Олександр Відгук додано 5 березня, 2020 год79 переглядів
Користувався послугою з 2013року. Все було гаразд до грудня 2019року. Спочатку почали пропадати платні канали, "гаряча лінія" стала абсолютно недоступною!До середини січня 2020 пропали вже й безкоштовні.А оплата послуги йде завчасно. З'ясував у майстра, що мій тюнер застарів і потребує заміни.Додзвонився на "гарячу лінію", щоб замовити тюнер тільки 10 лютого 2020р. розповів про проблему, пообіцяли зробити перерахунок коштів за не якісно надані послуги, в рахунок оплати за перегляд каналів у лютому- березні. Тому тюнер замінив на новий, сьогодні вже 05 березня, а перперахунку так і не має!!!! У 2016р. була потреба ремонтувати тюнер_ подзвонив на гарячу лінію- моментально відповіли, замовив майстра, дзвонили двічі до мене перепитували чи майстер приїздив, чи був ввічливий, чи залишив замінний тюнер на період ремонту і тд. Тепер це то ніби дві різні компанії!!! Ганьба! Категорично не рекомендую!!!!
Нам дуже шкода, що у Вас склалось таке враження стосовно компанії "Віасат". В період грудень-січень місяці на лінії сервісної підтримки дійсно спостерігалось навантаження через підвищений попит, приносимо вибачення за незручності. Якщо Ваше питання досі залишилось невирішеним, ми залюбки допоможемо. Для цього напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення в групу fb за посиланням https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/ номер особового рахунку і контактний телефон, представник інформацію перевірить і Вас проконсультує.
Viasat – відомий бренд, експерт у виробництві та розповсюдженні телевізійних каналів та передач. У Viasat понад 40 телеканалів власного виробництва, які транслюються у 24 країнах Західної та Східної Європи та Балтії. Загальна кількість телеглядачів телебачення Viasat у світі становить 100 мільйонів. З квітня 2008 року міжнародне супутникове телебачення Viasat працює... детальніше
Категорично не рекомендую! - Відгуки про Viasat
відгук
Коментарі до відгуку
Нам дуже шкода, що у Вас склалось таке враження стосовно компанії "Віасат". В період грудень-січень місяці на лінії сервісної підтримки дійсно спостерігалось навантаження через підвищений попит, приносимо вибачення за незручності. Якщо Ваше питання досі залишилось невирішеним, ми залюбки допоможемо. Для цього напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення в групу fb за посиланням https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/ номер особового рахунку і контактний телефон, представник інформацію перевірить і Вас проконсультує.