Воля

Опубликовано 15 февраля, 2010 год
1.3
1 762 отзыва / 278 138 просмотров
Воля
Воля Бродбенд — быстро, выгодно, удобно!

Выбирая Воля Бродбенд, вы выбираете самый выгодный для себя пакет услуг:
Быстро!

    * Высокая скорость получения информации — до 38 Мбит/сек. позволяет комфортно пользоваться всеми возможностями Интернета — от простого просмотра почты и веб-страниц до новейших мультимедийных технологий: он-лайн видео и музыки, голосового общения (Skype), видеоконференций и множества других сервисов;
    * Скорость не ограничивается со стороны компании, и не зависит от выбранного профиля потребления или географии интернет-ресурсов;
    * Стабильный доступ 24 часа в сутки, постоянный мониторинг сети для поддержания ее работоспособности;
    * Постоянное развитие — инвестиции в строительство новых зон сети, улучшение характеристик существующей, введение новых дополнительных сервисов, востребованных пользователями.

повна фігня а не послуги!!! мошенники которые, всеми способами задирают деньги за услуги, которые не

Ярик Бандера Ярик Бандера воскресенье, 16 ноября
Цікаво - як мені пропонують вирішити їх проблеми при тому що кидають трубки і нічим не допомагають - інет по кабелю 5,2/8 - при тому що я все зробив за них - нє - давай скриншота!!!
1 согласен
Воля Ответ представителя Воля воскресенье, 16 ноября
Доброго дня, Ярославе! Ми завжди раді допомогти в вирішенні ваших питань, щоб ви були задоволені послугою. Для вирішення вашого питання просимо звернутися до нас за номером телефону: (050) 502-22-50, (093) 502-22-50, (068) 502-22-50.

"Воля Кабель" - це втілення хаосу

Toto Toto воскресенье, 9 ноября
Це не просто провайдер, це справжній кошмар для кожного, хто цінує свій час та нерви!
Послуги "Воля Кабель" - це втілення хаосу, безвідповідальності та повного ігнорування клієнтів.
Гаряча Лінія? Скоріше "Мертва Лінія"!
1. Щоб додзвонитися до оператора, потрібно чекати понад 15 хвилин.
Це взагалі, що за сервіс?!
Постійні "сюрпризи" з якістю послуг лише підтверджують, що провайдеру абсолютно байдуже... Читать отзыв
Це не просто провайдер, це справжній кошмар для кожного, хто цінує свій час та нерви!
Послуги "Воля Кабель" - це втілення хаосу, безвідповідальності та повного ігнорування клієнтів.
Гаряча Лінія? Скоріше "Мертва Лінія"!
1. Щоб додзвонитися до оператора, потрібно чекати понад 15 хвилин.
Це взагалі, що за сервіс?!
Постійні "сюрпризи" з якістю послуг лише підтверджують, що провайдеру абсолютно байдуже до своїх абонентів
2. Блокування при поломках: Найгірше, коли трапляється аварія чи щось не працює, до них неможливо додзвонитися. Система одразу спрацьовує на блокування: вас "відфутболюють" автоматичними повідомленнями, і поговорити з оператором не можна.

Коли ви вже почнете працювати та поважати своїх клієнтів?!

Я категорично НЕ РЕКОМЕНДУЮ "Воля Кабель" нікому, хто шукає надійного провайдера з адекватною підтримкою. Це суцільне розчарування.
Недостатки:
  1. Гаряча лінія, постійні поломки, швидкість
Воля Ответ представителя Воля понедельник, 10 ноября
Вітаємо, Toto. Ми працюємо над покращенням сервісу та прагнемо, щоб абоненти були задоволені послугами компанії. Іноді лінії можуть бути перевантажені, тому час з'єднання з оператором збільшується. Більшість питань можна вирішити не лише в телефонному режимі, а також в інших каналах підтримки: чат, адреса компанії abonents@volia, в чат-боті «Volia|онлайн підтримка» в месенджері Telegram: https://t.me/volia_support_chat_bot. Якщо у вас є питання по якості послуг або сервісу, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено за посиланням bit.ly/43nip18. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.

альтернативно отдаренные консультанты настаивают на фантазирующем мастере!!!

Ярик Бандера Ярик Бандера пятница, 7 ноября
Только что очень продуктивно пообщался с альтернативной техподдержкой!! Убедился что ее нет!!!
Download:7.94 Мбит/cUpload:1.21 Мбит/c пинг 1150
Прекрасний інет при договорі на 200 мбіт - замість техпідтримки приходить майстер приносить уявний ноут та розказує що в клієнта нічого не підходить та стоїть неіснуючий впн!!! Потім альтернативний відповідаючий по телеіфону що тримає клієнта за дурня!!!
Якщо хочете екстріму та відношення... Читать отзыв
Только что очень продуктивно пообщался с альтернативной техподдержкой!! Убедился что ее нет!!!
Download:7.94 Мбит/cUpload:1.21 Мбит/c пинг 1150
Прекрасний інет при договорі на 200 мбіт - замість техпідтримки приходить майстер приносить уявний ноут та розказує що в клієнта нічого не підходить та стоїть неіснуючий впн!!! Потім альтернативний відповідаючий по телеіфону що тримає клієнта за дурня!!!
Якщо хочете екстріму та відношення як до лайна підключайтесь!!!
1 согласен
Воля Ответ представителя Воля суббота, 8 ноября
Добрий день, Ярік! Ми шкодуємо, що у вас залишилися неприємні враження. Ми дуже хочемо вам допомогти та розібратися більш детально в ситуації. Для цього просимо вас зателефонувати нам за номером телефону (093) 502-22-50.

Послуга не надана, оплата стягнута

Оксана Оксана вторник, 4 ноября
Оплата була вчасно, однак липень, серпень - інтернет майже не було. Претензії по телефону не приймають, треба окремо виділити час, і займатися письмово в окремій відділ писати. В результаті перервала договір. І компанія ще має наглість нарахувати мені борг 340 грн, коли сама мені винна декілька тисяч.
Достоинства:
  1. Не бачу
Недостатки:
  1. - Погана якість інтернету ( іноді його взагалі немає)
  2. - Необʼєктивною нараховують плату враховуючи якість послуги
  3. - Неможливо оформити претензію по телефону
  4. - Неможливо оформити претензію навіть фізично в офісі(Бойчука 1/2).
  5. - Не виконують умови договору ( обладнання в оренду). Натомість пропонують заплатити за обладнання, щоб оновити його.
  6. - Нараховують борг, навіть коли розірваний контракт по причині неякісного обслуговування
Воля Ответ представителя Воля вторник, 4 ноября
Добрий день, Оксано! Нам прикро, що у вас залишилися неприємні враження. Запевняємо вас, що ми постійно працюємо над поліпшенням якості обслуговування та наших послуг, щоб користувачі були задоволені. Ми працюємо над помилками, міняємо процеси, впроваджуємо зміни, які дозволять зробити обслуговування краще.Ми постійно проводимо роботи по модернізації мереж, змінюємо обладнання, проводимо постійний контроль рівня сигналів для стабільного доступу до послуг. Впроваджуємо нові технології. Роботи проводяться поступово по всіх містах. Ми насамперед дбаємо про інтереси своїх клієнтів і постійно працюємо над удосконаленням сервісів для зручності абонентів. Більшість питань можна вирішити не лише в телефонному режимі, а і в інших каналах підтримки (онлайн-чат, e-mail, Центри обслуговування абонентів в містах, в застосунку My Volia, в чат-боті «Volia|онлайн підтримка» в месенджері Telegram: https://t.me/volia_support_chat_bot). У компанії Воля найбільша кількість каналів обслуговування, серед інших провайдерів!

Було прохання написати або звернутися звертаюся... Нічого не змінилося

Ярик Бандера Ярик Бандера вторник, 28 октября
Нічого не змінилося обратного каналу практично нема!!! Ніякого обладнання нема тільки б/у!!! Нового в наглу давно вже не купують десь років 10-15!!!
1 согласен
Воля Ответ представителя Воля среда, 29 октября
Добрий день!
Перевірити технічний стан ваших послуг ви можете на порталі абонента "Мій кабінет" my.volia.com, за допомогою функції "Технічна діагностика".
Детальніше про функціонал "Технічна діагностика" ви можете прочитати за посиланням: https://my.volia.com/kiev/uk/faq/article/tehnichna-diagnostika-na-portali-abonenta-mii-kabinet. Це інтерактивний помічник, який автоматично визначає багато причин несправності та покроково підказує, як вирішити питання. Якщо питання не буде вирішене, зверніться, будь ласка, в компанію за телефоном (093) 502-22-50. Завжди раді допомогти!

Цікаві у них співробітники та співпрацюючі компанїї

Ярик Бандера Ярик Бандера 18 октября, 2025 год
mlolbiggrinrolleyesЦікаво що співробітники їх брацької чи співпрацюючої компанії називають їх неадекватами та альтернативщиками... Спілкувався с 2 контактними центрами лафуселл = сразу скажу - не фанат лафусела аж ніяк... = кажуть що не дають їм заходити до нащого будинку!!! Обладнання стабільно альтернативне - і їх співробітників жаль повинні вижимати з нього неможливе!!! воляшки постійно намагаються примусити визвать майстра!!! шо з ними... Читать отзыв mlolbiggrinrolleyesЦікаво що співробітники їх брацької чи співпрацюючої компанії називають їх неадекватами та альтернативщиками... Спілкувався с 2 контактними центрами лафуселл = сразу скажу - не фанат лафусела аж ніяк... = кажуть що не дають їм заходити до нащого будинку!!! Обладнання стабільно альтернативне - і їх співробітників жаль повинні вижимати з нього неможливе!!! воляшки постійно намагаються примусити визвать майстра!!! шо з ними не так?
Інет не працює , заживлення без світла не працює, в чатах сидять контактьори кал-центрів!!!russian_ruhivawenegative
Достоинства:
  1. вже нема!!!
Недостатки:
  1. на старих клиентов посрать
  2. ціни для них +500 схоже
  3. анатолю з контакт-центру альтернативної реальності привіт)))
Воля Ответ представителя Воля 18 октября, 2025 год
Добрий вечір, Ярику! Дякуємо за відгук. Ваша думка важлива для нас. Перевірити технічний стан ваших послуг ви можете на порталі абонента "Мій кабінет" my.volia.com, за допомогою функції "Технічна діагностика".
Детальніше про функціонал "Технічна діагностика" ви можете прочитати за посиланням: https://my.volia.com/kiev/uk/faq/article/tehnichna-diagnostika-na-portali-abonenta-mii-kabinet. Це інтерактивний помічник, який автоматично визначає багато причин несправності та покроково підказує, як вирішити питання. Якщо питання не буде вирішене, зверніться, будь ласка, в компанію за телефоном (093) 502-22-50. Завжди раді допомогти!

мда - то мені схоже що повезло - 13/9 не хочете -- в договорі 100!!!

Ярик Бандера Ярик Бандера 14 октября, 2025 год
збираюся у центр відсталих технологій з їхнім барахлом INEXT4 та лафуселтв розбиратися - обидва не працюють як належне!!! - а оце прочитав
Сьогодні, 4.10.2024 року, я була разом з чоловіком у Вашому центрі обслуговування за адресою Бойчука 1/2. Дуже вражені хамським і цинічним відношенням ваших співробітників до клієнтів. Ми пояснили консультанту Наталії (на столі була табличка Стажор), що вже не... Читать отзыв
збираюся у центр відсталих технологій з їхнім барахлом INEXT4 та лафуселтв розбиратися - обидва не працюють як належне!!! - а оце прочитав
Сьогодні, 4.10.2024 року, я була разом з чоловіком у Вашому центрі обслуговування за адресою Бойчука 1/2. Дуже вражені хамським і цинічним відношенням ваших співробітників до клієнтів. Ми пояснили консультанту Наталії (на столі була табличка Стажор), що вже не проживаємо за цією адресою і користуватися цією послугою більше не будемо, але вона почала всеодно наполегливо вмовляти нас залишити цю послугу. Тоді ми, вичерпаючі останній аргумент пояснили, що чоловік дуже хворий, у нього 4 стадія раку, тому ми і приїхали щоб закрити це питання. На що вона відповіла: ,,Це не до мене, це на консультацію до лікаря звертайтесь!" Уявляєте? Вас постійно вмовляють, ви на п'ятий раз вже відверто кажете, що у Вас 4 стадія, а вам так відповідають. І це ще не все!!!!!! Консультант В'ячеслав, який працює на сусідньому робочому місці, добавив: ,,Я можу проконсультувати, 300 доларів 10 хвилин! Гагагагага"
Це як таке можливо??? Як у Вашій компанії такі співробітники взагалі можуть працювати з клієнтами??? Як я можу рекомендувати вашу компанію своїм друзям чи знайомим??? В такому випадку треба не рекомендувати, а навпаки, попереджати людей на всіх ресурсах від такої співпраці.

P.S. В'ячеслав, мабуть, дуже цінний співробітник для компанії ВОЛЯ якщо його ще досі не мобілізували до захисту України???
1 согласен
Воля Ответ представителя Воля 14 октября, 2025 год
Доброго дня, Ярику! Згідно наданої інформації випливає, що це відгук з мережі, а не ваш досвід. На жаль, в такому випадку немає можливості ідентифікувати користувачів, з якими сталась дана не припустима ситуація.
Запевняємо вас, що ми постійно працюємо над поліпшенням якості обслуговування та наших послуг, щоб користувачі були задоволені. Ми насамперед дбаємо про інтереси своїх клієнтів і постійно працюємо над удосконаленням сервісів для зручності абонентів. Питання можна вирішити в таких каналах підтримки: онлайн-чат, e-mail, Центри обслуговування абонентів в містах, в застосунку My Volia, в чат-боті «Volia|онлайн підтримка» в месенджері Telegram: https://t.me/volia_support_chat_bot). У компанії Воля найбільша кількість каналів обслуговування, серед інших провайдерів! Тому, якщо виникають ситуації, що наведені в вашому відгуку, просимо звертатись в підтримку. Щоб подібних ситуацій не виникало в майбутньому.

55/9 - інет поспілкувався з консультанткой Ольгою - висновок - ГІВНО!!!

Ярик Бандера Ярик Бандера 13 октября, 2025 год
Контора типу злилася в ектазі з Лафуселом - останній не в курсі!!! Воля тв став лафцселл тв - але останній як виявилося не в курсі!!! А врсенал все тот же камасутра - вставь винь...
Роки йдуть - інструменти ті самі...
Достоинства:
  1. швидке рідключення
  2. шикарні обіцянки -- це все!!!
Недостатки:
  1. ВСЕ!!!
  2. окремо контакт центри - тамошнім співробітникам срать на вас високоповажні клієнти...
1 согласен
Воля Ответ представителя Воля 14 октября, 2025 год
Добрий день, Ярику! Дякуємо за відгук. Ваша думка важлива для нас. Перевірити технічний стан ваших послуг ви можете на порталі абонента "Мій кабінет" my.volia.com, за допомогою функції "Технічна діагностика".
Детальніше про функціонал "Технічна діагностика" ви можете прочитати за посиланням: https://my.volia.com/kiev/uk/faq/article/tehnichna-diagnostika-na-portali-abonenta-mii-kabinet. Це інтерактивний помічник, який автоматично визначає багато причин несправності та покроково підказує, як вирішити питання.

ЦЕ ПРОСТО ЖАХ!!!

Вікторія Вікторія 2 сентября, 2025 год
Після розірвання договору вже місяць не приймають свій модем)))Менеджери все вирішують питання і надсилають мені повідомлення про штраф)))Це реально жах!!!В сервісному центрі не прийняли цей непотріб( хоча з ним все добре) і надсилають мені суми до сплати!!!
Воля хоче просто продати мені модем 2019 року за 560 грн і не приймає його назад.Реально НЕ РЕКОМДУЮ ЦИХ ШАХРАЇВ!!!
1 согласен
Воля Ответ представителя Воля 2 сентября, 2025 год
Вітаємо, Вікторіє! Ми розуміємо ваше обурення, але прохання очікувати, за вашим договором зареєстровано письмове звернення на ім'я адміністрації компанії. Розгляд заяви в терміни, які передбачені законодавством. Ми обов'язково розберемось у даній ситуації.

Це просто жах!!!

Вікторія Вікторія 28 августа, 2025 год
Це просто жах! Воля не хоче забирати свій модем ( 2019 року,який мають списати) спираючись на якусь наліпку на ньому((((Не прийняли в сервісному центрі навіть(((( Хочуть продати мені цей мотлох за 560 грн.Що я буду з ним робити? Заберіть свій модем!!!Чому я маю за нього сплачувати???
Менеджер сказала,що вирішать моє питання...
1 согласен
Воля Ответ представителя Воля 28 августа, 2025 год
Добрий день, Вікторіє. Як бачимо, за вашим договором зареєстровано письмове звернення на ім'я адміністрації компанії. Очікуйте, будь ласка, розгляд заяви в терміни, передбачені законодавством. Ми обов'язково допоможемо у вирішенні вашого питання.

Воля- це дно

Irina Tereschenko Irina Tereschenko 9 августа, 2025 год
Найгірший провайдер!!! Ціни зростають постійно!!! Останнє збільшення тарифу одразу на 220 грн! За інтернет 100мбіт+ ТБ тепер вартість 740 грн. Ось така "лояльність" до старих клієнтів. Вони нових заманюють низькою ціною, а потім коли ти у них "на гачку" роками, то доять тебе постійно як л*ха. Обходьте цього провайдера десятою дорогою!
Додзвонитись до консультанта в колл-центр теж той ще квест.... Читать отзыв
Найгірший провайдер!!! Ціни зростають постійно!!! Останнє збільшення тарифу одразу на 220 грн! За інтернет 100мбіт+ ТБ тепер вартість 740 грн. Ось така "лояльність" до старих клієнтів. Вони нових заманюють низькою ціною, а потім коли ти у них "на гачку" роками, то доять тебе постійно як л*ха. Обходьте цього провайдера десятою дорогою!
Додзвонитись до консультанта в колл-центр теж той ще квест. І навіть коли додзвонився з якоюсь технічною проблемою, то там сидять якісь папуги, які лише повторюють одне й те саме "виключіть, включіть, з нашої сторони все гаразд", за дурнів мають своїх клієнтів!!!
Це все так дістало, що тепер шлю їх далеко на *** і віддаю їм їх зашморгане обладнання, хай вдавляться зі своїми тарифами!
1 согласен
Воля Ответ представителя Воля 11 августа, 2025 год
Вітаємо, Irina Tereschenko. Дякуємо за відгук. Ми працюємо над покращенням сервісу та прагнемо, щоб абоненти були задоволені послугами компанії. Іноді лінії можуть бути перевантажені, тому час з'єднання з оператором збільшується. Більшість питань можна вирішити не лише в телефонному режимі, а також в інших каналах підтримки: чат, адреса компанії abonents@volia, в чат-боті «Volia|онлайн підтримка» в месенджері Telegram: https://t.me/volia_support_chat_bot. Якщо у вас є питання по якості послуг або сервісу, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено за посиланням bit.ly/43nip18. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.

Це реально шахраї

Вікторія Вікторія 8 августа, 2025 год
Сьогодні 08.08.25р. приїхала в центр обслуговування "Воля" за адресою м.Київ Бойчука 2/1,консультант Ірина не прийняла модем через відсутність наліпки ( там серійний номер) і сказала сплачувати 560 грн.
Майстер 06.08.25р,який мав забрати модем за моєю адресою ( де модем був встановлений) сказав його привести самостійно до центру обслуговування клієнтів,бо модем без цього номеру. 
Також,консультант при розірванні договору ( по телефону) сказала,що... Читать отзыв
Сьогодні 08.08.25р. приїхала в центр обслуговування "Воля" за адресою м.Київ Бойчука 2/1,консультант Ірина не прийняла модем через відсутність наліпки ( там серійний номер) і сказала сплачувати 560 грн.
Майстер 06.08.25р,який мав забрати модем за моєю адресою ( де модем був встановлений) сказав його привести самостійно до центру обслуговування клієнтів,бо модем без цього номеру. 
Також,консультант при розірванні договору ( по телефону) сказала,що я маю його привести до центру обслуговування клієнтів.
Я не знаю куди поділась ця наліпка,я її ніколи не бачила на модемі)))
В центра обслуговування клієнтів його не прийняли)))
Це реально жахлива контора і дуже важко розірвати договір та сдати те обладнання((((
В реальності компанія Воля хоче мені продати модем 2019 року,який думаю вийшов з гарантійного терміну.
Воля Ответ представителя Воля 8 августа, 2025 год
Вітаємо, Вікторіє! Для більш детальної перевірки нам необхідна ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо вас звернутися у наш чат, що знаходиться за посиланням bit.ly/43nip18. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Ми обов'язково знайдемо вихід і вирішимо ваше питання!

Не раджу, погано працює

Валерія Валерія 27 июля, 2025 год
Самий кончений провайдер, який у мене був!!!По декілька разів на тиждень вибиває інтернет. Просто перезавантаження роутера не допомагає, треба витягнути ще модем з розетки (так, ще возитись з модемом треба, що займає місце на столі і розетку), потім висунути кабель і в правильному порядку це назад все включити. Тільки так. І про це я дізналась з підтримки, в яку теж... Читать отзыв Самий кончений провайдер, який у мене був!!!По декілька разів на тиждень вибиває інтернет. Просто перезавантаження роутера не допомагає, треба витягнути ще модем з розетки (так, ще возитись з модемом треба, що займає місце на столі і розетку), потім висунути кабель і в правильному порядку це назад все включити. Тільки так. І про це я дізналась з підтримки, в яку теж треба витратити час щоб додзвонитись, пілся прослуховування стандартного голосового меню, на яке усіп п.
Воля Ответ представителя Воля 28 июля, 2025 год
Добрий день, Валеріє! Дякуємо за відгук. Ми хочемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Ми готові в найкоротші терміни розібратися і встановити причини даної ситуації, а їх може бути багато. Дане питання потребує більш детального розгляду і його можна вирішити не тільки в телефонному режимі. Просимо вас звернутися у наш чат, що знаходиться за посиланням bit.ly/43nip18 і працює для вас щодня з 09:00 до 21:00 години. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Ми обов'язково знайдемо вихід і вирішимо ваше питання! Також, ви можете самостійно перевіряти технічний стан ваших послуг на порталі абонента "Мій кабінет" my.volia.com, за допомогою функції "Технічна діагностика".
Детальніше про функціонал "Технічна діагностика" ви можете прочитати за посиланням: https: //bit.ly/2wAc1CD.

Стабільний зв'язок і гарний сервіс

Олександр Олександр 12 июля, 2025 год
Користуюсь послугами Воля вже більше двох років і маю позитивні враження. Інтернет завжди стабільний, швидкість відповідає заявленій. У разі виникнення питань чи проблем, служба підтримки реагує швидко і ефективно.
2 не согласны
Воля Ответ представителя Воля 14 июля, 2025 год
Вітаємо, Олександре! Щиро дякуємо за ваш відгук! Бажаємо комфортного користування нашими послугами. Стаємо краще та працюємо для вас![:good:]

Отвратительный инет

Юля Юля 28 июня, 2025 год
Инет к вечеру часто не работает или медленный. Постоянно отключается. Если хочешь пополнить интернет то нужно пополнить копейка в копейку, как-то заплатила на 4 грн меньше так инет мне не дали до тех пор пока я не отдала им эти деньги. Нет возможности пополнить интернет не на месяц, а на пару нелель
2 согласны
Воля Ответ представителя Воля 29 июня, 2025 год
Добрий день, Юліє! Дякуємо за відгук. Нам прикро, що ви не задоволені інтернет послугою. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування. Нам важливий кожен абонент. В даному випадку ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат, що знаходиться у нижньому правому куті сайту компанії https://volia.com/ і працює для вас щодня з 09:00 до 21:00 години. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Також можете зателефонувати за номерами, які вказані у розділі «Підтримка». Ми обов'язково знайдемо вихід і вирішимо ваше питання!
Що до оплати, заходьте на Портал Абонента my.volia.com в розділ «Мої рахунки» та активуйте функцію Автоплатіж, яка доступна після збереження хоча б однієї банківської карти. Більше не доведеться постійно слідкувати за достатньою сумою коштів на рахунку для користування послугами компанії.

Відношення до клієнтів просто жахливе

Яна Яна 20 июня, 2025 год
Одного прекрасного дня просто вимкнули інтернет, так як в них змінилися технології, які потрібно було обновити! Але зателефонувавши на гарячу лінію, мені повідомили, що мене попереджали 2 МІСЯЦІ тому. Воля ви серйозно??? а смс можна було написати і попередити, а не розказувати мені, що вам телефонували і попереджали. Коли оплатити потрібно то ви смс відправляєте регулярно. З таким відношенням співпрацювати... Читать отзыв Одного прекрасного дня просто вимкнули інтернет, так як в них змінилися технології, які потрібно було обновити! Але зателефонувавши на гарячу лінію, мені повідомили, що мене попереджали 2 МІСЯЦІ тому. Воля ви серйозно??? а смс можна було написати і попередити, а не розказувати мені, що вам телефонували і попереджали. Коли оплатити потрібно то ви смс відправляєте регулярно. З таким відношенням співпрацювати бажання з вами пропадає (і технолога потрібно чекати неділю, так як вільних нема). Ви би інколи думали, що на даний період життя більшість людей працюють в інтернеті. І вимикати о так в один день не логічно. Просто УЖАС
2 согласны
Воля Ответ представителя Воля 23 июня, 2025 год
Добрий день, Яно! Дякуємо за відгук. Будемо раді допомогти у вирішенні питань, що виникли в ході користування послугами. Просимо вас звернутися у наш чат, що знаходиться за посиланням bit.ly/43nip18 і працює для вас щодня з 09:00 до 21:00 години. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Також можете зателефонувати за номерами, які вказані у розділі «Підтримка». Ми обов'язково знайдемо вихід і вирішимо ваше питання!

Найгірший інтернет-провайдер

Korolivstvo Snu Korolivstvo Snu 1 июня, 2025 год
Рівень сервісу 0. Комунікація на 0. Сервіс 0. Співчуваю,скоро з такими темпами,у вас не залишиться жодного клієнта,який би порадив комусь ваш інтернет.
Дніще повне,хочу відключитися від вас чимшвидше, і доєднатися до нормального провайдера.
Я дзвоню і кажу що в мене інтернет не підключається,а він мені розказує якщо проблема на моїй стороні то я їм гроші винна,а якщо на їхній стороні,то... Читать отзыв
Рівень сервісу 0. Комунікація на 0. Сервіс 0. Співчуваю,скоро з такими темпами,у вас не залишиться жодного клієнта,який би порадив комусь ваш інтернет.
Дніще повне,хочу відключитися від вас чимшвидше, і доєднатися до нормального провайдера.
Я дзвоню і кажу що в мене інтернет не підключається,а він мені розказує якщо проблема на моїй стороні то я їм гроші винна,а якщо на їхній стороні,то тоже я плачу. Скажу так,теряйтеся,нікому не пораджу такого жаху
Минулого тижня проплатила інтрнет + телебачення на 580 грн,сьогодні мені кажуть що треба заплатити 600 грн,а більше вам нічо не заплатити? Можу вас тільки на**й послати з таким відношенням до людей!!! Дно повне!
Гандони!!!
Воля Ответ представителя Воля 2 июня, 2025 год
Добрий день! Дякуємо за відгук. Для більш детальної перевірки нам необхідна ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності просимо вас звернутися у наш чат, що знаходиться у нижньому правому куті сайту компанії https://volia.com/ і працює для вас щодня з 09:00 до 21:00 години. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Також можете зателефонувати за номерами, які вказані у розділі «Підтримка». Ми обов'язково знайдемо вихід і вирішимо ваше питання!

Вот почему у меня то же самое а?

Ярик Бандера Ярик Бандера 14 мая, 2025 год
Техподдержка любыми способами будет рассказывать что проблема на вашей стороне, даже когда им показуете факты и логи, что на другом провайдере все ок - проблема на их стороне. Они будут стоять на своем, любая причина только проблема ваша, сначала рассказуют что вызов мастера 1.20 грн если проблема в квартире, но приходить мастер без оборудования, просто посидел и ушёл. С вас... Читать отзыв Техподдержка любыми способами будет рассказывать что проблема на вашей стороне, даже когда им показуете факты и логи, что на другом провайдере все ок - проблема на их стороне. Они будут стоять на своем, любая причина только проблема ваша, сначала рассказуют что вызов мастера 1.20 грн если проблема в квартире, но приходить мастер без оборудования, просто посидел и ушёл. С вас снимут 150+ грн за то что он просто зашёл, 5 раз вызывал, слышал истории что с кабелем проблема его надо под замену, это за счет компании, но приходит мастер и замена кабеля уже стоит 500 грн.
Download:3.05 Мбит/c
Upload:5.92 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Даже под дулом пистолета не выбирайте это д...о. Поддержка отвечает в течении трех дней, интернет пропадет чуть ли не каждый день, потери пакетов стабильно 5%+, оборудование по моему опыту использования не рассчитано на нагрузку выше передачи двоичного кода. Это оптика Карл!!!
2 согласны
Воля Ответ представителя Воля 2 июня, 2025 год
Добрий день, Ярику! Дякуємо за відгук. Нам прикро, що ви не задоволені інтернет послугою. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування. Нам важливий кожен абонент. В даному випадку ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат, що знаходиться у нижньому правому куті сайту компанії https://volia.com/ і працює для вас щодня з 09:00 до 21:00 години. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Також можете зателефонувати за номерами, які вказані у розділі «Підтримка». Ми обов'язково знайдемо вихід і вирішимо ваше питання!

Замечательный мастер

Галина Галина 27 апреля, 2025 год
Замечательный мастер Виталий Настальчук ! 25.04.2025 г. проводил интернет - компетентный, знает свое дело, добросовестный, старается сделать как можно лучше, а не поскорее кое-как и побыстрее уйти, аккуратный, чистоплотный, доброжелательный и вежливый. Благодарность и лучшие пожелания в жизни этому технику Воля-Кабель. Побольше бы таких сотрудников этой фирме !
1 согласен
Воля Ответ представителя Воля 30 апреля, 2025 год
Добрий день, Галино! Дякуємо за високу оцінку. Працюємо для вас!

Сервіс 0/10

Юлія Юлія 1 апреля, 2025 год
Компанія просто відстій. 25.03 прийшов майстер для того щоб забрати обладнання і підписати договір на відключення послуг. Роутер не забрав оскільки серійник на наліпці на ньому не співпав з серійником в їхніх документах. Одна цифра не співпала, аби як переписали мабуть. Кажуть не заберем, штраф 50 грн. Подзвонила на гарячу лінію, обслуговування гидотне. Ледве випросила якогось старшого чи керівника. Дівчина... Читать отзыв Компанія просто відстій. 25.03 прийшов майстер для того щоб забрати обладнання і підписати договір на відключення послуг. Роутер не забрав оскільки серійник на наліпці на ньому не співпав з серійником в їхніх документах. Одна цифра не співпала, аби як переписали мабуть. Кажуть не заберем, штраф 50 грн. Подзвонила на гарячу лінію, обслуговування гидотне. Ледве випросила якогось старшого чи керівника. Дівчина сказала що подасть запит для зʼясування і мене будуть інформувати. Сьогодні 01.04 ніхто не дзвонив, телефоную сама, питаю що з моїм запитом. Кажуть дзвонили вчора-позавчора, не додзвонились. Але в мене ніяких пропущених. Звіряємо номер телефону, ВИЯВЛЯЄТЬСЯ ЩО ЦИФРОЮ В НОМЕРІ ТЕЛЕФОНУ ПОМИЛИЛИСЬ. Ну це просто сюр якийсь. Помилися в записі серійнику, помилилися в номері телефону. А ДЗВОНИЛИ ВОНИ МЕНІ ЩОБ ДІЗНАТИСЬ ЯКИЙ І МЕНЕ СЕРІЙНИК НА РОУТЕРІ. Питання не вирішене, найвідстійніша компанія по сервісу і якості послуг. Тільки тут можуть пропонувати підключити інтернет без світла, який буде в них «в далекому майбутньому» коли ти вже кажеш що такий підключила і хочеш відмовитися від послуг Волі. Просто сміх
Воля Ответ представителя Воля 2 апреля, 2025 год
Добрий день, Юліє! Дякуємо за відгук. Для більш детальної перевірки нам необхідна ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності просимо вас звернутися у наш чат, що знаходиться у нижньому правому куті сайту компанії https://volia.com/ і працює для вас щодня з 09:00 до 21:00 години. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Також можете зателефонувати за номерами, які вказані у розділі «Підтримка». Ми обов'язково знайдемо вихід і вирішимо ваше питання!
Интернет-провайдеры
IPNET
IPNET

Рейтинг: 4.4
860 отзывов
Компания Фринет (ТМ «О3»)
Компания Фринет (ТМ «О3»)

Рейтинг: 4.9
1267 отзывов
Интернет-провайдер FAUST (ФАУСТ)
Интернет-провайдер FAUST (ФАУСТ)

Рейтинг: 4.6
133 отзыва
Vega Telecom
Vega Telecom

Рейтинг: 5
1929 отзывов
Интернет-провайдер Prostonet
Интернет-провайдер Prostonet

Рейтинг: 3.5
418 отзывов
Форсаж интернет провайдер
Форсаж интернет провайдер

Рейтинг: 3.6
44 отзыва
IT-ТV Информационные Технологии
IT-ТV Информационные Технологии

Рейтинг: 2.4
82 отзыва
ITLucks интернет-провайдер
ITLucks интернет-провайдер

Рейтинг: 1.2
13 отзывов
Интернет-провайдер ISTEC
Интернет-провайдер ISTEC

Рейтинг: 2.5
6 отзывов
Интернет провайдер "ХАТ НЕТ"
Интернет провайдер "ХАТ НЕТ"

Рейтинг: 5
121 отзыв