Сергій Відгук додано 10 січня, 2024 год19 переглядів
Доброго дня,
Ні в особистому кабінеті на my.viasat.com.ua, ні в вайбер боті немає функції деактивувати підписку, можна тільки вибрати інший тариф. Також написав на [email protected], але відповіді поки що не отримав.
Підкажіть як деактивувати підписку зроблену через вайбер бота?
Ваш запит щодо деактивації підписки, було передано до відділу управління договорами. Відповідальний співробітник зв'яжеться з Вами для вирішення питання. Очікуйте, будь ласка, дзвінку. Лист відповідь на e-mail була надана 10.01.2024 14:58. Рекомендуємо перевірити всі папки у Вашій електронній скринці в тому числі папку Спам.
Дякую за відповідь. Листа від 10.01.2024 14:58, про який Ви згадували, так і не отримав. Перевірив всі папки в електроній скринці, включаючи Спам. Рекомендую перевірити Ваш SMTP сервер та переконатись що лист справді було відправлено. По телефону також ніхто не зв'язався, схоже відділ управління договорами не дуже поспішає.
Viasat – відомий бренд, експерт у виробництві та розповсюдженні телевізійних каналів та передач. У Viasat понад 40 телеканалів власного виробництва, які транслюються у 24 країнах Західної та Східної Європи та Балтії. Загальна кількість телеглядачів телебачення Viasat у світі становить 100 мільйонів. З квітня 2008 року міжнародне супутникове телебачення Viasat працює... детальніше
Як деактивувати підписку? - Відгуки про Viasat
Ні в особистому кабінеті на my.viasat.com.ua, ні в вайбер боті немає функції деактивувати підписку, можна тільки вибрати інший тариф. Також написав на [email protected], але відповіді поки що не отримав.
Підкажіть як деактивувати підписку зроблену через вайбер бота?
відгук
Коментарі до відгуку
Ваш запит щодо деактивації підписки, було передано до відділу управління договорами. Відповідальний співробітник зв'яжеться з Вами для вирішення питання. Очікуйте, будь ласка, дзвінку. Лист відповідь на e-mail була надана 10.01.2024 14:58. Рекомендуємо перевірити всі папки у Вашій електронній скринці в тому числі папку Спам.
Дякую за відповідь. Листа від 10.01.2024 14:58, про який Ви згадували, так і не отримав. Перевірив всі папки в електроній скринці, включаючи Спам. Рекомендую перевірити Ваш SMTP сервер та переконатись що лист справді було відправлено. По телефону також ніхто не зв'язався, схоже відділ управління договорами не дуже поспішає.