Віасат,ви коли змінюєте пакет або збільшуєте тариф,попереджайте завчасно. І будь ласка, перераховуйте оплату,якщо не було змоги дивитися ТВ, бо майстер йшов цілий тиждень. І чому я маю оплачувати роботу майстра,500грн,10 хв? Якщо в мене не працює інтернет,то ремонт роблять безкоштовно, в тому числі заміну кабеля.
У зв'язку із зростанням витрат на утримання супутникової інфраструктури та відрахуванням каналам за контент, ми вимушені підняти вартість абонентської плати і як компенсацію за вимушений ріст, ми добавляємо канали, тобто надаємо доступ до більшого пакету. Інформування про зміну пакетів було здійснено через Viber та sms-повідомлення.
Абонентська плата включає у себе доступ до перегляду пакету каналів, вартість обслуговування Вашого обладнання не входить у цю вартість. Виклик майстра - це платна послуга. Ми допомагаємо знайти спеціаліста, який приїде та проведе діагностику/налаштування Вашого обладнання, за необхідності допоможе налаштувати канали, замінить комплектуючі. Також Ви можете самостійно звернутись до місцевого майстра для налаштування Вашої обладнання.
Для розгляду питання стосовно перерахунку коштів, прохання, напишіть нам, будь ласка, номер Вашого договору, контактний номер телефону, опишіть ситуацію і додайте посилання на Ваш відгук на e-mail [email protected] або у facebook за посиланням https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/, будемо раді допомогти з вирішенням.
Viasat – відомий бренд, експерт у виробництві та розповсюдженні телевізійних каналів та передач. У Viasat понад 40 телеканалів власного виробництва, які транслюються у 24 країнах Західної та Східної Європи та Балтії. Загальна кількість телеглядачів телебачення Viasat у світі становить 100 мільйонів. З квітня 2008 року міжнародне супутникове телебачення Viasat працює... детальніше
Ремонт антени - Відгуки про Viasat
відгук
Коментарі до відгуку
У зв'язку із зростанням витрат на утримання супутникової інфраструктури та відрахуванням каналам за контент, ми вимушені підняти вартість абонентської плати і як компенсацію за вимушений ріст, ми добавляємо канали, тобто надаємо доступ до більшого пакету. Інформування про зміну пакетів було здійснено через Viber та sms-повідомлення.
Абонентська плата включає у себе доступ до перегляду пакету каналів, вартість обслуговування Вашого обладнання не входить у цю вартість. Виклик майстра - це платна послуга. Ми допомагаємо знайти спеціаліста, який приїде та проведе діагностику/налаштування Вашого обладнання, за необхідності допоможе налаштувати канали, замінить комплектуючі. Також Ви можете самостійно звернутись до місцевого майстра для налаштування Вашої обладнання.
Для розгляду питання стосовно перерахунку коштів, прохання, напишіть нам, будь ласка, номер Вашого договору, контактний номер телефону, опишіть ситуацію і додайте посилання на Ваш відгук на e-mail [email protected] або у facebook за посиланням https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/, будемо раді допомогти з вирішенням.