Ольга Відгук додано 15 грудня, 2021 год32 перегляда
Здравствуйте. День начался с "радостной" новости от Vodafone, об очередной смене пакета на более дорогой. Мотив понятен, компании хочется больше денег. У меня мама пенсионер, пользуется, так называемым, бабушкофоном, интернетом не пользуется вообще, даже функции такой в телефоне нет. Так объясните, пожалуйста, зачем ей тариф с 12 гб интернета за 120 грн? Почему не существует пакета для таких как она, где цена будет низкой, никаких гигабайт и прочей не нужной пожилым людям ерундой!? Да и мне вполне хватало того, что входит в тариф которым пользуюсь. Я не хочу переходить на другой тариф, оставьте меня в нынешнем тарифе с прежней оплатой. Спасибо. 6 згодні 3 не згодні
Ольго, добрий день! Погоджуємось, що інформація про підвищення вартості будь-чого — не найприємніша новина і розуміємо ваше ставлення до цього. Не буває таких ситуацій, коли підвищення цін на ті чи інші послуги, приносило б задоволення, але хотіли б відзначити, що так іноді буває - умови тарифів змінюються внаслідок оптимізації роботи послуг, оскільки технології постійно розвиваються і сервіси теж удосконалюються. Тому нам доводиться періодично актуалізувати тарифні плани :(
Зокрема зміни у вартості деяких тарифних планів викликані зростанням витрат на підтримку та розвиток мережі - ми інвестували величезні суми у розширення географії мережі та підвищення швидкості доступу – вони необхідні для того, щоб розширювати географію мережі та обслуговувати трафік, що постійно зростає. Також зміни пов'язані зі зростанням операційних витрат, зокрема зростанням витрат на електроенергію, радіочастотний збір і т.д.
Аби ви не засмучувались, в більшості тарифних планів ми збільшили кількість послуг в пакеті: обсяги інтернет-трафіку і хвилини для дзвінків по Україні. З усім тим ваш тариф залишається найвигіднішим тарифом Vodafone з таким наповненням :)
Ми залюбки відповімо на додаткові питання та докладемо максимальних зусиль, аби розвіяти ваші розчарування, у приватних повідомленнях нашої сторінки. Розглянемо для вас усі варіанти економії, щоб ви надалі отримували виключно позитивні емоції при користуванні послугами компанії! Чекаємо! <3
Ми мали на увазі приватні повідомлення сторінки у Facebook: https://www.facebook.com/VFUkraine. Але ви можете обрати для себе будь-який зручний спосіб зв'язку з підтримкою, зокрема - за номером 111 або в чаті на сайті: https://my.vodafone.ua/auth
Оператор не обязан спрашивать согласия абонента, чтобы поднять стоимость тарифа. Продавцы хлеба в магазине тоже должны у вас спросить согласия, хотите ли вы, чтобы хлеб подорожал? Водоканал спрашивает у вас согласия, когда поднимает тариф на воду? Спуститесь на землю, хватит витать в облаках...
За такой бредовый отзыв не остаётся ничего, как поставить дизлайк.
Уважаемый Олег ОК, право повышать цены есть у всех, Вы правы, но при этом, например, придя в магазин за хлебом, мне никто не навязывает какой хлеб покупать, у меня есть выбор, что купить и за какую цену. Тоже самое и про Водоканал, есть цена, а сколько тратить той же самой воды, решать мне! Тут же никто у меня не спрашивает, нужны мне их минуты и гигабайты, у компании свои интересы, а моих никто не учитывает!
Просто интересно в этом всём, говорят, что сеть модернизировать им надо и тому подобное... Но вот, если переводят на более дорогую ставку по тарифу с увеличенным количеством мегабайт, то... Очевидно, сеть с такой нагрузкой справляется и справится? Вопрос - что тогда они улучшают? Помимо рвения простимулировать абонентов использовать пакеты с более внушительным наполнением?
"Водафон груп" ("Vodafone Group") - британська компанія, один з найбільших у світі операторів стільникового зв'язку. Штаб-квартира - Ньюбері, графство Беркшир. Заснована в 1984 році під назвою Racal Telecom ltd як дочірня компанія Racal Electronics' Plc, виробника електроніки, в тому числі військового призначення. Перший дзвінок в аналоговій мережі було здійснено 1... детальніше
Очередное поднятие тарифа без согласия абонента. - Відгуки про Vodafone Україна
6 згодні 3 не згодні
відгук
Коментарі до відгуку
Зокрема зміни у вартості деяких тарифних планів викликані зростанням витрат на підтримку та розвиток мережі - ми інвестували величезні суми у розширення географії мережі та підвищення швидкості доступу – вони необхідні для того, щоб розширювати географію мережі та обслуговувати трафік, що постійно зростає. Також зміни пов'язані зі зростанням операційних витрат, зокрема зростанням витрат на електроенергію, радіочастотний збір і т.д.
Аби ви не засмучувались, в більшості тарифних планів ми збільшили кількість послуг в пакеті: обсяги інтернет-трафіку і хвилини для дзвінків по Україні. З усім тим ваш тариф залишається найвигіднішим тарифом Vodafone з таким наповненням :)
Ми залюбки відповімо на додаткові питання та докладемо максимальних зусиль, аби розвіяти ваші розчарування, у приватних повідомленнях нашої сторінки. Розглянемо для вас усі варіанти економії, щоб ви надалі отримували виключно позитивні емоції при користуванні послугами компанії! Чекаємо! <3
За такой бредовый отзыв не остаётся ничего, как поставить дизлайк.