Доброго дня! Хочу залишити відгук, бо вже просто немає сил, не вистачає нервів і терпіння. 18 квітня купили тюнер. Підключили пакет національний. 1 червня ПІСЛЯ ПІДКАЗОК ОПЕРАТОРА тюнер перестав працювати. Подзвонили на сервіс за номером 0678192419 - відповів мужчина - страшенний хам!!! Ок. Відправили в сервіс. За той період що тюнер не працював оператори САМІ підключили пакет дорослий. Гроші скачало не знаю за що. Тюнер був у сервісі. Прошу уже разів 6 - відключіть той пакет дорослий, він мені не потрібен!!! Добре. Ми заявку прийняли. І що? Сьогодні 13.07 пакет дорослий ще підключений. Знущання!!!!Незадоволена віасатом, роботою операторів! Гроші не повернуть. А на що їх списали, якщо тюнер був неробочий і я про це в компанію повідомила?! Самі підключають що хочуть те й роблять!!!
Вибачте, за ситуацію, що викликала у вас негативні враження від компанії «Віасат». Для вирішення питання напишіть, будь ласка, в групу за посиланням https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/ Ваш номер договору, наші представники допоможуть у вирішенні.
Я в травні кинула на рах по договору 200 грн. За травень гроші зняло. Мало би бути ще щонайменше 100 грн. В червні 3 числа я подала заявку що тюнер не працює. На сьогодні у мене залишок 20 грн. Куди поділися гроші? За що списалися? Я тим пакетом дорослий і одного дня не користувалась бо тюнер не працював а за що гроші списали? І хто мені тойпакет дорослий підключив?!!!!
Усі розмови записуються. Послухайте і зробіть висновок!!!!
Наразі за Вашим договором послуга оплачена та активна, підключено пакет Національний, з абонплата 89грн на місяць. Переплата на серпень становить 33.21грн.
Пакет дорослих каналів вперше було підключено 3.06. Так як, у червні Ви не переглядали телебачення рахунок було анульовано. Також, 14.07 за Вашим договором було виконано перерахунок за неперегляд з 20.06 по 4.07.2020.
Якщо виникнуть запитання Ви можете написати нам на пошту [email protected] або зателефонувати за номером 050/093/068 170 82 82
Viasat – відомий бренд, експерт у виробництві та розповсюдженні телевізійних каналів та передач. У Viasat понад 40 телеканалів власного виробництва, які транслюються у 24 країнах Західної та Східної Європи та Балтії. Загальна кількість телеглядачів телебачення Viasat у світі становить 100 мільйонів. З квітня 2008 року міжнародне супутникове телебачення Viasat працює... детальніше
Щодо обслуговування - Відгуки про Viasat
18 квітня купили тюнер. Підключили пакет національний. 1 червня ПІСЛЯ ПІДКАЗОК ОПЕРАТОРА тюнер перестав працювати. Подзвонили на сервіс за номером 0678192419 - відповів мужчина - страшенний хам!!!
Ок. Відправили в сервіс. За той період що тюнер не працював оператори САМІ підключили пакет дорослий. Гроші скачало не знаю за що. Тюнер був у сервісі. Прошу уже разів 6 - відключіть той пакет дорослий, він мені не потрібен!!! Добре. Ми заявку прийняли. І що? Сьогодні 13.07 пакет дорослий ще підключений. Знущання!!!!Незадоволена віасатом, роботою операторів! Гроші не повернуть. А на що їх списали, якщо тюнер був неробочий і я про це в компанію повідомила?!
Самі підключають що хочуть те й роблять!!!
відгук
Коментарі до відгуку
Вибачте, за ситуацію, що викликала у вас негативні враження від компанії «Віасат». Для вирішення питання напишіть, будь ласка, в групу за посиланням https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/ Ваш номер договору, наші представники допоможуть у вирішенні.
Сьогодні, 13.07 2020 мені активували тюнер.
Я в травні кинула на рах по договору 200 грн. За травень гроші зняло. Мало би бути ще щонайменше 100 грн. В червні 3 числа я подала заявку що тюнер не працює. На сьогодні у мене залишок 20 грн. Куди поділися гроші? За що списалися? Я тим пакетом дорослий і одного дня не користувалась бо тюнер не працював а за що гроші списали? І хто мені тойпакет дорослий підключив?!!!!
Усі розмови записуються. Послухайте і зробіть висновок!!!!
Наразі за Вашим договором послуга оплачена та активна, підключено пакет Національний, з абонплата 89грн на місяць. Переплата на серпень становить 33.21грн.
Пакет дорослих каналів вперше було підключено 3.06. Так як, у червні Ви не переглядали телебачення рахунок було анульовано. Також, 14.07 за Вашим договором було виконано перерахунок за неперегляд з 20.06 по 4.07.2020.
Якщо виникнуть запитання Ви можете написати нам на пошту [email protected] або зателефонувати за номером 050/093/068 170 82 82