Минулого тижня залишила замовлення на сайті. Нажаль була неуважна і вказала неправильний номер для зв'язку. Добре, це моя провина. Але далі цікавіше. Декілька днів назад подзвонила на гарячу лінію, оператор пообіцяв відправити тюнер. Сьогодні телефоную - оператор Галина повідомила, що мого замовлення немає. Також обіцяла уточнити інформацію і перетелефонувати. Як розумієте, мені ніхто не дзвонив. Коли я знову намагалась з ними зв'язатися - автовідповідач мені "рекомендував" подзвонити завтра. Це якийсь рофл чи що? Залишила нову заявку на сайті - також ніхто не дзвонив. Я так розумію, що віасат одразу показує своє ставлення до потенційних клієнтів. Жахливий сервіс.
Наталія, ми перевірили інформацію в системі та з'ясували, що Ваше замовлення від 09.12.2023 було відправлено 11.12.2023. Бачимо, що замовлення отримано 14.12.2023. Ми перевіримо інформацію по Вашим зверненням щодо коректності інформування, для уникнення подібних ситуацій у майбутньому.
Viasat – відомий бренд, експерт у виробництві та розповсюдженні телевізійних каналів та передач. У Viasat понад 40 телеканалів власного виробництва, які транслюються у 24 країнах Західної та Східної Європи та Балтії. Загальна кількість телеглядачів телебачення Viasat у світі становить 100 мільйонів. З квітня 2008 року міжнародне супутникове телебачення Viasat працює... детальніше
Неможливо підключитись - Відгуки про Viasat
відгук
Коментарі до відгуку