Отзыв о Vodafone Украина по адресу Запоріжжя, ул. Базарная, д. 11 Перейшов з Київстара, друзі кажуть ніби кращий інтеренет( Послухав на свою голову, звязок гірший, інтеренет теж, місто Вінниця. В деяких моментах краще, але це дуже рідкі ці моменти. Як на кожний день, Вінниця водафон проти Київстара віддихає. Жалкую що перейшов зі збереженням номера, тепер чекаю щоб місяць пройшов, назад перейти. Водафон дешевший, але зараз в ці часи не найкращий, перевірено.
Віталій, доброго дня! Наші інженери докладають максимум зусиль, щоб в такий складний час все працювало стабільно. Однак, самі розумієте, технічні складнощі можуть бути різними та непередбачуваними, і не завжди в нас є доступ до обладнання, щоб полагодити мережу 🙁 Але ми завжди робили й будемо робити все можливе, щоб кожен залишався у контакті з рідними та близькими. Ми постараємось якнайшвидше все відновити. Також, якщо у вас є доступна мережа іншого українського оператора - радимо користуватись національним роумінгом і періодично пробувати зареєструватись у нашій мережі, щоб залишатись на зв'язку доки фахівці шукають варіанти вирішення проблеми.
Якщо у вас є якісь зауваження чи будь-які питання, будемо раді, якщо ви звернетесь до нас для консультації. Ви можете обрати для себе зручний канал для спілкування, написати нам в приватні повідомлення сторінки у Facebook https://www.facebook.com/VFUkraine/ Або ж через онлайн чат на сайті: https://my.vodafone.ua/auth Будемо раді поспілкуватись ❤
Отзыв о Vodafone Украина по адресу Запоріжжя, ул. Базарная, д. 11 Сервис ужасный! Обслуживание так же! В магазине грязно! Белые стены,все чорные! Ну ладно это пол беды ! Муж купил телефон,который проработал сутки! В сервисном центре скажали,что помочь не могут! Я попросила замену,или на теже деньги взять другой телефон,так как муж остался без связи телефон ему нужен на передовую! Мне отказали, нагрубил! Я очень розтроена !
Вітаю, Тетяно! Дуже шкода, що у вас виникла така неприємна ситуація. Будь ласка, пропишіть деталі у приватних повідомленнях нашої офіційної сторінки у Facebook, або у чаті додатку My Vodafone. Будемо дуже раді допомогти розібратись у цій ситуації♥ З повагою, представник Vodafone Україна.
Отзыв о Vodafone Украина по адресу Запоріжжя, ул. Базарная, д. 11 Добрый день. Я каждый день звонила из России в Украину (Запорожье), а со вчерашнего вечера не могу дозвониться с МТС РФ на все номера украинские от Водафона. Я связывалась с поддержкой МТС, они сказали, что у них все окей, проблемы у другой стороны. В чем дело? Как устранить неполадки, если постоянно пишет, вызов завершен? Причем на все номера моих родственников!... Читать отзыв Добрый день. Я каждый день звонила из России в Украину (Запорожье), а со вчерашнего вечера не могу дозвониться с МТС РФ на все номера украинские от Водафона. Я связывалась с поддержкой МТС, они сказали, что у них все окей, проблемы у другой стороны. В чем дело? Как устранить неполадки, если постоянно пишет, вызов завершен? Причем на все номера моих родственников! Пишут, что в городе все норм, так в чем проблема?
Отзыв о Vodafone Украина по адресу Запоріжжя, ул. Базарная, д. 11 Сняли 4.42гр не за что! Я просто клацнул по рекламе. Вы портите имидж своей компании занимаясь такой ерундой! У меня 2 сим карты водафон и Киевстар. Так вот Киевстар не прислал мне сообщение о подписке. Вы прислали значит вы тоже в доле с этими мошенниками!!!
Доброго вечора, Олександре! Існує технологія WebClick, по якій у вас є можливість активувати контент-послугу по кліку, не залишаючи того чи іншого додатку або Web-браузера. Через який саме канал активували її, інформації ми не маємо. Разом з цим, залишається також можливість підключити контент-послугу за допомогою більш звичного способу - СМС. Якщо бути уважним до рекламних сповіщень чи банерів, на які натискаєте, то можна повністю виключити повторне підключення її. Детальну консультацію ви можете отримати за номером 111, в чаті додатку My Vodafone, в чаті на сайті https://my.vodafone.ua/auth або в приватних повідомленнях наших офіційних груп в соціальних мережах. Будемо чекати на ваше звернення! Показать 1 ответ
Отзыв о Vodafone Украина по адресу Запоріжжя, ул. Базарная, д. 11 Пользуюсь уже давно. Эти во прислали смс о том что я подключился на какую то подписку за 3,5 грн. в сутки. Я не придал значения,и вот через пару недель с
Прикро, що ви засмутилися :( Повернути час і непорозуміння не зможемо, проте маємо змогу підказати дещо по даній ситуації - а саме те, що подібна підписка не може включитися автоматично, і це факт!
Існує технологія WebClick, по якій у вас є можливість активувати контент-послугу по кліку, не залишаючи того чи іншого додатку або Web-браузера. Через який саме канал активували її, інформації ми не маємо. Разом з цим, залишається також можливість підключити контент-послугу за допомогою більш звичного способу - СМС.
Якщо бути уважним до рекламних сповіщень чи банерів, на які натискаєте, то можна повністю виключити повторне підключення її.
Аби перевірити, чому саме так все відбувалось, зверніться, будь ласка, до нас у приватні повідомлення в одне із направлень, разом розберемось із ситуацією! Ми дуже цінуємо наших клієнтів і не хочемо, щоб ви засмучувались, тому що водночас із тим нам також сумно.
Отзыв о Vodafone Украина по адресу Запоріжжя, ул. Базарная, д. 11 с моего счета была снята сумма за vodafonTV. я самостоятельно его не подключала Я связывалась с оператором когда это произошло и мне сказали что это ошибочное подключение, что при проверке выяснилось что я не использовала vodafoneTV. Мне сказали деньги в течении 4х дней вернут. Спустя какое-то время я связалась с оператора для уточнения почему не вернулись деньги и мне... Читать отзыв с моего счета была снята сумма за vodafonTV. я самостоятельно его не подключала
Я связывалась с оператором когда это произошло и мне сказали что это ошибочное подключение, что при проверке выяснилось что я не использовала vodafoneTV. Мне сказали деньги в течении 4х дней вернут.
Спустя какое-то время я связалась с оператора для уточнения почему не вернулись деньги и мне сообщили что их возвращать не будут, так как Выяснилось что я использовала vodafonTV, что является большим враньем.
Я до этого инцидента никогда не слышала про vodafonTV.
Операторы стараются апоскорее избавиться, чат-поддержке говорят " Я не могу же прошлое вернуть" П - профессионализм.
Как они за**ли, а ещё постоянные звонки для оценки их работы. Х ваша работа, плохо работаете.
Прикро чути, що у вас склалось таке враження про роботу операторів. У нашій компанії дійсно велика увага приділяється професійній підготовці персоналу, який надає інформаційну підтримку. Всі співробітники є фахівцями в своїй галузі, проходять всі необхідні етапи контролю якості роботи і професійні тестування. Щодо списання коштів, воно не може відбуватись просто так, якщо за вашим номером провели перевірку, але відмовили в поверненні коштів, це означає, що користування послугою було зафіксоване. Також, активація будь-якої послуги відбувається тільки зі сторони абонента, автоматично ми не підключаємо додаткові послуги. Детальну консультацію по цій ситуації ви можете отримати за номером 111, в чаті додатку My Vodafone, в чаті на сайті https://my.vodafone.ua/auth або в приватних повідомленнях наших офіційних груп в соціальних мережах. Будемо чекати на ваше звернення! Показать 1 ответ
Отзыв о Vodafone Украина по адресу Запоріжжя, ул. Базарная, д. 11 Vodafone взагалі зіпсувався. Почну з того що зв‘язок неймовірно жахливий.Навіть коли оператору телефонуєш не чути взагалі,в мережі жах,через слово чути, а іноді взагалі глухо. Треба разів п’ять пере набрати.Що вже казати за якість з‘єднання з іншими мережами. Інтернет жахливий!!! Пам‘ятаєте коли на кнопочних телефонах шукали щось в Інтернеті? Так от, тоді навіть працювало краще. Для того щоб працювало краще... Читать отзыв Vodafone взагалі зіпсувався. Почну з того що зв‘язок неймовірно жахливий.Навіть коли оператору телефонуєш не чути взагалі,в мережі жах,через слово чути, а іноді взагалі глухо. Треба разів п’ять пере набрати.Що вже казати за якість з‘єднання з іншими мережами. Інтернет жахливий!!! Пам‘ятаєте коли на кнопочних телефонах шукали щось в Інтернеті? Так от, тоді навіть працювало краще. Для того щоб працювало краще треба підключати додатково купу послуг,звісно ж не безкоштовно. І що найголовніше, хоч що хочеш підключай, воно працює нормально першу добу, може годин 12. Далі так само. Оператори ввічливі і компетентні. Принаймні мені траплялись. Взагалі не відповідає ціна і якість!!!!
Отзыв о Vodafone Украина по адресу Запоріжжя, ул. Базарная, д. 11 Пару дней назад пополнил счёт и не пользовался телефоном, ждал пока подключится тариф. Спустя два дня тариф не подключился а на счету из 50грн осталось 29, ИНТЕРНЕТ ОТКЛЮЧЕН ЗВОНКИ НЕ ДЕЛАЛ!!! Девочка в поддержке сказала что нужно было самим активировать тариф (раньше такого не было, и никаких извещений об изменении правил не приходило), а деньги снимаются не зависимо от того... Читать отзыв Пару дней назад пополнил счёт и не пользовался телефоном, ждал пока подключится тариф. Спустя два дня тариф не подключился а на счету из 50грн осталось 29, ИНТЕРНЕТ ОТКЛЮЧЕН ЗВОНКИ НЕ ДЕЛАЛ!!! Девочка в поддержке сказала что нужно было самим активировать тариф (раньше такого не было, и никаких извещений об изменении правил не приходило), а деньги снимаются не зависимо от того пользовались услугами или нет. Браво!!!
Добрый день, Денис! Любые ситуации касательно финансов индивидуальны. Для проверки информации и решения Вашего вопроса нужно смотреть информацию по Вашему номеру. Обратитесь к нам по номеру 111 и мы поможем Вам разобраться в ситуации а также подобрать выгодные услуги для экономии. Показать 1 ответ
Отзыв о Vodafone Украина по адресу Запоріжжя, ул. Базарная, д. 11 Нормальный оператор, по Запорожской области и связь и интернет работают стабильно в любое время суток. Подключен тариф Супернет Старт, 4ГБ трафика на месяц хватает с головой. Фильмы на мобильнике не смотрю, мобильный интернет как замену проводного никогда не рассматривал, использую его в основном для мессенджеров, веб-банкинга, чтения новостей, поиска интересующей информации. Если иногда в 4ГБ не уложился, всегда можно... Читать отзыв Нормальный оператор, по Запорожской области и связь и интернет работают стабильно в любое время суток. Подключен тариф Супернет Старт, 4ГБ трафика на месяц хватает с головой. Фильмы на мобильнике не смотрю, мобильный интернет как замену проводного никогда не рассматривал, использую его в основном для мессенджеров, веб-банкинга, чтения новостей, поиска интересующей информации. Если иногда в 4ГБ не уложился, всегда можно докупить еще 1ГБ за бонусы. Повышение стоимости услуг до 110 грн неприятно, но не критично. Вариант смены оператора не рассматриваю.
Отзыв о Vodafone Украина по адресу Запоріжжя, ул. Базарная, д. 11 после моего отзыва об обмане по обещанной акции пришло сообщение на почту от представителя водафон"Для того, чтобы детальнее разобраться в данном вопросе, напишите, пожалуйста, нам в личные сообщения группы в Facebook:https://www.facebook.com/VFUkraine/" пообщался в Facebook с Николаем Б., но теперь у них новая причина не подключения мне тарифа за 72грн. я после пополнения я отослал смс и сняли 1,5грн., но я... Читать отзыв после моего отзыва об обмане по обещанной акции пришло сообщение на почту от представителя водафон"Для того, чтобы детальнее разобраться в данном вопросе, напишите, пожалуйста, нам в личные сообщения группы в Facebook:https://www.facebook.com/VFUkraine/" пообщался в Facebook с Николаем Б., но теперь у них новая причина не подключения мне тарифа за 72грн. я после пополнения я отослал смс и сняли 1,5грн., но я сразу же пополнил на 5грн. но это не считается и мне опять отказали, телефон руководителя не дают, надо подумать куда уходить от водафона!!!!
Добрый день! Для принятия индивидуальных решений по Вашему номеру можете отправить письмо на почту: ПрАО «ВФ УКРАИНА», ул. Лейпцигская, 15, г. Киев, 01601
Отзыв о Vodafone Украина по адресу Запоріжжя, ул. Базарная, д. 11 Водафон прислал две смс о том, что в место 90грн. я с 20 мая 1 мес. буду пользоваться скидкой 20%, пополнив счет, я пытаюсь подключить тариф, но приходит смс о том, что у меня не хватает средств, звоню оператору, он предлагает обратится в чат и приложить скрин смс. Пишу в чат, отправляю скрин, и тут начинается карусель, сеанс в чате... Читать отзыв Водафон прислал две смс о том, что в место 90грн. я с 20 мая 1 мес. буду пользоваться скидкой 20%, пополнив счет, я пытаюсь подключить тариф, но приходит смс о том, что у меня не хватает средств, звоню оператору, он предлагает обратится в чат и приложить скрин смс. Пишу в чат, отправляю скрин, и тут начинается карусель, сеанс в чате длится на столько мало, что мне пришлось общаться с 4-мя консультантами и каждому расскажи свою историю заново, приложи скан смс. В результате, сказали, что вторая смс 19 мая это техническая ошибка и я пропустил подключение с 18 мая, хотя прошлый месяц у меня был оплачен до 20 мая. Водафон вы обманщики и считаете себя самыми умными, в период карантина повышаете цены и не держите слово, надо от вас уходить.
Добрый день! Для того, чтобы детальнее разобраться в данном вопросе, напишите, пожалуйста, нам в личные сообщения группы в Facebook: https://www.facebook.com/VFUkraine/ Что касается работы чата, мы сейчас тестируем новую, более удобную для наших пользователей версию он-лайн чата. И пока функционал в процессе тестирования, возможны сложности в его работе. Приносим извинения за временные неудобства. Мы передаем всю информацию о сбоях нашим техническим специалистам.
Отзыв о Vodafone Украина по адресу Запоріжжя, ул. Базарная, д. 11 Добрый день Хотела бы узнать для себя такую информацию Мы пошли в магазин Vodafone поклеили защитное стекло на телефон. Заплатили 300 грн стекло и 99 гривень за саму наклейку. стекло через 2 дня сбоку роскрешилось. Сегодня ему 9 дней и оно уже отошло тупо отклеилось!!! есть ли на него какая-то гарантия за такие-то деньги????
«Водафон груп» («Vodafone Group») — британская компания, один из крупнейших в мире операторов сотовой связи. Штаб-квартира — в Ньюбери, графство Беркшир. Основана в 1984 году под названием Racal Telecom ltd в качестве дочерней компании Racal Electronics’ Plc, производителя электроники, в том числе военного назначения. Первый звонок в аналоговой сети был... подробнее
Перейшов з Київстара але жалкую!
Наші інженери докладають максимум зусиль, щоб в такий складний час все працювало стабільно. Однак, самі розумієте, технічні складнощі можуть бути різними та непередбачуваними, і не завжди в нас є доступ до обладнання, щоб полагодити мережу 🙁
Але ми завжди робили й будемо робити все можливе, щоб кожен залишався у контакті з рідними та близькими. Ми постараємось якнайшвидше все відновити.
Також, якщо у вас є доступна мережа іншого українського оператора - радимо користуватись національним роумінгом і періодично пробувати зареєструватись у нашій мережі, щоб залишатись на зв'язку доки фахівці шукають варіанти вирішення проблеми.
Якщо у вас є якісь зауваження чи будь-які питання, будемо раді, якщо ви звернетесь до нас для консультації.
Ви можете обрати для себе зручний канал для спілкування, написати нам в приватні повідомлення сторінки у Facebook https://www.facebook.com/VFUkraine/
Або ж через онлайн чат на сайті: https://my.vodafone.ua/auth
Будемо раді поспілкуватись ❤
Ужасное отношения
З повагою, представник Vodafone Україна.
Не могу дозвониться из России в Украину
mobymus.com мошенники и вы с ними в доле
Вы портите имидж своей компании занимаясь такой ерундой!
У меня 2 сим карты водафон и Киевстар. Так вот Киевстар не прислал мне сообщение о подписке.
Вы прислали значит вы тоже в доле с этими мошенниками!!!
Існує технологія WebClick, по якій у вас є можливість активувати контент-послугу по кліку, не залишаючи того чи іншого додатку або Web-браузера. Через який саме канал активували її, інформації ми не маємо.
Разом з цим, залишається також можливість підключити контент-послугу за допомогою більш звичного способу - СМС.
Якщо бути уважним до рекламних сповіщень чи банерів, на які натискаєте, то можна повністю виключити повторне підключення її.
Детальну консультацію ви можете отримати за номером 111, в чаті додатку My Vodafone, в чаті на сайті https://my.vodafone.ua/auth або в приватних повідомленнях наших офіційних груп в соціальних мережах. Будемо чекати на ваше звернення! Показать 1 ответ
Ужас.ужас ужас.
Прикро, що ви засмутилися :( Повернути час і непорозуміння не зможемо, проте маємо змогу підказати дещо по даній ситуації - а саме те, що подібна підписка не може включитися автоматично, і це факт!
Існує технологія WebClick, по якій у вас є можливість активувати контент-послугу по кліку, не залишаючи того чи іншого додатку або Web-браузера. Через який саме канал активували її, інформації ми не маємо. Разом з цим, залишається також можливість підключити контент-послугу за допомогою більш звичного способу - СМС.
Якщо бути уважним до рекламних сповіщень чи банерів, на які натискаєте, то можна повністю виключити повторне підключення її.
Аби перевірити, чому саме так все відбувалось, зверніться, будь ласка, до нас у приватні повідомлення в одне із направлень, разом розберемось із ситуацією! Ми дуже цінуємо наших клієнтів і не хочемо, щоб ви засмучувались, тому що водночас із тим нам також сумно.
Ви можете обрати собі зручний канал для спілкування з нами виходячи з наступних варіантів: Написати нам в приватні повідомлення сторінки
Facebook: https://www.facebook.com/VFUkraine/
Viber: https://chats.viber.com/vodafoneukraine
Telegram: https://t.me/joinchat/AAAAAEM0M21h2xPzcFrDHw
Або ж через онлайн-чат на сайті: https://my.vodafone.ua/auth Показать 1 ответ
Снимают деньги
Я связывалась с оператором когда это произошло и мне сказали что это ошибочное подключение, что при проверке выяснилось что я не использовала vodafoneTV. Мне сказали деньги в течении 4х дней вернут.
Спустя какое-то время я связалась с оператора для уточнения почему не вернулись деньги и мне... Читать отзыв с моего счета была снята сумма за vodafonTV. я самостоятельно его не подключала
Я связывалась с оператором когда это произошло и мне сказали что это ошибочное подключение, что при проверке выяснилось что я не использовала vodafoneTV. Мне сказали деньги в течении 4х дней вернут.
Спустя какое-то время я связалась с оператора для уточнения почему не вернулись деньги и мне сообщили что их возвращать не будут, так как Выяснилось что я использовала vodafonTV, что является большим враньем.
Я до этого инцидента никогда не слышала про vodafonTV.
Операторы стараются апоскорее избавиться, чат-поддержке говорят " Я не могу же прошлое вернуть" П - профессионализм.
Как они за**ли, а ещё постоянные звонки для оценки их работы. Х ваша работа, плохо работаете.
Прикро чути, що у вас склалось таке враження про роботу операторів.
У нашій компанії дійсно велика увага приділяється професійній підготовці персоналу, який надає інформаційну підтримку. Всі співробітники є фахівцями в своїй галузі, проходять всі необхідні етапи контролю якості роботи і професійні тестування.
Щодо списання коштів, воно не може відбуватись просто так, якщо за вашим номером провели перевірку, але відмовили в поверненні коштів, це означає, що користування послугою було зафіксоване. Також, активація будь-якої послуги відбувається тільки зі сторони абонента, автоматично ми не підключаємо додаткові послуги.
Детальну консультацію по цій ситуації ви можете отримати за номером 111, в чаті додатку My Vodafone, в чаті на сайті https://my.vodafone.ua/auth або в приватних повідомленнях наших офіційних груп в соціальних мережах. Будемо чекати на ваше звернення! Показать 1 ответ
Катастрофа,а не мережа
Почну з того що зв‘язок неймовірно жахливий.Навіть коли оператору телефонуєш не чути взагалі,в мережі жах,через слово чути, а іноді взагалі глухо. Треба разів п’ять пере набрати.Що вже казати за якість з‘єднання з іншими мережами.
Інтернет жахливий!!! Пам‘ятаєте коли на кнопочних телефонах шукали щось в Інтернеті? Так от, тоді навіть працювало краще.
Для того щоб працювало краще... Читать отзыв Vodafone взагалі зіпсувався.
Почну з того що зв‘язок неймовірно жахливий.Навіть коли оператору телефонуєш не чути взагалі,в мережі жах,через слово чути, а іноді взагалі глухо. Треба разів п’ять пере набрати.Що вже казати за якість з‘єднання з іншими мережами.
Інтернет жахливий!!! Пам‘ятаєте коли на кнопочних телефонах шукали щось в Інтернеті? Так от, тоді навіть працювало краще.
Для того щоб працювало краще треба підключати додатково купу послуг,звісно ж не безкоштовно. І що найголовніше, хоч що хочеш підключай, воно працює нормально першу добу, може годин 12. Далі так само.
Оператори ввічливі і компетентні. Принаймні мені траплялись.
Взагалі не відповідає ціна і якість!!!!
Viber https://chats.viber.com/vodafoneukraine
Facebook https://www.facebook.com/VFUkraine/
Сбивают бабки не за что
Любые ситуации касательно финансов индивидуальны. Для проверки информации и решения Вашего вопроса нужно смотреть информацию по Вашему номеру. Обратитесь к нам по номеру 111 и мы поможем Вам разобраться в ситуации а также подобрать выгодные услуги для экономии. Показать 1 ответ
Мне подходит
Приятного пользования!
опять придумали причину для отказа
Для принятия индивидуальных решений по Вашему номеру можете отправить письмо на почту:
ПрАО «ВФ УКРАИНА», ул. Лейпцигская, 15, г. Киев, 01601
Обманули по обещаной акции
Водафон вы обманщики и считаете себя самыми умными, в период карантина повышаете цены и не держите слово, надо от вас уходить.
https://www.facebook.com/VFUkraine/
Что касается работы чата, мы сейчас тестируем новую, более удобную для наших пользователей версию он-лайн чата. И пока функционал в процессе тестирования, возможны сложности в его работе.
Приносим извинения за временные неудобства. Мы передаем всю информацию о сбоях нашим техническим специалистам.
Поклейка защитного стекла