Балацький Олександр Васильович Відгук додано 10 квітня, 2020 год134 перегляда
Ми - добросовісні клієнти Viasat, платимо вчасно. У грудні нам сказали, що з нашим тюнером, який ми придбали у Viasat у 2017 р., проблем не буде. Всі канали продовжували працювати, але 09.04.2020 більшість із них раптово заблокували. Абонплата сплачена до червня 2020 р. включно. Довго діставалися через автовідповідачі до оператора, після чого він сказав нам придбати в них новий тюнер за 970 грн., враховуючи доставку Новою поштою. Клієнтам по 80 років. Ми не виходимо з квартири, бо це зараз небезпечно для життя. І зараз нам відключили супутникове телебачення, спонукаючи нас заново придбати тюнер, піти забрати його на Новій пошті та ще й запросити спеціаліста, щоб він нам його налаштував. Після пояснення цього оператору, він сказав: "Добре, оскільки ви наші клієнти з 2017-го, зробимо вам знижку на 50%. І включимо канали до кінця карантину. Чекайте на такому-то каналі годину." Через годину нічого не було включено. Знову довго додзвонювались. Потрапиили на іншого оператора. Знову нам сказали чекати годину на тому ж каналі. Чекали. Результат: сьогодні супутникове телебачення відключене повністю.
Дякуємо за Ваш відгук. Компанія "Віасат" проводить оновлення систем кодування вперше за десять років роботи компанії. Заміна тюнерів – вимушений, але необхідний крок, адже без оновлення систем ми не зможемо надалі надавати якісний сигнал нашим клієнтам та стабільний доступ до телеканалів. Розуміючи, що заміна тюнерів може викликати певні незручності, ми розробили для постійних клієнтів систему знижок, завдяки якій тюнер можна придбати за зниженою вартістю.
Viasat – відомий бренд, експерт у виробництві та розповсюдженні телевізійних каналів та передач. У Viasat понад 40 телеканалів власного виробництва, які транслюються у 24 країнах Західної та Східної Європи та Балтії. Загальна кількість телеглядачів телебачення Viasat у світі становить 100 мільйонів. З квітня 2008 року міжнародне супутникове телебачення Viasat працює... детальніше
Як Viasat заробляє на клієнтах під час епідемії - Відгуки про Viasat
відгук
Коментарі до відгуку
Дякуємо за Ваш відгук. Компанія "Віасат" проводить оновлення систем кодування вперше за десять років роботи компанії. Заміна тюнерів – вимушений, але необхідний крок, адже без оновлення систем ми не зможемо надалі надавати якісний сигнал нашим клієнтам та стабільний доступ до телеканалів. Розуміючи, що заміна тюнерів може викликати певні незручності, ми розробили для постійних клієнтів систему знижок, завдяки якій тюнер можна придбати за зниженою вартістю.