Олена Отзыв написан 19 июля, 2021 год11 просмотров
Почнемо з того, що при купівлі срібних виробів, через недбалість та неуважність продавця, мені пробили замість ланцюжка, який вибрала я, ланцюжок на 1000 гривень дорожчий. Зробити скасування товару продавець відмовилась і мені довелося замість 2 прикрас купувати 5, щоб не втрачати свої кошти. Через 2 тижні після купівлі, у мене порвався ланцюжок – ремонтувала я його за свої кошти. Також ЧЕРЕЗ 2 ТИЖНІ обліз кулончик. На що мені відмовили в його ремонті знову. На цей раз може Ви мені скажете, що я сама його зубами погризла? Я подзвонила на гарячу лінію – там мене вислухали і просто кинули слухавку. Такого хамства до своїх клієнтів я ще не бачила ніколи. Вибачте звичайно, а де гарантія на ваші прикраси, що через 2 тижні прикраса просто облізла? Я не один рік ходжу з срібними прикрасами з інших ювелірних магазинів, і на жодній з прикрас немає ніяких пошкоджень. Або може у Вас і не срібло? З моєю проблемою мені не допомогли ні магазин, ні гаряча лінія. Тож, завтра моя заява буде в прокуратурі, а потім і прикраси поїдуть на експертизу.
Сподіваюсь вашу контору скоро прикриють. Я вам в цьому трохи допоможу! - Отзывы об Ювелирный магазин "Срібна Країна"
Тож, завтра моя заява буде в прокуратурі, а потім і прикраси поїдуть на експертизу.
отзыв
Комментарии к отзыву
Приносимо вибачення за неприємну ситуацію, що склалась.
Для нас важливий кожен наш клієнт. Впевнені, що дана ситуація не повториться.
Дякуємо за Ваше звернення та бажаємо гарного дня.