Їхала 2.08.2024 рейсом херсон-гдиня з неповнолітньою дитиною з Тернополя 15:20. Білет купляла на автовокзалі 01.08.2024, при купівлі білета і вибору рейсу автобуса, касирка рекомендувала тільки цей рейс і цього перевізника, що хороші водії приїжджають вчасно і без жодних пересадок. Те що автобус трохи спізнився це нічого. При посадці автобуса, водії спочатку садили лівих пасажирів(тих, що були без білета і платили на місці особисто водіям), але не тих, що з квитками. Коли ми ввійшли в автобус виявилося, що вільних місць бракує. На силу знайшла місце для дитини для мене місць не було. При зверненні до водія де я маю сісти, бо вільних місць немає, получила хамську відповідь від водія, що це мої проблеми. Хоча при перетині кордону і далекій дорозі дитина повинна знаходитися поруч з мамою. В Львові була пересадка на інший автобус, були місця і адекватні водії. Прошу адміністрацію звернути увагу водіям на етичність своєї поведінки, щодо пасажирів і також пояснити, що перевагу мають пасажири з купленими квитками, а не пасажири котрі купляють за домовленістю квитки у водіїв. Мій відгук стосується водіїв з котрими я їхала з Тернополя до Львова.
Хамське відношення водіїв - Відгуки про Зесен Транс (Zesen Trans)
відгук
Коментарі до відгуку