Доброго вечора! Поясніть, будь ласка, чому кожного разу тривалість днів між сплатами все менше і менше?Встановили тариф"Сімейний" 24.03(сплатили 22,97),31.03 сплатили 89 грн, наступна оплата 89 грн. 27.04( нагадування смс), хоч місяць не пройшов, знову 18.05 прийшло нагадування. Днів минуло ще менше.21 день!!! Зв'язатися з оператором неможливо,у меню немає такої функції, зайти в особистий кабінет також неможливо, пароль відновити неможливо, весь час пише. що помилка. Це засада!!!Двічі викликала майстра, бо не вмикався тюнер. То екран взагалі чорний,то " Зачекайте, іде..." , і знову не вмикався. А як там у селі стареньким?!Дивитися на тюнер?!
Дякуємо вам за відгук! За умовами користування послугою вам необхідно сплачувати у поточному місяці за наступний місяць, наприклад, у травні ви оплачуєте послугу за червень, рекомендуємо вносити платіж до 20 числа місяця. Для перевірки інформації за вашим договором напишіть, будь ласка, нам у групу fb https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/ номер Вашого особового рахунку і ми з радістю допоможемо.
Viasat – відомий бренд, експерт у виробництві та розповсюдженні телевізійних каналів та передач. У Viasat понад 40 телеканалів власного виробництва, які транслюються у 24 країнах Західної та Східної Європи та Балтії. Загальна кількість телеглядачів телебачення Viasat у світі становить 100 мільйонів. З квітня 2008 року міжнародне супутникове телебачення Viasat працює... детальніше
Дайте пояснення щодо наступної оплати - Відгуки про Viasat
відгук
Коментарі до відгуку
Дякуємо вам за відгук! За умовами користування послугою вам необхідно сплачувати у поточному місяці за наступний місяць, наприклад, у травні ви оплачуєте послугу за червень, рекомендуємо вносити платіж до 20 числа місяця. Для перевірки інформації за вашим договором напишіть, будь ласка, нам у групу fb https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/ номер Вашого особового рахунку і ми з радістю допоможемо.