Yakaboo
Yakaboo – найбільша книжкова платформа України з понад 300 тисячами книжок 71 мовою у паперовому, електронному або аудіо форматах. Нашими послугами та продуктами користуються понад 3 млн клієнтів. Також ми співпрацюємо з понад 500 українськими та закордонними видавництвами.
www.yakaboo.ua/
Перейти на сайт
Інтернет-магазини
Треш з використанням бонусів і службою підтримки - Відгуки про Yakaboo
Я не звикла писати негативні відгуки, але нині в мене так горить, що я напишу його всюди, де тільки зможу.
Сайт yakaboo.ua мене розчаровує все більше з кожною хвилиною.
Почалось все з того, що я хотіла замовити книгу, і не знайшла в графі міст відправки свого міста (хоча, альо, компанія розсилає книги по новій пошті, в моєму місті їх ТРИ). Я забила на це і замовила книгу в іншому місці, привіт компанія яка на такій простій дурниці втрачає гроші і одразу довіру своїх нових покупців.
І якби не магічне чудо сертифікату, який мені подарували, не зв'язало мене з цією компанією, я би до вас ніколи в житті не повернулась. А доречі, привіт мінус один клієнт компанії, який постійно купляє книги, треба порахувати - скільки ще потенційний грошей ви б втратили?
З сертифікатом все стало ще веселіше. Він надав мені 500 гривень бонусів, на які я збиралась замовити сертифікат у подарунок своїй подрузі. Один раз мене пропустило до сторінки оплати (1 грн списання), але я помітила помилку, і вернулась назад. Бонусні кошти на рахунок, слава богу, повернулись. Але - ха-ха - їх тепер не можна використати. Просто натискаєш на кнопку використати бонус, сторінка видає прогрузку і просто нічого не відбувається, повна сума залишається на місці.
Я пішла в підтримку навіть з ВІДЕО, де я відкрила КОНСОЛЬ, в якій світилась помилка п'ятсота - server error (багато людей одразу відправляє скрін консолі?). І тут почались танці зі службою підтримки) Доречі, служба підтримки відповідає раз в 1-2 години. Ми спілкувались півдня (хоча про що спілкуватись, ясніше пояснень просто не знайти), в мене почали питати чи я використовую бонуси або кешбек (а, внутрішньої адмінки у них нема, щоб подивитись на мій акаунт, виходить?), і як результат, мені порадили очистити кеш.
Звісно, нічого не допомогло, і помилка все ще з'являлась. Але сертифікат мені вже був потрібен тут і зараз (я не думала, що я буду півдня спілкуватись з підтримкою), і я купила його за свої таки гроші.
Думаю, окей, бонусні гроші залишились, куплю собі книгу. Дійсно, я ж забула, що мого міста нема в містах відправки)) Тіпа трать бонусні кошти, а потів їдь в Київ забирати посилку))
Я не розумію, як так себе поводить сайт однієї з найбільших книгарень України.
А ще більше я не розумію організацію роботи служби підтримки. Відповідати з затримкою в одну-дві години - це треш. Хороша підтримка тримає SLA в дві хвилини, особливо коли це ОДНА З НАЙБІЛЬШИХ КНИГАРЕНЬ УКРАЇНИ, і ще і перед новорічними святами.
Сподіваюсь, це дійде до вашого менеджменту, і менеджеру сапорту стане як мінімум стидно за організацію роботи команди перед новорічними святами.
А ще сподіваюсь, що я якось використаю свої бонуси і більше ніколи в житті не повернусь на якабу.
відгук
Коментарі до відгуку
Робимо все можливо для більш оперативної реакції у святкові дні🥺
Наразі наші спеціалісти працюють над усуненням помилки, щодо коректного відображення адреси на етапі оформлення.
Перепрошуємо за незручності та вдячні за Ваш зворотній звʼязок.
Це дуже цінний ресурс для покращення нашої роботи🙏