Доброго дня,купляла чоловіку обручку 13.06,розписалися аж 26,дві неділі обручка лежала,розписалися і чоловік поїхав,приїхав через півтори неділі,максимум дві неділі а обручка чорна,поки ми знайшли час підійти вияснити цей момент то пройшла ще неділя,так от коли я купляла обручку запитала а нічого з нею не буду,тому що в мене чоловік військовий ну і мало що,мені сказала та ні,нічого не буде,здали ми обручку на «експертизу»мало того що обручку покоцали,так ще і сказали що це ми винні що не правильно носимо обручку,тому що вона почорніла із-за сірководні,який міститься у воді,повітрі і в поті,я все розумію,но я дала поняття що його буде носити не людина яка буває тільки вдома чи на роботі,про це треба попередити було,я ставлю дуже великий мінус вам,і я буду робити все щоб ви повернули кошти чи хоть почистили обручку,ви навіть не запропонували почистити обручку,Бог з ним я би заплатила,в мене просто немає слів,так і ще ми ждали обручку місяць з цієї експертизи,хто мені тепер поверне кошти за те що ви її покохали?????
Приносимо вибачення за неприємну ситуацію, що склалась.
Для нас важливий кожен наш клієнт. Впевнені, що дана ситуація не повториться.
Для уточнення деталей просимо Вас зв'язатись з представником компанії у соціальній мережі Іnstagram/Фейсбук або за номером безкоштовної гарячої лінії 0 800 309 903 .
Жахлива якість,не компетентність продавців - Відгуки про Ювелірний магазин "Срібна Країна"
1 згоден
відгук
Коментарі до відгуку
Приносимо вибачення за неприємну ситуацію, що склалась.
Для нас важливий кожен наш клієнт. Впевнені, що дана ситуація не повториться.
Для уточнення деталей просимо Вас зв'язатись з представником компанії у соціальній мережі Іnstagram/Фейсбук або за номером безкоштовної гарячої лінії 0 800 309 903 .
Дякуємо за Ваше звернення.
Бажаємо гарного дня та мирного неба.