Олена Відгук додано 19 липня, 2021 год11 переглядів
Почнемо з того, що при купівлі срібних виробів, через недбалість та неуважність продавця, мені пробили замість ланцюжка, який вибрала я, ланцюжок на 1000 гривень дорожчий. Зробити скасування товару продавець відмовилась і мені довелося замість 2 прикрас купувати 5, щоб не втрачати свої кошти. Через 2 тижні після купівлі, у мене порвався ланцюжок – ремонтувала я його за свої кошти. Також ЧЕРЕЗ 2 ТИЖНІ обліз кулончик. На що мені відмовили в його ремонті знову. На цей раз може Ви мені скажете, що я сама його зубами погризла? Я подзвонила на гарячу лінію – там мене вислухали і просто кинули слухавку. Такого хамства до своїх клієнтів я ще не бачила ніколи. Вибачте звичайно, а де гарантія на ваші прикраси, що через 2 тижні прикраса просто облізла? Я не один рік ходжу з срібними прикрасами з інших ювелірних магазинів, і на жодній з прикрас немає ніяких пошкоджень. Або може у Вас і не срібло? З моєю проблемою мені не допомогли ні магазин, ні гаряча лінія. Тож, завтра моя заява буде в прокуратурі, а потім і прикраси поїдуть на експертизу.
Сподіваюсь вашу контору скоро прикриють. Я вам в цьому трохи допоможу! - Відгуки про Ювелірний магазин "Срібна Країна"
Тож, завтра моя заява буде в прокуратурі, а потім і прикраси поїдуть на експертизу.
відгук
Коментарі до відгуку
Приносимо вибачення за неприємну ситуацію, що склалась.
Для нас важливий кожен наш клієнт. Впевнені, що дана ситуація не повториться.
Дякуємо за Ваше звернення та бажаємо гарного дня.