так как он с заводским брам хоть и отремонтировали но я заплатил как за новый а если он с браком то и цена должна быть другая пока я получил только отказ . Дело принципа это так не оставлю .Мой совет не покупайте а Алло во первых все на много дороже чем в других магазинах качество ни какое да и еще хамство .Уважайте себя а такие магазины как Алло обходите другой дорогой
Брехуны и разводилы
Алло - Отстой
Очень жаль нет желания покупать что либо в данной сети и не советую.
Гарантія ТОВ «Алло»» не вартує паперу, на якому прописана!
Мій син, якому майже вісім років, два роки збирав на телефон, відкладаючи подарункові гроші та гроші за успішне навчання (за шкільні оцінки 10, 11 та 12 давав йому по 10 грн). Він назбирав майже 5000грн. Коли отримав бажану суму ми пішли в магазин Xiaomi (це філія ТОВ «АЛЛО», хоча в чеках... Читать отзыв Хочу розповісти свій досвід співпраці з «Алло».
Мій син, якому майже вісім років, два роки збирав на телефон, відкладаючи подарункові гроші та гроші за успішне навчання (за шкільні оцінки 10, 11 та 12 давав йому по 10 грн). Він назбирав майже 5000грн. Коли отримав бажану суму ми пішли в магазин Xiaomi (це філія ТОВ «АЛЛО», хоча в чеках було зазначено ФОП Ткач Наталія Валентинівна, ІПН2631606724 – напевно ухиляються таким чином від сплати податків, бо з ФОП вони значно менші) за адресою: м.Київ, вул..Мішуги,4 в ТЦ Піраміда. Малий сам проконсультувався у продавців та зупинив свій вибір на Xiaomi Redmi Note 4. Я вмовляв його почекати та придбати телефон через інтернет, бо так дешевше, але дружина переконала, що краще взяти в ліцензійному магазині, аби була гарантія у випадку поломок.
Візуально телефон був справний, але не могли вставити сім-карту, бо вона була старого взірця. Того ж дня сім-карту замінили на сучаснішу, проте коли вставили її в телефон, я замітив ваду: сім карта не ввесь час показувалася активною, телефон не завжди показував наявність мережі, при спробі телефонувати телефон не завжди проводив дзвінки та видавав інформацію: «недоступна мобільна мережа: Проблема була наявна як з використанням слоту для сім- карти №1, так і з використанням слоту сім-карти №2. При використанні інших сім-карт проблема повторювалася.
Оскільки дана робота телефону вказувала на заводський брак вже наступного дня я звернувся до продавця з вимогою замінити телефон на інший. Незважаючи на те, що продавці погодилися зі мною, що проблеми з телефоном існують (вставляли навіть свої сім-карти), в цьому проханні мені було відмовлено під приводом, що на екрані були дрібні подряпини. Акцентую Вашу увагу що на той час неозброєним оком я не зміг побачити цих подряпин. Враховуючи цей факт та вважаючи, що мої права, як споживача, відповідно до «Закону про захист прав споживачів» були порушені, я написав письмове звернення. Відповідь на дане звернення я отримав, проте юристи ТОВ «АЛЛО» також відмовили мені у моєму праві заміни телефону через «подряпини», пропонуючи «безоплатно усунути недоліки товару в розумний строк, передавши телефон на сервіс через продавця». Я вважаю, що даними діями, також були порушені мої права, як споживача, оскільки мова йшла про заводський брак, який робив неможливим використання телефону, а у випадку його ремонту представниками сервісної служби, моя дитина вже матиме не новий телефон із заводським виготовленням, на що сподівався, купуючи його в офіційному магазині, а матиме телефон, який ремонтувався сервісною службою та відповідно коштує, як мінімум, на 30%-40% дешевше, як б/в в порівнянні з новим. Мені довелось передати телефон в магазин згідно для передачі в сервісну службу для отримання їх заключення. Проте знову в магазині зіткнувся з порушенням моїх прав споживача та Закону України «Про захист прав споживачів». Справа в тому, що згідно умов на яких Вони приймають телефони в ремонт, вимагають для цього 21 день та 6 днів на транспортування.
Я б дуже хотів показати директору ТОВ «АЛЛО» - Лисенко К.П. очі та вираз обличчя свого сина. Уявляєте, що він йшов до мети мати телефон два роки, а врешті мова йде про те, що в кращому випадку матиме телефон, в якому ковирялися криворукі майстри «сертифікованих» продавцем сервісантів, тобото тих, які відстоюють інтереси продавця, про що й можете переконатися з інших відгуків на сайті. Звичайно, представник ТОВ «АЛЛО», судячи по іншим відгукам, якщо зверне увагу на цю скаргу напише: «Закон один для всіх Всі питання до сервісу, без нього нічого не зробимо». Цікаво, той же Закон говорить: «При пред'явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти днів з дати його пред'явлення. На письмову вимогу споживача на час ремонту йому надається (з доставкою) товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) незалежно від моделі. Для цього продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) зобов'язані створювати (мати) обмінний фонд товарів. Перелік таких товарів визначається Кабінетом Міністрів України. За кожний день затримки виконання вимоги про надання товару аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) та за кожний день затримки усунення недоліків понад установлений строк (чотирнадцять днів) споживачеві виплачується неустойка відповідно в розмірі одного відсотка вартості товару».
Цікаво, що на моє прохання стосовно надання мені аналогічного телефону для користування під час ремонту та зменшити термін ремонту, мені відмовили! То може, Лисенко К.П, закон не один для всіх?
Виходить, що майже місяць дитина буде без телефону, в кращому випадку отримає телефон не новий, а після криворуких майстрів сервісу, а в гіршому випадку мені доведеться ремонтувати за власний кошт чи купувати самому ж новий телефон. Проте я наголошую, що в ТОВ «Алло» я більше не зроблю жодної покупки, а краще купувати телефони у сірих постачальників через інтернет, принаймні дешевше на 30%, а «гарантія ТОВ «Алло»» не вартує паперу, на якому прописана.
Хоча через стреси та сльози свого сина я буду доводити цю справу до кінця. Обов’язково буду звертатися зі скаргою в Укрдержспоживслужбу та збираю папери для позову в суд, дякувати Богу маю родича-юриста!
Сергій.
В этой конторе есть хоть какой то директор ?
Xiaomi Redmi Note 3 Pro
теперь очень жалею . Не связывайтесь с "АЛЛО" при покупке телефонов дешевле 6000 грн.
Купівля не відбулася.
Не витрачайте марно часу.
Впаривание и обман
Обман сотрудника банка - сотрудник с бейджиком Привата оформил мне рассрочку в каком-то Акценте и так случайно совсем никак об этом не сказал, а при оформлении при ответе на вопросы не обмолвился и словом что кредит не от Приватбанка, клиентом которого я являюсь. Само собой... Читать отзыв Откровенное впаривание доп. услуг. под фразой "обязательное условие рассрочки, покупка дополнительного сервиса"
Обман сотрудника банка - сотрудник с бейджиком Привата оформил мне рассрочку в каком-то Акценте и так случайно совсем никак об этом не сказал, а при оформлении при ответе на вопросы не обмолвился и словом что кредит не от Приватбанка, клиентом которого я являюсь. Само собой что я сам обязан читать бумажки которые подписываю. Только это не вопрос законности а вопрос человечности и обслуживании. "Спасибо" Вам огромное!
Итог: радость от покупки смартофона нивелирована ощущением обмана персоналом магазина. 6 лет до этого пользовался интернет магазинами, изменил привычке и вот результат. Кстати пошел в их магазин, потому что интернет магазин Алло вовремя не доставил телефон. уж очень хотелось. Вот и поплатился
Экстра замена
Купила телефон мне продавец предложила услугу "экстра замена", Но она предоставила не правильные сведения. Она нам сказала что телефон можно будет обменять даже если поломка произошла по вине владельца. Треснутое стекло и т.д. (уточнила что сама своей дочке меняла недавно так как та стекло разбила) Так где же правда? И почему Ваши продавцы предоставляют не правдивую информацию? И... Читать отзыв Добрый день!
Купила телефон мне продавец предложила услугу "экстра замена", Но она предоставила не правильные сведения. Она нам сказала что телефон можно будет обменять даже если поломка произошла по вине владельца. Треснутое стекло и т.д. (уточнила что сама своей дочке меняла недавно так как та стекло разбила) Так где же правда? И почему Ваши продавцы предоставляют не правдивую информацию? И как я могу вернут 10% за Вашу абсолютно не нужную Экстра замену?
Ужасное обслуживание