Ювелірний завод «Золотий Вік»
Ювелірний завод «Золотий Вік» — був створений людьми, закоханими в ювелірне мистецтво. Сьогодні - це один з найбільших виробників ювелірних виробів в Україні, що створює ювелірні прикраси високої якості.
Місія компанії "Золотий Вік" - дати можливість прикрасити своє життя і яскраво висловити почуття до близьких, зберігаючи щасливі моменти в ювелірній...
детальніше zolotiyvik.ua/ua/
Перейти на сайт
Ювелірні вироби
Смішна історія про те, як продавець не може продати товар :) - Відгуки про Ювелірний завод «Золотий Вік»
Давно не зустрічав такого нетактовного адміністратора. Стрийська точка на Валовій в центрі, адміністратор - Іванна!!!.
Вся історія в деталях:
День 1: прийшов з дівчиною вибрати обручки. Як потім зясувалось - за 15 хв до закриття. При виборі дівчина-продавець мені звернула увагу, що мені треба думати головою, коли я йду в їх магазин, бо вони закриваються через 15 хв. На що була отримана відповідь, що швидше ій треба думати, що говорити кліентам.
Ви можете закрити магазин, або попередити що він закривається, або нормально обслужити клієнта, але точно не давати порад кому і як думати головою. Але ок, дещо сподобалось, вирішив іншим разом зайти.
День 2: десь через пару днів прийшов ще раз, з ціллю покупки. Відповідних розмірів і моделей не було. З того що було, нічого не сподобалось. Попрощався.
Через місяць купив обручки у Львові, були потрібні розміра і конкретна модель.
День 3: прийшов в стрийську точку вибрати хрестик, обсуговує адміністратор Іванна!!!. Магазин порожній, спочатку показую фотографії з моделями, які сподобались, ходжу за Іванною!!! по всьому магазину. Адміністратор Іванна!!! не може запамятати 4 картинки і не орієнтується в асортименті, їй потрібно глянути кожну фотографію окремо і походити зі мною по всім закавулкам в магазині. Вияснилось, що нема жодної моделі в наявності.
На моє запитання, як людина має купити хрестик в магазині, якщо їй подобаеться щось з сайту, чого нема в магазині почув мега відповідь: людина приходить в магазин - вибирає, що їй подобається і купує, а якщо нема, то "все". "Все" - мається на увазі - йде геть, нема то нема)) Я попросив старшого і книгу скарг. Відповідь: я головна, ми вас памятаємо - ви вже 3 раз тут, завжди у вас якісь претензії, ви ніколи нічого не купуєте ))))
Навчіть Іванну!!! бути тактовною з клієнтами, бо це щось!
відгук
Коментарі до відгуку