ВКРАЙ НЕЗАДОВІЛЬНИЙ СУПУТНИКОВИЙ СИГНАЛ. Але на сайті Viasat зазначено, цитую « забезпечуємо СТАБІЛЬНИЙ супутниковий сигнал»???? Знову звертаюсь з претензією: в чому причина? чому я не отримую належні послуги за вчасно сплачений тариф? хто, і яким чином має налагоджувати належну роботу компанії віасат? хто повинен відшкодовувати моральну і матеріальну шкоду за неналежно виконані послуги? нагадую провайдеру, що згідно затверджених правил надання послуг я (абонент) МАЮ ПРАВО «НА своєчасне і якісне отримання послуг…. На відшкодування прямих збитків, заподіяних внаслідок невиконання або неналежного виконання провайдером обов‘язків… На безоплатне отримання доступу до перегляду каналів…» Чому за виклик майстра для усунення недоліків в роботі провайдера я повинна сплачувати додаткові кошти???
Зоя, доброго дня. Після Вашого звернення на нашу електронну пошту Вам телефонував наш представник для діагностики обладнання, але Ви не відповіли на дзвінок. Абонентська плата включає у себе доступ до перегляду пакету каналів, вартість обслуговування Вашого обладнання не входить у цю вартість. У випадку, якщо на Вашу антену не надходить сигнал і для вирішення цього питання Вам необхідно частково заміни комплектуючі або здійснити налаштування антени, Ви можете звернутися до майстра. Виклик майстра- це платна послуга. Ми надаємо спеціаліста, який приїде у зручний для Вас час та проведе діагностику/налаштування Вашого обладнання, за необхідності допоможе налаштувати канали, замінить комплектуючі. Також Ви можете самостійно звернутись до місцевого майстра для налаштування Вашої антени.
Viasat – відомий бренд, експерт у виробництві та розповсюдженні телевізійних каналів та передач. У Viasat понад 40 телеканалів власного виробництва, які транслюються у 24 країнах Західної та Східної Європи та Балтії. Загальна кількість телеглядачів телебачення Viasat у світі становить 100 мільйонів. З квітня 2008 року міжнародне супутникове телебачення Viasat працює... детальніше
ПРЕТЕНЗІЯ (повторна) - Відгуки про Viasat
ВКРАЙ НЕЗАДОВІЛЬНИЙ СУПУТНИКОВИЙ СИГНАЛ.
Але на сайті Viasat зазначено, цитую « забезпечуємо СТАБІЛЬНИЙ супутниковий сигнал»????
Знову звертаюсь з претензією: в чому причина? чому я не отримую належні послуги за вчасно сплачений тариф? хто, і яким чином має налагоджувати належну роботу компанії віасат? хто повинен відшкодовувати моральну і матеріальну шкоду за неналежно виконані послуги? нагадую провайдеру, що згідно затверджених правил надання послуг я (абонент) МАЮ ПРАВО «НА своєчасне і якісне отримання послуг…. На відшкодування прямих збитків, заподіяних внаслідок невиконання або неналежного виконання провайдером обов‘язків… На безоплатне отримання доступу до перегляду каналів…» Чому за виклик майстра для усунення недоліків в роботі провайдера я повинна сплачувати додаткові кошти???
відгук
Коментарі до відгуку