Роботу Віасат оцінюємо не просто як негативну, і навіть не вкрай негативну. Такі слова - це комплімент їм. Нема у нашому лексиконі слова, яке б описало вкрай негативну роботу Віасат, хамське ставлення до клієнтів і взагалі принцип, згідно якого вони працюють.
Послуги фактично не надавались з 31 грудня 2019 року при оплаті за січень 2020 включно, що стало цікавим новорічним сюрпризом для нас як абонентів з 4-річним стажем, які точно не збирались припиняти користуватись послугами Віасат. 2 січня - о, щастя, ми дотелефонувались! - нам повідомили, що з нами зв'яжуться. Так ніхто і не зробив цього. Здійснити дзвінки на номери 093-170-82-82; 050-170-82-82; 068-170-82-82, щоб отримати якусь логічну чи змістовну інформацію практично неможливо. Це треба вмикати гучномовець, продовжувати займатись своїми справами, і на хвилині так 30-тій можливо оператор відповість. Далі є велика ймовірність, що вас переключать. І дзвінок обірветься. Чи щось в такому роді. Зате номер 0800502096 доступний завжди. Всіх раді приймати у клуб лохів, "гоні бабло, дурний холопе". Вирішили розірвати договір. О, це взагалі треш, про уяву якого я навіть не могла уявити. Заявка про вимогу закриття договору подавалась 25, 27, 28, 29, 30 та нарешті 31 січня на різні номери при розмові з великою кількістю операторів. При цьому, 25 січня нам було сказано, що сьогодні, тобто 25 січня, з вами зв'яжуться. Зрозуміло, що ніхто не зв'язався. А 27 січня оператори не бачили жодної заявки на закриття. Як і не бачили її 28 та 29. Після великої кількості здійснених дзвінків на різні номери 31 січня таки ніби-то було зареєстровано заявку на розірвання договору. Після того було ще море дзвінків. А вчора було отримано повідомлення наступного змісту: "Шановний абонент, підписку не може бути закрито - не виконано умови. Деталі за телефонами 093-170-82-82; 050-170-82-82; 068-170-82-82. З повагою, Віасат". Продовжуємо боротьбу. Якби жила в Києві, то вже давно була б в центральному офісі.
Нам дуже шкода, що у Вас склалось таке враження стосовно компанії "Віасат". Для оперативного вирішення питання напишіть, будь ласка, в групу fb https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/ номер договору і контактний телефон, представник все перевірить і до Вас зателефонує для інформування.
Viasat – відомий бренд, експерт у виробництві та розповсюдженні телевізійних каналів та передач. У Viasat понад 40 телеканалів власного виробництва, які транслюються у 24 країнах Західної та Східної Європи та Балтії. Загальна кількість телеглядачів телебачення Viasat у світі становить 100 мільйонів. З квітня 2008 року міжнародне супутникове телебачення Viasat працює... детальніше
Нема у нашому лексиконі слова, яке б описало вкрай негативну роботу Віасат - Відгуки про Viasat
Послуги фактично не надавались з 31 грудня 2019 року при оплаті за січень 2020 включно, що стало цікавим новорічним сюрпризом для нас як абонентів з 4-річним стажем, які точно не збирались припиняти користуватись послугами Віасат. 2 січня - о, щастя, ми дотелефонувались! - нам повідомили, що з нами зв'яжуться. Так ніхто і не зробив цього. Здійснити дзвінки на номери 093-170-82-82; 050-170-82-82; 068-170-82-82, щоб отримати якусь логічну чи змістовну інформацію практично неможливо. Це треба вмикати гучномовець, продовжувати займатись своїми справами, і на хвилині так 30-тій можливо оператор відповість. Далі є велика ймовірність, що вас переключать. І дзвінок обірветься. Чи щось в такому роді. Зате номер 0800502096 доступний завжди. Всіх раді приймати у клуб лохів, "гоні бабло, дурний холопе".
Вирішили розірвати договір. О, це взагалі треш, про уяву якого я навіть не могла уявити. Заявка про вимогу закриття договору подавалась 25, 27, 28, 29, 30 та нарешті 31 січня на різні номери при розмові з великою кількістю операторів. При цьому, 25 січня нам було сказано, що сьогодні, тобто 25 січня, з вами зв'яжуться. Зрозуміло, що ніхто не зв'язався. А 27 січня оператори не бачили жодної заявки на закриття. Як і не бачили її 28 та 29. Після великої кількості здійснених дзвінків на різні номери 31 січня таки ніби-то було зареєстровано заявку на розірвання договору.
Після того було ще море дзвінків. А вчора було отримано повідомлення наступного змісту: "Шановний абонент, підписку не може бути закрито - не виконано умови. Деталі за телефонами 093-170-82-82; 050-170-82-82; 068-170-82-82. З повагою, Віасат".
Продовжуємо боротьбу. Якби жила в Києві, то вже давно була б в центральному офісі.
відгук
Коментарі до відгуку
Нам дуже шкода, що у Вас склалось таке враження стосовно компанії "Віасат". Для оперативного вирішення питання напишіть, будь ласка, в групу fb https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/ номер договору і контактний телефон, представник все перевірить і до Вас зателефонує для інформування.