ЖЖУК - это национальная сеть магазинов гаджетов, лидер отрасли по количеству торговых точек в Украине. Компания на рынке уже более 8 лет. Сейчас сеть насчитывает более 600 магазинов практически во всех областях Украины.
Ассортимент интернет-магазина ЖЖУК составляет более чем 80 000 наименований товаров самых популярных категорий: смартфоны и планшеты, ноутбуки...
подробнее
Порушення ЗУ «Про захист прав споживачів», стаття 8, тощо - Отзывы о ЖЖУК
19.05.2022 отримано Покупцем (за телефоном 096-ХХХ-ХХ-92) на відділенні перевізника «Нова пошта» зазначений вище товар на умовах післяоплати.
Вперше, 25.05.2022 p відповідно до Інструкції(була наявна із товаром), було виконано розпакування та вирівнювання виробу. Візуальним оглядом встановлена була присутність вологи в внутрішньому барабані пральної машини.
Далі було виконано під’єднання труби подачі води відповідно до вимог Інструкції на пральну машину. Про що, при відкриті крану водопроводу, в внутрішній барабан пральної машинки почала надходити вода та заповнюватись відповідно.
Перекривши водопровід, негайно було повідомлено Продавця, інтернет-магазин ЖЖУК (за контактними телефонами: 0 800 202-848, 073 737-60-40) про виявлену проблему та про те, що пральною машиною була наявна лише Інструкція та відсутні: заповнений гарантійний талон, рахунок/видаткова накладна, тощо.
Відповідь Продавця стосовно документів – «…Нажаль такої інформації немає, …..гарантійний талон мав би бути разом з товаром,…..так як товар їхав від постачальника напряму».
Відповідь Продавця стосовно вологи – «Товар перевіряють на складах виробника, і вода дійсно може залишатись..».
Через декілька днів, було донадіслано Продавцем оригінали видаткової накладної від 18.05.2022 № 1384469(з печаткою ТОВ «МОБІЖУК»), гарантійного талону ЖЖУК(з печаткою МОБІЖУК).
Продавцем(працівниками інтернет-магазину) було надано устні рекомендації щодо телефонного зв’язку із сервіс-центром(далі СЦ). Працівник СЦ зазначив, що поведінка пральної машини потребує відправлення в СЦ.
Продавцем було повідомлено про неможливість прибуття працівника СЦ за адресою місцезнаходження товару та створено експресс накладну перевізника Нова пошта за номером ТТН 20 4002 8285 5736 від 25.05.2022 (зазначено Відправника Продавця ТОВ «МОБІЖУК»,а ПІБ та телефон зазначено Покупця). Одержувач: приватна особа, м. Одеса, пров. Шолохова, 14, тел. 048-777-11-40.
Платником по даному ТТН зазначено Покупця, у розмірі 351 грн. Звернувшись 25.05.2022 після 12 години дня (перед відправкою нового товару в СЦ, який не був у використанні Покупцем) до Продавця стосовно надання роз’яснень, на якій підставі товар відправляється за рахунок Покупця, при цьому маючи гарантійний термін 12 місяців та те, що 14-денний термін не скінчився – результату не дало.
Консультант надав роз’яснення, що товар повинен їхати до СЦ за рахунок Покупця, а в разі якщо буде підтверджено, що дефект виник не з вини Покупця, кошти за доставку будуть повернуті. Вантаж мав не менше двох випадків невдалої доставки за адресою Отримувача.
Далі, 27.05.2022 з невідомих причин, невідомо ким, створюється інша ТТН 59 0008 2371 1535 з переадресуванням відправленого товару на невідому адресу і невідомо куди, так як змінено (зазначено інші) дані відправника(не Покупця).
30.05.2022 Товар отримано невідомо ким. Тобто, з невідомих причин товар перебував у дорозі 5 діб.
Продавець не надав жодних пояснень, причин такої ситуації.
Далі, з телефону 096-922-41-11 (інтернет-джерела вказують на компанію Restart Shop & Service Point, м. Одеса) було повідомлено майстром, що товар був не в працездатному стані та виконано ремонт.
Неодноразово, звертались до Покупця з вимогою повернути кошти за придбання товару неналежної якості, про що отримано устну відмову представників Продавця(за контактними телефонами: 0 800 202-848, 073 737-60-40).
Прохання на розмову із представниками керівництва успішно проігноровано та не є можливою.
Можливість заміни товару неналежної якості на новий – відсутня.
За наявною інформацією (устною), станом на 06.06.2022 товар знаходиться в СЦ м. Одеса, відремонтований ще 02.06.2022. Зі слів СЦ, чекає 14 днів терміну та можливо буде відправлено 08.06.2022.
Попередньо Продавцем повідомлено в телефонній розмові, що відправка зворотньо товару із СЦ Покупцю, теж за його рахунок.
Звертаю Вашу увагу на наступне:
ЗУ «Про захист прав споживачів», стаття 8.
Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості
1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:
1) пропорційного зменшення ціни;
2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
1. З вимогою про здійснення гарантійного ремонту споживач має право звернутися за своїм вибором до:
• магазину
• сервісного центру
• виробника.
Магазин не має права відправляти споживача до сервісного центру або до виробника, він зобов’язаний прийняти товар на ремонт та власним коштом передати товар до гарантійної майстерні.
2. Доставка товарів вагою більше 5 кг або великогабаритних для здійснення ремонту здійснюється за рахунок:
• магазину
• сервісного центру
• виробника.
3. Працівники сервісного центру, які приїжджають додому до споживача для здійснення гарантійного ремонту, мають добиратися до оселі споживача за власний кошт. Споживач не зобов’язаний оплачувати витрати на дорогу для майстра!
4. При прийманні товару на ремонт споживачеві має бути виданий відповідний документ (квитанція про прийом на ремонт, акт прийому товару і т.п.).
За законом ремонт строком більше 14 днів можливий лише за згодою споживача, а вразі більшого терміну ремонту в СЦ:
а)дає право на стягнення неустойки за прострочення ремонту товару, починаючи з 15-го дня, у розмірі 1% від вартості товару за кожен день прострочення ремонту;
б) право звернутися до магазину з вимогою про повернення грошей за товар або заміну товару у зв’язку з тим, що оскільки ремонт триває більше 14 днів без згоди споживача, то товар ремонту не підлягає і недолік у товарі є істотним.
5. При ремонті певних товарів за письмовою вимогою споживача на час ремонту йому надається (з доставкою) аналогічний товар.
Перелік товарів, я яких утворюється обмінний фонд, встановлений Кабінетом міністрів України та передбачає пральні машини.
У разі, якщо Покупцю не видають товар з обмінного фонду,він має право на стягнення з магазину неустойки за прострочення видачі товару з обмінного фонду у розмірі 1% від вартості товару за кожен день затримки.
Враховуючи вищевикладене та поведінку представників компанії ТЗОВ "МОБІЖУК" (ЄДРПОУ 37741113) мною, найближчим часом буде надіслано Листа до Головного управління Держпродспоживслужби в Львівскій області, де саме здійснює господарську діяльність суб’єкт господарювання ТЗОВ "МОБІЖУК" (ЄДРПОУ 37741113) з письмовим зверненням, в якому надам інформацію про порушення моїх прав як Споживача, а також буде надіслано копії документів, що підтверджують купівлю товару.
отзыв
Комментарии к отзыву