Хлопець придбав каблуку в ювелірному магазині "золота країна". Поносила тільки два місяці як в каблучці випав камінець так вона ще і погнулась. Понесла в магазин з чеком,біркою щоб віддати на ремонт. В чому я отримала відмову. Хоча на всі вироби рік гарантія. Дуже розчарувались в "золотій країні" .
Доброго дня. Приносимо вибачення за неприємну ситуацію, що склалась. Для нас важливий кожен наш клієнт. Впевнені, що дана ситуація не повториться. Для уточнення деталей просимо Вас зв'язатись з представником компанії у соціальній мережі Іnstagram/Фейсбук або за номером безкоштовної гарячої лінії 0 800 303 903. Дякуємо за Ваше звернення та увагу. Бажаємо гарного дня та мирного неба
Хлопець придбав каблуку в ювелірному магазині "золота країна". Поносила тільки два місяці як в каблучці випав камінець так вона ще і погнулась. Понесла в магазин з чеком,біркою щоб віддати на ремонт. В чому я отримала відмову. Хоча на всі вироби рік гарантія. Дуже розчарувались в "золотій країні" .
Доброго дня. Приносимо вибачення за неприємну ситуацію, що склалась. Для нас важливий кожен наш клієнт. Впевнені, що дана ситуація не повториться. Для уточнення деталей просимо Вас зв'язатись з представником компанії у соціальній мережі Іnstagram/Фейсбук або за номером безкоштовної гарячої лінії 0 800 303 903. Дякуємо за Ваше звернення та увагу. Бажаємо гарного дня та мирного неба
Купувала подрузі сережки з білого золота, віддавалася застібка, думала шо бува(( потім купувала сыну печатку, верхня частина відпала(( худшої ювелірної компаніі в Україні нема
Доброго дня. Приносимо вибачення за неприємну ситуацію, що склалась. Для нас важливий кожен наш клієнт. Впевнені, що дана ситуація не повториться. Дякуємо за Ваше звернення та увагу. Бажаємо гарного дня та мирного неба.
РАЗВОДЯТЬ ЩОДО ОБМІНУ. Придбав прикрасу через інтернет-магазин Золота Країна. На сайті пише що обмін можливий протягом 30днів. Чек та бірка цілі. Хотів обміняти виріб на дорожчий з моєю доплатою. Відмовили в обміні. Відмовились отримувати товар назад НОВОЮ ПОШТОЮ. Сказали що обмін можливий лише у їх стаціонарному магазині. А це 200-400км + час - 1 день. На сайті нічого не пише... Читати відгук РАЗВОДЯТЬ ЩОДО ОБМІНУ. Придбав прикрасу через інтернет-магазин Золота Країна. На сайті пише що обмін можливий протягом 30днів. Чек та бірка цілі. Хотів обміняти виріб на дорожчий з моєю доплатою. Відмовили в обміні. Відмовились отримувати товар назад НОВОЮ ПОШТОЮ. Сказали що обмін можливий лише у їх стаціонарному магазині. А це 200-400км + час - 1 день. На сайті нічого не пише про ОБОВЯЗКОВУ необхідність відвідувати стаціонарний магазин для обміну. Питання не вирішили! НЕ ЗАДОВОЛЕНИЙ.
Переваги:
Немає
Недоліки:
РОЗВОДЯТЬ ЩОДО ОБМІНУ. Він можливий лише в стаціонарному магазині.
Доброго дня. Приносимо вибачення за неприємну ситуацію, що склалась. Для нас важливий кожен наш клієнт. Впевнені, що дана ситуація не повториться. Дякуємо за Ваше звернення та увагу. Бажаємо гарного дня та мирного неба
Золота Країна - магазин ювелірних прикрас
Золота Країна - це український ювелірний бренд, де кожен зможе обрати ідеальну прикрасу для себе та близьких. Широкий асортимент Золота Країна розбитий на зони для комфортного вибору ювелірних прикрас. На вітринах представлені актуальні трендові моделі та класичні позачасові прикраси. Вишукані сережки, стильні каблучки, класичні та тематичні підвіски, лаконічні ланцюжки в... детальніше
Жахливий магазин
Приносимо вибачення за неприємну ситуацію, що склалась.
Для нас важливий кожен наш клієнт. Впевнені, що дана ситуація не повториться.
Для уточнення деталей просимо Вас зв'язатись з представником компанії у соціальній мережі Іnstagram/Фейсбук або за номером безкоштовної гарячої лінії 0 800 303 903.
Дякуємо за Ваше звернення та увагу.
Бажаємо гарного дня та мирного неба
Жахливий магазин
Приносимо вибачення за неприємну ситуацію, що склалась.
Для нас важливий кожен наш клієнт. Впевнені, що дана ситуація не повториться.
Для уточнення деталей просимо Вас зв'язатись з представником компанії у соціальній мережі Іnstagram/Фейсбук або за номером безкоштовної гарячої лінії 0 800 303 903.
Дякуємо за Ваше звернення та увагу.
Бажаємо гарного дня та мирного неба
Все неякісне
Приносимо вибачення за неприємну ситуацію, що склалась.
Для нас важливий кожен наш клієнт. Впевнені, що дана ситуація не повториться.
Дякуємо за Ваше звернення та увагу.
Бажаємо гарного дня та мирного неба.
Развод щодо обміну товара
Питання не вирішили! НЕ ЗАДОВОЛЕНИЙ.
Приносимо вибачення за неприємну ситуацію, що склалась.
Для нас важливий кожен наш клієнт. Впевнені, що дана ситуація не повториться.
Дякуємо за Ваше звернення та увагу.
Бажаємо гарного дня та мирного неба