Інна Отзыв написан 19 октября, 2023 год28 просмотров
11.10.2023р. мені надіслали посилку з інтернет магазину, магазин відправив посилку 13.10.2023р. надіслали номер ТТН. Посилка не відслідковується, на гарячій лінії сказали, що відправник має ходити виясняти що трапилося. Тепер мені зрозуміло чому багато магазинів взагалі не працюють з укрпоштою, потім ходи і шукай вітер в полі, не кажучи вже про те, коли посилку потрібно скоріше отримати. Це я перший раз скористувалася послугами, що на мене найшло, я не знаю. Чим закінчиться ця історія також, поки не маю уявлення. Тим паче, що ціни за послуги не набагато менші ніж у Новій пошті.
На жаль, контакт-центр в них теж далекий від ідеалу, не можуть адекватно надати інформацію навіть стосовно правил упакування та транспортування посилок...
Укрпошта - це взагалі шарашкіна контора. Але ж в даному випадку треба звернутись безпосередньо до керівництва, зареєструвати заяву, тобто діяти по процедурі, а не писати В НІКУДИ і сподіватись, що хтось почує. Відгук, безумовно, писати треба, щоб люди знали. Але одночасно треба кожного дня стукати у всі двері самої пошти і вимагати вирішити проблему. Люди пишуть Смілянському на Фейсбук, кажуть, інколи допомагає.
Українське державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта» (УДППЗ «Укрпошта») входить до сфери управління Міністерства транспорту та зв’язку України, є національним оператором поштового зв’язку України згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 10 січня 2002 року. детальніше Діяльність УДППЗ «Укрпошта» регламентується Законом України «Про поштовий зв’язок» від 4 жовтня 2001 року, іншими... подробнее
Немає посилки - Отзывы об Укрпошта (Укрпочта)
отзыв
Комментарии к отзыву
З усих питань дзвоніть на безкоштовну гарячу лінію 0 800 300 545
пишіть на на електронну адресу [email protected]
а краще за все звернутись у Фейсбуці, там найшвидше вирішують питання: https://www.facebook.com/ukrposhta
У всих зверненнях вказуйте номер ТТН.