Гость Отзыв написан 2 февраля, 2021 год40 просмотров
Потрібно навчити менеджерів виконувати свої обіцянки, або не говорити про те, що не взмозі виконати. Також потрібно відправляти замовлення в зазначені терміни. Замовляла прикраси для хрещення. Менеджер пообіцяла відправку на четвер. Я вирахувала, що встигаю отримати посилку до суботи ( так як на цей день вони мені були потрібні). А відправили замовлення в п'ятницю ( хоча в четвер ввечері під час мого дзвінка для уточнення статусу відправлення менеджер сказала, що посилка сьогодні їде). В п'ятницю я дізналася, що посилка тільки сьогодні їде у відділення НП. І моє замовлення прийшло до відділення в суботу в обід, коли дитина була вже похрещена. Я дуже розчарована в сервісі інтернет-магазину((( 1 не согласен
Терміни доставки - Отзывы об Ювелирный магазин "Срібна Країна"
1 не согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
Приносимо вибачення за неприємну ситуацію, що склалась.
Для нас важливий кожен наш клієнт. Впевнені, що дана ситуація не повториться.
Дякуємо за Ваше звернення та бажаємо гарного дня.