Воля Бродбенд — быстро, выгодно, удобно!
Выбирая Воля Бродбенд, вы выбираете самый выгодный для себя пакет услуг:
Быстро!
* Высокая скорость получения информации — до 38 Мбит/сек. позволяет комфортно пользоваться всеми возможностями Интернета — от простого просмотра почты и веб-страниц до новейших мультимедийных технологий: он-лайн видео и музыки, голосового...
подробнее
мда - то мені схоже що повезло - 13/9 не хочете -- в договорі 100!!! - Отзывы о Воля
Сьогодні, 4.10.2024 року, я була разом з чоловіком у Вашому центрі обслуговування за адресою Бойчука 1/2. Дуже вражені хамським і цинічним відношенням ваших співробітників до клієнтів. Ми пояснили консультанту Наталії (на столі була табличка Стажор), що вже не проживаємо за цією адресою і користуватися цією послугою більше не будемо, але вона почала всеодно наполегливо вмовляти нас залишити цю послугу. Тоді ми, вичерпаючі останній аргумент пояснили, що чоловік дуже хворий, у нього 4 стадія раку, тому ми і приїхали щоб закрити це питання. На що вона відповіла: ,,Це не до мене, це на консультацію до лікаря звертайтесь!" Уявляєте? Вас постійно вмовляють, ви на п'ятий раз вже відверто кажете, що у Вас 4 стадія, а вам так відповідають. І це ще не все!!!!!! Консультант В'ячеслав, який працює на сусідньому робочому місці, добавив: ,,Я можу проконсультувати, 300 доларів 10 хвилин! Гагагагага"
Це як таке можливо??? Як у Вашій компанії такі співробітники взагалі можуть працювати з клієнтами??? Як я можу рекомендувати вашу компанію своїм друзям чи знайомим??? В такому випадку треба не рекомендувати, а навпаки, попереджати людей на всіх ресурсах від такої співпраці.
P.S. В'ячеслав, мабуть, дуже цінний співробітник для компанії ВОЛЯ якщо його ще досі не мобілізували до захисту України???
1 согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
Запевняємо вас, що ми постійно працюємо над поліпшенням якості обслуговування та наших послуг, щоб користувачі були задоволені. Ми насамперед дбаємо про інтереси своїх клієнтів і постійно працюємо над удосконаленням сервісів для зручності абонентів. Питання можна вирішити в таких каналах підтримки: онлайн-чат, e-mail, Центри обслуговування абонентів в містах, в застосунку My Volia, в чат-боті «Volia|онлайн підтримка» в месенджері Telegram: https://t.me/volia_support_chat_bot). У компанії Воля найбільша кількість каналів обслуговування, серед інших провайдерів! Тому, якщо виникають ситуації, що наведені в вашому відгуку, просимо звертатись в підтримку. Щоб подібних ситуацій не виникало в майбутньому.