Відразу після підключення почали виникати проблеми,про них далі.Постійно треба чекати оновлення списку каналів,при ввімкнені з'являється вікно з написом "ініціалізації....".Часто пропадає сигнал,уже декілька разів викликали майстра(що дуже "затратно"). Сьогодні на екрані з'явилась інформація про те,що приймач не отримує сигнал від базового транспондера.У контакт центрі немає операторів які б могли відповісти на дзвінок.Враження від користування послугами Viasat просто жахливі.
Переваги:
Немає.
Недоліки:
Занадто багато проблем,які "відбирають" бажання дивитись телевізор.
Для вирішення даного питання, бажано провести діагностику тюнера у телефонному режимі. Будь ласка напишіть нам Ваші контактні дані у приватні повідомлення Фейсбук за посиланням https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/ або на електронну пошту [email protected] та наш технічний спеціаліст з Вами зв'яжеться для вирішення питання.
Пропал сигнал, звонил оператору, но, специалист совершенно не компетентен. Вытащить из розетки и перезагрузить тюнер могу и я самостоятельно...Ваш сервис на данный момент не состоятелен...На своем канале YouTube готов отрицательно Вас рекламировать...Вызывать мастера за 500---700 грн. не вижу смысла...Договор 0005436634.Телефон для контакта 0968402806
Анна, доброго дня! Наш представник у телефонному режимі провів налаштування та допоміг відновити трансляцію. При виникненні будь-яких питань ви можете написати нам на електронну пошту [email protected] або у facebook за посиланням https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/ . Приємного перегляду!
Viasat – відомий бренд, експерт у виробництві та розповсюдженні телевізійних каналів та передач. У Viasat понад 40 телеканалів власного виробництва, які транслюються у 24 країнах Західної та Східної Європи та Балтії. Загальна кількість телеглядачів телебачення Viasat у світі становить 100 мільйонів. З квітня 2008 року міжнародне супутникове телебачення Viasat працює... детальніше
Нажаль, Viasat - це просто жахливо,і не коштує своїх грошей. - Відгуки про Viasat
відгук
Коментарі до відгуку
Для вирішення даного питання, бажано провести діагностику тюнера у телефонному режимі. Будь ласка напишіть нам Ваші контактні дані у приватні повідомлення Фейсбук за посиланням https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/ або на електронну пошту [email protected] та наш технічний спеціаліст з Вами зв'яжеться для вирішення питання.